Prima ervaringen.
Dank u wel voor deze mooie beoordeling.
Ik raad iedereen jullie praktijk aan!
Dank u wel voor deze mooie beoordeling, we geven de complimenten door aan Kamila
Ik had een assisente die ik nog nooit eerder heb gehad. Normaal duurt een behandeling 20 a 30 minuten. Ik was binnen 10 minuten al klaar. Het ging er zo hard handig in mijn mond aan toe wat oprecht erg veel pijn deed, wat geen pijn zou moeten doen. Ik ben niet de moeilijkste, maar vond dit echt niet prettig.
Dank u wel voor uw beoordeling. Wat vervelend dat de behandeling voor u zo'n pijnlijke ervaring is geweest. De assistente die behandeld heeft geprobeerd u vandaag te bellen, helaas geen contact met u gekregen. Wilt u ons aub bellen?
Als eerste bezoek dit prettig ervaren.
Dank u wel voor uw mooie beoordeling, wij delen deze met uw behandelaar Bo van der Bend
Het moet nu eenmaal, Uw medewerksters hebben er goed aan voldaan.
Dank u wel voor uw beoordeling, wat jammer dat u onze receptioniste te aardig vindt. Dit is een "klacht" die wij niet voor u kunnen oplossen ;-)
De controle leverde een gaatje op, plus nog wat 'bespreekgevalletjes'. Wat mij betreft was daarover een correcte en heldere interactie. Gaatje kon binnen een paar dagen gerepareerd. Van het moment dat de stoel achterover ging tot ik het pand weer verliet verliep het uiterst soepel. En sterk was dat ik deze keer zonder verdoving me durfde over te geven :-)
Dank u wel voor deze mooie beoordeling, we geven het door aan Rabiea, uw behandelaar.
Ik zit inmiddels al heel wat jaren bij deze tandartspraktijk en ervaar hun dienstverlening als heel prettig. Altijd stipt, correct en aandacht voor mij als patiënt.
Dank u wel voor uw mooie beoordeling
Wat ik heel jammer vind dat je voor ieder onderdeel 1 controle 2 en tandsteen weer apart een afspraak moet maken kan laatste jaren niet samen. Zijn dan ook aparte personen die het doen zou het fijner vinden dat dit gelijk even kan. Nieuwe vulling snap ik dat kost ook tijd.
Dank u wel voor uw beoordeling. Altijd fijn wanneer we horen wat we kunnen verbeteren. Een reiniging in combinatie met een controle lukt ook samen, maar daarin zijn wat minder keuzes op korte termijn. Ons advies is om, wanneer u uit de behandelkamer komt, gelijk bij de receptie langs te gaan voor het maken van een afspraak over een half jaar.
De mondhygiëniste die mij behandelt is zeer bekwaam, klant vriendelijk en rustig, goede communicatie.
De nieuwe methode van het vullen van de tand is erg pijnlijk
Dank u wel voor uw beoordeling. Wat vervelend dat u de behandeling als pijnlijk heeft ervaren. Wij geven het door aan uw behandelaar en hij zal uw behandeling evalueren met u.
Fijne behandeling. Mijn kies was afgebroken. Nette en duidelijke behandeling.
Dank u wel voor uw beoordeling, we geven het door aan uw behandelaar Bo
idem
Ik wordt altijd prettig geholpen de medewerkers werken rustig en hebben begrip voor mijn angst. Ze stellen mij gerust gewoon in een woord top!
Dank u wel voor dit mooie compliment!
Zat ten tijde van afspraak in tijdnood. Gelukkig op tijd. Ook afspraak begon op tijd. Op mijn vraag of dit keer schoonmaken kon worden overgeslagen, kwam gelijk tandarts. Korte controle en ik kon alweer vertrekken. Perfect ingespeeld op klant! Daardoor was ik op tijd op mijn vervolgafspraak...
Ik heb al jaren goede ervaring met Beekparktandartsen, niets dan lof !
Met een kerstliedjes neuriende assistente was het net een aangename lente
Prettige kennismaking, persoonlijk en goed advies. Mooie wachtkamer en vriendelijke vrouw bij de receptie.
Goede vakkundige zorg. Om een 10 te geven moet ik ook de prijs weten van de behandeling en staat deze wel in verhouding.
Goede behandeling, zowel bij binnenkomst als in de behandelkamer. Al jaren tevreden!
Was goed
Alle tijd voor mij. Ben bang, maar er wordt eerst rustig gepraat en als ik er toe ben begint de behandeling. Tijdens de behandeling steeds contact of het nog goed gaat en als het niet goed gaat wordt er meteen even gestopt.
Zijn open en direct met uitleg vd behandeling. Begrip steun voor bangheid.
zoals gebruikelijk goede en vriendelijke behandeling door betrokken medewerkers
Laatste was een vervelende behandeling van een uur. Vakkundig volgens mij en vriendelijke geruststelling, ook door assistente. 1 minpunt, zal een behoorlijke rekening worden, had graag prijsopgave gehad. Helaas zelf niet aan gedacht.
Snel en deskundig geholpen nadat er een stuk van mijn tand was afgebroken.
Roggestraat 158
7311CE Apeldoorn
Onze werkwijze Behandeling in samenspraak met de patiënt Onze patiënten zijn onze gasten. Wij informeren en adviseren onze patiënten zo duidelijk en uitvoerig mogelijk vanuit onze ervaring en de laatste wetenschappelijke inzichten, waarna de patiënt zelf beslist over zijn of haar behandeling. Wij eerbiedigen uw rechtspositie zoals deze is neergelegd in de Wet op de Geneeskundige Behandelingsovereenkomst. Meerstoelenconcept Om professioneel, efficiënt en ontspannen onze patiënten te kunnen helpen, werken wij volgens het ‘meerstoelenconcept’. Hierbij worden taken door de tandarts gedelegeerd aan (preventie)assistenten en mondhygiënisten. De tandarts behoudt de regie. Deze vorm van taakdelegatie is conform de Wet BIG. Specialisaties in huis In onze praktijk werken meerdere tandartsen en assistenten met hun eigen specialisaties. Hierdoor kunnen veel specialistische behandelingen gewoon binnen onze praktijk worden uitgevoerd. Bovendien zien meer tandartsen uw gebit, zodat eerder uitgevoerde behandelingen kritisch worden geëvalueerd. Zo kunnen we de hoge kwaliteit van onze tandheelkundige zorg waarborgen.
• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.