Filters

8

Fijne praktijk, aardige mensen, duidelijk in wat er gedaan wordt

Er wordt gedaan wat is afgesproken, alles wordt kort maar duidelijk uitgelegd, tips en adviezen worden gegeven

  • Aanbevelen? Ja
  • Hoe waardeerde u na het laatste bezoek het resultaat van de behandeling door uw tandarts?
  • Welke beroepsbeoefenaar(s) heeft/hebben u tijdens uw laatste bezoek behandeld? Tandarts, Mondhygiënist(e)
  • Hoe waardeerde u tijdens uw laatste bezoek de manier waarop u betrokken werd bij het besluit voor uw behandeling? Prima
  • Hoe ervaart u ons afspraak systeem? Prima
  • Wilt u een cijfer geven voor onze praktijk? 8
  • Hoe ervaart u de ontvangst bij de receptie? Goed. Kan ook via aanmeldzuil
  • Welke persoon heeft u (als laatste) onderzocht of behandeld? Diederik Filius
10

Relaxed en kundig!

Relaxed en kundig.

  • Aanbevelen? Ja
  • Hoe waardeerde u na het laatste bezoek het resultaat van de behandeling door uw tandarts?
  • Welke beroepsbeoefenaar(s) heeft/hebben u tijdens uw laatste bezoek behandeld? Tandarts, Mondhygiënist(e)
  • Hoe waardeerde u tijdens uw laatste bezoek de manier waarop u betrokken werd bij het besluit voor uw behandeling? Heel erg goed.
  • Hoe ervaart u ons afspraak systeem? Prima
  • Wilt u een cijfer geven voor onze praktijk? 9
  • Hoe ervaart u de ontvangst bij de receptie? Prima
  • Welke persoon heeft u (als laatste) onderzocht of behandeld? Bo van der Bend
7

Goed

Goed

  • Aanbevelen? Ja
  • Hoe waardeerde u na het laatste bezoek het resultaat van de behandeling door uw tandarts?
  • Welke beroepsbeoefenaar(s) heeft/hebben u tijdens uw laatste bezoek behandeld? Tandarts, Mondhygiënist(e)
  • Hoe waardeerde u tijdens uw laatste bezoek de manier waarop u betrokken werd bij het besluit voor uw behandeling? N.v.t.
  • Hoe ervaart u ons afspraak systeem? N.v.t.
  • Wilt u een cijfer geven voor onze praktijk? 7
  • Hoe ervaart u de ontvangst bij de receptie? Goed
  • Welke persoon heeft u (als laatste) onderzocht of behandeld? Rick Schaddelee
8

Positief

Ik kwam voor het eerst. Er hangt een positieve prettige sfeer. En heb een goede indruk van mijn nieuwe tandarts. Vriendelijk en zorgvuldig. Dus mijn eerste ervaring is positief!

  • Aanbevelen? Ja
  • Hoe waardeerde u na het laatste bezoek het resultaat van de behandeling door uw tandarts?
  • Welke beroepsbeoefenaar(s) heeft/hebben u tijdens uw laatste bezoek behandeld? Tandarts, Assistent(e)
  • Hoe waardeerde u tijdens uw laatste bezoek de manier waarop u betrokken werd bij het besluit voor uw behandeling? Zeer goed.
  • Hoe ervaart u ons afspraak systeem? Weet ik niet. Ben alleen voor eerste intake gesprek, foto's en controle geweest.
  • Wilt u een cijfer geven voor onze praktijk? 8
  • Hoe ervaart u de ontvangst bij de receptie? Vriendelijk, beleeft.
  • Welke persoon heeft u (als laatste) onderzocht of behandeld? Rabiea Alshikkador
9

Zeer tevreden

Ben bij deze tandarts gekomen wegens angst en daar gaat ze heel fijn mee om. Zelfs na verhuizen kom ik nog steeds bij deze tandarts. Het krijgen van een afspraak op korte termijn kan lastig zijn en ook ben ik niet fan van de "second opinion" AI tool.

