Filters

10

Erg prettig contact

De ontvangst en het contact met de assistente was zeer klantvriendelijk. Ze liet merken dat ze van haar werk genoot, waardoor bij mij het gevoel ontstond dat ze blij was dat ik er was.

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Communicatie
  • Hygiëne
  • Hoe waardeerde u na het laatste bezoek het resultaat van de behandeling door uw tandarts?
  • Welke beroepsbeoefenaar(s) heeft/hebben u tijdens uw laatste bezoek behandeld? Tandarts, Assistent(e)
  • Hoe waardeerde u tijdens uw laatste bezoek de manier waarop u betrokken werd bij het besluit voor uw behandeling? N.v.t.
  • Hoe ervaart u ons afspraak systeem? Positief
  • Wilt u een cijfer geven voor onze praktijk? 9
  • Hoe ervaart u de ontvangst bij de receptie? Prettig
10

Top

Zelf ben ik zeer angstig voor de tandarts dit komt door nare ervaringen van vroeger. Maar kan alleen maar lof uitspreken op dit moment over mijn laatste behandeling.

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Communicatie
  • Hygiëne
  • Hoe waardeerde u na het laatste bezoek het resultaat van de behandeling door uw tandarts?
  • Welke beroepsbeoefenaar(s) heeft/hebben u tijdens uw laatste bezoek behandeld? Tandarts
  • Hoe waardeerde u tijdens uw laatste bezoek de manier waarop u betrokken werd bij het besluit voor uw behandeling? Zeer goed
  • Hoe ervaart u ons afspraak systeem? Goed
  • Wilt u een cijfer geven voor onze praktijk? 8
  • Hoe ervaart u de ontvangst bij de receptie? Goed
8

Rianne is een fijne tandarts

Er ga wel eens wat mis in mijn mond, verkeerde advies door Rianne aan de assistente. Maar ik moet eerlijk zeggen, de laatste paar keren heeft ze het uitstekend gedaan. Over het algemeen vind ik Tandarts Beekpark een goede praktijk, ik ben altijd bij Rianne.

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Communicatie
  • Hygiëne
  • Hoe waardeerde u na het laatste bezoek het resultaat van de behandeling door uw tandarts?
  • Welke beroepsbeoefenaar(s) heeft/hebben u tijdens uw laatste bezoek behandeld? Tandarts, Assistent(e)
  • Hoe waardeerde u tijdens uw laatste bezoek de manier waarop u betrokken werd bij het besluit voor uw behandeling? goed
  • Hoe ervaart u ons afspraak systeem? goed
  • Wilt u een cijfer geven voor onze praktijk? 8
  • Hoe ervaart u de ontvangst bij de receptie? Goed
10

Vriendelijke en goede behandeling

Vriendelijke en sympathieke tandartsen en assistentes, goede en kundige behandeling. Schone en mooie praktijk. De behandeling is klantgericht en persoonlijk en is dus zeker aan te bevelen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Communicatie
  • Hygiëne
  • Hoe waardeerde u na het laatste bezoek het resultaat van de behandeling door uw tandarts?
  • Welke beroepsbeoefenaar(s) heeft/hebben u tijdens uw laatste bezoek behandeld? Onbekend
  • Hoe waardeerde u tijdens uw laatste bezoek de manier waarop u betrokken werd bij het besluit voor uw behandeling? Iets te weinig in betrokken, maar voldoende
  • Hoe ervaart u ons afspraak systeem? Opzich prima, duidelijk maar niet te luxe
  • Wilt u een cijfer geven voor onze praktijk? 9
  • Hoe ervaart u de ontvangst bij de receptie? Vriendelijk, snel, persoonlijk
10

Kundige, vriendelijke behandeling

Zoals gebruikelijk een kundige, vriendelijke behandeling gehad. Altijd blij met de persoonlijke aandacht.

