van begin tot het einde een goed verzorgd proces

Onze keuken had een verbouwing nodig met andere aansluitpunten, uitstekend personeel wat die klus in 4 dagen voor elkaar kreeg. Over het ontwerp van de keuken zijn we tevreden, de levering en plaatsing ging volgens schema, de uiteindelijke puntjes op de i kostte helaas wat meer tijd. Maar ook de afwerking en kleine ongemakken worden uitgevoerd door goed gekwalificeerd personeel en ook nog hele prettige mensen om meE samen te werken. Wij zijn een tevreden klant

Erg tevreden

We hebben het hele proces als heel prettig ervaren, met name de betrokkenheid en de communicatie. Tijdens de ontwerpfase kregen we alle tijd om na te denken over wat we willen, en hebben we ons nooit onder druk gezet gevoeld. We hebben veel aan de adviezen gehad. Tijdens de installatiefase werd er hard en netjes gewerkt, we hebben eigenlijk geen hinder ondervonden. Al onze vragen zijn beantwoord en kleine dingen die we anders of extra wilden, zijn heel snel geregeld. We zijn nu heel erg blij met de keuken die in ons huis staat. Goede kwaliteit, goed ontwerp. Het is dat de keuken nog een hele tijd mee gaat, anders hadden we zo weer een keuken bij ter Laak gekocht.

• Vakmanschap

Alles verliep helemaal volgens plan.

Alles wat gepland was, werd precies zo uitgevoerd. We hebben nu een prachtige keuken die ook heel mooi is geïnstalleerd. De mensen die het werk hebben gedaan bij ons dachten goed mee en schroomden niet om wat extra werk op te pakken om het eindresultaat nog mooier te maken. Wij zijn ontzettend tevreden!

Prachtige keuken!!

Fijne en professionele zaak, bij zowel het uitzoeken en samenstellen van de keuken en apparatuur als het plaatsen van de keuken. Wij zijn erg tevreden.

• Vakmanschap

Deskundig advies, kwaliteit en vakmannen

We zijn erg blij met onze prachtige keuken van top kwaliteit. Je kunt bij Ter Laak terecht voor deskundig en oprecht advies. Er wordt met je meegedacht, je wordt serieus genomen en er wordt tijd voor je genomen. Ron verstaat zijn vak en helpt je om je droom keuken te realiseren. Installatie door zeer bekwame vakmannen.

prima kwaliteit

bij ons is er een keramische vloer gelegd en keuken geïnstalleerd, dit alles is prima verlopen en zeer vakkundig gedaan. De enige opmerking is dat er soms wel iets beter had kunnen worden gecommuniceerd. Het ziet er tip top uit.

zeer tevreden, alleen communiseren onder elkaar kan beter.

Het tijdbestek van de werkzaamheden gingen niet volgens afspraak,wegens communicatie problemen heeft de eigenaar de electrawerkzaamheden niet compleet zelf kunnen uitvoeren, en een groot gedeelte moeten uitbesteden, waardoor extra kosten aan verbonden was. Des ondanks zijn wij zeer tevreden.

goede kwaliteit vakwerk

bij ons is de vloer gelegd, toilet en keuken door ter Laak geïnstalleerd. Zijn hier zeer tevreden over. Zou hier en daar wat beter kunnen worden gecommuniseerd. Soms stond er zonder aankondiging een monteur voor de deur. Over het algemeen zijn wij tevreden. Prima tegelzetters en monteurs echt vakwerk.

goede kwaliteit

bij ons is de vloer, toilet en keuken door telraam geïnstalleerd. Zijn hier zeer tevreden over. Zou hier en daar wat beter kunnen worden gecommuniseerd. Soms stond er zonder aankondiging een monteur voor de deur. Over het algemeen zijn wij tevreden. Prima tegelzetters en monteurs echt vakwerk

goede kwaliteit

• Vakmanschap

Heel blij met het advies en de goede service van Ter Laak!

Wij zijn enorm blij met onze nieuwe keuken! Na de goede ervaring met het realiseren van onze badkamer 5 jaar geleden zijn wij ook voor onze keuken gaan kijken bij Ter Laak in de showroom. De prettige ontvangst en het goede en eerlijke advies heeft ons doen besluiten om ook onze keuken hier aan te schaffen. En daar hebben we geen spijt van gehad. Geplaatst door professionele vakmannen met liefde voor hun werk, die tot in detail gezorgd hebben dat alles helemaal naar onze wens is!

Helemaal top!

Het begon met een idee. Een make-over voor de woonkamer, inclusief een nieuwe keuken. Maar die keuken, welk bedrijf voelt goed om dat voor je te regelen? Je hoort zoveel gekke verhalen. Wie kan je vertrouwen? Word je niet opgelicht? Of laten ze je in de rommel zitten, met een keuken die niet af is? Ter Laak kennen wij al jaren van badkamer en cv-installatie. Een fijn bedrijf die je de zorgen uit handen neemt. Dus na een kijkje in hun showroom was onze keuze snel gemaakt. Onze droomkeuken stond er bij! Na geduldig wachten werd geheel volgens afspraak de keuken geleverd en geïnstalleerd. Helaas bleek door de leverancier de stoomoven niet geleverd (door chip-problemen). Hoe fijn is het dan te horen dat er (ongebruikte!) oven toevallig beschikbaar was die wij mochten lenen om de nieuwe levertijd te overbruggen! Mazzel of niet, maar wij waren er superblij mee! Een leuk team, met enthousiaste mensen die er echt lol in hebben om iets moois voor je te maken. Prettige korte lijnen als je toch nog met een vraagje zit. En als ze klaar zijn pakken ze een bezem en ruimen alles op. Top! Geen seconde spijt van deze beslissing. Wij zijn apetrots op onze nieuwe keuken!

• Vakmanschap

Zeer persoonlijk en gericht op wat de klant wil

Wij hebben de aankoop van onze keuken als zeer prettig ervaren. De verkoper heeft heel goed naar onze wensen geluisterd en heeft deze op de juiste wijze gerealiseerd. Omdat wij ruim 2 jaar moesten wachten op onze nieuwe woning hadden wij de tijd om lang na te denken over onze wensen en keuzen. Tijdens het aankoopproces zijn wij daarom meer dan 6 keer in de showroom geweest, en elke keer zijn wij met open armen ontvangen. Wij hebben onze keuken in het proces meerdere keren aangepast, en ook dit was geen enkel probleem Vanwege de coronacrisis verliep de levering van de apparatuur niet volgens afspraak, maar ook dit is uiteindelijk super opgelost. Onze complimenten!

• Vakmanschap

Wat een geweldige keuken hebben we nu.

Het advies in de showroom en de eerlijkheid hebben ons over de streep getrokken. De plaatsing is super gegaan. We hebben de keuken waar we naar uitgekeken hebben. Door een vakman in de winkel gemaakt en door een kunstenaar (zo goed) geplaatst.

• Vakmanschap

Wat een service, een prima op elkaar afgestemd team die geweldig werk verzetten om een keuken te plaatsen en helemaal naar de zin van de bewoners.