Filters

10

open en informele praktijk

Wordt altijd keurig geholpen.Erg content met de wijze hoe Beekpark tandartsen werkt

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Communicatie
  • Hygiëne
  • Hoe waardeerde u na het laatste bezoek het resultaat van de behandeling door uw tandarts?
  • Welke beroepsbeoefenaar(s) heeft/hebben u tijdens uw laatste bezoek behandeld? Tandarts, Assistent(e), Mondhygiënist(e)
  • Hoe waardeerde u tijdens uw laatste bezoek de manier waarop u betrokken werd bij het besluit voor uw behandeling? uitstekend
  • Hoe ervaart u ons afspraak systeem? uitstekend
  • Wilt u een cijfer geven voor onze praktijk? 10
  • Hoe ervaart u de ontvangst bij de receptie? uitstekend
  • Welke persoon heeft u (als laatste) onderzocht of behandeld? Elvyra van Dijk
10

Geweldig

Hockeytrauma, voortanden prachtig hersteld

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Communicatie
  • Hygiëne
  • Hoe waardeerde u na het laatste bezoek het resultaat van de behandeling door uw tandarts?
  • Welke beroepsbeoefenaar(s) heeft/hebben u tijdens uw laatste bezoek behandeld? Tandarts, Assistent(e)
  • Hoe waardeerde u tijdens uw laatste bezoek de manier waarop u betrokken werd bij het besluit voor uw behandeling? Top
  • Hoe ervaart u ons afspraak systeem? Goed
  • Wilt u een cijfer geven voor onze praktijk? 10
  • Hoe ervaart u de ontvangst bij de receptie? Enorm vriendelijk
  • Welke persoon heeft u (als laatste) onderzocht of behandeld? Rianne Rutten
9

Top

Geduldig, veel uitleg geven, altijd denken aan de patiënt

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Communicatie
  • Hygiëne
  • Hoe waardeerde u na het laatste bezoek het resultaat van de behandeling door uw tandarts?
  • Welke beroepsbeoefenaar(s) heeft/hebben u tijdens uw laatste bezoek behandeld? Tandarts, Assistent(e)
  • Hoe waardeerde u tijdens uw laatste bezoek de manier waarop u betrokken werd bij het besluit voor uw behandeling? N.v.t.
  • Hoe ervaart u ons afspraak systeem? N.v.t.
  • Wilt u een cijfer geven voor onze praktijk? 9
  • Hoe ervaart u de ontvangst bij de receptie? Prima. Professioneel
  • Welke persoon heeft u (als laatste) onderzocht of behandeld? Elvyra van Dijk
10

Uitstekend

Vriendelijk en betrokken personeel Vertellen goed wat ze gaan doen

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Communicatie
  • Hygiëne
  • Hoe waardeerde u na het laatste bezoek het resultaat van de behandeling door uw tandarts?
  • Welke beroepsbeoefenaar(s) heeft/hebben u tijdens uw laatste bezoek behandeld? Tandarts, Assistent(e)
  • Hoe waardeerde u tijdens uw laatste bezoek de manier waarop u betrokken werd bij het besluit voor uw behandeling? N.v.t.
  • Hoe ervaart u ons afspraak systeem? N.v.t.
  • Wilt u een cijfer geven voor onze praktijk? 9
  • Hoe ervaart u de ontvangst bij de receptie? Prima en vriendelijk
  • Welke persoon heeft u (als laatste) onderzocht of behandeld? Rianne Rutten
6

Organisatorisch slecht, technisch goed

Over het technische deel van de behandelingen ben ik tevreden, denk dat er vakkundige tandartsen/mondhygienisten werken. Er valt op het gebied van afstemming en presentatie veel te verbeteren, als ook bereikbaarheid en maken van afspraken, interne communicatie. Een algemeen beeld: ik word binnengeroepen door iemand die hooguit n naam noemt maar waarvan ik niet weet wie het is: preventie/hygienist/tandarts/assistente? Deze doet wat voorbereidend werk, ik hoor van haar dat bv de tandarts zo komt. Deze komt later, zegt even haar naam, vanaf schuin achter me, kapje voor, bril met kijkers erop, ik heb slechts een plukje haar gezien. Tijdens prima uitleg. Na behandeling vertrek ik, ik groet kijk om, de tandarts staat met de rug naar me toe, kijkend in t scherm en zegt tot ziens. Met de cassière van AH n stuk persoonlijker contact. Bij de afsprakenbalie gaat zeer veel fout. Zowel telefonisch als aan de balie. Op de stoel hoor ik dat ik alleen voor controle kom, terwijl de afspraak mondhyg met controle was. Of ik dan over drie maand terug wil komen voor de mondhyg. Nee dus. Afspraak bij de balie: ik vraag, stuurt u even een bevestigingsmail? Ja hoor, komt er aan niets dus. Als ik dat benoem in n mail wordt er niet op ingegaan in de vorm van sorry of iets dergelijks. Wel felexibel trouwens bij acute situaties. Bovenstaand patroon wordt herkent door anderen en is al erg lang zo. Ronald Bührmann

