Naar de tandarts gaan is natuurlijk nooit fijn. Maar deze tandarts pakt alles goed en rustig aan. Legt stap voor stap uit wat we gaan doen. Ik heb er een goede ervaring mee!
Dank u wel voor deze mooie beoordeling
In het verleden heb ik nare ervaringen gehad met een andere tandarts en nadat ik ben overgestapt naar beekpark eigenlijk vooral goede. Helaas heb ik een slecht gebit en moet er veel gebeuren dus dit was vaak pijnlijk. De vorige afspraak was helaas weer een slechte ervaring dus ik vond het weer moeilijk om te gaan. Ze deed hier helemaal niet moeilijk om en zei zelfs dat het dan goed was dat ik wel weer ging. Dit geeft mij weer vertrouwen
Wat fijn dat u ook aangeeft wanneer het even niet zo fijn gaat, dat helpt u zeker goed om het te benoemen en voor ons dat we u nog beter kunnen helpen.
Kan niet anders zeggen als dat ik altijd tevreden ben over zowel de reiniging als controle
Dank u wel voor deze mooie beoordeling
Aandacht voor de klant en daar de behandeling op toespitsen. Top
Dat is een mooi compliment, dank u wel hiervoor.
goede uitleg van het 'probleem' de mogelijkheden van de behandeling. Goede en pijnloze uitvoering van de behandeling. Goede en duidelijke uitleg over de nazorg.
Dank u wel voor deze prachtige beoordeling.
Ik kwam voor mijn jaarlijkse controle. De tandarts heeft mijn gebit onderzocht, nam de tijd om mijn vragen te beantwoorden. Toen nam de mondhygiëniste het over. Ze gaf goed aan wat ze ging doen op een vriendelijke manier. Ze heeft mijn gebit weer gereinigd en nog tips en uitleg gegeven. Er liep nog een meisje stage, die heeft mijn tanden gepolijst en hielp de mondhygiënist waar nodig. Uiterst tevreden en op mijn gemak liep ik weer de deur uit.
Fijn dat de afspraak zo naar wens is verlopen, dank u wel dat ook de lerende collega bij u mocht behandelen.
Fijne praktijk, ook voor mensen die wat angstig zijn.
Fijn dat ook u met angst zich comfortabel bij ons voelt.
Een goede snelle controle.
Dank u wel voor deze mooie beoordeling.
mijn intake was professioneel en prettig. Er werd goed doorgevraagd en een helder advies gegeven. Ik voelde me prima op mijn gemak.
Fijn dat uw eerste afspraak zou prettig is ervaren.
Ze Willen Alleen maar geld. Ze doen er alles aan om geld te halen hulp is vrij nalatig na mijn mening Raad het Niet aan!!!!
Goedendag, Bedankt dat u de tijd heeft genomen om uw ervaring met ons te delen. Jammer te lezen dat uw bezoek niet aan uw verwachtingen voldeed. In sommige situaties kan het voorkomen dat wij de behandeling niet meteen kunnen uitvoeren. Voor uitleg mag u altijd contact met ons opnemen. Voor nu lijkt het ons verstandig om dan de overstap te maken naar een tandarts waar u meer vertrouwen heeft. Wanneer u de keuze gemaakt heeft sturen wij graag uw gegevens door naar uw nieuwe tandarts
Het is niet in één woord te omschrijven. Ik kwam jaren geleden als bangerik naar de tandarts en nu kom ik vrolijk binnen. Aardig en vakkundig personeel. Vooral zo doorgaan.
Wauw, wat een mooie woorden, dank u wel hiervoor
Vriendelijk, zijn er voor jou en denken mee
Deze complimenten geven we zeker door aan Bo.
ik kom al jaren bij Beekpark tandartsen mij is gevraagd een evaluatie in te vullen je hebt (en ik val over kleine details wellicht) om 07:10 uur een afspraak wordt je te laat naar binnen geroepen zit een jonge dame bij die mee kijkt. Wordt niet voorgesteld of wat ze hier doet tandarts (weer een andere dan de vorige keer) komt even kijken. Bespreek 't maken van wel/niet foto's. Al te lang geleden na overleg worden er 2 foto's gemaakt voor 07:45 uur sta je weer buiten reiniging van gebit was kort (hopelijk afdoende)
Bedankt voor het invullen met uw opmerkingen maken we onze praktijk elke dag weer een stukje beter.
