Heel snelle levering en deskundige installatie

Tussen het schouwgesprek met Paul en de daadwerkelijke plaatsing zaten maar 2 weken!! En ondanks de sneeuwresten op het dak, werden de 8 panelen vlot gelegd. Ook de vragen die wij nadien hadden, werden snel beantwoord door Paul. Dus zijn we nu na bijna 2 weken zeer te spreken over onze zonnepanelen!

Doet wat het belooft!

Fijne uitleg, correcte behandeling en betrouwbaar. Kortom top. De panelen liggen er nu bijna een week.

Prima bedrijf levert top kwaliteit apparatuur

Solar2Led via internet gevonden als een gerenomeerd bedrijf met veel ervaring en opererend in heel NL. Eerste gesprek met Hans wat erg verhelderend en prettig was, Hans weet alle ins en outs van de zonnepanelen installaties en helpt met de juiste keuzes maken. Daarna de dag van installatie gepland, helaas was daar een probleem omdat er geen steiger geplaatst was: de installateurs hebben toen in ieder geval al het werk binnen gedaan en de wallbox ev lader in orde gemaakt. Onlangs met steiger de zonnepanelen op het dak gemonteerd en aangesloten, top! Het werkt allemaal perfect! De zon schijnt en de kW 's komen binnen laat de App zien. Een fijn bedrijf met hele nette en aardige, maar vooral zeer professionele medewerkers. Ga zo door...

Goed, netjes en snel gewerkt

Fijne werklui met ervaring en denken goed mee. Werken alles heel netjes weg en laten alles opgeruimd achter.

Vriendelijk en erg netjes

Nette offerte Snel geleverd en zeer vriendelijk

Top ervaring! Deskundig. Betrouwbaar. Eerlijk.

Ik ben met Paul van Solar2Led in gesprek gekomen na een offerteaanvraag voor 25 panelen voor mijn huis met Franse kap. Er waren partijen die hier niet aan wilden beginnen, partijen die een hoogwerker wilden gebruiken en S2L die een uitgebreide steiger voorstelde. Samen met Paul alles doorgenomen en me ervan overtuigd dat een uitgebreide steiger nodig was om de installatie veilig aan te kunnen leggen. Alle afspraken kwamen ze na. Aangezien ik onverwachts weer in het ziekenhuis belandde heeft Paul de hele installatie die dag gecoordineerd vanuit mijn huis en voortdurend contact gezocht met mij in het ziekenhuis om alles door te spreken. Ik had er alle vertrouwen in. De installatie is netjes aangelegd en top opgeleverd. Alleen maar lof voor deze club en Paul! Dankjulliewel S2L!

Vriendelijk, snel, schoon opgeleverd

Ging heel professioneel met duidelijke uitleg.

Prettig

Fijne samenwerking, deskundig!

Goed advies en snelle uitvoering

In een prettig gesprek kwamen we vrij snel uit op de voor ons beste situatie. De adviseur dacht hierin goed mee met ons maar adviseerde ook vanuit eigen kennis en ervaring. De offerte lag een dag later in de mailbox. Enkele weken later konden de panelen al geinstalleerd worden. Dit duurde een halve dag. Na installatie had ik vragen over de installatie en de monitoring, deze werden telkens snel beantwoord. Alles draait en nu is het slechts wachten op zonniger perioden :-).

Snel, vakkundig en kwaliteit

Heb recent een aanvraag gestart voor het plaatsen van zonnenpanelen. Naast het snel leveren en installeren was ook het contact erg goed en duidelijk. Installatie erg netjes uitgevoerd

Goede en duidelijke voorbereiding en prima installatie!!

Ik ben heel tevreden over de gang van zaken van het begin t/m de installatie. Goede informatie en uitleg. Alles werkt prima1

Graag wil ik Alle eerst bedanken paul schoenmakers harsteke mooi werk opgeleverd super Goed bedrijf Solar2led netjes afgewerk zijn monteurs echte provechenels en super goed mensen Alles is netjes schoon gemaakt opgeruimd geïnstalleerd .werk uitstekend 100% aanrader Nogmaals Bedankt Team soler2led .

Snel en goed geinstalleerd

Duidelijk in de voorbereiding en de installatie is goed uitgevoerd.

Heelemal tevreden

Advies, verkoop, communicatie en installatie waren zeer goed en betrouwbaar.

Klantvriendelijk en professioneel

Zeer vriendelijk in het contact en zijn altijd bereikbaar. In het voortraject niets op aan te merken en maken hun beloftes waar. Tijdens installatie wel even gewezen op wat van te voren is besproken, maar ook daarin soepel om eventueel mee te bewegen. Nog geen vijf sterren omdat omdat ik nu nog niet kan beoordelen of ik over 5 jaar nog steeds zo tevreden ben :).

