professioneel maar duur

ervaren professioneel , in verhouding met andere bedrijven aan de duur kant. Meer geschikt voor grote bedrijven of kantoren, minder voor gewone particulieren.

• Het gaat hier om: Tuinaanleg
  • Bent u een particulier of zakelijk? Particulier

Hartelijk dank voor het goede cijfer! Hendriksen Hoveniers richt zicht juist vooral op tuinen van particulieren. Misschien zijn we niet het goedkoopst maar daar staat veel ervaring en kwaliteit tegenover. We werken uitsluitend met vakkundige en ervaren hoveniers.

Vakkundige renovatie van onze vijver.

Onze vijver was na 20 jaar lek. Hendriksen Hoveniers uitgenodigd voor een gesprek over het renoveren van de vijver. Kundig werd alles doorgesproken en ingemeten. Binnen een week een duidelijke offerte ontvangen en daarna de opdracht verstrekt. Twee vakkundige hoveniers met goed gereedschap hebben de renovatie uitgevoerd. Het eindresultaat was zeer goed!

• Deskundigheid personeel:
  • Het gaat hier om: N.v.t.
  • Hoe bent u bij Hendriksen Hoveniers terecht gekomen? Via goede ervaring van een kennis

Uitmuntende kwaliteit!

Hendriksen heeft een passend tuinontwerp gemaakt voor onze jaren '30 woning (vrijstaand) in Hilversum, welke een grondige renovatie en verduurzaming heeft ondergaan. Het tuinontwerp van Hendriksen sluit naadloos aan bij de uitstraling en sfeer van de woning / buurt alsook bij onze wensen. Ronald Versluis beschikt over de bijzondere gave om te luisteren naar de wensen van de klant en deze vervolgens te vertalen in een prachtig en passend ontwerp. De aanleg van de tuin, waaronder regeninstallatie, verlichting, terras, hoogteverschillen (met trappen), oprit, heg, etc is zeer professioneel en vakbekwaam uitgevoerd. Ook communicatief erg prettig samengewerkt. Zeer vriendelijk personeel. Kortom, Hendriksen is een exceptioneel goede hovenier en behoort duidelijk tot de Nederlandse top als het gaat om tuinontwerp en aanleg. Absoluut een aanrader!

Vakkundig advies en uitvoering

Voor renovatie van onze tuin hebben we Hendriksen benaderd voor een ontwerp en de uitvoering c.q. aanleg van de tuin. Wij kennen Hendriksen al jaren voor het onderhoud van de tuin naar volle tevredenheid. Ontwerp en uitvoering was volledig naar ons zin en vakkundig uitgevoerd.

• Het gaat hier om: Tuinontwerp, Tuinaanleg, Tuinonderhoud
  • Bent u een particulier of zakelijk? Particulier

Professioneel handelen, goed meedenken met obstakels tijdens het overleg. Kan hier en daar de communicatie verbeteren, maar er is altijd een alternatief geboden. Top!

Ontzettend goed.

Diep onder de indruk van jullie efficiëntie en vakkundigheid. Jullie denken mee en komen met goede suggesties en oplossingen. Goede prijs kwaliteit verhouding, jullie komen alle afspraken na en zijn ook nog eens erg aardig. We zijn heel blij met onze nieuwe tuin!

• Hoe bent u bij Hendriksen Hoveniers terecht gekomen? Anders
  • Bent u een particulier of zakelijk? N.v.t.

• Hoe bent u bij Hendriksen Hoveniers terecht gekomen? Anders
  • Bent u een particulier of zakelijk? N.v.t.

Ontzettend goed.

Diep onder de indruk van jullie efficiëntie en vakkundigheid. Jullie denken mee en komen met goede suggesties en oplossingen. Goede prijs kwaliteit verhouding, jullie komen alle afspraken na en zijn ook nog eens heel aardig. We zijn ontzettend blij met onze nieuwe tuin!

zeer blij met de nieuwe voor-en achtertuin!