  • Aanbevelen? Nee
  • Klantvriendelijkheid
  • Communicatie
  • Hygiëne
  • Hoe waardeerde u na het laatste bezoek het resultaat van de behandeling door uw tandarts?
  • Welke beroepsbeoefenaar(s) heeft/hebben u tijdens uw laatste bezoek behandeld? Tandarts, Assistent(e)
  • Hoe waardeerde u tijdens uw laatste bezoek de manier waarop u betrokken werd bij het besluit voor uw behandeling? Positief
  • Hoe ervaart u ons afspraak systeem? Puinhoop
  • Wilt u een cijfer geven voor onze praktijk? 5
  • Hoe ervaart u de ontvangst bij de receptie? Matig
  • Welke persoon heeft u (als laatste) onderzocht of behandeld? Rianne Rutten
10

Respectvol, secuur en professioneel

Direct geholpen, tandarts is voorzichtig en vraagt vaak of het goed gaat, vertelt wat ze gaat doen. Heel prettig.

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Communicatie
  • Hygiëne
  • Hoe waardeerde u na het laatste bezoek het resultaat van de behandeling door uw tandarts?
  • Welke beroepsbeoefenaar(s) heeft/hebben u tijdens uw laatste bezoek behandeld? Tandarts, Assistent(e)
  • Hoe waardeerde u tijdens uw laatste bezoek de manier waarop u betrokken werd bij het besluit voor uw behandeling? Goed
  • Hoe ervaart u ons afspraak systeem? Is lastig, omdat ik een tijd niet was geweest kon ik eerst heel moeilijk een afspraak maken dus online kon het niet. Telefonisch super geholpen!
  • Wilt u een cijfer geven voor onze praktijk? 10
  • Hoe ervaart u de ontvangst bij de receptie? Uitstekend. Vriendelijk en behulpzaam
  • Welke persoon heeft u (als laatste) onderzocht of behandeld? Elvyra van Dijk
9

Rustige uitleg en behandeling

Ondanks mijn gezonde angst voor tandartsen voelde ik mij op mijn gemak. En de uitleg over poetsen was kort en duidelijk.

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Communicatie
  • Hygiëne
  • Hoe waardeerde u na het laatste bezoek het resultaat van de behandeling door uw tandarts? N.v.t.
  • Welke beroepsbeoefenaar(s) heeft/hebben u tijdens uw laatste bezoek behandeld? Tandarts
  • Hoe waardeerde u tijdens uw laatste bezoek de manier waarop u betrokken werd bij het besluit voor uw behandeling? N.v.t.
  • Hoe ervaart u ons afspraak systeem? Wel wat lastig om gezamenlijke afspraken te maken
  • Wilt u een cijfer geven voor onze praktijk? 9
  • Hoe ervaart u de ontvangst bij de receptie? N.v.t.
  • Welke persoon heeft u (als laatste) onderzocht of behandeld? N.v.t.
6

Wel het grote plan; niet het directe pijnprobleem aangepakt

Verteld aan de tandarts dat bijten behoorlijk pijn doet rondom een snijtand. Daar werd niets mee of aan gedaan. Jammer

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Communicatie
  • Hygiëne
  • Hoe waardeerde u na het laatste bezoek het resultaat van de behandeling door uw tandarts?
  • Welke beroepsbeoefenaar(s) heeft/hebben u tijdens uw laatste bezoek behandeld? Tandarts
  • Hoe waardeerde u tijdens uw laatste bezoek de manier waarop u betrokken werd bij het besluit voor uw behandeling? redelijk
  • Hoe ervaart u ons afspraak systeem? goed
  • Wilt u een cijfer geven voor onze praktijk? 8
  • Hoe ervaart u de ontvangst bij de receptie? goed
  • Welke persoon heeft u (als laatste) onderzocht of behandeld? Rianne Rutten
6

