Een fantastische opleiding waar ik ook veel energie van kreeg

De opleiding CXM van Coniche vond ik geweldig: - Verschillende onderwerpen passeerden de revue, zodat je een brede blik kreeg op customer experience; - De opleiders hadden allemaal veel ervaring. Dus naast de theorie, leerde je ook van hun ervaringen; - De opleiding bestond uit 3 modules: CX, Finance en Kwaliteit. Dit samen maakt dat je een gedegen kennis krijgt en ook met goede voorstellen kan komen. Daarnaast moest je een onderzoek met aanbeveling doen. Dat laatste was echt pittig, maar wel enorm leerzaam; - De belasting om deze opleiding naast je werk te doen, was goed. Het werd wel zwaarder toen ik het onderzoek moest doen.

Zeer leerzame en leuke training

Onlangs hebben enkele collega's van Energiewacht een webcare training gevolgd onder leiding van Marco da Cruz. Alle collega's waren stuk voor stuk ontzettend enthousiast. Over Marco maar ook over de dingen die ze hebben geleerd. Dit kunnen ze ook gebruiken bij de overige werkzaamheden (mails en telefonie). Wij sluiten dan ook zeker niet uit dat we nog meer collega's deze leuke en leerzame training gaan laten volgen. Coniche is zeker een aanrader!

Leuke en leerzame training

Ik heb al meerdere trainingen bij Coniche gevolgd. De trainingen zijn altijd leuk en leerzaam. Er is veel ruimte voor eigen inbreng. De trainingen zijn interactief en afwisselend. Theorie wordt afgewisseld met filmpjes en oefeningen.

Steen voor steen door de diversiteit van leiding geven in een Contact Center

OCCM training van Coniche heeft me veel inzichten en informatie gegeven. Praktijkervaringen worden behandeld en het zijn actieve sessies geweest. Ik word uitgedaagd om mijn eigen inbreng van de praktijk mee te nemen. De bouwstenen zijn ook heel prettig om stapsgewijs elke steen te behandelen. De trainer Rik weet waar hij het over heeft en is prettig in de omgang.

Fijne training en alles is goed geregeld

Coniche hebben wij ingezet om een training te geven waardoor onze medewerkers nog betere gesprekken kunnen voeren met de professionals. Het dagelijkse contact met de professionals is bepalend voor klanttevredenheid en zeer belangrijk. Deze training is goed bevallen en is voor de tweede groep ook al ingepland. Bedankt Bianca en Ootje!

Uitstekende samenwerking en maatwerk bij ons prachtige opleidingsportaal!

Wij willen graag als Nationale Apotheek onze oprechte waardering uitspreken voor de geweldige dienstverlening die we hebben ontvangen van Coniche. Als klant die op zoek was naar een partner die met ons kon meedenken, een laagdrempelige aanpak hanteerde en een prachtig opleidingsportaal kon creëren, kunnen wij met volle overtuiging zeggen dat Coniche aan al onze verwachtingen heeft voldaan - en meer! Vanaf het allereerste contact was het duidelijk dat Coniche zich volledig inzet voor het begrijpen van onze behoeften. Ze hebben de tijd genomen om naar onze visie te luisteren en ons te begeleiden bij elke stap van het proces. We zien bij het opleidingsportaal het vakmanschap en de aandacht voor details overal zichtbaar. De gebruikerservaring is intuïtief en aantrekkelijk, precies zoals we hadden gehoopt. Het is duidelijk dat Coniche niet alleen technisch onderlegd is, maar ook oog heeft voor esthetiek en functionaliteit. Al met al kunnen we met volste vertrouwen zeggen dat onze ervaring met Coniche zeer prettig is geweest. Ze hebben niet alleen aan onze verwachtingen voldaan, maar deze overtroffen. Als je op zoek bent naar een partner die met je meedenkt, een laagdrempelige aanpak hanteert en in staat is om een prachtig opleidingsportaal op maat te leveren, dan is Coniche de beste keuze. Onze oprechte dank aan het hele team voor hun voortreffelijke werk! We kijken ernaar uit om in de toekomst nog meer projecten samen te realiseren.

Groepstraining "Conflicthantering" ging niet door, maatwerkoplossing 1:1 met trainer via teams

Fijn dat de training toch door kon gaan via een maatwerkoplossing Hiermee heb ik mijn specifieke verbeterpunten (gerelateerd aan conflicthandtering) kunnen behandelen. Hierbij zijn zowel de theorie als praktijk aan de orde gekomen, waarmee ik aan de slag kan.