We hebben onze voor en achtertuin laten aanleggen door Hendriksen Hoveniers. Vooral de voortuin werd een make-over en hoe goed is dat ontworpen en hoe mooi is die geworden!!! We zij super blij. Heel professioneel en super fijne mensen. Veel dank.

• Bent u een particulier of zakelijk? Particulier

Wat een toppers… helemaal blij met hun hulp.

Vandaag hebben wij een oude Krulhazelaar (45 jaar oud) verhuist naar ons nieuwe huis in Utrecht. Met een kraan over het huis - super spannend allemaal. Dit gehele project is naar tevredenheid afgehandeld. Sterker nog… het was ook nog eens super gezellig. ツ. We gaan eens nadenken welke klusjes we nog meer kunnen uitbesteden.

• Het gaat hier om: Tuinaanleg, Bomenonderhoud
  • Bent u een particulier of zakelijk? Particulier

goed overleg en precies uitgevoerd zoals ik het graag wilde

Ik ben heel blij met de service van Hendriksen Hoveniers. Zelf kon ik er niet bij zijn maar na een goed overleg kwam ik 's avonds thuis en was mijn tuin tip top in orde. Erg blij mee!

alle verwachtingen overtroffen!

Binnen 2 weken is onze tuin aangepakt: 2 nieuwe schuttingen, een schuur met prachtige houten veranda. Heel professioneel aangepakt door Martijn en Jasper, die onverstoorbaar doorwerkten terwijl onze aannemer ook nog bezig was met het huis. Dikke complimenten! Hartelijke groet, Jeroen Bijl en Coquita van der Harst

Hele goede ervaring

Ze weten waar ze het over hebben, hebben een hele mooie tuinkast gemaakt, meegedacht met (on)mogelijkheden, prima planning, duidelijke communicatie en gespecificeerde offerte.

• Het gaat hier om: Tuinontwerp

Een woord, geweldig!

Prachtige renovatie van de tuin, na afloop geen snippertje afval meer te vinden!

Perfecte service!

Paar stronken van grote struiken kreeg ik er zelf niet uit. Hendriksen hoveniers komt met twee man en hebben het in no time voor elkaar. De omgeving zag er netter uit dan ervoor. Ze deden meer dan strikt noodzakelijk: ze willen gewoon goed werk afleveren. Ik heb er niet op staan kijken, maar het moeten toch een soort Goliaths zijn geweest, hoewel ze er gewoon uitzagen als aardige mensen!

• Bent u een particulier of zakelijk? Particulier

Heel blij dat we voor Hendriksen gekozen hebben

We hebben een uitstekende ervaring met de mannen van Hendriksen. Goede en prettige communicatie vooraf en tijdens de werkzaamheden. De hoveniers waren aardig, nette en harde werkers en heel meedenkend. Echt een plezier om mee te maken. En, niet onbelangrijk natuurlijk ;), we zijn enorm blij met het resultaat!!!

• Het gaat hier om: Tuinadvies, Tuinaanleg

Over Hendriksen Hoveniers

Wij zijn Hendriksen Hoveniers, een hoveniersbedrijf uit Hollandsche Rading waarbij natuurlijke processen altijd centraal staan. Wij werken met natuurlijke materialen en stimuleren hiermee het bodemleven en de biodiversiteit. Hendriksen Hoveniers is opgericht in 1948. Al meer dan 70 jaar verzorgen onze vakbekwame hoveniers alle voorkomende hovenierswerkzaamheden. Met onze jarenlange ervaring, actuele kennis en enthousiaste hoveniers staan wij garant voor hoge kwaliteit. Van advies, tot aanleg en onderhoud en van tuinen tot grote buitenterreinen: wij nemen u de gewenste werkzaamheden uit handen en zorgen dat u optimaal kunt genieten van uw buitenruimte. Dit doen we met veel plezier voor zowel particulieren, bedrijven als instellingen.