Zeer goed.

Onze ervaring met Lanters B.V. is prima. De dienstverlening gaat al zo ver terug in de tijd.. Want mijn Opa was verzekerd bij de vader van Hans. En mijn vader heeft dit later ook weer overgenomen. En voor bijna 30 jaar terug hebben wij ook alle verzekeringen en zelfs de hypotheek afgesloten bij jullie. Dus kun je begrijpen dat lanters B.V. er bij ons prima op staat.

Fijne communicatie en snelle afhandeling

De lijnen met Lanters zijn kort, benadering is erg klantvriendelijk. Je wordt snel geholpen en krijgt vlot een reactie terug op vragen. Onze schade werd erg snel afgehandeld.

erg snelke afhanding

erge snelle afhandeling

Ben al jaren bij Lanters BV en bij elk contact wordt je altijd perfect behandeld Dus mijn conclusie als ik een cijfer moet geven een dikke 10

Een kantoor met veel kennis en goede dienstverlening!

Vriendelijk personeel, nemen de tijd voor je, zijn behulpzaam.

Ik ben uitstekend geholpen!!!!!!

Klantvriendelijk en snel.

Zoals altijd ben ik erg tevreden over Kanters BV.

Veel expertise en korte lijntjes

Al vele jaren tevreden klant bij Lanters BV. Er is veel kennis aangaande de diverse verzekeringen. Daarnaast vinden wij het ook prettig dat we snel antwoord hebben. De lijnen zijn er heel kort. Wij kunnen Lanters BV van harte aanbevelen.

Prima en deskundig.

Prima en deskundig.