  • Aanbevelen? Ja
  • Hoe waardeerde u na het laatste bezoek het resultaat van de behandeling door uw tandarts?
  • Welke beroepsbeoefenaar(s) heeft/hebben u tijdens uw laatste bezoek behandeld? Tandarts, Assistent(e), Mondhygiënist(e)
  • Hoe waardeerde u tijdens uw laatste bezoek de manier waarop u betrokken werd bij het besluit voor uw behandeling? Deze keer concludeerde de tandarts dat er niets aan de hand was en geen behandeling nodig was. vervolgens werd er een AI tool gebruikt en die concludeerde dat er wel een behandeling nodig was. Zonder overleg draaide de mening van de tandarts en besloot meteen een behandeling te plannen. Niet iedereen is te spreken over AI tools en ik vertrouw liever op de expertise van de tandarts. Verder voelt het wel alsof ik serieus genomen word en heb nooit iets te klagen over het personeel.
  • Hoe ervaart u ons afspraak systeem? prima al is het door drukte vaak lastig om een afspraak te plannen voor controle binnen 2 maanden.
  • Wilt u een cijfer geven voor onze praktijk? 9
  • Hoe ervaart u de ontvangst bij de receptie? Vriendelijk
  • Welke persoon heeft u (als laatste) onderzocht of behandeld? Thomas Wermenbol
10

Erg vriendelijk en communicatief team

Erg vriendelijk, professioneel en communicatief team

  • Aanbevelen? Ja
  • Hoe waardeerde u na het laatste bezoek het resultaat van de behandeling door uw tandarts?
  • Welke beroepsbeoefenaar(s) heeft/hebben u tijdens uw laatste bezoek behandeld? Tandarts, Assistent(e), Mondhygiënist(e)
  • Hoe waardeerde u tijdens uw laatste bezoek de manier waarop u betrokken werd bij het besluit voor uw behandeling? Uitstekend
  • Hoe ervaart u ons afspraak systeem? Prima, alleen combi afspraken maken is wat lastiger.
  • Wilt u een cijfer geven voor onze praktijk? 9
  • Hoe ervaart u de ontvangst bij de receptie? Uitstekend, erg vriendelijk
  • Welke persoon heeft u (als laatste) onderzocht of behandeld? Elvyra van Dijk
8

Prima en prettig.

Halfjaarlijkse controle en reiniging, weer met een fris en schoon gebit de deur uit.

  • Aanbevelen? Ja
  • Hoe waardeerde u na het laatste bezoek het resultaat van de behandeling door uw tandarts?
  • Welke beroepsbeoefenaar(s) heeft/hebben u tijdens uw laatste bezoek behandeld? Assistent(e), Mondhygiënist(e)
  • Hoe waardeerde u tijdens uw laatste bezoek de manier waarop u betrokken werd bij het besluit voor uw behandeling? prima, alles werd goed uitgelegd, geduldig en belangstellend.
  • Hoe ervaart u ons afspraak systeem? goed
  • Wilt u een cijfer geven voor onze praktijk? 8
  • Hoe ervaart u de ontvangst bij de receptie? Gastvrij en klantvriendelijk
  • Welke persoon heeft u (als laatste) onderzocht of behandeld? N.v.t.
10

Voor de eerste keer met mijn dochter naar de tandarts

Heel leuk gedaan, mijn dochter heeft alweer zin om terug te gaan naar de tandarts

  • Aanbevelen? Ja
  • Hoe waardeerde u na het laatste bezoek het resultaat van de behandeling door uw tandarts? N.v.t.
  • Welke beroepsbeoefenaar(s) heeft/hebben u tijdens uw laatste bezoek behandeld? Tandarts
  • Hoe waardeerde u tijdens uw laatste bezoek de manier waarop u betrokken werd bij het besluit voor uw behandeling? N.v.t.
  • Hoe ervaart u ons afspraak systeem? Handig
  • Wilt u een cijfer geven voor onze praktijk? 9
  • Hoe ervaart u de ontvangst bij de receptie? Top, vriendelijk
  • Welke persoon heeft u (als laatste) onderzocht of behandeld? Rabiea Alshikkador
10

Uiterst professioneel en klantgericht

Sinds een jaar of zeven ben ik klant bij Beekpark Tandartsen en ben altijd uiterst professioneel en correct behandeld. De klantgerichtheid van specialisten en overig personeel is uitstekend.

