Door het contact met tandarts/assistenten/receptionisten en de inrichting van de wachtkamer is het geen hoge drempel om naar de tandarts te gaan.
Het was fijn omdat ze iedere keer onder de behandelingen vertelde was ze deed. De sfeer was ook goed.
Wel lange wachttijd voordat je een afspraak gepland krijgt. Eenmaal aanwezig dan hoef je niet te lang te wachten, de airco derde goed z'n werk toen het zo warm was, goed en vriendelijk geholpen door TA en assistente. Ook de mw aan de balie was vriendelijk en dacht mee bij het maken van een vervolgafspraak.
Controle met reiniging, tevens had ik een barst in mijn kies met vulling waar een oplossing voor gevonden moest worden
Een altijd vrolijk en enthousiast team !
Aardige tandarts. En goed geholpen.
Duidelijke uitleg. Vrolijke mondhygiëniste.
de behandeling is gewoon geweldig goed, heel erg aardige behandelaars die het gewoon erg goed doen. ik heb nooit wat te klagen. Alleen als ik net als vandaag een afspraak heb om 13.30 uur en als het dan zowat 13.50uur is als je wordt binnen geroepen, dan stoort me dat een beetje , en wel hierom. Ik kijk als ik een afspraak maak naar de tijd die ik heb, heb ik ervoor iets te doen, of een drie kwartier vanaf het begin van de afspraak, dan weet ik dat het krap is. Maar als ik dan ook nog zowat 20 minuten moet wachten, dan komt mijn tijd niet uit. snapt u. Dat stoort me soms een beetje., maar gelukkig niet altijd. verder heb ik niks te zeuren. TOP tandartsen!
Zie boven
Ik vind de praktijk altijd vriendelijk. Waar en wat ze ook doen. Achter de balie. De tandartsen de mondhygiënisten en assistenten. Altijd heel vriendelijk. Zo ga Je toch dan nog graag naar de tandarts .
behandeling verliep boven verwachting; schoonmaken gebit zorgvuldig, tandarts had daarna tijd voor controle en toen bleek er ook nog tijd om stukje tand te repareren. Scheelt weer tijd voor mij.
Goed en zorgvuldig geholpen
Zoals altijd was het prima, goede behandeling, veel uitleg mbt tandverzorging, snel en kundig.
Goed opgevangen, duidelijke uitleg over wat er moet gebeuren , voor mij n nieuwe verdoving: was tijdens en na de behandeling goed !
Vriendelijk, duidelijk en snel
Op een goede en rustige manier geholpen. Duidelijke uitleg.
Het was goed en zelfs gezellig voor mijn dochter van 4, dank aan de assistente!! Heel fijn dat dit zo kon gaan. Tijdtechnisch gezien vind ik de wachttijd op de tandarts wel een puntje… Over all, heel fijn bezoek, dank!
Fijne controle, duidelijke uitleg wat er gedaan wordt en overleg over wat er wel of niet nodig is.
ik ben vriendelijk en netjes geholpen
De feitelijke behandeling prima. Gereedschap wat U gebruikt ter afzuiging, veel te groot en creeert continu gevoel van overgeven. Advies veel kleiner gereedschap voor afzuigen gebruiken.
Gerustgesteld en goed geïnformeerd. Perfect voor kinderen! Vond alleen wat vreemd dat plastic bekertje waarin onze dochter moest spoelen werd afgespoten of gezogen en om het hoekje werd gezet..... Voor hergebruik?! Daarom 2 sterren voor hygiëne omdat ik twijfel of echt zo is?
Ik kreeg de behandeling bij een voor mij onbekende tandarts. Elvira ging rustig met mijn onzekerheid om. Daar ben ik haar zeer erkentelijk voor. Ook haar assistente wil ik dit compliment maken.
Goede check door assistent bij controle. Vriendelijk en kundig.
Vanmorgen een gebroken vulling laten repareren. Ik ben vrij angstig, maar ben super op m’n gemak gesteld en echt fijn geholpen.
Ik ben angstpatient en mijn vaste tandarts is naar een andere praktijk gegaan. Voor mij is het heel belangrijk dat een tandarts mijn angst erkent en daar rustig mee omgaat. Elvyra en haar mondhygiëniste (ik dacht dat zij Ineke heet) deden dat fantastisch. Ik ben opgelucht!
Roggestraat 158
7311CE Apeldoorn
Onze werkwijze Behandeling in samenspraak met de patiënt Onze patiënten zijn onze gasten. Wij informeren en adviseren onze patiënten zo duidelijk en uitvoerig mogelijk vanuit onze ervaring en de laatste wetenschappelijke inzichten, waarna de patiënt zelf beslist over zijn of haar behandeling. Wij eerbiedigen uw rechtspositie zoals deze is neergelegd in de Wet op de Geneeskundige Behandelingsovereenkomst. Meerstoelenconcept Om professioneel, efficiënt en ontspannen onze patiënten te kunnen helpen, werken wij volgens het ‘meerstoelenconcept’. Hierbij worden taken door de tandarts gedelegeerd aan (preventie)assistenten en mondhygiënisten. De tandarts behoudt de regie. Deze vorm van taakdelegatie is conform de Wet BIG. Specialisaties in huis In onze praktijk werken meerdere tandartsen en assistenten met hun eigen specialisaties. Hierdoor kunnen veel specialistische behandelingen gewoon binnen onze praktijk worden uitgevoerd. Bovendien zien meer tandartsen uw gebit, zodat eerder uitgevoerde behandelingen kritisch worden geëvalueerd. Zo kunnen we de hoge kwaliteit van onze tandheelkundige zorg waarborgen.
• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.