Professioneel, vriendelijk, ontspannen sfeer en goede communicatie over de behandeling en afspraken.
geen
zeer vriendelijke mondhygiëniste, legde duidelijk uit wat ze deed. had geduld en aandacht. tandarts zeer vriendelijk
Een nieuwe kroon ,ik vond de voorbereiding wel een heel karwei, Kreeg van alles in mijn mond, Maar ze zijn heel geduldig En ook heel lief voor de patiënten. Ben benieuwd naar het eind resultaat.
Prima ervaring, altijd netjes en duidelijk in communicatie.
Prima behandeling, vriendelijke medewerkers die goed uitleggen wat er gaat gebeuren en je gerust stellen
Dank u wel voor deze mooie beoordeling, we geven het door aan uw behandelaar Bo van der Bend
Dit veld is verplicht? U vergist zich. Volgens mij is er helemaal NIETS verplicht, het betreft toch een vrijwillige beoordeling?
Was prettig ondanks de angst die ik heb voor de tandarts Ik weet alleen niet of de gene een assistent was of een mondhygiënist Ben positief over de behandeling
Heb het prima naar mijn zin.
Ik word hier goed op rust gesteld tijdens het liggen in de stoel. Iedere stap wordt rustig uitgelegd en meerdere malen krijg je de kans om aan te geven of het nog gaat of niet. Communicatie verloopt ook altijd prettig en vriendelijk, vragen worden beantwoord. Ook is het prettig aan deze praktijk dat je vroeg in de ochtend of laat in de avond een afspraak kan maken. Waardoor, als je net als ik van 8 tot 5 werkt, je buiten werktijd een afspraak kan maken. Betreft hygiëne, waarom ik het 4 ipv 5 sterren geef is omdat de persoon in kwestie net terug kwam van pauze en een sigaret gerookt had. Ik ben zelf ook een sporadische roker, maar het is geen prettige ervaring om handen rond je neus te hebben die stinken naar een sigaret, dit kon ik ruiken door de handschoenen heen. Verder was het allemaal echt goed.
Zeer deskundig en vriendelijk
hele fijne en rustige professioneel personeel
Zie hierboven
Ik kom nu sinds een aantal jaren bij Beekpark tandartsen en steeds voldeden tandarts, assistenten, mondhygiëniste en de medewerksters achter de balie aan mijn verwachtingen. Kortom petje af voor deze praktijk. Wel heb ik een punt van kritiek, de open haard waarbij ik altijd plaatsneem in de wachtruimte geeft echt geen warmte. Dus graag vervangen voor een echte haar, grapje....
Ik ben een echte angstklachten. Alrijd begrip en tijd. Ben dankbaar hier relatie ben
Wat fijn dat wij met u uw angstgevoel enigszins kunnen beperken. Wij geven de complimenten door aan Bo van der Bend
Beekpark Tandartsen investeert veel in de technologische ontwikkelingen en neemt mij als klant daarin mee. De aanpak is er op gericht om de klant mee te nemen in de behandeling. De klantvriendelijkheid is naast technologische innovatie een unique selling point van Beekpark Tandartsen.
Want een mooi compliment, we geven het zeker door aan Thomas en Ilonka
Tijdens de behandeling kreeg ik een duidelijke uitleg over wat er ging gebeuren. Iedereen is heel vriendelijk.
Dank u wel, fijn dat u de behandeling prettig vond. Wij geven het door aan Tandarts Bo van de Bend
Professioneel
Prettig en vriendelijke ontvangst. Goede uitleg. Ik ben zijn naam vergeten.
.
meestal stipt op tijd en menselijke gesprekken, mits de tijd het toelaat.
rustig, secuur, vakbekwaam, vriendelijk
De hele entourage ziet er prettig uit, en ook de behandeling en de communicatie is uitstekend.
Bijna niks gevoeld
Kennis, kunde en patientgericht adviseren is het kenmerk van Beekparktandartsen en ...........uiteraard niet voorbijgaande aan een plezierige, klantvriendelijke en adequate receptie. CHAPEAU Beekparktandartsen!!!
Roggestraat 158
7311CE Apeldoorn
Onze werkwijze Behandeling in samenspraak met de patiënt Onze patiënten zijn onze gasten. Wij informeren en adviseren onze patiënten zo duidelijk en uitvoerig mogelijk vanuit onze ervaring en de laatste wetenschappelijke inzichten, waarna de patiënt zelf beslist over zijn of haar behandeling. Wij eerbiedigen uw rechtspositie zoals deze is neergelegd in de Wet op de Geneeskundige Behandelingsovereenkomst. Meerstoelenconcept Om professioneel, efficiënt en ontspannen onze patiënten te kunnen helpen, werken wij volgens het ‘meerstoelenconcept’. Hierbij worden taken door de tandarts gedelegeerd aan (preventie)assistenten en mondhygiënisten. De tandarts behoudt de regie. Deze vorm van taakdelegatie is conform de Wet BIG. Specialisaties in huis In onze praktijk werken meerdere tandartsen en assistenten met hun eigen specialisaties. Hierdoor kunnen veel specialistische behandelingen gewoon binnen onze praktijk worden uitgevoerd. Bovendien zien meer tandartsen uw gebit, zodat eerder uitgevoerde behandelingen kritisch worden geëvalueerd. Zo kunnen we de hoge kwaliteit van onze tandheelkundige zorg waarborgen.
• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.