Filters

10

Heel fijne en geduldige tandarts

Mijn tandarts weet dat ik het eng vind. Ze houdt hier rekening mee en is geduldig. Een gaatje kon meteen gevuld worden ipv een nieuwe afspraak te maken. Zo blij mee!

  • Aanbevelen? Nee
  • Klantvriendelijkheid
  • Communicatie
  • Hygiëne
  • Hoe waardeerde u na het laatste bezoek het resultaat van de behandeling door uw tandarts?
  • Welke beroepsbeoefenaar(s) heeft/hebben u tijdens uw laatste bezoek behandeld? Tandarts, Mondhygiënist(e)
  • Hoe waardeerde u tijdens uw laatste bezoek de manier waarop u betrokken werd bij het besluit voor uw behandeling? Heel goed
  • Hoe ervaart u ons afspraak systeem? Ik maak altijd direct een nieuwe afspraak
  • Wilt u een cijfer geven voor onze praktijk? 10
  • Hoe ervaart u de ontvangst bij de receptie? Heel vriendelijk
  • Welke persoon heeft u (als laatste) onderzocht of behandeld? Kamila Wiatr
10

Super vriendelijk personeel

Super vriendelijk personeel, die rustig uitleg geven wat ze zoal gaan doen, goede service, proberen het zo comfortabel mogelijk te maken. Beste tandartspraktijk die ik ooit heb bezocht.

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Communicatie
  • Hygiëne
  • Hoe waardeerde u na het laatste bezoek het resultaat van de behandeling door uw tandarts?
  • Welke beroepsbeoefenaar(s) heeft/hebben u tijdens uw laatste bezoek behandeld? Tandarts, Assistent(e), Mondhygiënist(e)
  • Hoe waardeerde u tijdens uw laatste bezoek de manier waarop u betrokken werd bij het besluit voor uw behandeling? N.v.t.
  • Hoe ervaart u ons afspraak systeem? prima
  • Wilt u een cijfer geven voor onze praktijk? 10
  • Hoe ervaart u de ontvangst bij de receptie? vriendelijk en behulpzaam
  • Welke persoon heeft u (als laatste) onderzocht of behandeld? Rabiea Alshikkador
9

Prima.

Nette, goed bereikbare praktijk met zeer ruime openingstijden. Het afspraak systeem kan beter.

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Communicatie
  • Hygiëne
  • Hoe waardeerde u na het laatste bezoek het resultaat van de behandeling door uw tandarts?
  • Welke beroepsbeoefenaar(s) heeft/hebben u tijdens uw laatste bezoek behandeld? Tandarts, Assistent(e)
  • Hoe waardeerde u tijdens uw laatste bezoek de manier waarop u betrokken werd bij het besluit voor uw behandeling? N.v.t.
  • Hoe ervaart u ons afspraak systeem? Niet gebruiksvriendelijk. Ik moet over ongeveer 9 maanden terug komen maar afhankelijk van mijn voorkeuren moet ik dan zeker 40 keer klikken om daar te komen, bizar. Dat moet makkelijker kunnen.
  • Wilt u een cijfer geven voor onze praktijk? 9
  • Hoe ervaart u de ontvangst bij de receptie? Prima
  • Welke persoon heeft u (als laatste) onderzocht of behandeld? Karen Mørup
10

Prettig en goed

Prima en prettig

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Communicatie
  • Hygiëne
  • Hoe waardeerde u na het laatste bezoek het resultaat van de behandeling door uw tandarts? N.v.t.
  • Welke beroepsbeoefenaar(s) heeft/hebben u tijdens uw laatste bezoek behandeld? Assistent(e), Mondhygiënist(e)
  • Hoe waardeerde u tijdens uw laatste bezoek de manier waarop u betrokken werd bij het besluit voor uw behandeling? 10
  • Hoe ervaart u ons afspraak systeem? Goed
  • Wilt u een cijfer geven voor onze praktijk? 10
  • Hoe ervaart u de ontvangst bij de receptie? Goed
  • Welke persoon heeft u (als laatste) onderzocht of behandeld? N.v.t.
9

Uiterst vriendelijk

Altijd vriendelijk, behulpzaam en meedenkend. Echter soms wat chaotisch en lang wachten terwijl je al in de stoel ligt/zit.