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Communicatie
  • Hygiëne
  • Hoe waardeerde u na het laatste bezoek het resultaat van de behandeling door uw tandarts? N.v.t.
  • Welke beroepsbeoefenaar(s) heeft/hebben u tijdens uw laatste bezoek behandeld? Tandarts, Assistent(e)
  • Hoe waardeerde u tijdens uw laatste bezoek de manier waarop u betrokken werd bij het besluit voor uw behandeling? N.v.t.
  • Hoe ervaart u ons afspraak systeem? Goed
  • Wilt u een cijfer geven voor onze praktijk? 9
  • Hoe ervaart u de ontvangst bij de receptie? Vriendelijk
9

Fijne tandarts (Thomas).

Ik vind het een erg prettige praktijk. Schoon, modern en alle nieuwste technieken in huis. Wachtkamer is totaal afwijkend van andere tandartspraktijken. Echt een sfeervol woonkamer gevoel. De receptionistes, de assistentes (eigenlijk allemaal maar Thirza in het bijzonder) en mondhygieniste (Kamilla) en tandarts / ortho (Thomas): ze zijn allemaal erg prettig en stellen je echt op je gemak. Ik kwam een paar jaren geleden als 48-jarige, erg angstige patient in de praktijk, maar mede door het vertrouwen dat Thomas naar mij heeft uitgestraald en het geduld dat hij en zijn team heeft gehad heb ik zelfs op deze latere leeftijd een beugel genomen. Het resultaat, al na 10 maanden !! is super en ik ben er heel heel blij mee! Ik heb mezelf qua angst overtroffen, maar zonder de begeleiding die ik heb mogen ervaren was het nooit zover gekomen. Ik heb in de afgelopen jaren zeer lange en uitgebreide behandelingen gehad met van alles en nog wat, maar vandaag dan weer eens een 'gewone' controle. En ook dit ging in alle rust en met alle egards. Het zal nooit mijn favoriete bezigheid worden, maar ik lig er nu tenminste niet meer wakker van. Ik moet er een half uur voor rijden, maar heb dit er echt voor over. En de centrale ligging, hartje centrum, met parkeergarage tegenover de praktijk is ook fijn. Kun je daarna jezelf trakteren op koffie of lekker even gaan shoppen. Kortom, aanrader!

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Communicatie
  • Hygiëne
  • Hoe waardeerde u na het laatste bezoek het resultaat van de behandeling door uw tandarts?
  • Welke beroepsbeoefenaar(s) heeft/hebben u tijdens uw laatste bezoek behandeld? Tandarts, Assistent(e)
  • Hoe waardeerde u tijdens uw laatste bezoek de manier waarop u betrokken werd bij het besluit voor uw behandeling? Goed
  • Hoe ervaart u ons afspraak systeem? Nu weer goed.
  • Wilt u een cijfer geven voor onze praktijk? 9
  • Hoe ervaart u de ontvangst bij de receptie? Heel fijn!
10

Professioneel en zorgvuldig

Bij Beekparktandartsen wordt met veel aandacht en professionaliteit je gebit bekeken en behandeld indien nodig. Het personeel is zeer (klant-)vriendelijk en er wordt nagenoeg altijd naar een passende oplossing voor de klant gezocht en gevonden. Bij Beekparktandartsen staat de kwaliteit op een hoog niveau! CHAPEAU voor Beekparktandartsen

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Communicatie
  • Hygiëne
  • Hoe waardeerde u na het laatste bezoek het resultaat van de behandeling door uw tandarts?
  • Welke beroepsbeoefenaar(s) heeft/hebben u tijdens uw laatste bezoek behandeld? Tandarts
  • Hoe waardeerde u tijdens uw laatste bezoek de manier waarop u betrokken werd bij het besluit voor uw behandeling? Zeer positief
  • Hoe ervaart u ons afspraak systeem? O.k.
  • Wilt u een cijfer geven voor onze praktijk? 10
  • Hoe ervaart u de ontvangst bij de receptie? Plezierig en correct
8

Vriendelijk contact, en snelle afspraak mogelijk

ervaar een prettige sfeer en goede behandeling

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Communicatie
  • Hygiëne
  • Hoe waardeerde u na het laatste bezoek het resultaat van de behandeling door uw tandarts?
  • Welke beroepsbeoefenaar(s) heeft/hebben u tijdens uw laatste bezoek behandeld? Tandarts, Assistent(e)
  • Hoe waardeerde u tijdens uw laatste bezoek de manier waarop u betrokken werd bij het besluit voor uw behandeling? goed overleg
  • Hoe ervaart u ons afspraak systeem? N.v.t.
  • Wilt u een cijfer geven voor onze praktijk? 8
  • Hoe ervaart u de ontvangst bij de receptie? prima
10