Lang wachten! Behandeling ging voorspoedig

Oke

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Communicatie
  • Hygiëne
  • Hoe waardeerde u na het laatste bezoek het resultaat van de behandeling door uw tandarts?
  • Welke beroepsbeoefenaar(s) heeft/hebben u tijdens uw laatste bezoek behandeld? Tandarts, Mondhygiënist(e)
  • Hoe waardeerde u tijdens uw laatste bezoek de manier waarop u betrokken werd bij het besluit voor uw behandeling? Goed
  • Hoe ervaart u ons afspraak systeem? Direct bij vertrek is super!
  • Wilt u een cijfer geven voor onze praktijk? 8
  • Hoe ervaart u de ontvangst bij de receptie? Prima
  • Welke persoon heeft u (als laatste) onderzocht of behandeld? N.v.t.
10

Fijne praktijk

Ik kom niet graag bij de tandarts, maar gelukkig word ik hier altijd op m’n gemak gesteld en prima geholpen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Communicatie
  • Hygiëne
  • Hoe waardeerde u na het laatste bezoek het resultaat van de behandeling door uw tandarts? N.v.t.
  • Welke beroepsbeoefenaar(s) heeft/hebben u tijdens uw laatste bezoek behandeld? Tandarts
  • Hoe waardeerde u tijdens uw laatste bezoek de manier waarop u betrokken werd bij het besluit voor uw behandeling? Professioneel
  • Hoe ervaart u ons afspraak systeem? Prima
  • Wilt u een cijfer geven voor onze praktijk? 9
  • Hoe ervaart u de ontvangst bij de receptie? Prettig
  • Welke persoon heeft u (als laatste) onderzocht of behandeld? Karen Mørup
10

Altijd zeer vriendelijk en professioneel

Ik ben best gespannen voor de tandarts. Bij Beekpark houden ze daar rekening mee. Verder is de behandeling top. Er wordt uitstekend gezorgd voor mijn gebit. Alle lof!

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Communicatie
  • Hygiëne
  • Hoe waardeerde u na het laatste bezoek het resultaat van de behandeling door uw tandarts?
  • Welke beroepsbeoefenaar(s) heeft/hebben u tijdens uw laatste bezoek behandeld? Tandarts, Assistent(e)
  • Hoe waardeerde u tijdens uw laatste bezoek de manier waarop u betrokken werd bij het besluit voor uw behandeling? Prima
  • Hoe ervaart u ons afspraak systeem? Prima
  • Wilt u een cijfer geven voor onze praktijk? 10
  • Hoe ervaart u de ontvangst bij de receptie? Goed!
  • Welke persoon heeft u (als laatste) onderzocht of behandeld? Rianne Rutten
8

zoals altijd heel plezierig en met het volste vertrouwen in Rianne

ik ben nooit nerveus geweest voor een tandartsbezoek vanwege de deskundige en zeer prettige benadering van Rianne.

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Communicatie
  • Hygiëne
  • Hoe waardeerde u na het laatste bezoek het resultaat van de behandeling door uw tandarts?
  • Welke beroepsbeoefenaar(s) heeft/hebben u tijdens uw laatste bezoek behandeld? Tandarts
  • Hoe waardeerde u tijdens uw laatste bezoek de manier waarop u betrokken werd bij het besluit voor uw behandeling? N.v.t.
  • Hoe ervaart u ons afspraak systeem? soms omslachtig
  • Wilt u een cijfer geven voor onze praktijk? 8
  • Hoe ervaart u de ontvangst bij de receptie? tegenwoordig prima
  • Welke persoon heeft u (als laatste) onderzocht of behandeld? Rianne Rutten
10

Hele fijne en vriendelijke team

Van de receptie tot de tandartsen heel fijn en vriendelijk. Ik ben erg benauwd om naar de tandarts te gaan. Ze nemen de tijd voor je en zijn erg vriendelijk. Ik lig altijd te shaken en tranen lopen over mij wangen in de stoel. Maar ze stellen mij gerust en praten mij erdoorheen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Communicatie
  • Hygiëne
  • Hoe waardeerde u na het laatste bezoek het resultaat van de behandeling door uw tandarts?
  • Welke beroepsbeoefenaar(s) heeft/hebben u tijdens uw laatste bezoek behandeld? Tandarts, Assistent(e)
  • Hoe waardeerde u tijdens uw laatste bezoek de manier waarop u betrokken werd bij het besluit voor uw behandeling? Zeer veel
  • Hoe ervaart u ons afspraak systeem? Goed
  • Wilt u een cijfer geven voor onze praktijk? 10
  • Hoe ervaart u de ontvangst bij de receptie? Zeer vriendelijk en prettig
  • Welke persoon heeft u (als laatste) onderzocht of behandeld? N.v.t.
7