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Communicatie
  • Hygiëne
  • Hoe waardeerde u na het laatste bezoek het resultaat van de behandeling door uw tandarts?
  • Welke beroepsbeoefenaar(s) heeft/hebben u tijdens uw laatste bezoek behandeld? Tandarts, Assistent(e)
  • Hoe waardeerde u tijdens uw laatste bezoek de manier waarop u betrokken werd bij het besluit voor uw behandeling? N.v.t.
  • Hoe ervaart u ons afspraak systeem? N.v.t.
  • Wilt u een cijfer geven voor onze praktijk? 8
  • Hoe ervaart u de ontvangst bij de receptie? Altijd vriendelijk, meedenkend en behulpzaam
  • Welke persoon heeft u (als laatste) onderzocht of behandeld? Thomas Wermenbol
10

Perfect

Voor het eerst, gaan wij ontspannen naar de tandarts, Iedereen is super attent, aardig! Tandarts is super bekwam, vriendelijk, en heel bekwam en secuur Beste praktijk ever voor ons !

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Communicatie
  • Hygiëne
  • Hoe waardeerde u na het laatste bezoek het resultaat van de behandeling door uw tandarts?
  • Welke beroepsbeoefenaar(s) heeft/hebben u tijdens uw laatste bezoek behandeld? Tandarts
  • Hoe waardeerde u tijdens uw laatste bezoek de manier waarop u betrokken werd bij het besluit voor uw behandeling? Handelingen die volgen, worden elke stap - handelingen worden duidelijk uitgelegd
  • Hoe ervaart u ons afspraak systeem? Zeer overzichtelijk
  • Wilt u een cijfer geven voor onze praktijk? 10
  • Hoe ervaart u de ontvangst bij de receptie? Super vriendelijk en attent
  • Welke persoon heeft u (als laatste) onderzocht of behandeld? Thomas Wermenbol
10

Zeer deskundig en fijne ontvangst

Fijne en professionele tandartspraktijk

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Communicatie
  • Hygiëne
  • Hoe waardeerde u na het laatste bezoek het resultaat van de behandeling door uw tandarts?
  • Welke beroepsbeoefenaar(s) heeft/hebben u tijdens uw laatste bezoek behandeld? Tandarts, Assistent(e)
  • Hoe waardeerde u tijdens uw laatste bezoek de manier waarop u betrokken werd bij het besluit voor uw behandeling? Prima
  • Hoe ervaart u ons afspraak systeem? Prima
  • Wilt u een cijfer geven voor onze praktijk? 9
  • Hoe ervaart u de ontvangst bij de receptie? Heel goed
  • Welke persoon heeft u (als laatste) onderzocht of behandeld? N.v.t.
10

Altijd vriendelijk

Zo ik ervaar kundige mensen. Vriendelijk. Vanaf de deur tot de behandelkamer. Goede uitleg. Top!

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Communicatie
  • Hygiëne
  • Hoe waardeerde u na het laatste bezoek het resultaat van de behandeling door uw tandarts? N.v.t.
  • Welke beroepsbeoefenaar(s) heeft/hebben u tijdens uw laatste bezoek behandeld? Assistent(e), Mondhygiënist(e)
  • Hoe waardeerde u tijdens uw laatste bezoek de manier waarop u betrokken werd bij het besluit voor uw behandeling? Goede uitleg
  • Hoe ervaart u ons afspraak systeem? Goed. Beter dan het experiment 2 jaar terug
  • Wilt u een cijfer geven voor onze praktijk? 9
  • Hoe ervaart u de ontvangst bij de receptie? Goed
  • Welke persoon heeft u (als laatste) onderzocht of behandeld? N.v.t.
10

Uitstekend behandeld

Lianne de mondhygiënisten heeft mij goed behandeld en op een prettige manier.

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Communicatie
  • Hygiëne
  • Hoe waardeerde u na het laatste bezoek het resultaat van de behandeling door uw tandarts?
  • Welke beroepsbeoefenaar(s) heeft/hebben u tijdens uw laatste bezoek behandeld? Mondhygiënist(e)
  • Hoe waardeerde u tijdens uw laatste bezoek de manier waarop u betrokken werd bij het besluit voor uw behandeling? Goed
  • Hoe ervaart u ons afspraak systeem? Redelijk
  • Wilt u een cijfer geven voor onze praktijk? 9
  • Hoe ervaart u de ontvangst bij de receptie? Klantvriendelijk
  • Welke persoon heeft u (als laatste) onderzocht of behandeld? Lianne Soldaat
8

Prettig

Tandarts stelde mij gerust en vertelde wat ze ging doen. Mondhygiënist was prettige rustige naar mijn mening kundige man.