Vriendelijke en deskundige behandeling

ALS KIND WORD JE DOOR HET GEVEN VAN KINDVRIENDELIJKE INFORMATIE OP EEN FIJNE MANIER DOOR DE BEHANDELING GEHOLPEN

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Communicatie
  • Hygiëne
  • Hoe waardeerde u na het laatste bezoek het resultaat van de behandeling door uw tandarts? N.v.t.
  • Welke beroepsbeoefenaar(s) heeft/hebben u tijdens uw laatste bezoek behandeld? Assistent(e), Mondhygiënist(e)
  • Hoe waardeerde u tijdens uw laatste bezoek de manier waarop u betrokken werd bij het besluit voor uw behandeling? Uitstejend
  • Hoe ervaart u ons afspraak systeem? Goed
  • Wilt u een cijfer geven voor onze praktijk? 9
  • Hoe ervaart u de ontvangst bij de receptie? Goed
10

Uitstekend!

Goed en nauwkeurig en vriendelijk geholpen!

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Communicatie
  • Hygiëne
  • Hoe waardeerde u na het laatste bezoek het resultaat van de behandeling door uw tandarts?
  • Welke beroepsbeoefenaar(s) heeft/hebben u tijdens uw laatste bezoek behandeld? Mondhygiënist(e)
  • Hoe waardeerde u tijdens uw laatste bezoek de manier waarop u betrokken werd bij het besluit voor uw behandeling? Uitstekend
  • Hoe ervaart u ons afspraak systeem? Prima!
  • Wilt u een cijfer geven voor onze praktijk? 8
  • Hoe ervaart u de ontvangst bij de receptie? Klantvriendelijk.
10

Top!

Super professionele en aardige assistente .

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Communicatie
  • Hygiëne
  • Hoe waardeerde u na het laatste bezoek het resultaat van de behandeling door uw tandarts?
  • Welke beroepsbeoefenaar(s) heeft/hebben u tijdens uw laatste bezoek behandeld? Tandarts, Assistent(e)
  • Hoe waardeerde u tijdens uw laatste bezoek de manier waarop u betrokken werd bij het besluit voor uw behandeling? Goed
  • Hoe ervaart u ons afspraak systeem? Super
  • Wilt u een cijfer geven voor onze praktijk? 10
  • Hoe ervaart u de ontvangst bij de receptie? Heel vriendelijk
10

Hele fijne tandartspraktijk

Vriendelijke, persoonlijke en deskundige tandartspraktijk.

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Communicatie
  • Hygiëne
  • Hoe waardeerde u na het laatste bezoek het resultaat van de behandeling door uw tandarts?
  • Welke beroepsbeoefenaar(s) heeft/hebben u tijdens uw laatste bezoek behandeld? Tandarts, Mondhygiënist(e)
  • Hoe waardeerde u tijdens uw laatste bezoek de manier waarop u betrokken werd bij het besluit voor uw behandeling? Goed
  • Hoe ervaart u ons afspraak systeem? Dat kan beter
  • Wilt u een cijfer geven voor onze praktijk? 9
  • Hoe ervaart u de ontvangst bij de receptie? Goed
9

Prettige overleg en zorgvuldige behandeling

Vertrouwd, deskundig, nieuwste ontwikkeling en rustige in de omgang, wat mijn angst doet verdwijnen als sneeuw voor de zon

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Communicatie
  • Hygiëne
  • Hoe waardeerde u na het laatste bezoek het resultaat van de behandeling door uw tandarts?
  • Welke beroepsbeoefenaar(s) heeft/hebben u tijdens uw laatste bezoek behandeld? Tandarts, Assistent(e)
  • Hoe waardeerde u tijdens uw laatste bezoek de manier waarop u betrokken werd bij het besluit voor uw behandeling? Goed
  • Hoe ervaart u ons afspraak systeem? Balie makkelijker inplannen voor mondhygiënist dan via het systeem. Controle afspraak gaat wel makkelijk via het systeeem
  • Wilt u een cijfer geven voor onze praktijk? 9
  • Hoe ervaart u de ontvangst bij de receptie? Vriendelijk
9

