(A) blij om weer een vaste tandarts te kunnen en mogen kiezen (B) persoonlijk vind ik de medicijn kennis die een intake persoon doet of mondreiniging assistente op mijn inbreng te mager en hoort eigenlijk een arts te doen in uw computer systeem (C) Bij mondhygiëne beurt is vaak de assistente of behandelaar te enthousiast en voelt zich een halve tandarts. Ik ervaar het als minder prettig om bloed in mijn mond te proeven (dat zou dan komen door de grondigheid) aan mijn hoela is de uitspraak
Hebben we een afspraak voor het vullen van 2 gaatjes, wordt er wegens tijdgebrek 1 gaatje gevuld. Had dan de afspraak afgezegd. Er wordt niet naar een oplossing gezocht maar er wordt gewoon gezegd een nieuwe afspraak te maken. Nu moeten we 2 keer komen. En dit is niet de eerste keer. Dit gebeurt bij ons vaker. Kan ik de tijd en parkeerkosten verhalen op jullie. Er wordt ook extra kosten in rekening gebracht, bijvoorbeeld 4 x 5 minuten mondhygiëne terwijl hooguit 10 minuten bezig is geweest. Ook dit is niet de eerste keer en zo kan ik nog wel even door gaan.
TOP
Professioneel, prettig in de omgang en deskundig
Wij zijn blij dat wij de overstap naar beekpark tandarts hebben gemaakt Dit hadden wij jaren geleden al moeten doen
Uitstekend geholpen en goed advies over de mogelijkheden in de toekomst gekregen.
Zowel de receptiedame, de assistente als de tandarts zelf zijn altijd zeer vriendelijk en begaan met je.
Vanwege pijnklachten bij de prothese afspraak gemaakt met tandtechnieker. Deze was helaas ziek, maar gelukkig kon ik snel bij een tandarts terecht, die de klacht verholpen heeft. Heel fijn, dat ik zo even tussendoor kon komen!
Supper fijn
In alle jaren is de wachttijd altijd minimaal, hele nauwkeurige planning!
Gewoon prettig dat je niet apart bij de mondhygiënist hoeft terug te komen.
Zeer vakkundig en profsssioneel geholpen.
De medewerkers stellen je erg gerust als je zenuwachtig bent. Dat ervaar ik als erg prettig.
Ik vind Elvira gewoon een topper. Deskundig en vriendelijk, gewoon erg prettig als tandarts te hebben.
Sinds mei ben ik bij deze praktijk en ik ben erg tevreden over de dienstverlening, erg kundig en prettig geholpen. Daarnaast zijn de medewerkers allen erg vriendelijk en gastvrij.
De zorg die verleend wordt door tandartsen en assistenten is heel goed. Je wordt goed geholpen en er is aandacht voor de persoon. Ook met kinderen is dit heel fijn want er is heel veel aandacht en tijd om jonge kinderen ook te laten wennen en op hun gemak te stellen. Ook bij volwassen is dit zo als je wat angstig bent voor de tandarts is dit een hele fijne praktijk. Vriendelijk, kundig en professioneel. Dus 5 sterren daarvoor! De organisatie er om heen is echter een heel ander verhaal. Hoewel er echt een goede poging wordt gedaan door de receptionistes is dit echt onder de maat georganiseerd. Je kunt geen gewone afspraak plannen eerder dan over 3 a 4 maanden. Ook het voordeel van dat ze op avonden open zijn lukt dit zelden daar een beetje fijne tijd te krijgen. Ook het bij elkaar plaatsten van afspraken in het gezin blijkt lastig. Als je een voorkeur voor een bepaalde tandarts hebt lukt het binnen een half jaar vooruit amper. Tenzij je midden op de dag kunt. Ook al kun je zelf altijd dan nog kost een afspraak krijgen op redelijke termijn echt moeite. Voor mensen die op alle tijden zelf wel kunnen zou het prima kunnen zijn maar als je veel werkt en een druk gezin hebt bv is het heel onhandig.
Positieve benadering. Overleg over de eventuele behandeling.
Mijn angst overwonnen
Goed geïnformeerd
Pijnloos ervaring
Ik kwam voor een second opinion en ben zeer kundig geholpen. Teak is uiterst vriendelijk en je voelt je zeer welkom.
ik voel me altijd welkom geheten. Er is veel aandacht voor mijn gebit en ook naast dat interesse en vriendelijkheid
Ik moest begin oktober voor controle, daar bleek (zoals ik al voelde) dat mijn spalkje achter mijn ondertanden niet helemaal goed vast zat. Ik moest van de tandarts terugkomen voor een afspraak met de orthodontist omdat er anders vuil onder zou blijven zitten en dit niet goed zou zijn voor mijn tanden. De opdracht was duidelijk : het hele spalkje moest er uit en een nieuw spalkje zou geplaatst worden. Vanmorgen ben ik dus op dringend advies van de zorgprofessional waarop ik vertrouw naar de orthodontist in het zelfde gebouw gegaan. Waarop de mededeling volgt 'wij doen niets want je spalkje zit niet los en anders krijg je een keer een bitje'. Ik heb meermaals uitgelegd dat ik wel voel dat het spalkje los zit en dat deze vervangen moet worden volgens de tandarts. Het was duidelijk, het spalkje zou vanmorgen niet vervangen worden. De een roept: wel los, de ander roept : niet los. Prima voor mij, ik erger me niet aan het minimaal losse spalkje. Maar waar ik me wel aan erger is dat ik voor jan doedel naar de orthodontist moet en vervolgens ook moet betalen voor zorg, die mij niet eens geleverd is! Ik heb hierover de (gelukkig hele aardige) receptioniste gesproken, zij zou er in iedergeval een melding van maken. Ik ben op zijn zachtst gezegd best een beetje boos. Ik word van het kastje naar de muur gestuurd zonder dat mij de zorg die ik volgens een deskundige nodig zou hebben, verleend wordt. Waarna er wel van mij verwacht wordt dat ik de rekening die mij toe zal komen netjes zal betalen. Ik ben op dit moment erg ontevreden.
Zie hierboven
Prettige binnenkomst en prettige behandeling door alle persoenen werkzaam bij de tandarts
Roggestraat 158
7311CE Apeldoorn
Onze werkwijze Behandeling in samenspraak met de patiënt Onze patiënten zijn onze gasten. Wij informeren en adviseren onze patiënten zo duidelijk en uitvoerig mogelijk vanuit onze ervaring en de laatste wetenschappelijke inzichten, waarna de patiënt zelf beslist over zijn of haar behandeling. Wij eerbiedigen uw rechtspositie zoals deze is neergelegd in de Wet op de Geneeskundige Behandelingsovereenkomst. Meerstoelenconcept Om professioneel, efficiënt en ontspannen onze patiënten te kunnen helpen, werken wij volgens het ‘meerstoelenconcept’. Hierbij worden taken door de tandarts gedelegeerd aan (preventie)assistenten en mondhygiënisten. De tandarts behoudt de regie. Deze vorm van taakdelegatie is conform de Wet BIG. Specialisaties in huis In onze praktijk werken meerdere tandartsen en assistenten met hun eigen specialisaties. Hierdoor kunnen veel specialistische behandelingen gewoon binnen onze praktijk worden uitgevoerd. Bovendien zien meer tandartsen uw gebit, zodat eerder uitgevoerde behandelingen kritisch worden geëvalueerd. Zo kunnen we de hoge kwaliteit van onze tandheelkundige zorg waarborgen.
• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.