Goed
Personeel is heel vriendelijk en vrolijk. Stellen je echt op je gemak.
Vriendelijk en kundig.
Er was aandacht, vertrouwen in wat er gedaan wordt en vriendelijke opgewekte sfeer
Afspraak plannen geeft soms een lange wachttijd. Op de praktijk wordt ik altijd vlot geholpen. Vrijwel iedereen is vriendelijk. Een enkeling enigszins hardhandig.
Het trekken van de kies door tandarts Elvyra van Dijk is uiterst deskundig, voorzichtig en met aandacht voor het feit dat ik een mens ben gedaan. De extractie is dan ook prima gelukt. Helaas heeft het verdoven door de assistente voorafgaand aan de ingreep in fases plaatsgevonden, er is tot driekeer bij gespoten. Na de ingreep had ik de ‘normale’ napijn. Tot zover geen probleem, maar nu meer dan 30 uur na de ingreep heb ik nog steeds last van de verdoving in de vorm van een stijve wang. Op internet heb ik gelezen dat dit hoogstwaarschijnlijk met een week of wat vanzelf over zal zijn. Gezien deze ervaring is het voor mij lastig om onderstaande vragen correct te beantwoorden, de keuze opties zijn te beperkt.
Als je een behandeling spannend vindt dan is het fijn dat je gehoord en begrepen wordt en dat is zo bij Beekpark tandartsen. De uitstraling van de wachtkamer, het ontvangst van de receptioniste, het geduld van de tandartsen en mondhygiënisten en dat dat altijd gepaard gaat met een lach is voor mij, als angst patiënt, zo fijn. Nog steeds vind ik de bezoekjes niet tof maar ik weet dat het goedkomt. Duidelijke uitleg over wat er gaat gebeuren en als het even niet gaat zorgen ze er toch voor dat het lukt. Dus, ja, wij zijn als gezin met 4 kinderen heel erg positief. En ook niet onbelangrijk, ze denken met je mee qua planning van de afspraken, een duidelijk kosten overzicht. Niet onbelangrijk met kinderen, denk aan de beugels. Ook daarin zijn we goed geholpen.
De Mondhygiëniste is perfect! De tandarts was de vervanger van Riana
Kies afgebroken, kon snel terecht. Ontzettend aardige assistente en tandarts. Gelijk controle en reinigen dus hoef volgende maand niet nog een keer,
Fijne tandarts ga er met plezier naar toe ook al heb ik angst voor de tandarts ze stellen je gerust en leggen alles goed uit
Goede behandeling, persoonlijke aandacht, en goed overleg.
Assistente luisterde direct toen ik aangaf liever niet gekanteld te willen liggen met hoofd. Toen tandarts uit automatisme ( denk ik) dat wel deed, 'greep' assistente in en gaf aan dat ik dat niet prettig vond.
Ik wou mijn afspraak verzetten, daarvoor kwam ik binnengelopen. Maar een patiënt was ziek, dus werd gevraagd of ik anders nu tijd had. Dat waardeerde ik heel erg, het meedenken en actie ondernemen
Prettige behandeling
Goed
Prettige ontvangst. Goede begeleiding. Georganiseerd.
Beekpark tandartsen is een goede tandartsenpraktijk. Goed systeem en fijne sfeer en tandartsen. Je weet wat je te wachten staat, goede communicatie.
Goed behandeld, alleen jammer dat ik terug moet komen voor verdere behandeling, kan dat niet in 1 keer?
Fijn dat jullie mij helpen en dat er aan mij wordt verteld wat jullie gaan doen
Ik ben heel tevreden over Kamila Tot op heden is zij elke keer even vriendelijk en rustig en helder in het communiceren. Zeer professioneel, kortom ik blijf komen wanneer Kamila werkt!
Afspraak op tijd. Vriendelijk en ervaren personeel. Duidelijke, rustige uitleg. Een omgeving met een prettige uitstraling.
Een fijne praktijk waarin er goed met je mee wordt gedacht, vriendelijke medewerkers. Een flinke aandachtspunt is wanneer je een reminder krijgt voor de halfjaarlijkse controle dat je pas 3 maanden later aan de beurt bent, maak me hierdoor serieus zorgen om de gezondheid van mijn gebit.
vriendelijk en deskundig
Kon dezelfde dag nog terecht voor kiespijn. De kies is verwijderd, waarin er snel gehandeld werd en ik werd erg goed begeleid ( met mijn tandartsangst) Goed uitgelegd, gerust gesteld en nazorg extra op papier mee. Dat vond ik erg fijn omdat ik het meest weer vergeten was.
Prettig geholpen in weekenddienst. Geen nummer! Goede aandacht.
Roggestraat 158
7311CE Apeldoorn
Onze werkwijze Behandeling in samenspraak met de patiënt Onze patiënten zijn onze gasten. Wij informeren en adviseren onze patiënten zo duidelijk en uitvoerig mogelijk vanuit onze ervaring en de laatste wetenschappelijke inzichten, waarna de patiënt zelf beslist over zijn of haar behandeling. Wij eerbiedigen uw rechtspositie zoals deze is neergelegd in de Wet op de Geneeskundige Behandelingsovereenkomst. Meerstoelenconcept Om professioneel, efficiënt en ontspannen onze patiënten te kunnen helpen, werken wij volgens het ‘meerstoelenconcept’. Hierbij worden taken door de tandarts gedelegeerd aan (preventie)assistenten en mondhygiënisten. De tandarts behoudt de regie. Deze vorm van taakdelegatie is conform de Wet BIG. Specialisaties in huis In onze praktijk werken meerdere tandartsen en assistenten met hun eigen specialisaties. Hierdoor kunnen veel specialistische behandelingen gewoon binnen onze praktijk worden uitgevoerd. Bovendien zien meer tandartsen uw gebit, zodat eerder uitgevoerde behandelingen kritisch worden geëvalueerd. Zo kunnen we de hoge kwaliteit van onze tandheelkundige zorg waarborgen.
• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.