Kundig, prettig, vriendelijk en vlot

De behandeling loopt altijd vlot. Er wordt rustig verteld wat er gedaan wordt. Gecheckt hoe het met mij gaat en je krijgt helder en goed advies

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Communicatie
  • Hygiëne
  • Hoe waardeerde u na het laatste bezoek het resultaat van de behandeling door uw tandarts?
  • Welke beroepsbeoefenaar(s) heeft/hebben u tijdens uw laatste bezoek behandeld? Tandarts, Mondhygiënist(e)
  • Hoe waardeerde u tijdens uw laatste bezoek de manier waarop u betrokken werd bij het besluit voor uw behandeling? Prettig
  • Hoe ervaart u ons afspraak systeem? Prima en overzichtelijk
  • Wilt u een cijfer geven voor onze praktijk? 9
  • Hoe ervaart u de ontvangst bij de receptie? Vriendelijk, meedenkend en kundig
10

Ze doen er alles aan om het zo prettig mogelijk voor je te maken

Bezoek aan de tandarts/mondhygiënist, oef niet mijn ding. Maar toch ga ik, steeds een beetje vaker. Ze doen zo hun best om mijn vertrouwen te winnen én stapje voor stapje gaat het steeds beter. Hier ligt hun kracht. Je voelt je begrepen en gehoord. Ze maken gebruik van de nieuwste technieken. Eigenlijk heb ik nooit echt echt pijn gevoeld. En ik heb al best wat behandelingen achter de rug. Ik ben ervan overtuigd dat mijn angst in mijn hoofd zit en samen werken we eraan om dit te overwinnen. Het is een leuk team.. Ze maken lol onderling, ze zijn ontspannen en werken hard. Kortom, als je op zoek bent naar een fijne tandartsen praktijk, ook voor kinderen, zou ik zeker eens contacten.

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Communicatie
  • Hygiëne
  • Hoe waardeerde u na het laatste bezoek het resultaat van de behandeling door uw tandarts?
  • Welke beroepsbeoefenaar(s) heeft/hebben u tijdens uw laatste bezoek behandeld? Mondhygiënist(e)
  • Hoe waardeerde u tijdens uw laatste bezoek de manier waarop u betrokken werd bij het besluit voor uw behandeling? Alles gaat in overleg
  • Hoe ervaart u ons afspraak systeem? Prima
  • Wilt u een cijfer geven voor onze praktijk? 9
  • Hoe ervaart u de ontvangst bij de receptie? Zeer vriendelijk, en ook hier doen ze hun best om je gerust te stellen
10

Goed en deskundig

Ik vind de behandelingen altijd erg meevallen en mijn gebit voelt weer heerlijk aan als ik wegga

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Communicatie
  • Hygiëne
  • Hoe waardeerde u na het laatste bezoek het resultaat van de behandeling door uw tandarts? N.v.t.
  • Welke beroepsbeoefenaar(s) heeft/hebben u tijdens uw laatste bezoek behandeld? Mondhygiënist(e)
  • Hoe waardeerde u tijdens uw laatste bezoek de manier waarop u betrokken werd bij het besluit voor uw behandeling? N.v.t.
  • Hoe ervaart u ons afspraak systeem? Zoals het nu weer is veel prettiger
  • Wilt u een cijfer geven voor onze praktijk? 10
  • Hoe ervaart u de ontvangst bij de receptie? Heel vriendelijk
10

Kundig en vriendelijk

Het is een prettige omgeving met vriendelijke en kundige medewerkers. Wachttijd nihil.