Netjes, correct en kundig

Hele fijne medewerkers en tandartsen. Alleen wel erg druk, ver van te voren plannen. Maar wel weer erg flexibel en je voelt je goed geholpen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Communicatie
  • Hygiëne
  • Hoe waardeerde u na het laatste bezoek het resultaat van de behandeling door uw tandarts?
  • Welke beroepsbeoefenaar(s) heeft/hebben u tijdens uw laatste bezoek behandeld? Onbekend
  • Hoe waardeerde u tijdens uw laatste bezoek de manier waarop u betrokken werd bij het besluit voor uw behandeling? Goed
  • Hoe ervaart u ons afspraak systeem? Goed
  • Wilt u een cijfer geven voor onze praktijk? 8
  • Hoe ervaart u de ontvangst bij de receptie? Goed
  • Welke persoon heeft u (als laatste) onderzocht of behandeld? N.v.t.
9

Goed Team

Beveel ik aan bij vrienden

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Communicatie
  • Hygiëne
  • Hoe waardeerde u na het laatste bezoek het resultaat van de behandeling door uw tandarts?
  • Welke beroepsbeoefenaar(s) heeft/hebben u tijdens uw laatste bezoek behandeld? Tandarts, Mondhygiënist(e)
  • Hoe waardeerde u tijdens uw laatste bezoek de manier waarop u betrokken werd bij het besluit voor uw behandeling? Goed
  • Hoe ervaart u ons afspraak systeem? Goed
  • Wilt u een cijfer geven voor onze praktijk? 9
  • Hoe ervaart u de ontvangst bij de receptie? Goed
  • Welke persoon heeft u (als laatste) onderzocht of behandeld? Thomas Wermenbol
9

top

uitstekend

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Communicatie
  • Hygiëne
  • Hoe waardeerde u na het laatste bezoek het resultaat van de behandeling door uw tandarts?
  • Welke beroepsbeoefenaar(s) heeft/hebben u tijdens uw laatste bezoek behandeld? Tandarts, Assistent(e)
  • Hoe waardeerde u tijdens uw laatste bezoek de manier waarop u betrokken werd bij het besluit voor uw behandeling? goed
  • Hoe ervaart u ons afspraak systeem? goed
  • Wilt u een cijfer geven voor onze praktijk? 8
  • Hoe ervaart u de ontvangst bij de receptie? goed
  • Welke persoon heeft u (als laatste) onderzocht of behandeld? Thomas Wermenbol
10

Prima behandeling.

Voel mij gehoord en gezien.Goede communicatie.

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Communicatie
  • Hygiëne
  • Hoe waardeerde u na het laatste bezoek het resultaat van de behandeling door uw tandarts?
  • Welke beroepsbeoefenaar(s) heeft/hebben u tijdens uw laatste bezoek behandeld? Tandarts, Mondhygiënist(e)
  • Hoe waardeerde u tijdens uw laatste bezoek de manier waarop u betrokken werd bij het besluit voor uw behandeling? N.v.t.
  • Hoe ervaart u ons afspraak systeem? Ok
  • Wilt u een cijfer geven voor onze praktijk? 9
  • Hoe ervaart u de ontvangst bij de receptie? Goed
  • Welke persoon heeft u (als laatste) onderzocht of behandeld? Rianne Rutten
10

super tandartsen praktijk

vriendelijke medewerkers, fijne praktijk dus top

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Communicatie
  • Hygiëne
  • Hoe waardeerde u na het laatste bezoek het resultaat van de behandeling door uw tandarts?
  • Welke beroepsbeoefenaar(s) heeft/hebben u tijdens uw laatste bezoek behandeld? Tandarts, Assistent(e)
  • Hoe waardeerde u tijdens uw laatste bezoek de manier waarop u betrokken werd bij het besluit voor uw behandeling? uitstekend
  • Hoe ervaart u ons afspraak systeem? erg fijn
  • Wilt u een cijfer geven voor onze praktijk? 10
  • Hoe ervaart u de ontvangst bij de receptie? heel prettig en vriendelijk
  • Welke persoon heeft u (als laatste) onderzocht of behandeld? N.v.t.
9

Vriendelijk personeel

Gezien ik af en toe een bezoek aan de tandarts wat vervelend kan vinden, is het fijn dat het personeel allemaal vriendelijk is en rustig de informatie deelt.