Zeer tevreden!

Na meerdere offertes en adviesgesprekken uiteindelijk voor Solar2Led gekozen. Niet alleen omdat er geen aanbetaling gevraagd werd (bijna alle aanbieders vragen 50 procent aanbetaling en dat is in deze tijden in een cowboymarkt toch een beetje spannend) , maar ook nog eens tegen een scherper tarief dan de overige zeven offertes. Adviesgesprek was prettig, installatie nog sneller dan afgesproken. Binnen zeven weken lagen de panelen er. Installatie verliep snel en soepel. Kortom, top!

Super tevreden

Erg snel, vak kundig, behulpzaam en goede uitleg

Levering en montage geheel volgens afspraak.

Nette offerte ontvangen om onze installatie van 15 zonnepanelen met een 8-tal panelen uit te breiden. Uitvoering geheel volgens afspraak en daarbij de groepenkast nog gecontroleerd en aangepast volgens de vernieuwde richtlijnen. Kortom geheel tevreden.

Prima offerte en uitstekende installatie

Prima bedrijf die bij ons, en eerder al bij onze buren, de zonnepanelen geïnstalleerd heeft. Offerte traject was helder en transparant. De installateurs installeerde de panelen ook op een veilige wijze, wel zo belangrijk natuurlijk.

Goed en keurig werk

Onlangs hebben we onze installatie uitgebreid met een aantal zonnepanelen. Vanaf de offertevorming tot montage is alles naar wens verlopen.

Goede service en plaatsing

Afgelopen woensdag de zonnepanelen op het dak geplaatst gekregen. Alles is naar wens geïnstalleerd en netjes afgewerkt. Omdat de mannen toch al bij de dakgoot stonden, hebben ze meteen even het blad uit de goot verwijderd! Top!!! Laat de zon nu naar schijnen ;)

Ik heb jullie bij mijn broers aanbevolen en zijn mijn aanbeveling ook gevolgd. Ik zelf heb 3x uitgebreid, Ook een neef heeft een installatie, en daar buiten ook een buurman en diens vrienden hebben een installatie in opdracht gegeven. Alleen een financiele tegemoetkoming vond ik mager. Naar aanleiding mijn eerste opdracht bij Jullie.

keurig, netjes en snel klaar

Keurige, nette uitleg en duidelijke offerte. Ondanks de voorspelde lange wachttijd werden de zonnepanelen toch snel gelegd en aangesloten. 1e Contact was eind augustus (bezoek website) en de plaatsing 2 maanden later. Hoewel het op de dag van de plaatsing regende en het feit dat een van de monteurs ziek was zijn de panelen toch geplaatst en aangesloten. Na afloop alles keurig opgeruimd.

Uitstekend!

De werkzaamheden zijn vlot verlopen. De mensen in dienst van Solar2led waren vriendelijk en gaven blijk van oplossingsgericht te kunnen werken. Groot compliment van buitenstaanders was dat je de zonnepanelen nauwelijks ziet en daar ben ik erg tevreden over.

Vakkundige montage, supernette oplevering

Na 3 uur montage lagen de zonnepanelen op ons dak en schuur. Het team werkt supernetjes en klantvriendelijk. Ook de afhandeling vanaf kantoor is correct en proffessioneel.

Hogelandseweg 40

6545AC Nijmegen

Over Solar2Led

Solar2Led is de specialist in zonnepanelen met een jarenlange ervaring. Wij installeren door geheel Nederland en hebben een uitgebreid assortiment zonnepanelen en omvormers van topkwaliteit. Solar2Led is ook specialist in het plaatsen van systemen met optimizers waarbij u de opbrengst van elk paneel kunt bekijken. Solar2Led heeft ruim 20.000 systemen geplaatst, en heeft door haar omvang en ervaring een inkoopkracht waar u van profiteert. Solar2Led heeft eigen installatieteams waardoor een constante kwaliteit gegarandeerd is. Solar2Led bepaalt van tevoren met u een prijs en er zijn dus geen financiële verassingen achteraf. Onze gecertificeerde elektricien komt uw installatie aansluiten en we hebben een eigen servicedienst. Verder is er geen aanbetaling vereist maar wordt 100% betaald na oplevering. Solar2Led is lid van de Stichting Garantiefonds Zonne Energie en onze adviseurs staan klaar om alle mogelijkheden met u te bespreken.