  • Aanbevelen? Ja
  • Hoe waardeerde u na het laatste bezoek het resultaat van de behandeling door uw tandarts?
  • Welke beroepsbeoefenaar(s) heeft/hebben u tijdens uw laatste bezoek behandeld? Tandarts, Assistent(e), Mondhygiënist(e), Onbekend
  • Hoe waardeerde u tijdens uw laatste bezoek de manier waarop u betrokken werd bij het besluit voor uw behandeling? Bijzonder goed twee richting verkeer
  • Hoe ervaart u ons afspraak systeem? Kan ze wel telefonisch als digitaal, in beide gevallen even doeltreffend en makkelijk
  • Wilt u een cijfer geven voor onze praktijk? 10
  • Hoe ervaart u de ontvangst bij de receptie? Hartelijk en professioneel
  • Welke persoon heeft u (als laatste) onderzocht of behandeld? Ines Hodzic
10

Netjes en op tijd geholpen

Geweest voor een periodieke controle, vriendelijk en op tijd ontvangen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Hoe waardeerde u na het laatste bezoek het resultaat van de behandeling door uw tandarts?
  • Welke beroepsbeoefenaar(s) heeft/hebben u tijdens uw laatste bezoek behandeld? Tandarts, Assistent(e)
  • Hoe waardeerde u tijdens uw laatste bezoek de manier waarop u betrokken werd bij het besluit voor uw behandeling? N.v.t.
  • Hoe ervaart u ons afspraak systeem? Duidelijk, vooral nu dat ik weer mag inloggen (was een tijdje niet mogelijk omdat ik op ene of andere manier geen "vergeten wachtwoord" en geen inglogcodes kreeg. Het werkt nu prima.
  • Wilt u een cijfer geven voor onze praktijk? 10
  • Hoe ervaart u de ontvangst bij de receptie? Vriendelijk
  • Welke persoon heeft u (als laatste) onderzocht of behandeld? N.v.t.
10

Prettig en kundig.

Als kind een trauma voor de tandarts opgebouwd. Thomas Wermenbol heeft dat een stuk doen verminderen waardoor ik veel aan mijn gebit heb durven veranderen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Hoe waardeerde u na het laatste bezoek het resultaat van de behandeling door uw tandarts?
  • Welke beroepsbeoefenaar(s) heeft/hebben u tijdens uw laatste bezoek behandeld? Tandarts, Mondhygiënist(e)
  • Hoe waardeerde u tijdens uw laatste bezoek de manier waarop u betrokken werd bij het besluit voor uw behandeling? Dat is altijd goed.
  • Hoe ervaart u ons afspraak systeem? Goed
  • Wilt u een cijfer geven voor onze praktijk? 10
  • Hoe ervaart u de ontvangst bij de receptie? Goed
  • Welke persoon heeft u (als laatste) onderzocht of behandeld? Thomas Wermenbol
8

Efficiënt en degelijk

De ervaring was conform mijn verwachting: efficiënt en degelijk.

  • Aanbevelen? Ja
  • Hoe waardeerde u na het laatste bezoek het resultaat van de behandeling door uw tandarts? N.v.t.
  • Welke beroepsbeoefenaar(s) heeft/hebben u tijdens uw laatste bezoek behandeld? Tandarts, Assistent(e), Mondhygiënist(e)
  • Hoe waardeerde u tijdens uw laatste bezoek de manier waarop u betrokken werd bij het besluit voor uw behandeling? N.v.t.
  • Hoe ervaart u ons afspraak systeem? Efficiënt
  • Wilt u een cijfer geven voor onze praktijk? 8
  • Hoe ervaart u de ontvangst bij de receptie? Efficiënt
  • Welke persoon heeft u (als laatste) onderzocht of behandeld? Karen Mørup
8

Snel en goed geholpen

Hoewel ik de laatste jaren bij ieder bezoek een andere tandarts en mondhygiënist ontmoet was het bezoek prettig. Ik weet hun maken niet meer...... Ik zou wel eens willen weten hoe jullie mij als cliënt beoordelen ;-)