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Communicatie
  • Hygiëne
  • Hoe waardeerde u na het laatste bezoek het resultaat van de behandeling door uw tandarts?
  • Welke beroepsbeoefenaar(s) heeft/hebben u tijdens uw laatste bezoek behandeld? Tandarts, Assistent(e)
  • Hoe waardeerde u tijdens uw laatste bezoek de manier waarop u betrokken werd bij het besluit voor uw behandeling? N.v.t.
  • Hoe ervaart u ons afspraak systeem? Prima
  • Wilt u een cijfer geven voor onze praktijk? 9
  • Hoe ervaart u de ontvangst bij de receptie? Erg vriendelijk en meedenkend
  • Welke persoon heeft u (als laatste) onderzocht of behandeld? N.v.t.
10

Prettig en zorgvuldig!

Mijn tanden werden op milde, maar doeltreffende wijze gereinigd. Ik heb hier ooit vervelende ervaringen mee gehad bij een andere praktijk dus dat is erg prettig! De communicatie is respectvol en helder. Ontvangst zeer netjes en de aankleding is helemaal in de stijl van de healing environment waardoor het wachten in de wachtkamer ook niet erg is. Overigens hoefde ik niet lang te wachten.

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Communicatie
  • Hygiëne
  • Hoe waardeerde u na het laatste bezoek het resultaat van de behandeling door uw tandarts?
  • Welke beroepsbeoefenaar(s) heeft/hebben u tijdens uw laatste bezoek behandeld? Tandarts, Mondhygiënist(e)
  • Hoe waardeerde u tijdens uw laatste bezoek de manier waarop u betrokken werd bij het besluit voor uw behandeling? Was prima.
  • Hoe ervaart u ons afspraak systeem? Dat is soms wat onduidelijk, maar wel fijn dat de optie er is.
  • Wilt u een cijfer geven voor onze praktijk? 9
  • Hoe ervaart u de ontvangst bij de receptie? Zeer goed. Erg vriendelijk
  • Welke persoon heeft u (als laatste) onderzocht of behandeld? N.v.t.
8

zeer goede tandartspraktijk

Ik word altijd zeer vriendelijk geholpen zeggen altijd wat ze met je gaan doen en wat de behandeling is

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Communicatie
  • Hygiëne
  • Hoe waardeerde u na het laatste bezoek het resultaat van de behandeling door uw tandarts?
  • Welke beroepsbeoefenaar(s) heeft/hebben u tijdens uw laatste bezoek behandeld? Tandarts, Mondhygiënist(e)
  • Hoe waardeerde u tijdens uw laatste bezoek de manier waarop u betrokken werd bij het besluit voor uw behandeling? hel goed
  • Hoe ervaart u ons afspraak systeem? goed
  • Wilt u een cijfer geven voor onze praktijk? 9
  • Hoe ervaart u de ontvangst bij de receptie? heel goed
  • Welke persoon heeft u (als laatste) onderzocht of behandeld? Karen Mørup
10

blij naar huis

30 jaar geleden is mijn voortand gebroken door duiken in ondiep water. na zoveel jaar begon de tand te verkleuren. vandaag moest ik voor controle en had de tandarts spontaan tijd om de tand aan te pakken. dus maar gedaan en ik ben met een zweer tevreden gevoel naar huis gegaan. een mooie nieuwe tand gekregen waar ik hopelijk weer zolang mee verder kan. mooi vakwerk, geheel pijnloos. ik durf weer te lachen zonder nadenken!!

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Communicatie
  • Hygiëne
  • Hoe waardeerde u na het laatste bezoek het resultaat van de behandeling door uw tandarts?
  • Welke beroepsbeoefenaar(s) heeft/hebben u tijdens uw laatste bezoek behandeld? Tandarts
  • Hoe waardeerde u tijdens uw laatste bezoek de manier waarop u betrokken werd bij het besluit voor uw behandeling? heel goed
  • Hoe ervaart u ons afspraak systeem? ik kwam terwijl mijn kinderen eigenlijk moesten. maar maanden terug afspraak gemaakt en dan krijg je een app met beste mevr u heeft een afspraak. in de mail of app kun je niet herleiden voor wie de afspraak is. dus dat is wel makkelijk als dat veranderen kan. verder tevreden
  • Wilt u een cijfer geven voor onze praktijk? 8
  • Hoe ervaart u de ontvangst bij de receptie? altijd vriendelijk, netjes, behulpzaam
  • Welke persoon heeft u (als laatste) onderzocht of behandeld? Rianne Rutten
10

