Perfecte service en prima prijs!

Ik ben een terugkerende klant na een eerdere plaatsing en ik ben zeer tevreden over de dienstverlening van Solar2Led. Eerlijk en goed advies gekregen van Ricardo. Daarna een snelle en keurige plaatsing waarbij er goed meegedacht werd door de elektricien en de mannen op het dak. Al met al een hele goede keuze geweest!

Super snel en netjes gewerkt

10 extra panalen laten leggen en aansluiten op bestaande omvormer. Na opdracht zeer snel geplaatst en netjes aangesloten. Super tevreden

Installatie professioneel en netjes aangelegd tegen scherpe prijs

Prettige en deskundige mensen die de installatie hebben aangelegd. Er werd de tijd genomen om even goed te kijken waar de omvormer het beste geplaatst kon worden en hoe de bekabeling netjes kon worden weggewerkt. Complimenten aan de drie mensen die het werk in een ochtend hebben uitgevoerd !!

perfecte service

Mijn bestaande installatie uitgebreid met 3 extra panelen en een hybride omvormer. mijn bestaande installatie is ook door Solar2Led geplaatst al in 2013 en heeft al die tijd probleemloos gewerkt. Er is bijzonder netjes gewerkt, je wordt vooraf goed geïnformeerd en de afgesproken installatie datum wordt netjes aangehouden. Geen aanbetaling maar je hoeft pas te betalen als alles werkt. Ook na de installatie hebben ze nog aandacht voor je en ze zijn altijd bereikbaar voor vragen.

Voor de 2e keer Solar2led

Op mijn vorige woning hebben we zonnepanelen laten leggen door Solar2led. Deze beslissing was mede ingegeven door het goede advies van Paul. Nu na onze verhuizing weer bij Solar2led een offerte gevraagd en ook deze keer goed contact, snel, nakomen van afspraken en zeer correcte nette installatie. Top firma!

Alles volgens afspraak, keurig netjes geïnstalleerd

Aardige mensen en snelle reactie

Positief: - Prettige communicatie - Snelle installatie - Een afwijking in plaatsing van de panelen werd snel opgelost. - Duidelijk uitleg over meterkast en converter Verbeterpunten: - Diesel lift is niet schoon en veel herrie. Graag elektrische lift! - Lelijk kroonsteen op de muur bij de converter

Betrouwbare en een deskundig team.

Alle afspraken zijn nagekomen, wij zijn er zeer te tevreden over.

Ontzettend slechte communicatie

Werk is niet goed afgeleverd en na 2 jaar bellen en mailen is het nog steeds niet opgelost. Er wordt steeds beloofd dat het opgepakt gaat worden, maar dan hoor je weer maanden niets. Helaas heeft dit er mij doen toe bewegen toch een review te schrijven.

prima bedrijf, net werk

heldere offerte, prima afstemming qua werkzaamheden. verzorgde en vriendelijke uitvoerders die netjes werken en alles achter zich opruimen.

Goede communicatie en goede installatie

Ik had al gekozen voor de hoge kwaliteit van Solar2Led, maar ook de voorbereiding, communicatie en uiteindelijke installatie waren heel prettig. De elektriciën dacht goed mee en liep alles nog rustig met me door. De panelen zijn ook weer een stuk mooier geworden met de nieuwe types.

Vakmensen met verstand van zaken!

Zelf had ik een beeld over hoe de panelen over het dak verspreid zouden moeten worden, maar met vakkundig advies en helder onderbouwd, hebben ze ons een betere optie laten zien en uiteraard zijn we hier dan ook voor gegaan. Installatie verliep verder goed en zonder problemen.

Vakmensen, behulpzaam, werken zeer netjes.

Wij waren al klant van Solar2Led, naar volle tevredenheid. Nu 3 zonnepanelen bij geplaatst, zeer prettig montage team, werken snel, maar zeker ook heel netjes. Prettig in omgang. Zoals het hoort. Nogmaals dank, wij zijn dik tevreden.

Offerte-aanvraag, prijs, installatie en nazorg zijn super TOP

Mijn 1e installatie heb ik voor 5 jaar terug gekocht bij Solar to led. Bijzonder tevreden over alles. Installatie 6300 wp voldoet nog naar verwachting en conform advies van 5 jaar terug. Nu januari 2024 uitbreiding gedaan van 4000 wp , natuurlijk wederom bij Solar to led. Dit maal veel contacten gehad met Thomas Timmermans. Hij zorgt ervoor dat je een goede, scherpe offerte krijgt, dat alles tot in de puntjes geregeld wordt. Als er dan toch nog iets niet in orde zou zijn, dan lost Thomas dit zelf op. Ik ben dan ook wederom voor meer dan 100% tevreden, waarbij Thomas er bijzonder bovenuit steekt. Als ik Solar to led zou zijn, dan kreeg deze medewerker een aparte bonus. Hij is goud waard voor jullie bedrijf. Hij ontzorgt de klant volledig en snapt wat hier voor nodig is. Ik adviseer elke nieuwe klant om meteen naar Thomas Timmermans te vragen om offerte te maken en alles te begeleiden, bij hem ben je in goede handen, dit heb ik zelf ervaren. Thomas van mij krijg je een 10 met een pluim. Bedankt voor alles. Laat de zon nu maar schijnen , wij zijn er voor uitgerust. Pieter Sevenum

Vakkundig van begin tot oplevering.

