Selecteer het aantal sterren voor de totale score

Persoonlijke gegevens

Over Solar2Led

Solar2Led is de specialist in zonnepanelen met een jarenlange ervaring. Wij installeren door geheel Nederland en hebben een uitgebreid assortiment zonnepanelen en omvormers van topkwaliteit. Solar2Led is ook specialist in het plaatsen van systemen met optimizers waarbij u de opbrengst van elk paneel kunt bekijken. Solar2Led heeft ruim 20.000 systemen geplaatst, en heeft door haar omvang en ervaring een inkoopkracht waar u van profiteert. Solar2Led heeft eigen installatieteams waardoor een constante kwaliteit gegarandeerd is. Solar2Led bepaalt van tevoren met u een prijs en er zijn dus geen financiële verassingen achteraf. Onze gecertificeerde elektricien komt uw installatie aansluiten en we hebben een eigen servicedienst. Verder is er geen aanbetaling vereist maar wordt 100% betaald na oplevering. Solar2Led is lid van de Stichting Garantiefonds Zonne Energie en onze adviseurs staan klaar om alle mogelijkheden met u te bespreken.