  • Aanbevelen? Ja
  • Hoe waardeerde u na het laatste bezoek het resultaat van de behandeling door uw tandarts?
  • Welke beroepsbeoefenaar(s) heeft/hebben u tijdens uw laatste bezoek behandeld? Tandarts, Mondhygiënist(e)
  • Hoe waardeerde u tijdens uw laatste bezoek de manier waarop u betrokken werd bij het besluit voor uw behandeling? N.v.t.
  • Hoe ervaart u ons afspraak systeem? Ik kon digitaal plannen in oktober pas in februari terecht. Volgende keer bel ik voor een afspraak
  • Wilt u een cijfer geven voor onze praktijk? 7
  • Hoe ervaart u de ontvangst bij de receptie? N.v.t.
  • Welke persoon heeft u (als laatste) onderzocht of behandeld? N.v.t.
10

Fijne behandeling

Het is een prettige praktijk

  • Aanbevelen? Ja
  • Hoe waardeerde u na het laatste bezoek het resultaat van de behandeling door uw tandarts?
  • Welke beroepsbeoefenaar(s) heeft/hebben u tijdens uw laatste bezoek behandeld? Tandarts, Assistent(e)
  • Hoe waardeerde u tijdens uw laatste bezoek de manier waarop u betrokken werd bij het besluit voor uw behandeling? Goed
  • Hoe ervaart u ons afspraak systeem? Goed
  • Wilt u een cijfer geven voor onze praktijk? 10
  • Hoe ervaart u de ontvangst bij de receptie? Goed
  • Welke persoon heeft u (als laatste) onderzocht of behandeld? Diederik Filius
10

Geweldig

Prettige ontvangst bij de receptie en ontspannende sfeer in de gehele praktijk en bij de behandeling.

  • Aanbevelen? Ja
  • Hoe waardeerde u na het laatste bezoek het resultaat van de behandeling door uw tandarts?
  • Welke beroepsbeoefenaar(s) heeft/hebben u tijdens uw laatste bezoek behandeld? Tandarts, Assistent(e), Mondhygiënist(e)
  • Hoe waardeerde u tijdens uw laatste bezoek de manier waarop u betrokken werd bij het besluit voor uw behandeling? 10
  • Hoe ervaart u ons afspraak systeem? Zeer goed
  • Wilt u een cijfer geven voor onze praktijk? 10
  • Hoe ervaart u de ontvangst bij de receptie? 10
  • Welke persoon heeft u (als laatste) onderzocht of behandeld? Thomas Wermenbol
9

Kundig

Vriendelijk

  • Aanbevelen? Ja
  • Hoe waardeerde u na het laatste bezoek het resultaat van de behandeling door uw tandarts?
  • Welke beroepsbeoefenaar(s) heeft/hebben u tijdens uw laatste bezoek behandeld? Tandarts, Mondhygiënist(e)
  • Hoe waardeerde u tijdens uw laatste bezoek de manier waarop u betrokken werd bij het besluit voor uw behandeling? Goed
  • Hoe ervaart u ons afspraak systeem? Duurt lang voordat je een afspraak hebt
  • Wilt u een cijfer geven voor onze praktijk? 9
  • Hoe ervaart u de ontvangst bij de receptie? Vriendelijk
  • Welke persoon heeft u (als laatste) onderzocht of behandeld? Rabiea Alshikkador
10

Goed!

Er is goed rekening met mij gehouden!

  • Aanbevelen? Ja
  • Hoe waardeerde u na het laatste bezoek het resultaat van de behandeling door uw tandarts?
  • Welke beroepsbeoefenaar(s) heeft/hebben u tijdens uw laatste bezoek behandeld? Mondhygiënist(e)
  • Hoe waardeerde u tijdens uw laatste bezoek de manier waarop u betrokken werd bij het besluit voor uw behandeling? N.v.t.
  • Hoe ervaart u ons afspraak systeem? Goed!
  • Wilt u een cijfer geven voor onze praktijk? 9
  • Hoe ervaart u de ontvangst bij de receptie? Heel vriendelijk!
  • Welke persoon heeft u (als laatste) onderzocht of behandeld? N.v.t.
9