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Communicatie
  • Hygiëne
  • Hoe waardeerde u na het laatste bezoek het resultaat van de behandeling door uw tandarts?
  • Welke beroepsbeoefenaar(s) heeft/hebben u tijdens uw laatste bezoek behandeld? Tandarts, Mondhygiënist(e)
  • Hoe waardeerde u tijdens uw laatste bezoek de manier waarop u betrokken werd bij het besluit voor uw behandeling? Goed
  • Hoe ervaart u ons afspraak systeem? Primagoed
  • Wilt u een cijfer geven voor onze praktijk? 9
  • Hoe ervaart u de ontvangst bij de receptie? Prioriteiten
  • Welke persoon heeft u (als laatste) onderzocht of behandeld? N.v.t.
1

Behandeling niet afgemaakt

Nadat ik aangaf geen foto te willen maken staakten ze direct ook de reiniging maar kan wel de volle mep betalen... nog een reden om nog minder vaak te gaan

  • Aanbevelen? Nee
  • Klantvriendelijkheid
  • Communicatie
  • Hygiëne
  • Hoe waardeerde u na het laatste bezoek het resultaat van de behandeling door uw tandarts?
  • Welke beroepsbeoefenaar(s) heeft/hebben u tijdens uw laatste bezoek behandeld? Tandarts, Assistent(e)
  • Hoe waardeerde u tijdens uw laatste bezoek de manier waarop u betrokken werd bij het besluit voor uw behandeling? Slecht
  • Hoe ervaart u ons afspraak systeem? N.v.t.
  • Wilt u een cijfer geven voor onze praktijk? 5
  • Hoe ervaart u de ontvangst bij de receptie? N.v.t.
  • Welke persoon heeft u (als laatste) onderzocht of behandeld? N.v.t.
9

Fijne, kundige praktijk

De tandartsen werken hier kundig en zorgvuldig. Ze nemen je mee in hun plan van aanpak, staan open voor overleg. In het geval van angst, nemen ze de tijd. Ook met kleine kinderen zijn ze leuk. De praktijk wachtruimte ziet er hip en huiselijk uit. Het enige nadeel vond ik dat ik 12 maanden niet terug hoefde te komen en toen na een volgende controle gaatjes bleek te hebben.

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Communicatie
  • Hygiëne
  • Hoe waardeerde u na het laatste bezoek het resultaat van de behandeling door uw tandarts?
  • Welke beroepsbeoefenaar(s) heeft/hebben u tijdens uw laatste bezoek behandeld? Tandarts, Assistent(e)
  • Hoe waardeerde u tijdens uw laatste bezoek de manier waarop u betrokken werd bij het besluit voor uw behandeling? Er wordt uitleg gegeven als hierom gevraagd wordt. Mijn vragen werden beantwoord.
  • Hoe ervaart u ons afspraak systeem? N.v.t.
  • Wilt u een cijfer geven voor onze praktijk? 9
  • Hoe ervaart u de ontvangst bij de receptie? Vriendelijk!
  • Welke persoon heeft u (als laatste) onderzocht of behandeld? Rabiea Alshikkador
8

Prima behandeling en vriendelijk personeel

Vriendelijk en vrolijk personeel en behandeling liep voorspoedig.

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Communicatie
  • Hygiëne
  • Hoe waardeerde u na het laatste bezoek het resultaat van de behandeling door uw tandarts?
  • Welke beroepsbeoefenaar(s) heeft/hebben u tijdens uw laatste bezoek behandeld? Tandarts, Assistent(e), Mondhygiënist(e)
  • Hoe waardeerde u tijdens uw laatste bezoek de manier waarop u betrokken werd bij het besluit voor uw behandeling? Prima
  • Hoe ervaart u ons afspraak systeem? Prima
  • Wilt u een cijfer geven voor onze praktijk? 8
  • Hoe ervaart u de ontvangst bij de receptie? Vriendelijk
  • Welke persoon heeft u (als laatste) onderzocht of behandeld? N.v.t.
10

Behandeling naar tevredenheid, zoals altijd door een vriendelijk team.

