Prettig geholpen in weekenddienst. Geen nummer! Goede aandacht.
Ik had een zeer fijne assistente (Chantal). Legde alles uit en ging zeer precies te werk. Wat ik als onprettig heb ervaren is de zeer lange wachttijd voordat ik voor controle kon komen.
Maar had verwacht en ook erbij vermeld bij de afspraak dat de kies ook getrokken moest worden... Maar helaas... Nu was eerst alleen controle Vv afspr voor kies trekken
Wij werden heel hartelijk ontvangen door Ria. En heel blij uitgezwaaid door Moreen :);) Chantal was erg lief voor de kinderen en maakte er een leuke ervaring van. Ook gaf zij ons tips voor thuis. De kinderen liepen trots en blij de deur weer uit.
Heel goed en mijn ervaring is heel prettig ondanks ik met pijn in de wachtkamer zat.
Met ontstoken kies en dikke wang naar de weekenddienst gegaan. Dat was dit weekend Beekpark Tandartsen. Ik werd snel geholpen. Erg fijn dat dit op deze manier kon. Hele prettige receptioniste en vriendelijke assistente en tandarts.
voldoende tijd genomen,geduldig en alles goed uitgelegd,top
Ik vind het lastig meteen helemaal plat te liggen met de mond open en moet ff op tot rust komen wat ik ook altijd aangeef!!! en moest een dubbele behandeling dus 1 uur lang…. Aangegeven dat ik wat last had van neusverkoudheid maar de tandarts van dienst was vrij kort van stof en vond het blijkbaar maar irritant…
U kent heel goed. U kunt de toestand van het tandvlees en de tanden en hun toestand goed kennen en ik hou van uw werk en daarom kom ik naar uw kliniek Dank u voor uw aandacht.
Prima.
Altijd vriendelijke en leveren snel en vakkundig werk dat is de reden dat ik er nog steeds met veel plezier naartoe ga
Goede tandarts duidelijk, vriendelijk en past goed bij mij
Degene, die mij behandelde heeft zich niet voorgesteld, dus ik heb geen idee met wie ik te maken had. Ik heb het ook niet gevraagd... Doordat er met meerstoelen concept wordt gewerkt, is het minder persoonlijk. Jullie geven als voordeel, dat meerdere tandartsen het gebit zien en dat kan een voordeel zijn. Het voordeel van een vaste tandarts is, dat hij/zij het gebit goed heeft leren kennen, door de jaren heen en daar meer inzicht in heeft leren krijgen. Nu werd ik overvallen door het gegeven dat er wellicht 2 pockets zijn, daar is nooit eerder over gesproken, op geen enkele manier. Ook niet dat het die kant op zou gaan. Ik werd doorverwezen naar een mondhygiënist....Wat ik wel als positief ervaarde was, dat er verder geen tandsteen is verwijderd, omdat de mondhygiëniste dat ook zou doen en ik niet voor dubbele kosten zou komen te staan.
Ik kon snel komen, jammer genoeg is de behandeling in tweeën gesplitst.
Prettige tandartspraktijk, met vriendelijke tandartsen. Je word goed geholpen, en nemen de tijd voor je. Je kan makkelijk online een afspraak maken, maar ook gewoon telefonisch. Ik ben tevreden over ze.
Wederom prima, Wortelkanaal behandeling gehad, met live concert in mijn linker oor. Wat wil een mens nog meer.
Moderne praktijk waar je online afspraken kunt plannen. Vriendelijk personeel die je op je gemak stellen.
Goede ervaringen. Zeer professioneel, vakkundig, maar ook menselijk. Goed ingesteld op kinderen en preventie.
Het is een prettige tandartspraktijk.
Fijne praktijk; men luistert naar je verhaal en stelt je op je gemak.Heel blij met de overstap naar Beekpark Tandartsen!
vriendelijke, vakkundige mensen van receptie, assistente tot tandarts
Ik ben nogal een bangerik als het gaat om tandartsen maar wordt hier heel goed behandeld, er wordt ook gezegd wat er tijdens de behandeling gebeurt. Vriendelijke mensen!
Ben erg bang maar word hier gelukkig zeer goed begeleid
Vriendelijk personeel!
Vooraf geïnformeerd en geadviseerd. Personeel is zeer secuur en vakkundig en plezierig in omgang. Een aangename behandeling. Je voelt er niets van en ik ga met een grote glimlach naar huis. Daarom is deze tandarts ondanks mijn verhuizing mijn tandarts gebleven.
Roggestraat 158
7311CE Apeldoorn
Onze werkwijze Behandeling in samenspraak met de patiënt Onze patiënten zijn onze gasten. Wij informeren en adviseren onze patiënten zo duidelijk en uitvoerig mogelijk vanuit onze ervaring en de laatste wetenschappelijke inzichten, waarna de patiënt zelf beslist over zijn of haar behandeling. Wij eerbiedigen uw rechtspositie zoals deze is neergelegd in de Wet op de Geneeskundige Behandelingsovereenkomst. Meerstoelenconcept Om professioneel, efficiënt en ontspannen onze patiënten te kunnen helpen, werken wij volgens het ‘meerstoelenconcept’. Hierbij worden taken door de tandarts gedelegeerd aan (preventie)assistenten en mondhygiënisten. De tandarts behoudt de regie. Deze vorm van taakdelegatie is conform de Wet BIG. Specialisaties in huis In onze praktijk werken meerdere tandartsen en assistenten met hun eigen specialisaties. Hierdoor kunnen veel specialistische behandelingen gewoon binnen onze praktijk worden uitgevoerd. Bovendien zien meer tandartsen uw gebit, zodat eerder uitgevoerde behandelingen kritisch worden geëvalueerd. Zo kunnen we de hoge kwaliteit van onze tandheelkundige zorg waarborgen.
• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.