Prima

Vriendelijk en betrokkenu

  • Aanbevelen? Ja
  • Hoe waardeerde u na het laatste bezoek het resultaat van de behandeling door uw tandarts?
  • Welke beroepsbeoefenaar(s) heeft/hebben u tijdens uw laatste bezoek behandeld? Tandarts, Mondhygiënist(e)
  • Hoe waardeerde u tijdens uw laatste bezoek de manier waarop u betrokken werd bij het besluit voor uw behandeling? Goed
  • Hoe ervaart u ons afspraak systeem? Duidelijk
  • Wilt u een cijfer geven voor onze praktijk? 9
  • Hoe ervaart u de ontvangst bij de receptie? Vriendelijk
  • Welke persoon heeft u (als laatste) onderzocht of behandeld? Thomas Wermenbol
10

Prettig

Fijn geholpen en duidelijke uitleg gehad over bepaalde dingen

  • Aanbevelen? Ja
  • Hoe waardeerde u na het laatste bezoek het resultaat van de behandeling door uw tandarts?
  • Welke beroepsbeoefenaar(s) heeft/hebben u tijdens uw laatste bezoek behandeld? Tandarts, Assistent(e)
  • Hoe waardeerde u tijdens uw laatste bezoek de manier waarop u betrokken werd bij het besluit voor uw behandeling? N.v.t.
  • Hoe ervaart u ons afspraak systeem? Prettig
  • Wilt u een cijfer geven voor onze praktijk? 9
  • Hoe ervaart u de ontvangst bij de receptie? Prettig
  • Welke persoon heeft u (als laatste) onderzocht of behandeld? N.v.t.
10

vriendelijk, vakbekwaam en zorgvuldig

Ik ben zeer tevreden over mijn periodiek controle met reiniging door tandarts Rabiea en preventie assistente Ilonka. Mijn ervaring was dat er zorgvuldig gekeken werd naar de status van mijn gebit adhv een visuele controle in combinatie met foto's. Dat geeft het vertrouwen dat het goed zit. Mijn gebit werd uitstekend gereinigd mbv meerdere technieken en tussendoor werd geregeld getoetst hoe het met mij ging. De sfeer was prettig en vriendelijk. Ik ging naar huis met een goed gevoel.

  • Aanbevelen? Ja
  • Hoe waardeerde u na het laatste bezoek het resultaat van de behandeling door uw tandarts?
  • Welke beroepsbeoefenaar(s) heeft/hebben u tijdens uw laatste bezoek behandeld? Tandarts, Assistent(e)
  • Hoe waardeerde u tijdens uw laatste bezoek de manier waarop u betrokken werd bij het besluit voor uw behandeling? goed
  • Hoe ervaart u ons afspraak systeem? goed
  • Wilt u een cijfer geven voor onze praktijk? 9
  • Hoe ervaart u de ontvangst bij de receptie? goed
  • Welke persoon heeft u (als laatste) onderzocht of behandeld? Rabiea Alshikkador
8

Zie hieronder

Vriendelijke Tandarts met humor en een Vriendelijke assistente , duidelijk uitleg. Gr Henk Diekmann

  • Aanbevelen? Ja
  • Hoe waardeerde u na het laatste bezoek het resultaat van de behandeling door uw tandarts? N.v.t.
  • Welke beroepsbeoefenaar(s) heeft/hebben u tijdens uw laatste bezoek behandeld? Tandarts, Assistent(e)
  • Hoe waardeerde u tijdens uw laatste bezoek de manier waarop u betrokken werd bij het besluit voor uw behandeling? N.v.t.
  • Hoe ervaart u ons afspraak systeem? N.v.t.
  • Wilt u een cijfer geven voor onze praktijk? N.v.t.
  • Hoe ervaart u de ontvangst bij de receptie? N.v.t.
  • Welke persoon heeft u (als laatste) onderzocht of behandeld? N.v.t.
10

Goede tandarts

Luistert goed naar me en geeft me goed advies en legt me alles uit wat hij Hong doen

  • Aanbevelen? Ja
  • Hoe waardeerde u na het laatste bezoek het resultaat van de behandeling door uw tandarts?
  • Welke beroepsbeoefenaar(s) heeft/hebben u tijdens uw laatste bezoek behandeld? Tandarts, Assistent(e)
  • Hoe waardeerde u tijdens uw laatste bezoek de manier waarop u betrokken werd bij het besluit voor uw behandeling? N.v.t.
  • Hoe ervaart u ons afspraak systeem? Goed
  • Wilt u een cijfer geven voor onze praktijk? 10
  • Hoe ervaart u de ontvangst bij de receptie? Goed
  • Welke persoon heeft u (als laatste) onderzocht of behandeld? N.v.t.
8

