zonnepanelen geplaatst

goed bedrijf met goed advies, snelle werkers, goed personeel, meedenkend en netjes.

Voortreffelijke service en afhandeling zowel voor - als na plaatsing

Alles werd keurig op tijd en volgens afspraak geleverd en gemonteerd. Ook de correspondentie via e-mail en telefoon liep gesmeerd. Complimenten

Uitstekend verlopen aanleg van de panelen

Op de aangegeven tijd waren de monteurs met drie man aanwezig. Onderling waren ze goed op elkaar ingespeeld, want iedereen deed zijn werk zonder overleg. Drie uur later was de klus geklaard. Prima werk.

zeer tevreden

Solar2Led kon binnen 6weken de zonnepanelen leveren en installeren, nadat ik deze via Hans had besteld. Offerte was scherp en alles was op voorraad. Contact met Hans ging soepel en de installateurs waren vriendelijk en deskundig. Binnen 2 uur was de klus geklaard en ging mijn (niet slimme) meter terugtellen.

Topper heel snel geregeld

Topper heel snel geregeld

Perfect geregeld!

Prettige intake met veel informatie. Plaatsing verliep ook vlekkeloos en zonder dak schade.

Gewoon doen wat er is afgesproken

Deze mensen weten waar ze over praten. Keurig toelichting gekregen op alle onduidelijkheden.

Super!

Binnen 3 uur hebben ze bij mij 14 panelen en de omvormer geplaatst, aangesloten én getest. Het plaatsen is gebeurt zonder ook maar één dakpan te beschadigen. De mensen gingen na aankomst direct aan de slag. Harde werkers!

Snelle en heldere communicatie en vakkundige monteurs.

Offerte traject liep zeer vlot en soepel. De panelen konden al binnen 5 weken worden geïnstalleerd. De monteurs waren er op de afgesproken tijd, zeer vriendelijk en hebben de installatie van de panelen en de elektrische installatie vakkundig uitgevoerd. Contact met de binnendienst mbt de hele administratieve afhandeling (btw teruggave, aanmelding, etc) liep perfect. Alle nodige info helder en snel ontvangen. Al met al zeer tevreden! Een aanrader!

Vertrouwd bedrijf, die kwaliteit leveren in uitvoering en nazorg

Bedrijf gaat niet voor half werk. Werken volgens voorschriften en zijn niet uit op alleen het verkopen van zonnepanelen. Afspraken en uitvoering gingen super.

Zeer tevreden met alle fases met het plaatsen van zonnepanelen

Heb geen enkele aanmerking tijdens het hele proces van informatie tot het plaatsen van de zonnepanelen. Goede informatie, duidelijke documentatie, goede afspraken en perfecte plaatsing van de zonnepanelen Meer dan tevreden.

Geweldig.

Vakkundig en vriendelijk personeel uitstekend werk geleverd zeker een aanrander"

super service, goede monteurs, snel gedaan. Tevreden

Zeer tevreden over Solar2Led. Nu vele zonuren

100% tevreden!

Vanaf het allereerste contact is het hele proces uitstekend verlopen. Heel snel een gedetailleerde, duidelijke en scherpe offerte. Zeer prettig onderhoud met de deskundige die kwam kijken of mijn dak geschikt was voor zonnepanelen. Vervolgens zijn de omvormer en panelen op de afgesproken datum en tijd uiterst vakkundig geïnstalleerd door een enthousiast team van vriendelijke, kundige vakmensen. Ook de nazorg (begeleiding in terugvragen BTW, etc.) is perfect geregeld. Kortom: ik ben 100% tevreden over Solar2Led.

Prima aanspreekpunt binnen organisatie

12 ZP laten installeren met week delay binnen perken gehouden doordat ons aanspreekpunt Thomas binnen deze organisatie alles voor ons regelde. Komt afspraken na en is bereikbaar zelfs tijdens vakantie voor ons. Bij eerste contact met Thomas viel de heldere communicatie op, geen flauwe verkooppraatjes, geen beloftes die niet waar kunnen worden gemaakt. Alles uiteindelijk netjes geinstalleerd door electricien Mehmet, die ook nog meedacht ter plekke om alles zo netjes mogelijk weg te werken en er, ondanks de zaterdag, geen haastklus van maakte. Enig minpuntje secretariaat die bij herhaling niet op de hoogte bleek van week uitgestelde installatie systeem. ZP liggen netjes en werken, zijn er blij mee. Wij kunnen Solar2Led dan ook oprecht aanbevelen.

Aanbrengen perfect communicatie achteraf slecht

Mannen vergeten een pan terug te schuiven en na een flinke regenbui een lekkage met als gevolg schade aan plafondplaat. Na een melding werd ik een week later terug gebeld door een monteur of ze konden helpen. Verder helemaal tevreden met de werkzaamheden en geleverde zonnepanelen.

Klantvriendelijke, snelle en efficiënte afwikkeling van de opdracht.

