Ik heb zo goed mijn best gedaan met poetsen dat ik een kadootje kreeg en ik heb 2 controlepilletjes gekregen om te kijken of ik goed poets.
Ik had een afspraak voor mijn kinderen. Tandarts en assistente waren erg vriendelijk en legden alles goed uit, ook aan kinderen. Dus fijn bezoek. Het enige puntje ja dagboek het raar vond dat gebruikte spullen wat in mond was geweest weer terug werden gelegd. Wordt hele bak schoongemaakt, terwijl maar deel is gebruikt? Alles wordt toch schoongemaakt voordat volgende klant komt?
Prettig geholpen. Mogelijkheden worden besproken
Echt goed personeel. Tandartsen met groote ervaring. En plezier, zij zijn.
Prettig en effectief behandeld
De keren die ik hier kom word ik op een fijne en goede manier geholpen.
Ze legde de kinderen duidelijk uit wat ze ging doen. Una zei in op de terugweg in de auto wel dat ze haar pijn had gedaan. Dat durfde ze niet te zeggen tegen de tandarts in opleiding.
Professioneel - de tandarts vertelde regelmatig wat ze deed, en de assistente was zeer behulpzaam. Wat nog beter kan: behalve uitleggen wat ze doet ook het waarom. En aankondigen dat ik als ze eenmaal begonnen is niets meer kan zeggen - dan kan ik alle vragen vooraf stellen. Kan ik een kopietje van de foto krijgen die tenslotte gemaakt is?
Ik ben erg tevreden met mijn nieuwe tandarts. Fijne sfeer, fijne mensen die rust uitstralen. Prettige uitleg en voorlichting. Voelt veilig en grondig.
goed
Ik had samen met mijn 2 zoontjes van 1 en 6 jaar een afspraak en er werd ruim de tijd genomen om de jongens op hun gemak te stellen en ze (Petra) legde alles goed uit. Mijn oudste zoon vond het erg spannend, maar dankzij haar geduld liep ook hij uiteindelijk met een glimlach weer de deur uit. Complimenten!
Hoewel ik behoorlijk bang ben voor de tandarts lukt het de mensen bij Beekpark altijd om mij gerust te stellen. Iedereen hier is vriendelijk, leuk, vlot en aangenaam!
Snel wet de diagnose gesteld, de opties besproken en aan het werk gegaan. Conclusie: schade viel mee, reparatie vakkundig uitgevoerd (en pijnloos maar het was al een dode kies na een WKB) en door.
Het is enorm lastig om een afspraak te maken. Jullie kunnen dit overigens wel 2x wijzigen vlak voor de afspraak…. Wel begrip voor coronamaatregelingen maar 4 maanden wachten op een controle… Het is te druk. En vorige keer zeer inefficiënt, half uur van tevoren gebeld worden, echt slecht en klantonvriendelijk.
Goede morgen Ik ben zeer tevreden over de snelheid en de manier van service, hoe ik ben geholpen bij het repareren van mijn gebroken voortand.
Ik heb altijd wel goede ervaringen met deze tandartsenpraktijk. Bij mijn laatste bezoek had ik wel verwacht dat ze misschien nog terug zouden komen op mijn vraag over mijn ietwat ontstoken tandvlees, maar dat gebeurde niet. Maar goed, die vraag was meteen bij stellen ook al wel grotendeels beantwoord, dus al met al gewoon een goede tandarts, maar vandaar geen 5 sterren maar 4.5 (en na het tegenkomen van de vraag is het afspraak systeem ook een goede reden om die halve ster niet te geven).
De tandartsassistente was geduldig, rustig en nam de tijd om aan de kinderen uit te leggen wat ze ging doen en waarom het belangrijk was. Ze luisterde en nam ze serieus. Heel fijn! De controle was niet goed doorgekomen in het afsprakensysteem, maar er werd gekeken wat mogelijk was om ook de controle te doen. Al met al, een heel goede ervaring!
De tandarts legde alles goed uit. Behandeling was snel en pijnloos.
Ik ga altijd blij weg:)
Ook voor kinderen een prettige praktijk.
Fijne mensen, ze begrijpen je en gaan rustig vertellen wat ze gaan doen. Denken met de patiënt mee.
Ik ben uiterst vriendelijk geholpen. De informatie was helder.
ik vind het altijd heel fijn bij deze tandarts. ik moest deze keer wel even wachten, wat ik zelf geen probleem vond, aangezien ik niks gepland had staan (maar vgm vonden ze het zelf wel vervelend dat hun planning door de war ging ;)
Sylvana (mondhygieniste in opleiding) en tandarts Rianne hebben mij vandaag geholpen. Sylvana heeft een fijne laagdrempelige empathische aanpak wat ik als erg prettig ervaren heb. Rianne heeft de mogelijkheden besproken en ook daarin kijken wat lukt, ervaar ik als prettig. Vandaag voelde ik mij serieus betrokken bij mijn eigen behandeling. Deze combinatie is niet vanzelfsprekend daar waar er veel gewisseld wordt in diensten en daarin ook tandartsen en/of assistentes waarin de klik er niet is. Is mijn ervaring. Er is een ervaring waarbij een (voor) oordeel bij binnenkomst al gemaakt is en er bij wijze van spreken, al opgegeven is. Eveneens een ervaring waarbij hetzij de tandarts als assistente een overheersende indruk gaf waarin een gevoel van overstemmen heerste. Dan ook niet als prettig ervaren, gezien er in plaats van een professionele rol een ‘ouderrol’ werd ingenomen. Een rol waarbij weinig tot geen ruimte was tot samenwerking en meer ruimte was voor oordelen en ‘ik heb het voor het zeggen’ ervaring. Vandaar dat ‘vandaag’ wel als een prettige ervaring beschreven is.
Positievecervaring en naar mijn wensen werd goed geluisterd. Geen negatieve punten.
Roggestraat 158
7311CE Apeldoorn
Onze werkwijze Behandeling in samenspraak met de patiënt Onze patiënten zijn onze gasten. Wij informeren en adviseren onze patiënten zo duidelijk en uitvoerig mogelijk vanuit onze ervaring en de laatste wetenschappelijke inzichten, waarna de patiënt zelf beslist over zijn of haar behandeling. Wij eerbiedigen uw rechtspositie zoals deze is neergelegd in de Wet op de Geneeskundige Behandelingsovereenkomst. Meerstoelenconcept Om professioneel, efficiënt en ontspannen onze patiënten te kunnen helpen, werken wij volgens het ‘meerstoelenconcept’. Hierbij worden taken door de tandarts gedelegeerd aan (preventie)assistenten en mondhygiënisten. De tandarts behoudt de regie. Deze vorm van taakdelegatie is conform de Wet BIG. Specialisaties in huis In onze praktijk werken meerdere tandartsen en assistenten met hun eigen specialisaties. Hierdoor kunnen veel specialistische behandelingen gewoon binnen onze praktijk worden uitgevoerd. Bovendien zien meer tandartsen uw gebit, zodat eerder uitgevoerde behandelingen kritisch worden geëvalueerd. Zo kunnen we de hoge kwaliteit van onze tandheelkundige zorg waarborgen.
• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.