Vriendelijk, deskundig, goeie communicatie en onderliggende samenwerking!!
Dat is een prachtig rapportcijfer, dank u wel voor het invullen
Vakkundig, bekwaam en vooral duidelijkheid is wat voor mij belangrijk is! Algehele ervaring is zeer positief!
We geven de complimenten zeker door aan Kamila
Ik was lang niet geweest en daar werd vriendelijk en zonder oordeel naar geïnformeerd. Tijdens de uitleg van wat gezien was, wat de impact daarvan was en wat het plan was, werd de tijd genomen. De tandarts ging zitten tijdens deze uitleg wat mij een goed gevoel gaf. De assistente was ook erg vriendelijk. Nam de tijd en ruimte om uit te leggen. In 1 woord: aandacht. Kortom een hele prettige ervaring, ook al is tandartsbezoek nog altijd niiet mijn hobby!
Dank u wel voor deze mooie beoordeling.
Ik ben een enorme angsthaas en wetende dat er veel aan m’n gebit moet gebeuren maakt me onrustig, onzeker én nerveus. De hulp, het begrip en de gekregen steun en warmte heeft me over de drempel gehaald om door te zetten, het aan te durven.
Wat fijn dat we u kunnen hebben kunnen helpen om u een stukje over uw angst heen te helpen.
Grote praktijk, maar er heerst een hele fijne sfeer. Er is rust en het personeel is vriendelijk, rustig en belangstellend. Voel me er echt gezien
Wat een mooie beoordeling, dank u wel hiervoor
Ik was alweer een poosje niet geweest. Er werd meteen extra tijd voor me geregeld zodat er wat beter gekeken kon worden. Super vriendelijke arts en assistente. Ook aan de balie word ik super geholpen. Dus super tevreden.
Dank u wel voor deze mooie woorden.
zoals men dit kan verwachten bij een gerenommeerde tandarts
Graag horen van u wat we mogen doen om een 10 te scoren ;-)
Je wordt altijd ontvangen door een vriendelijke receptioniste, de afspraak lopen vaak mooi op tijd en de behandeling doet zeer professioneel aan!
Dank u wel deze mooie beoordeling
De afspraak die ik met mijn kinderen had was erg fijn. Loes legde heel goed uit aan ze wat een afspraak inhoud. Ze deed alles op een speelse manier en stelde hun erg op het gemak.
We geven de complimenten zeker door aan Loes, dank u wel
Fijn en begripvol geholpen
Dat is een prachtig cijfer, dank u wel
Ik zocht wegens verhuizing een nieuwe tandarts in Apeldoorn en heb gisteren prettig kennisgemaakt.
Fijn dat uw kennismaking zo prettig is verlopen
Ondanks regelmatig andere tandartsen, is de persoonlijke benadering er altijd. Er wordt goed naar je geluisterd. Ook als je een keertje iets hebt wat niet zo leuk was, luisteren ze echt naar je.
Fijn dat u ervaart dat al onze collega's een luisterend oor voor u hebben
Roggestraat 158
7311CE Apeldoorn
Onze werkwijze Behandeling in samenspraak met de patiënt Onze patiënten zijn onze gasten. Wij informeren en adviseren onze patiënten zo duidelijk en uitvoerig mogelijk vanuit onze ervaring en de laatste wetenschappelijke inzichten, waarna de patiënt zelf beslist over zijn of haar behandeling. Wij eerbiedigen uw rechtspositie zoals deze is neergelegd in de Wet op de Geneeskundige Behandelingsovereenkomst. Meerstoelenconcept Om professioneel, efficiënt en ontspannen onze patiënten te kunnen helpen, werken wij volgens het ‘meerstoelenconcept’. Hierbij worden taken door de tandarts gedelegeerd aan (preventie)assistenten en mondhygiënisten. De tandarts behoudt de regie. Deze vorm van taakdelegatie is conform de Wet BIG. Specialisaties in huis In onze praktijk werken meerdere tandartsen en assistenten met hun eigen specialisaties. Hierdoor kunnen veel specialistische behandelingen gewoon binnen onze praktijk worden uitgevoerd. Bovendien zien meer tandartsen uw gebit, zodat eerder uitgevoerde behandelingen kritisch worden geëvalueerd. Zo kunnen we de hoge kwaliteit van onze tandheelkundige zorg waarborgen.
• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.