Na ons besluit om ons voor te laten lichten over de mogelijkheden van zonnepanelen was de betreffende adviseur binnen enkele dagen te plaatse. Zijn advies was duidelijk, de prijsopgave acceptabel. Na het verlenen van de opdracht werd vrijwel onmiddellijk een datum ingepland voor de montage van het systeem. Op de betreffende datum stond de montagegroep om 7.15 op de stoep. een team van goedlachse bekwame technici dat met prima suggesties kwam, in enkele uren 20 panelen op twee daken monteerde en conform onze wensen eveneens razendsnel via de kruipruimte de aansluiting op de meterkast realiseerde. Knap werk heren! Bedankt Solar2led organisatie.

Nette en vriendelijke mensen

Alles is volgens planning uitgevoerd

Snel, vriendelijk en goed

De gehele procedure ging snel. Vanaf het advies tot de plaatsing van de zonnepanelen en het vernieuwen van de meterkast zaten 4 weken. Het contact liep vlot en de mensen zijn vriendelijk. Dit geld voor zowel de backoffice als ook voor de mensen in het veld. Ben zeer tevreden met mijn panelen.

Vakwerk van mensen

Hele fijne ervaring met de verkoper. Niet opdringerig en marktconform. Installatie mensen erg professioneel. Alles zeer netjes afgewerkt. Meterkast ook vernieuwd. Dit was ook zeer vakkundig gedaan. Mijn ervaring is erg goed met dit bedrijf. Aanrader!

Slechte communicatie

Het gaat hier om een veldopstelling in de tuin. Voortraject: In het begin was de communicatie goed. Nadat ik akkoord had gegeven voor plaatsing, werd mijn contactpersoon bij Solar2Led ziek, waardoor alles (vooral de communicatie) als een kaartenhuis in elkaar viel. Ik zou een legplan ontvangen zodat ik de locatie waar de panelen zouden komen, kon voorbereiden. Legplan heb ik nooit ontvangen. Ik heb herhaaldelijk om het legplan gevraagd, omdat ik materiaal, zoals stoepbanden, moest bestellen. Toen ik eindelijk iemand te spreken kreeg, ben ik verkeerd voorgelicht over het aantal stoepbanden. Resultaat: te weinig stoepbanden besteld. Tegen de tijd dat ik de stoepbanden ontving, was er geen tijd om de stoepbanden te plaatsen zoals geadviseerd door Solar2Led. Telefonisch kwamen we overeen dat ik de stoepbanden plat zou neerleggen in plaats van ingraven. Plaatsing: Er kwam een team van 3 man sterk, waarvan 1 hele ervaren man (supervisor en elektricien) en 2 jongens zonder ervaring. Ik vind het niet professioneel dat 2 van de 3 medewerkers onervaren waren. Ik begrijp dat er mensen moeten worden opgeleid, maar dan 1 onervaren medewerker op 2 ervaren medewerkers in plaats van andersom. 1 van de 2 hulpjes leek ongeïnteresseerd en maakte fout na fout, zelfs met de simpelste dingen. De manier waarop hij een haakse slijper hanteerde, was ronduit gevaarlijk. Toen ik na de zoveelste fout van de jonge medewerker mijn frustratie uitte, werd de supervisor geïrriteerd en werd de sfeer grimmiger. Uiteindelijk is het meeste gecorrigeerd. Net voor hij vertrok, zei de supervisor dat hij verwacht dat over 5 jaar het geheel verzakt zou zijn en scheef zou liggen, omdat de stoepbandenfundatie niet goed is geplaatst. Had hij dit niet moeten melden voor aanvang plaatsing? Twee dagen na plaatsing merkte ik op dat een beugel, om de panelen op het frame te bevestigen, geheel los zat. Samenvattend: de panelen liggen en lijken goed te werken, maar communicatie en plaatsing onder de maat.

Solar2Led is top en brengt het zonnetje in huis.

Zonnepanelen naar volle tevredenheid geïnstalleerd. Deskundig personeel werkte geheel volgens afspraak. Op vragen werd rustig en met kennis van zaken geantwoord. Solar2Led is een aanrader.

Snelle levering en geen verkooppraatjes

Na huisbezoek voor overleg waar de omvormer geïnstalleerd zou kunnen worden en de aanpassing in de meterkast, zijn de 15 zonnepanelen binnen 3 weken netjes geïnstalleerd , omdat de omvormer geen goede verbinding kreeg met de wifi heeft de monteur een internet kabel doorgetrokken en alle mooi afgewerkt

Klantencontact kan stuk beter.

Vanmorgen om 8.05u gebeld om te vragen welke maatregelen ik moet nemen voordat de zonnepanelen door de glazenwasser worden bewassen, echter om 8.05uur was nog niemand bereikbaar. Uiteindelijk wel iemand gesproken maar die had kennelijk geen klanttevredenheidstraining gehad en kon mij alleen maar vertellen dat de glazenwasser wel zou weten wat er moet gebeuren en had al bijna opgehangen voordat ik nog iets kon zeggen.