Ben tevreden over de eerste gesprek tot de installatie, ben door collega bij Solar2led gekomen en was een goed advies.

Vakwerk!

Het systeem werd snel en vakkundig met de vereiste veiligheidsregels geïnstalleerd. De elektricien sloot het systeem uiterst vakkundig en overzichtelijk aan in de meterkast.

Heel snelle levering en deskundige installatie

Tussen het schouwgesprek met Paul en de daadwerkelijke plaatsing zaten maar 2 weken!! En ondanks de sneeuwresten op het dak, werden de 8 panelen vlot gelegd. Ook de vragen die wij nadien hadden, werden snel beantwoord door Paul. Dus zijn we nu na bijna 2 weken zeer te spreken over onze zonnepanelen!

Doet wat het belooft!

Fijne uitleg, correcte behandeling en betrouwbaar. Kortom top. De panelen liggen er nu bijna een week.

Prima bedrijf levert top kwaliteit apparatuur

Solar2Led via internet gevonden als een gerenomeerd bedrijf met veel ervaring en opererend in heel NL. Eerste gesprek met Hans wat erg verhelderend en prettig was, Hans weet alle ins en outs van de zonnepanelen installaties en helpt met de juiste keuzes maken. Daarna de dag van installatie gepland, helaas was daar een probleem omdat er geen steiger geplaatst was: de installateurs hebben toen in ieder geval al het werk binnen gedaan en de wallbox ev lader in orde gemaakt. Onlangs met steiger de zonnepanelen op het dak gemonteerd en aangesloten, top! Het werkt allemaal perfect! De zon schijnt en de kW 's komen binnen laat de App zien. Een fijn bedrijf met hele nette en aardige, maar vooral zeer professionele medewerkers. Ga zo door...

Goed, netjes en snel gewerkt

Fijne werklui met ervaring en denken goed mee. Werken alles heel netjes weg en laten alles opgeruimd achter.

Vriendelijk en erg netjes

Nette offerte Snel geleverd en zeer vriendelijk

Top ervaring! Deskundig. Betrouwbaar. Eerlijk.

Ik ben met Paul van Solar2Led in gesprek gekomen na een offerteaanvraag voor 25 panelen voor mijn huis met Franse kap. Er waren partijen die hier niet aan wilden beginnen, partijen die een hoogwerker wilden gebruiken en S2L die een uitgebreide steiger voorstelde. Samen met Paul alles doorgenomen en me ervan overtuigd dat een uitgebreide steiger nodig was om de installatie veilig aan te kunnen leggen. Alle afspraken kwamen ze na. Aangezien ik onverwachts weer in het ziekenhuis belandde heeft Paul de hele installatie die dag gecoordineerd vanuit mijn huis en voortdurend contact gezocht met mij in het ziekenhuis om alles door te spreken. Ik had er alle vertrouwen in. De installatie is netjes aangelegd en top opgeleverd. Alleen maar lof voor deze club en Paul! Dankjulliewel S2L!

Vriendelijk, snel, schoon opgeleverd

Ging heel professioneel met duidelijke uitleg.

Prettig

Fijne samenwerking, deskundig!

Goed advies en snelle uitvoering

In een prettig gesprek kwamen we vrij snel uit op de voor ons beste situatie. De adviseur dacht hierin goed mee met ons maar adviseerde ook vanuit eigen kennis en ervaring. De offerte lag een dag later in de mailbox. Enkele weken later konden de panelen al geinstalleerd worden. Dit duurde een halve dag. Na installatie had ik vragen over de installatie en de monitoring, deze werden telkens snel beantwoord. Alles draait en nu is het slechts wachten op zonniger perioden :-).

Over Solar2Led

Solar2Led is de specialist in zonnepanelen met een jarenlange ervaring. Wij installeren door geheel Nederland en hebben een uitgebreid assortiment zonnepanelen en omvormers van topkwaliteit. Solar2Led is ook specialist in het plaatsen van systemen met optimizers waarbij u de opbrengst van elk paneel kunt bekijken. Solar2Led heeft ruim 20.000 systemen geplaatst, en heeft door haar omvang en ervaring een inkoopkracht waar u van profiteert. Solar2Led heeft eigen installatieteams waardoor een constante kwaliteit gegarandeerd is. Solar2Led bepaalt van tevoren met u een prijs en er zijn dus geen financiële verassingen achteraf. Onze gecertificeerde elektricien komt uw installatie aansluiten en we hebben een eigen servicedienst. Verder is er geen aanbetaling vereist maar wordt 100% betaald na oplevering. Solar2Led is lid van de Stichting Garantiefonds Zonne Energie en onze adviseurs staan klaar om alle mogelijkheden met u te bespreken.