Klantvriendelijk en zeer duidelijke uitleg voor de vervolgstappen qua behandeling voor mijn gebit.
Dat is een mooie beoordeling, dank u wel hiervoor
Ik kreeg een vriendelijke ontvangst. Aan het einde van de wachtkamer was nogal rumoerig achter de glazen deuren. Dat kan soms vervelend zijn als je met andere patiënten wil praten. Groet John
Uw antwoorden zijn belangrijk voor ons – hartelijk dank voor uw bijdrage
Steeds weer de vraag wie ik nú weer zal treffen is gelukkig verleden tijd. Eindelijk weer een meer dan deskundige tandarts (Rabiea) en blij dat ik bij de volgende afspraak weer dezelfde heb.
Dank u wel, wat fijn dat u het prettig ervaart bij Rabiea, we geven dit zeker door aan hem.
Bo verricht de behandelingen altijd zeer vriendelijk, kundig, ontspannen en snel! Ze beschikt over de vaardigheden voor een fijne ervaring als patiënt. Dieptereiniging door Rick is voor herhaling vatbaar.
Dat zijn mooie woorden voor Bo, dank u wel hiervoor, wij geven dit zeker door aan Bo
Na jaren niet geweest bij een andere praktijk nu 2 afspraken naar tevredenheid gehad.
Dank u wel voor het invullen van de enquête, we geven het zeker door aan Rick
Niet prettig steeds vreemde gezichten die helpen ..ze zijn wel kundig en vriendelijk.
Uw input = onze verbetering.
Ik was blij, dat ik zo snel geholpen kon worden. Iedereen is vriendelijk.
Wij waarderen het dat u de moeite heeft genomen om de enquête in te vullen
Goede afspraken Goede begeleiding Goede advies
mooi op tijd behandeld, aardig deskundig geholpen, bedankt.
Dank voor het invullen van de enquête, we stellen uw input zeer op prijs.
Wordt echt contact gemaakt en de mens achter de cliënt wordt gezien
Bedankt voor uw tijd en waardevolle feedback – uw mening helpt ons om te verbeteren
In de ochtend om 7:10 gebit gereinigd en geïnspecteerd er werd geconstateerd dat er een vulling lek was en deze is de zelfde dag om 9:20 nog hersteld ik ben er weer zeer blij mee nog bedankt en tot ziens
Wij waarderen uw mening en bedanken u voor de beoordeling
Ze nemen de tijd voor je, goeie communicatie
Dank u voor het delen van uw mening en bedanken u voor de beoordeling.
Goed
Dank u vriendelijk voor uw beoordeling van onze tandheelkundige zorg.
Heel erg goed geholpen heel geduldig en vriendelijk.
Bitje was op tijd af en kon het snel ophalen. Geen idee van de kosten en echte noodzaak tov nieuw draadje. Zal waarschijnlijk niet goedkoper voor mij zijn. Wel mooie technologie om het te maken.
Bedankt dat u uw bezoek met ons heeft gedeeld. Het voordeel van de bitje boven het spalkje is dat met de bitjes alle tanden mooi blijven staan zoals u wenst en met een spalkje is er een mogelijkheid dat er naast het spalkje toch tanden gaan verschuiven.
Eerst werd ik telefonisch goed begrepen en werd er snel een afspraak gemaakt. Eens daar werd ik snel en deskundig behandeld door de Tandarts en haar assistente. Ik werd zeer professioneel en vriendelijk behandeld. Dank jullie wel.
Fijn om te horen dat u een goede ervaring had in onze praktijk, bedankt voor uw feedback.
Uitstekende en zeer vakkundige tandartspraktijk Aardige en vakkundige assistenten.
Dank u vriendelijk voor uw beoordeling van onze tandheelkundige zorg. We geven de complimenten zeker door aan de collega's
Al jaren lang prima geholen
We waarderen het dat uw ervaring met ons deelt - dank u.
Vriendelijk. Voelde mij meteen op mijn gemak.
Dank u wel, uw mening helpt ons om onze zorg te blijven verbeteren.
Deskundig en prettig. Meedenkers.
Uw positieve woorden motiveren ons, dank u wel!
Stukje van een kies af gegaan. Snel een afspraak kunnen inplannen en deskundig en prima geholpen.
Dank u wel voor dit prachtige cijfer, heel fijn
Onduidelijke communicatie
Wat vervelend dat er miscommunicatie was over uw afspraak. Ik zie dat u binnenkort de juiste afspraak heeft bij de juiste collega. We hopen dat we na de volgende afspraak weer een dikke tien bij u scoren.
Betrokkenheid en zorgvuldige behandeling
Dank u wel voor dit mooie cijfer, wat mogen we voor u doen om de volgende keer een 10 te scoren?
Mijn dochtertje heeft een afspraak en zij was bang en zenuwachtige maar de tandartsass was heel behulpzaam en geduldig.
Wat fijn dat de afspraak zo prettig is verlopen, super!
Altijd professioneel, vriendelijk, meedenkend, gewoon heel fijn.
Wat een prachtig cijfer, daar worden wij blij van. Dank u wel
Roggestraat 158
7311CE Apeldoorn
Onze werkwijze Behandeling in samenspraak met de patiënt Onze patiënten zijn onze gasten. Wij informeren en adviseren onze patiënten zo duidelijk en uitvoerig mogelijk vanuit onze ervaring en de laatste wetenschappelijke inzichten, waarna de patiënt zelf beslist over zijn of haar behandeling. Wij eerbiedigen uw rechtspositie zoals deze is neergelegd in de Wet op de Geneeskundige Behandelingsovereenkomst. Meerstoelenconcept Om professioneel, efficiënt en ontspannen onze patiënten te kunnen helpen, werken wij volgens het ‘meerstoelenconcept’. Hierbij worden taken door de tandarts gedelegeerd aan (preventie)assistenten en mondhygiënisten. De tandarts behoudt de regie. Deze vorm van taakdelegatie is conform de Wet BIG. Specialisaties in huis In onze praktijk werken meerdere tandartsen en assistenten met hun eigen specialisaties. Hierdoor kunnen veel specialistische behandelingen gewoon binnen onze praktijk worden uitgevoerd. Bovendien zien meer tandartsen uw gebit, zodat eerder uitgevoerde behandelingen kritisch worden geëvalueerd. Zo kunnen we de hoge kwaliteit van onze tandheelkundige zorg waarborgen.
• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.