Matig
Zorgzaam, goede begeleiding. Vrijwel pijnloos.
Ik kan altijd terecht professionele organisatie
.
Top
Niet nodig
Heel vriendelijk
Keurig op tijd geholpen. Vriendelijk client gericht personeel vanaf receptie tot aan de stoel
Het is een mooie, prettige praktijk met vriendelijke en kundige mensen. Ik voel mij altijd welkom en goed geholpen.
goed, ik moest wat langer wachten dan gebruikelijk maar het was druk, dus niet erg Maar als de uitloop langer dan 10 minuten duurt even melden.
In de behandeling voor controle, heb ik nog nooit een rekening ontvangen. Als je die adviezen geef, moet je van te voren melden, dat daar kosten aan verbonden zijn.!!! Het is een klein bedrag, maar toch moet het gemeld worden, volgens de consumentenbond. Ook had ik een afspraak gemaakt met Thomas W. Krijg zonder van te voren te melden een andere tandarts. Bijzonder vervelend.
top praktijk
Fijn geholpen, zowel door de tandarts-assistente als dhr. Wereldbol. Klachten werden serieus genomen en de verschillende mogelijkheden duidelijk uitgelegd.
Vriendelijk en goed geholpen. Maar als ze een gaatje gaan vullen hoeven ze niet tekens te vragen of ik verdoving wil terwijl ik dat niet wil en aangegeven staat bij mij dossier.
Gezellige ontvangst, aandachtig nagekeken
Goed aansluitend bij mijn tandartsangst: keuzes geven, signalen afspreken, stappen uitleggen, gevoelige aanpak. Technisch vertrouwenswekkend en kundig overkomend
Erg persoonlijk en stipt op tijd
Kon snel terecht met mijn pijn klacht. Werd snel en vakkundig verholpen.
Het wachten was prettig op een bijzonder comfortabele bank. De verwelkoming door de tandarts uiterst hoffelijk.
Uitstekend
Aardige assistentes Goede behandeling van tandarts
altijd zeer prettig. belangstellend, meelevend, deskundig, ik voel me op mijn gemak en bendankbaar voor de goede behandeling
Erg goed
Erg prettig behandeld en vriendelijke mensen
Prima snelle afspraak kunnen maken. Prima empathische behandeling en benadering. Kundig en alles via het overleg model.
Roggestraat 158
7311CE Apeldoorn
Onze werkwijze Behandeling in samenspraak met de patiënt Onze patiënten zijn onze gasten. Wij informeren en adviseren onze patiënten zo duidelijk en uitvoerig mogelijk vanuit onze ervaring en de laatste wetenschappelijke inzichten, waarna de patiënt zelf beslist over zijn of haar behandeling. Wij eerbiedigen uw rechtspositie zoals deze is neergelegd in de Wet op de Geneeskundige Behandelingsovereenkomst. Meerstoelenconcept Om professioneel, efficiënt en ontspannen onze patiënten te kunnen helpen, werken wij volgens het ‘meerstoelenconcept’. Hierbij worden taken door de tandarts gedelegeerd aan (preventie)assistenten en mondhygiënisten. De tandarts behoudt de regie. Deze vorm van taakdelegatie is conform de Wet BIG. Specialisaties in huis In onze praktijk werken meerdere tandartsen en assistenten met hun eigen specialisaties. Hierdoor kunnen veel specialistische behandelingen gewoon binnen onze praktijk worden uitgevoerd. Bovendien zien meer tandartsen uw gebit, zodat eerder uitgevoerde behandelingen kritisch worden geëvalueerd. Zo kunnen we de hoge kwaliteit van onze tandheelkundige zorg waarborgen.
• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.