Fijn ontvangst en goede uitleg .
Dank u wel voor deze mooie waardering
ik ben geen expert, maar volgens mij goede tandartsen en overig personeel. Altijd in een rustige vriendelijke sfeer.
Fijn dat u het prettig ervaart, dat is het allerbelangrijkste!
Ik vind de wijze waarop Kamila haar vak uitoefent top een echte vakvrouw. Daarbij ook een hele prettige persoonlijkheid! Wat ik wel soms wel vervelend vind, is dat afspraak eigenlijk altijd later is dan afgesproken. Aan de andere kant, kan dat ook positief gezien worden omdat de tijd wordt genomen voor de behandeling en uitloop veelal komt doordat cliënten nog wel eens te laat komen. Tip is wel als het water niet gebruikt kan worden om dan reinigingsgel neer te zetten, zeker na toiletbezoek.
Kamila is zeker een vakvrouw en neemt tijd voor al haar patiënten, dat kan soms voor een beetje vertraging zorgen. Een goeie tip van de reinigingsgel, we slaan hem op!
Professioneel! Kundig! Heel accuraat.
Wat een prachtige woorden, mooier kunnen we het zeggen, heel erg bedankt
Prima. Geen lange wachttijden en goedebehandeling
Dank u wel voor uw beoordeling, wat verwacht u voor ons dat we voor een 10 kunnen gaan?
Goede uitleg over de behandeling
Prettige omgeving, duidelijke communicatie en betrokken bij patiënt/ cliënt. Realiseren zich de kwetsbaarheid vd patiënt/ cliënt.
goede ontvangst en correctie medische afhandeling. Vriendelijk en to-the-point.
Hele fijne praktijk, de beste die ik ooit meegemaakt heb, onderscheidt zich in deskundigheid, efficiency en klantvriendelijkheid.
Professioneel en integer.
Geen wachttijd, tandcontrole en tandsteen verwijdering op uitstekende wijze uitgevoerd.
Mijn behandeling is zeer zorgvuldig uitgevoerd en door een uiterst vriendelijke behandelaar.
Prettige benadering, voelde mij gezien.
Vriendelijk geholpen, ze vertelde steeds wat ze ging doen
Communicatie van Rianne miste ik.
De tandarts stelde Fynn enorm op zijn gemak
Er werd goed rekening met mij gehouden. Er werd alle tijd en ruimte gegeven zodat ik mijn behandeling goed kon ondergaan.
Zeer fijn!
Kwam vorige week voor vullen gaatje linksonder en er werd gezegd rechtsonder. Ik was standvastig en zei dat het links moest zijn. Dat bleek te kloppen. Feit is dus dat het verkeerd in de computer is gezet. Ik ga er vanuit dat dat teruggekoppeld is aan diegene die het erin heeft gezet. Zowel mijn vrouw als een zoon van mij heeft eenzelfde ervaring bij jullie. Dus aandacht daarvoor is op zijn plaats.
Vaklui, prettige atmosfeer over-all. Tip: speel andere, rustiger muziek, bij voorkeur géén muziek. In ieder geval, zet het volume zachter.
Vriendelijk, hoge kwaliteit van behandeling en medewerk(st)ers !
Ik wordt al vele jaren door Kamila behandeld. Dat voelt heel goed. Zij houdt keurig bij wat de vorige keer is gezien en besproken. Dat geeft vertrouwen dat zij precies weet wat ze tijdens de vorige behandeling heeft gedaan en vervolgens moet doen.
Nogmaals , zeer goed !
Als nieuwe patiënt was het tijd voor mijn intake. Van tevoren heeft mijn vorige tandarts foto's, medicatie-overzicht etc doorgestuurd. Toen ik binnen werd geroepen, kon ik merken dat de medewerkers niet de tijd hadden gehad om mijn dossier door te nemen. Daardoor duurde de intake wat langer. Zeker als het gaat om privacy-gevoelige informatie, is het fijn als ik het niet mondeling hoef aan te geven, vanwege de werkruimtes zonder deuren. Verder vind ik het de kliniek een fijne sfeer hebben, de medewerkers zijn hartelijk en overleggen duidelijk.
Prettig ontvangen bij de receptie, op tijd naar binnengehaald, Met tips van de Mondhygiëniste en schone tanden weer naar huis
Roggestraat 158
7311CE Apeldoorn
Onze werkwijze Behandeling in samenspraak met de patiënt Onze patiënten zijn onze gasten. Wij informeren en adviseren onze patiënten zo duidelijk en uitvoerig mogelijk vanuit onze ervaring en de laatste wetenschappelijke inzichten, waarna de patiënt zelf beslist over zijn of haar behandeling. Wij eerbiedigen uw rechtspositie zoals deze is neergelegd in de Wet op de Geneeskundige Behandelingsovereenkomst. Meerstoelenconcept Om professioneel, efficiënt en ontspannen onze patiënten te kunnen helpen, werken wij volgens het ‘meerstoelenconcept’. Hierbij worden taken door de tandarts gedelegeerd aan (preventie)assistenten en mondhygiënisten. De tandarts behoudt de regie. Deze vorm van taakdelegatie is conform de Wet BIG. Specialisaties in huis In onze praktijk werken meerdere tandartsen en assistenten met hun eigen specialisaties. Hierdoor kunnen veel specialistische behandelingen gewoon binnen onze praktijk worden uitgevoerd. Bovendien zien meer tandartsen uw gebit, zodat eerder uitgevoerde behandelingen kritisch worden geëvalueerd. Zo kunnen we de hoge kwaliteit van onze tandheelkundige zorg waarborgen.
• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.