Positief

Ik werd vriendelijk te woord gestaan. Door de tandarts en de assistente werd de behandeling uitgelegd en er werd overlegd,waardoor ik me goed kon ontspannen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Hoe waardeerde u na het laatste bezoek het resultaat van de behandeling door uw tandarts?
  • Welke beroepsbeoefenaar(s) heeft/hebben u tijdens uw laatste bezoek behandeld? Tandarts, Assistent(e)
  • Hoe waardeerde u tijdens uw laatste bezoek de manier waarop u betrokken werd bij het besluit voor uw behandeling? Goed
  • Hoe ervaart u ons afspraak systeem? Goed
  • Wilt u een cijfer geven voor onze praktijk? 8
  • Hoe ervaart u de ontvangst bij de receptie? Goed
  • Welke persoon heeft u (als laatste) onderzocht of behandeld? N.v.t.
9

prettige behandeling

de mondhygiëniste was zeer kundig en deed haar werk op een prettige manier

  • Aanbevelen? Ja
  • Hoe waardeerde u na het laatste bezoek het resultaat van de behandeling door uw tandarts?
  • Welke beroepsbeoefenaar(s) heeft/hebben u tijdens uw laatste bezoek behandeld? Mondhygiënist(e)
  • Hoe waardeerde u tijdens uw laatste bezoek de manier waarop u betrokken werd bij het besluit voor uw behandeling? waardeerde dit zeer
  • Hoe ervaart u ons afspraak systeem? prima
  • Wilt u een cijfer geven voor onze praktijk? 9
  • Hoe ervaart u de ontvangst bij de receptie? prettig
  • Welke persoon heeft u (als laatste) onderzocht of behandeld? Ines Hodzic
8

Goede behandeling

Vriendelijke behandelaars

  • Aanbevelen? Ja
  • Hoe waardeerde u na het laatste bezoek het resultaat van de behandeling door uw tandarts?
  • Welke beroepsbeoefenaar(s) heeft/hebben u tijdens uw laatste bezoek behandeld? Tandarts, Mondhygiënist(e)
  • Hoe waardeerde u tijdens uw laatste bezoek de manier waarop u betrokken werd bij het besluit voor uw behandeling? N.v.t.
  • Hoe ervaart u ons afspraak systeem? Prima
  • Wilt u een cijfer geven voor onze praktijk? 8
  • Hoe ervaart u de ontvangst bij de receptie? prima
  • Welke persoon heeft u (als laatste) onderzocht of behandeld? Thomas Wermenbol

Bedrijfsgegevens

Roggestraat 158

7311CE Apeldoorn

055-5224040

[email protected]

Over Beekpark Tandartsen

Onze werkwijze Behandeling in samenspraak met de patiënt Onze patiënten zijn onze gasten. Wij informeren en adviseren onze patiënten zo duidelijk en uitvoerig mogelijk vanuit onze ervaring en de laatste wetenschappelijke inzichten, waarna de patiënt zelf beslist over zijn of haar behandeling. Wij eerbiedigen uw rechtspositie zoals deze is neergelegd in de Wet op de Geneeskundige Behandelingsovereenkomst. Meerstoelenconcept Om professioneel, efficiënt en ontspannen onze patiënten te kunnen helpen, werken wij volgens het ‘meerstoelenconcept’. Hierbij worden taken door de tandarts gedelegeerd aan (preventie)assistenten en mondhygiënisten. De tandarts behoudt de regie. Deze vorm van taakdelegatie is conform de Wet BIG. Specialisaties in huis In onze praktijk werken meerdere tandartsen en assistenten met hun eigen specialisaties. Hierdoor kunnen veel specialistische behandelingen gewoon binnen onze praktijk worden uitgevoerd. Bovendien zien meer tandartsen uw gebit, zodat eerder uitgevoerde behandelingen kritisch worden geëvalueerd. Zo kunnen we de hoge kwaliteit van onze tandheelkundige zorg waarborgen.

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.