Prettige ontvangst, duidelijke uitleg, het gevoel zelf de regie te hebben.

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Communicatie
  • Hygiëne
  • Hoe waardeerde u na het laatste bezoek het resultaat van de behandeling door uw tandarts?
  • Welke beroepsbeoefenaar(s) heeft/hebben u tijdens uw laatste bezoek behandeld? Tandarts, Assistent(e)
  • Hoe waardeerde u tijdens uw laatste bezoek de manier waarop u betrokken werd bij het besluit voor uw behandeling? Heel goed.
  • Hoe ervaart u ons afspraak systeem? Prima.
  • Wilt u een cijfer geven voor onze praktijk? 10
  • Hoe ervaart u de ontvangst bij de receptie? Heel vriendelijk.
  • Welke persoon heeft u (als laatste) onderzocht of behandeld? Thomas Wermenbol
9

Word altijd snel en goed geholpen

Ontvangst bij de receptie is vriendelijk, afspraken gaan op tijd en ik ben goed geholpen met een duidelijke uitleg over wat de men doet en waarom.

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Communicatie
  • Hygiëne
  • Hoe waardeerde u na het laatste bezoek het resultaat van de behandeling door uw tandarts?
  • Welke beroepsbeoefenaar(s) heeft/hebben u tijdens uw laatste bezoek behandeld? Tandarts, Mondhygiënist(e)
  • Hoe waardeerde u tijdens uw laatste bezoek de manier waarop u betrokken werd bij het besluit voor uw behandeling? goed
  • Hoe ervaart u ons afspraak systeem? ik bel altijd en dat gaat prima
  • Wilt u een cijfer geven voor onze praktijk? 9
  • Hoe ervaart u de ontvangst bij de receptie? Vriendelijk
  • Welke persoon heeft u (als laatste) onderzocht of behandeld? Elvyra van Dijk
10

Prettig, rustig, duidelijk

Alles gaat in goed overleg. Iedereen is vriendelijk en er wordt duidelijk verteld wat er gaat gebeuren.

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Communicatie
  • Hygiëne
  • Hoe waardeerde u na het laatste bezoek het resultaat van de behandeling door uw tandarts?
  • Welke beroepsbeoefenaar(s) heeft/hebben u tijdens uw laatste bezoek behandeld? Tandarts, Assistent(e)
  • Hoe waardeerde u tijdens uw laatste bezoek de manier waarop u betrokken werd bij het besluit voor uw behandeling? Goed
  • Hoe ervaart u ons afspraak systeem? Prettig
  • Wilt u een cijfer geven voor onze praktijk? 10
  • Hoe ervaart u de ontvangst bij de receptie? Goed, vriendelijk
  • Welke persoon heeft u (als laatste) onderzocht of behandeld? Bo van der Bend
10

Prettig

Fijne ontvangst in huiskamerachtige wachtkamer, persoonlijke benadering door tandarts en assistente.

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Communicatie
  • Hygiëne
  • Hoe waardeerde u na het laatste bezoek het resultaat van de behandeling door uw tandarts?
  • Welke beroepsbeoefenaar(s) heeft/hebben u tijdens uw laatste bezoek behandeld? Tandarts, Assistent(e)
  • Hoe waardeerde u tijdens uw laatste bezoek de manier waarop u betrokken werd bij het besluit voor uw behandeling? Prima
  • Hoe ervaart u ons afspraak systeem? Prima
  • Wilt u een cijfer geven voor onze praktijk? 9
  • Hoe ervaart u de ontvangst bij de receptie? Goed
  • Welke persoon heeft u (als laatste) onderzocht of behandeld? Thomas Wermenbol
10

Aardig en geduldig

Super praktijk, aardig, begripvol en geduldig

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Communicatie
  • Hygiëne
  • Hoe waardeerde u na het laatste bezoek het resultaat van de behandeling door uw tandarts?
  • Welke beroepsbeoefenaar(s) heeft/hebben u tijdens uw laatste bezoek behandeld? Tandarts, Mondhygiënist(e)
  • Hoe waardeerde u tijdens uw laatste bezoek de manier waarop u betrokken werd bij het besluit voor uw behandeling? N.v.t.
  • Hoe ervaart u ons afspraak systeem? N.v.t.
  • Wilt u een cijfer geven voor onze praktijk? 9
  • Hoe ervaart u de ontvangst bij de receptie? N.v.t.
  • Welke persoon heeft u (als laatste) onderzocht of behandeld? N.v.t.
9

