Doen wat er is afgesproken.

Prima contact met vertegenwoordiger, montageploeg kundig en snel.

Prima gedaan

Snel en netjes gewerkt. 1 puntje van verbetering: bij het boren even die paar spullen weghalen zodat die niet onder het stof komen. En even aangeven dat er nogal wat stof en gruis ligt, ook in de meterkast.

Het proces heel goed georganiseerd, van offerte tot nazorg.

Duidelijke uitleg en vakkundig geïnstalleerd

De info die wij vooraf kregen werd duidelijk met ons gedeeld. Ook de uitleg van het hele traject was prima. De uiteindelijke montage en installatie top!

Snel, duidelijk, geldt voor de hele aanloop en installatie

Ik was aangenaam verrast doir de snelheid van de hele procedure. En door de duidelijke voorlichting

Snelle reactie en goede service

De service was erg goed. Vriendelijke mensen die graag mee denken. Installatie ging erg snel.

Duidelijke communicatie, snelle plaatsing

Veel sneller dan ik op basis van alles wat je leest in de media werden de zonnepanelen geïnstalleerd. De installatie ging probleemloos omdat vooraf duidelijk werd vermeld wat we zelf in orde moesten maken. Bij de installatie was het bloedheet maar de mannen hebben de klus toch geklaard. Petje af! De gegevens om de opbrengst in te kunnen zien, werden heel snel verstuurd en in het voortraject werd de offerte na wat opmerkingen heel snel aangepast.

Prima montage en service

Prima ervaring. Er werd netjes gewerkt, goed overleg gevoerd en alles werd netjes achter gelaten.

Goed bereikbaar, duidelijke voorlichting, denken mee en hebben de installatie uitstekend uitgevoerd

Ondanks de onregelmatige vorm van hert dak met twee dakramen en een aantal schoorstenen zijn de panelen zo efficient en regelmatig mogeijk uitgelegd. Hier ben ik zeer tevreden over. Zowel de adviseur in het voortraject en de monteurs kwamen bij mij zeer vakbekwaam over.

Snel, zorgvuldig, vriendelijk en deskundig

In alle fasen van de aanschaf (oriëntatie, offerte, planning, installatie) werkte Solar2Led snel, zorgvuldig, vriendelijk en deskundig. Wij zijn zeer tevreden.

Na bezoek van de Heer Post een uitgebreide uitleg gekregen over werking, installatie en mogelijkheden. Aan de hand hiervan een offerte ontvangen waarmee we akkoord zijn gegaan. Vooraf aan plaatsing goede communicatie met afdeling planning/support met een aantal handige tips. Plaatsing werd vakkundig door personeel gedaan en wat praktische tegenslagen zijn prima opgelost ter plekke. Ook Btw verhaal uit handen gegeven en nu wachten op uitbetaling daarvan. De installatie werkt tot nu toe prima.

uitmuntend

vanaf het begin van de voorlichting tot en met de eindoplevering en aftersales een zeer goede en vakkundige begeleiding. de werkzaamheden zijn door het personeel op uitstekende wijze uitgevoerd met een zeer vriendelijke en vakkundige benadering naar de klant toe. De werkwijze van het personeel kwam zeer klantvriendelijk over met een grote mate van betrokkenheid van hun werkzaamheden.

Zeer tevreden!

In alle opzichten uitstekend. Vanaf het eerste contact goed geïnformeerd en begeleid. Bij de installatie stuitte de elektriciën op lastige problemen bij het leggen van de verbinding tussen omvormer en meterkast. Het duurde allemaal wat langer dan voorzien maar hij bleef rustig en vriendelijk en loste het prima op. De werking van het systeem legde hij helder uit en hoewel het op deze warme vrijdagmiddag al laat was geworden, pakte hij de stofzuiger en ruimde voor het vertrek alles netjes op.

Het gehele traject probleemloos, professioneel met nakoming van alle afspraken!!

De contacten, begeleiding en afhandeling van het hele traject netjes, professioneel en met nakoming van alle afspraken perfect geregeld!!

Heldere intake, vakkundige installatie, goede service.

