Zeer persoonlijk en gericht op wat de klant wil

Wij hebben de aankoop van onze keuken als zeer prettig ervaren. De verkoper heeft heel goed naar onze wensen geluisterd en heeft deze op de juiste wijze gerealiseerd. Omdat wij ruim 2 jaar moesten wachten op onze nieuwe woning hadden wij de tijd om lang na te denken over onze wensen en keuzen. Tijdens het aankoopproces zijn wij daarom meer dan 6 keer in de showroom geweest, en elke keer zijn wij met open armen ontvangen. Wij hebben onze keuken in het proces meerdere keren aangepast, en ook dit was geen enkel probleem Vanwege de coronacrisis verliep de levering van de apparatuur niet volgens afspraak, maar ook dit is uiteindelijk super opgelost. Onze complimenten!

• Vakmanschap

Wat een geweldige keuken hebben we nu.

Het advies in de showroom en de eerlijkheid hebben ons over de streep getrokken. De plaatsing is super gegaan. We hebben de keuken waar we naar uitgekeken hebben. Door een vakman in de winkel gemaakt en door een kunstenaar (zo goed) geplaatst.

• Vakmanschap

Wat een service, een prima op elkaar afgestemd team die geweldig werk verzetten om een keuken te plaatsen en helemaal naar de zin van de bewoners.