Selecteer het aantal sterren voor de totale score

Beoordeel de volgende punten

Tuinadvies
Tuinontwerp
Tuinaanleg
Tuinonderhoud
Bomenonderhoud
Via goede ervaring van een kennis
Via advertentie of andere reclame
Via Google
Via website
Anders

Voeg een afbeelding toe

Persoonlijke gegevens

Over Hendriksen Hoveniers

Wij zijn Hendriksen Hoveniers, een hoveniersbedrijf uit Hollandsche Rading waarbij natuurlijke processen altijd centraal staan. Wij werken met natuurlijke materialen en stimuleren hiermee het bodemleven en de biodiversiteit. Hendriksen Hoveniers is opgericht in 1948. Al meer dan 70 jaar verzorgen onze vakbekwame hoveniers alle voorkomende hovenierswerkzaamheden. Met onze jarenlange ervaring, actuele kennis en enthousiaste hoveniers staan wij garant voor hoge kwaliteit. Van advies, tot aanleg en onderhoud en van tuinen tot grote buitenterreinen: wij nemen u de gewenste werkzaamheden uit handen en zorgen dat u optimaal kunt genieten van uw buitenruimte. Dit doen we met veel plezier voor zowel particulieren, bedrijven als instellingen.