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Communicatie
  • Hygiëne
  • Hoe waardeerde u na het laatste bezoek het resultaat van de behandeling door uw tandarts? N.v.t.
  • Welke beroepsbeoefenaar(s) heeft/hebben u tijdens uw laatste bezoek behandeld? Tandarts, Assistent(e), Mondhygiënist(e)
  • Hoe waardeerde u tijdens uw laatste bezoek de manier waarop u betrokken werd bij het besluit voor uw behandeling? Goed jij
  • Hoe ervaart u ons afspraak systeem? Accuraat
  • Wilt u een cijfer geven voor onze praktijk? 10
  • Hoe ervaart u de ontvangst bij de receptie? Vriendelijk
9

Goed

Ondanks mijn angst werd ik rustig, dankzij het geruststellen van mijn behandelde arts en mondhygiëniste

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Communicatie
  • Hygiëne
  • Hoe waardeerde u na het laatste bezoek het resultaat van de behandeling door uw tandarts? N.v.t.
  • Welke beroepsbeoefenaar(s) heeft/hebben u tijdens uw laatste bezoek behandeld? Tandarts, Mondhygiënist(e)
  • Hoe waardeerde u tijdens uw laatste bezoek de manier waarop u betrokken werd bij het besluit voor uw behandeling? Goed
  • Hoe ervaart u ons afspraak systeem? Goed
  • Wilt u een cijfer geven voor onze praktijk? 8
  • Hoe ervaart u de ontvangst bij de receptie? Vriendelijk
10

Goede en snelle service.

Vandaag om 15.40 uur een afspraak gehad, vanavond om 20.00 uur de 2e afspraak. Na afmelden bij de balie kreeg ik de vraag of ik 10minuten wilde wachten omdat er nog een "gaatje"zevrij was om 16.10uur zodat ik s'avonds niet meer hoefde te komen. Super opgelost.

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Communicatie
  • Hygiëne
  • Hoe waardeerde u na het laatste bezoek het resultaat van de behandeling door uw tandarts?
  • Welke beroepsbeoefenaar(s) heeft/hebben u tijdens uw laatste bezoek behandeld? Tandarts, Assistent(e)
  • Hoe waardeerde u tijdens uw laatste bezoek de manier waarop u betrokken werd bij het besluit voor uw behandeling? Goed.
  • Hoe ervaart u ons afspraak systeem? Goed.
  • Wilt u een cijfer geven voor onze praktijk? 9
  • Hoe ervaart u de ontvangst bij de receptie? Goed.
9

Fijne mensen met veel expertise.

Altijd een prettige omgeving en iedereen vertelt precies wat ze gaan doen. Ik zou deze praktijk aanraden als je geen held bent in bezoek aan de tandarts.

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Communicatie
  • Hygiëne
  • Hoe waardeerde u na het laatste bezoek het resultaat van de behandeling door uw tandarts?
  • Welke beroepsbeoefenaar(s) heeft/hebben u tijdens uw laatste bezoek behandeld? Mondhygiënist(e)
  • Hoe waardeerde u tijdens uw laatste bezoek de manier waarop u betrokken werd bij het besluit voor uw behandeling? Prima
  • Hoe ervaart u ons afspraak systeem? N.v.t.
  • Wilt u een cijfer geven voor onze praktijk? 9
  • Hoe ervaart u de ontvangst bij de receptie? Prettig
7

Prima

Prettige sfeer, leuke wachtruimte

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Communicatie
  • Hygiëne
  • Hoe waardeerde u na het laatste bezoek het resultaat van de behandeling door uw tandarts? N.v.t.
  • Welke beroepsbeoefenaar(s) heeft/hebben u tijdens uw laatste bezoek behandeld? Assistent(e)
  • Hoe waardeerde u tijdens uw laatste bezoek de manier waarop u betrokken werd bij het besluit voor uw behandeling? N.v.t.
  • Hoe ervaart u ons afspraak systeem? Goed
  • Wilt u een cijfer geven voor onze praktijk? 8
  • Hoe ervaart u de ontvangst bij de receptie? Goed
9

prettig en adequaat

nvt

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Communicatie
  • Hygiëne
  • Hoe waardeerde u na het laatste bezoek het resultaat van de behandeling door uw tandarts?
  • Welke beroepsbeoefenaar(s) heeft/hebben u tijdens uw laatste bezoek behandeld? Tandarts, Mondhygiënist(e)
  • Hoe waardeerde u tijdens uw laatste bezoek de manier waarop u betrokken werd bij het besluit voor uw behandeling? prima
  • Hoe ervaart u ons afspraak systeem? goied
  • Wilt u een cijfer geven voor onze praktijk? 9
  • Hoe ervaart u de ontvangst bij de receptie? vriendelijk
10