Top trainingen

Wat een top trainingen hebben wij gehad van Coniche en hun trainster, Bianca. Het programma was zorgvuldig samengesteld en vakkundig ontworpen om perfect aan te sluiten op de behoeften van onze afdeling en onze klanten. Elk aspect van de training was relevant en direct toepasbaar in onze dagelijkse werkzaamheden. De trainster enorm ervaren en kundig. Ze verplaatste zich goed in onze organisatie, waardoor alle casussen goed aansloten en herkenbaar waren voor het team. Na de training kregen we allemaal de nodige ondersteuning en middelen om de nieuwe vaardigheden en kennis in de praktijk te brengen. Het was duidelijk dat Coniche en Bianca waarde hechten aan het daadwerkelijk implementeren van het geleerde in ons werk, wat wij als zeer positief hebben ervaren. Al met al goeie, professionele trainingen onder begeleiding van een fijne trainster. Wij danken Coniche voor al hun inzet en kijken uit naar verdere samenwerking in de toekomst.

Zeer waardevolle trainingen

Remeha heeft samen met Coniche een in-house training georganiseerd voor de Customer Care afdeling. Vooraf was er een goede briefing waarin de verwachtingen en wensen goed gemanaged werden. De trainer wist een zeer veilige omgeving voor de medewerkers te creeeren. Hierdoor werd het een zeer interactieve training waarbij iedereen zijn persoonlijke leerdoelen kon delen. Er was veel persoonlijke aandacht en de hele afdeling is tegenwoordig "Berendfan" (naam van de trainer). Er wordt snel gereageerd op vragen/verzoeken. De eindevaluatie is waardevol waardoor je zelf verder aan de slag kunt met je team.

Heldere, informatieve, bruikbare en leuke training

De training 'omgaan met weerstand' was duidelijk, informatief en met name bruikbaar. Geen standaard training maar duidelijk toegespitst op de wensen en doelen van de deelnemers ('wat willen JULLIE leren'). Energieke, luisterende en creatieve trainer (Berend)

Independer is een Blije Klant van Coniche!

De communicatie verloopt heel prettig. Vanaf de intake tot aan de nazorg na de trainingen. Na de trainingen geven de coaches van Coniche tips en adviezen hoe we door kunnen pakken. De trainers zijn positief, betrokken, enthousiast, hebben kennis van zaken en vertalen dit goed naar praktijkvoorbeelden die voor ons van toepassing zijn. Independer is een Blije Klant van Coniche!

Professionele organisatie met échte klant kennis

Gewerkt met Coniche als partner voor het opzetten van een training academy, het leveren van interim professionals en gewoon als sparringpartner voor ontwikkelingen in de markt. De mensen van Coniche reageren snel, zijn kundig en oprecht en denken proactief mee met jouw business. Een aanrader om een samenwerking mee aan te gaan!

De bevlogenheid van Mieke en de echte persoonlijke interesse in de cursisten

een hele mooie cursus waarin echt aandacht is voor het individu

Professioneel, zeer toegankelijk en meedenkend

Voor medewerkers die projectmatig in een team werken, heb ik al vele malen Coniche ingehuurd voor het verzorgen van een MBO opleiding Commercieel medewerker/verkoopadviseur. Coninche gaat terdege aan het werk, voert intake gesprekken, laat testen doen om het niveau van de kandidaten te bepalen zodat eea wel haalbaar voor ze is. Ik heb trainer/docent Marco da Cruz al vele jaren als "vaste" trainer voor deze opleiding. Hij schakelt snel, is duidelijk, heeft de wind eronder bij zijn cursisten. Maar vooral ook belangrijk; de cursisten dragen hem op handen. Hij geeft zijn lessen met humor en lol. Is ook altijd bereikbaar als er vragen over huiswerk zijn, is snel met terugkoppeling geven. Ziet snel waar wie nog aan moet werken, en helpt daarbij indien nodig. Signaleert snel wie een wat kortere spanningsboog heeft en past daarop zijn les aan. Geeft mij als opdrachtgever frequent updates over de voortgang en is een zeer prettige persoonlijkheid om me samen te werken. Aan Coniche en aan Marco, laat ik mijn kandidaten graag over voor een goede MBO opleiding

Wat was voor jou het meest waardevol: De terugkoppeling over het berekenen van Sample Size, ook volgens COPC standaarden met onderbouwing. Daarnaast het pushen van mij om een andere kant op te denken en een plan van aanpak op te stellen om een proces op de afdeling te verbeteren welke ik ook kan toepassen in de praktijk op mijn werk

Professionele adviseur die goed verbeterpotentieel in kaart heeft gebracht

Medio 2021 aantal maanden met adviseur Yvonne de Keijzer gewerkt om de verbetermogelijkheden van ons Serviceplein (interne dienstverlening naar onze werknemers op gebied van ICT, HRM en facilitaire dienstverlening) in kaart te brengen. Yvonne heeft een heel leesbaar rapport met concrete verbeterpunten o.a. op het gebied van besturingsmodel en workflow-management opgeleverd.

Leuke en nuttige dag

Ik heb de training Didactiek gevolgd. Voor mij als docent bij onder andere Coniche enorm waardevol om van zowel de trainer als andere deelnemers tips en tricks te krijgen om dit nog doelgerichter te doen.