Prettige sfeer

Ben goed geholpen

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Communicatie
  • Hygiëne
  • Hoe waardeerde u na het laatste bezoek het resultaat van de behandeling door uw tandarts?
  • Welke beroepsbeoefenaar(s) heeft/hebben u tijdens uw laatste bezoek behandeld? Tandarts, Mondhygiënist(e)
  • Hoe waardeerde u tijdens uw laatste bezoek de manier waarop u betrokken werd bij het besluit voor uw behandeling? Begripvol
  • Hoe ervaart u ons afspraak systeem? Prima
  • Wilt u een cijfer geven voor onze praktijk? 9
  • Hoe ervaart u de ontvangst bij de receptie? Prima
  • Welke persoon heeft u (als laatste) onderzocht of behandeld? N.v.t.
10

Behandeling verliep in een prettige sfeer

Het behandelingsresultaat was een vakkundig herstelde tand waar ik heel blij mee mee ben.

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Communicatie
  • Hygiëne
  • Hoe waardeerde u na het laatste bezoek het resultaat van de behandeling door uw tandarts?
  • Welke beroepsbeoefenaar(s) heeft/hebben u tijdens uw laatste bezoek behandeld? Tandarts, Assistent(e)
  • Hoe waardeerde u tijdens uw laatste bezoek de manier waarop u betrokken werd bij het besluit voor uw behandeling? Goed
  • Hoe ervaart u ons afspraak systeem? Prima
  • Wilt u een cijfer geven voor onze praktijk? 9
  • Hoe ervaart u de ontvangst bij de receptie? Vriendelijk en effectief
  • Welke persoon heeft u (als laatste) onderzocht of behandeld? Karen Mørup
9

Ik ben al jaren patient wat nu beekpark Tandartsen heet.

Altijd vriendelijk en correct geholpen zowel door de tandarts en of aan de telefoon voor een afspraak en of advies helmaal top.

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Communicatie
  • Hygiëne
  • Hoe waardeerde u na het laatste bezoek het resultaat van de behandeling door uw tandarts?
  • Welke beroepsbeoefenaar(s) heeft/hebben u tijdens uw laatste bezoek behandeld? Tandarts
  • Hoe waardeerde u tijdens uw laatste bezoek de manier waarop u betrokken werd bij het besluit voor uw behandeling? Prima goede uitleg
  • Hoe ervaart u ons afspraak systeem? Goed en correct
  • Wilt u een cijfer geven voor onze praktijk? 9
  • Hoe ervaart u de ontvangst bij de receptie? Altijd vriendelijk
  • Welke persoon heeft u (als laatste) onderzocht of behandeld? Rianne Rutten

Bedrijfsgegevens

Roggestraat 158

7311CE Apeldoorn

055-5224040

[email protected]

Over Beekpark Tandartsen

Onze werkwijze Behandeling in samenspraak met de patiënt Onze patiënten zijn onze gasten. Wij informeren en adviseren onze patiënten zo duidelijk en uitvoerig mogelijk vanuit onze ervaring en de laatste wetenschappelijke inzichten, waarna de patiënt zelf beslist over zijn of haar behandeling. Wij eerbiedigen uw rechtspositie zoals deze is neergelegd in de Wet op de Geneeskundige Behandelingsovereenkomst. Meerstoelenconcept Om professioneel, efficiënt en ontspannen onze patiënten te kunnen helpen, werken wij volgens het ‘meerstoelenconcept’. Hierbij worden taken door de tandarts gedelegeerd aan (preventie)assistenten en mondhygiënisten. De tandarts behoudt de regie. Deze vorm van taakdelegatie is conform de Wet BIG. Specialisaties in huis In onze praktijk werken meerdere tandartsen en assistenten met hun eigen specialisaties. Hierdoor kunnen veel specialistische behandelingen gewoon binnen onze praktijk worden uitgevoerd. Bovendien zien meer tandartsen uw gebit, zodat eerder uitgevoerde behandelingen kritisch worden geëvalueerd. Zo kunnen we de hoge kwaliteit van onze tandheelkundige zorg waarborgen.

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.