Fijne tandarts, prettige praktijk

Fijne tandarts, word altijd goed geholpen. Angst is enorm afgenomen sinds ik bij deze praktijk ben

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Communicatie
  • Hygiëne
  • Hoe waardeerde u na het laatste bezoek het resultaat van de behandeling door uw tandarts?
  • Welke beroepsbeoefenaar(s) heeft/hebben u tijdens uw laatste bezoek behandeld? Tandarts, Assistent(e)
  • Hoe waardeerde u tijdens uw laatste bezoek de manier waarop u betrokken werd bij het besluit voor uw behandeling? 8
  • Hoe ervaart u ons afspraak systeem? Er is vaak pas laat plek, zelf online plannen is redelijk omslachtig
  • Wilt u een cijfer geven voor onze praktijk? 8
  • Hoe ervaart u de ontvangst bij de receptie? Prettig
10

Uitstekende zorg voor mijn zoon

Prettige en liefdevolle jaren meant voor kinderen waardoor mijn zoon niet bang is voor de tandarts. Ondanks de behandelingen die hij al heeft gehad met gaatjes vullen e.d

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Communicatie
  • Hygiëne
  • Hoe waardeerde u na het laatste bezoek het resultaat van de behandeling door uw tandarts?
  • Welke beroepsbeoefenaar(s) heeft/hebben u tijdens uw laatste bezoek behandeld? Tandarts, Assistent(e)
  • Hoe waardeerde u tijdens uw laatste bezoek de manier waarop u betrokken werd bij het besluit voor uw behandeling? Uitstekend
  • Hoe ervaart u ons afspraak systeem? Uitstekend
  • Wilt u een cijfer geven voor onze praktijk? 10
  • Hoe ervaart u de ontvangst bij de receptie? Uitstekend
10

Nooit meer bang voor een tandarts dankzij Beekparktandartsen

Eindelijk een tandarts die mij over mijn angst heeft geholpen. Vriendelijk en bekwaam.

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Communicatie
  • Hygiëne
  • Hoe waardeerde u na het laatste bezoek het resultaat van de behandeling door uw tandarts?
  • Welke beroepsbeoefenaar(s) heeft/hebben u tijdens uw laatste bezoek behandeld? Tandarts, Mondhygiënist(e)
  • Hoe waardeerde u tijdens uw laatste bezoek de manier waarop u betrokken werd bij het besluit voor uw behandeling? Prima
  • Hoe ervaart u ons afspraak systeem? Ik bel voor persoonlijk contact..prima
  • Wilt u een cijfer geven voor onze praktijk? 9
  • Hoe ervaart u de ontvangst bij de receptie? Klantvriendelijk

Bedrijfsgegevens

Roggestraat 158

7311CE Apeldoorn

055-5224040

[email protected]

Over Beekpark Tandartsen

Onze werkwijze Behandeling in samenspraak met de patiënt Onze patiënten zijn onze gasten. Wij informeren en adviseren onze patiënten zo duidelijk en uitvoerig mogelijk vanuit onze ervaring en de laatste wetenschappelijke inzichten, waarna de patiënt zelf beslist over zijn of haar behandeling. Wij eerbiedigen uw rechtspositie zoals deze is neergelegd in de Wet op de Geneeskundige Behandelingsovereenkomst. Meerstoelenconcept Om professioneel, efficiënt en ontspannen onze patiënten te kunnen helpen, werken wij volgens het ‘meerstoelenconcept’. Hierbij worden taken door de tandarts gedelegeerd aan (preventie)assistenten en mondhygiënisten. De tandarts behoudt de regie. Deze vorm van taakdelegatie is conform de Wet BIG. Specialisaties in huis In onze praktijk werken meerdere tandartsen en assistenten met hun eigen specialisaties. Hierdoor kunnen veel specialistische behandelingen gewoon binnen onze praktijk worden uitgevoerd. Bovendien zien meer tandartsen uw gebit, zodat eerder uitgevoerde behandelingen kritisch worden geëvalueerd. Zo kunnen we de hoge kwaliteit van onze tandheelkundige zorg waarborgen.

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.