Professioneel en praktijkgericht

Hele fijne club waarmee we op basis van onze wensen een perfect op maat gemaakt programma op het gebied van klantgericht communiceren hebben kunnen neerzetten. Na de eerste groep hebben we naar aanleiding van reacties uit de groep en de ervaring van de trainer het programma voor de tweede groep kunnen bijschaven. De training is zo goed bevallen dat we nog 4 groepen georganiseerd hebben. Het contact met zowel de sales medewerker als de backoffice als de trainer was heel prettig. Bij een volgende trainingsvraag denken wij weer aan Coniche.

Doen!

Ondertussen bij hun de korte opleiding “Operationeel Contact Center Management” en het Post-HBO-opleiding Module “Customer Management” gevolgd. Allebei zijn gegeven door praktijk ervaren docenten die op een leuke, interessante en vooral boeiende manier hun kennis en ervaring over hebben kunnen brengen. Een absolute aanrader op het gebied van klantcontact!

Goede training waarvan de technieken direct toegepast kunnen worden.

- Een klein groepje tijdens de training; waardoor we veel persoonlijke aandacht kregen. - de trainer liet mezelf op mijn gemak voelen. - veel tips en gesprekstechnieken die direct toepasbaar zijn in de praktijk.

Waardevolle opleiding voor WFM'ers

Ik heb de WFM Post HBO opleiding gedaan bij Coniche in de periode van oktober '21 t/m mei'22 en ik heb deze opleiding als zeer waardevol ervaren. Mede doordat ik tijdens de corona periode ben begonnen bij mijn nieuwe baan was ik op zoek naar bevestiging en verdieping van sommige onderwerpen en die heb ik tijdens de opleiding gekregen. Helaas door corona waren veel colleges online waardoor je soms wat aansluiting miste met de groep en waardoor de interactie wat minder was. Desondanks een leuke tijd gehad en fijn om met medestudenten te sparren over sommige onderwerpen.

Inspirerend en doeltreffend

Begin februari heb ik de training Coaching Vaardigheden gevolgd bij Coniche. Hier heb ik veel geleerd over coaching, feedback geven en ook over mezelf. Ik heb heel wat nieuwe inzichten en invalshoeken gekregen waardoor ik mijn functie nog beter en adequater kan uitoefenen en mijn medewerkers op een andere manier kan weten te inspireren. Door deze training kan ik anderen laten groeien zoals ik dat ook heb mogen ervaren bij Coniche!

Boven verwachting.

Ik heb de verkorte opleiding Operationeel Contactcenter Management gevolgd in oktober 2022. De inhoud van de opleiding was compleet, sloot aan op mijn ervaring binnen de contactcenter (outsourced) en gaf waardige inzichten van elke expertise welke binnen een contactcenter nodig is. De klantcontact strategie- en performance management verdiepingen vond ik persoonlijk de meest interessante onderwerpen.

Top ervaring

Top bedrijf, top trainers. Coniche is zeker aan te bevelen. Ik heb de trainingen die ik heb gevolgd als zeer prettig ervaren. Ga zo door!

Prettige omgeving en gedreven trainers/docenten

Mijn ervaring zit deels in het volgen van de post HBO en deels in de samenwerking in 2021/2022 als trainer. Ik heb een fijne samenwerking ervaren en daarnaast is de werk en leeromgeving erg prettig en karakteristiek.

Over Coniche

Klantcontact is een vak apart. Een vak dat Coniche als de beste verstaat. Een vak dat onze ervaren trainers en consultants al meer dan 30 jaar met veel liefde en passie bijbrengen. Onze missie? Nederland klantgedreven maken! Wij vinden namelijk dat de wereld een stuk klantvriendelijker mag zijn en willen aan heel Nederland laten zien hoe belangrijk goed klantcontact is. We strijden om klantcontact beter op de kaart te zetten. Dagelijks helpen we onze klanten en studenten hoe zij het beste om kunnen gaan met hun eigen klanten. Dit doen we met onze diensten op het gebied van advies, interim management, recruitment, training en (erkende) opleiding. Hoe wij dit doen? Door te werken vanuit een compleet zelfsturende organisatie. We geloven er heilig in dat zelfsturende teams, waarin altijd ruimte is voor persoonlijke inbreng, de beste teams zijn die er bestaan. Waar kunnen wij jou mee helpen? Met een totaalaanpak. Coniche helpt je bij klantcontact, van A tot Z. We helpen bij het vormgeven van een heldere klantcontactstrategie en adviseren bij de implementatie. Denk hierbij aan veranderprocessen, teamperformance (high performing teams) en learning & development. Interim management Wij leveren interim managers en teamleiders via een eigen kernteam en een selectief netwerk van associates. Ook helpen wij klanten met recruitment van nieuw talent. Trainingen en erkende opleidingen Coniche Business School verzorgt allerlei trainingen en opleidingen op het gebied van klantcontact. Ons aanbod bestaat uit maatwerk trainingen, e-learnings, masterclasses en workshops. Maar ook erkende opleidingen op mbo, hbo en mba niveau. Online learning content Naast onze trainingen en opleidingen bieden we ook online learning content aan: online trainingen waarbij specifieke vaardigheden in klantcontact op ieder moment van de dag getraind worden.