Onze kennismaking met adviseur was plezierig; er werd ruim de tijd genomen om de mogelijkheden en onmogelijkheden door te nemen. Offerte kwam snel, goed gedocumenteerd en met uitgebreide informatie. Bestellingsproces is geheel geautomatiseerd. Levertijd is wat aan lange kant geweest, kwam mede door voorbereidende werkzaamheden aan onze zijde en grootte vraag. Op de installatiedag is alles perfect gemonteerd, netjes gewerkt en door de electricien uitstekend meegedacht en op een efficiente wijze uitgevoerd. Panelen werken als een zonnetje......

Goede prijs en kwaliteit verhouding

Wij zijn in het hele traject van aankoop tot plaatsing ontzorgt. Deze firma is zeker aan te bevelen voor het plaatsen van een PV configuratie. Wij zijn super blij met de Solar Edge omvormer en de optimizers en de panelen. Nadat de monteurs het PV systeem geïnstalleerd hadden zagen we direct resultaat. De staafdiagram via de app met de P1 dongel gaf direct stijgende lijnen.

Perfect geregeld!

De communicatie was prettig, duidelijk. Informatie rondom zonnepanelen, plaatsing etc. goed geregeld. Bij vragen vlot antwoord. Probleem met plaatsing vd nieuwe meterkast, op de dag van plaatsing, zonnepanelen tóch opgelost. Wij zullen Solar2led zeker aanbevelen!!!

Snel, deskundig en vriendelijk.

De installatie van mijn zonnepanelen door Chris, Wout en Fons (elektricien) is prima verlopen. Goede communicatie, snel gewerkt en klantvriendelijk. Vandaar het cijfer 10!

Juiste personen op de juiste plek

Helaas waren de zonnepanelen nog niet geleverd bij Solar2led. Op de afgesproken dag is alles alvast geïnstalleerd zodat de panelen zsm zouden kunnen geïnstalleerd. De panelen zijn een dag later gearriveerd bij Solar2led en zijn zij zelfs op zondag langs gekomen om de panelen te plaatsen. Uiteindelijk was er dus maar een paar dagen vertraging. Verder is alles uit handen genomen tot aan de BTW teruggave aan toe. Ook fijn dat er pas betaald dient te worden als alles is geïnstalleerd en werkt. Kortom; betrouwbaar, goede communicatie ook bij minder fijn nieuws en snel gehandeld. Top!

Snel en vakkundig advies en installatie

Snel en vakkundig advies en installatie

Top service, perfecte installatie zoals afgesproken, vriendelijke mannen, zeker een aanbeveling!

In 1 woord super!

S2L communiceert kristalhelder en houdt zich 100% aan afspraken, levert prima werk!

Overbuurman had alles uitgezocht en kwam bij Solar2Led uit. Dat door ons overgenomen, offerte gevraagd en de boel ging rollen. Prima planning, vriendelijke en duidelijke adviezen, heldere afspraken en aardige mensen om over de vloer te hebben. Er werd hard en 'schoon' gewerkt en tijdsinschattingen bleken te kloppen. Dat er dan een keer een klus bij een andere klant tegenvalt en dus iets van ons verzet moet worden, is geen enkel probleem. We wisten voortdurend waar we aan toe waren. Buitengewoon tevreden, 5 sterren dus!

Vakmensen, van gesprek t/m installatie super gedaan

Duidelijk eerlijk advies, vakmensen die het snappen.

Perfect geregeld

Afgelopen donderdag (16 juni) hebben ze bij ons 10 zonnepanelen geplaatst. In april hebben een afspraak gemaakt voor gesprek en hebben we alles doorgelopen. Ook is in en om het huis alles bekeken om te zien wat er mogelijk is. Uiteindelijk hebben we akkoord op de offerte gegeven en 7 weken later lagen ze op het dak. Tijdens het plaatsen hebben ze ook alles doorgenomen en overlegd indien nodig. Ze hebben alles geregeld binnen de offerte. Plaatsen van de panelen, en bekabeling en aansluiting t/m de meterkast. Geen kosten achteraf of verrassingen. Ook hebben ze geassisteerd met alle administratieve zaken zoals aanmelden en belasting teruggave. Kortom duidelijke en volledige offerte zonder verrassingen of extra kosten. Duidelijk en transparant. Ik zou ze zeker aanraden.

Accuraat en plezierige medewerkers bij installatie.

Deskundige meneer bij werkzaamheden bij aansluiting van omvormer en in de meterkast. Vriendelijk met een duidelijke uitleg en aanwijzingen.