Heel erg prettig

De medewerkers zijn erg vriendelijk en zeer kundig. Leggen goed uit wat ze doen. Als je aangeeft dat het te pijnlijk is stoppen ze gelijk. Alles in overleg. Je hoeft ook nooit te lang te blijven zitten in de wachtkamer (dat is prettig als je nerveus bent :)). Volgens mij blijven ze wel bij met hun opleidingen en hebben ze de nieuwste apparatuur. Ga zo door!

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Communicatie
  • Hygiëne
  • Hoe waardeerde u na het laatste bezoek het resultaat van de behandeling door uw tandarts?
  • Welke beroepsbeoefenaar(s) heeft/hebben u tijdens uw laatste bezoek behandeld? Tandarts, Assistent(e), Mondhygiënist(e), Onbekend
  • Hoe waardeerde u tijdens uw laatste bezoek de manier waarop u betrokken werd bij het besluit voor uw behandeling? 9
  • Hoe ervaart u ons afspraak systeem? Uitstekend
  • Wilt u een cijfer geven voor onze praktijk? 9
  • Hoe ervaart u de ontvangst bij de receptie? Zeer goed en vriendelijk
  • Welke persoon heeft u (als laatste) onderzocht of behandeld? Thomas Wermenbol
10

Goed

Er werd uitgelegd wat er ging gebeuren. aardige dame en nam de tijd

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Communicatie
  • Hygiëne
  • Hoe waardeerde u na het laatste bezoek het resultaat van de behandeling door uw tandarts?
  • Welke beroepsbeoefenaar(s) heeft/hebben u tijdens uw laatste bezoek behandeld? Assistent(e)
  • Hoe waardeerde u tijdens uw laatste bezoek de manier waarop u betrokken werd bij het besluit voor uw behandeling? goed
  • Hoe ervaart u ons afspraak systeem? prima
  • Wilt u een cijfer geven voor onze praktijk? 8
  • Hoe ervaart u de ontvangst bij de receptie? enthousiast en vriendelijk
  • Welke persoon heeft u (als laatste) onderzocht of behandeld? N.v.t.
10

Aardige tandarts, preventie assistente en de mevrouw aan de balie ook.

Deskundig, betrokken en zeer vriendelijk

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Communicatie
  • Hygiëne
  • Hoe waardeerde u na het laatste bezoek het resultaat van de behandeling door uw tandarts?
  • Welke beroepsbeoefenaar(s) heeft/hebben u tijdens uw laatste bezoek behandeld? Tandarts, Assistent(e)
  • Hoe waardeerde u tijdens uw laatste bezoek de manier waarop u betrokken werd bij het besluit voor uw behandeling? Deskundig
  • Hoe ervaart u ons afspraak systeem? Prima
  • Wilt u een cijfer geven voor onze praktijk? 10
  • Hoe ervaart u de ontvangst bij de receptie? Prima
  • Welke persoon heeft u (als laatste) onderzocht of behandeld? Karen Mørup
10

Zeer vriendelijke behandeling

Vriendelijk en deskundig personeel

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Communicatie
  • Hygiëne
  • Hoe waardeerde u na het laatste bezoek het resultaat van de behandeling door uw tandarts?
  • Welke beroepsbeoefenaar(s) heeft/hebben u tijdens uw laatste bezoek behandeld? Tandarts, Assistent(e)
  • Hoe waardeerde u tijdens uw laatste bezoek de manier waarop u betrokken werd bij het besluit voor uw behandeling? N.v.t.
  • Hoe ervaart u ons afspraak systeem? N.v.t.
  • Wilt u een cijfer geven voor onze praktijk? 9
  • Hoe ervaart u de ontvangst bij de receptie? Vriendelijke ontvangst
  • Welke persoon heeft u (als laatste) onderzocht of behandeld? Lianne Soldaat
10

Uitstekend

Heel fijn, receptioniste erg vriendelijk en mondhygiëniste super!

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Communicatie
  • Hygiëne
  • Hoe waardeerde u na het laatste bezoek het resultaat van de behandeling door uw tandarts?
  • Welke beroepsbeoefenaar(s) heeft/hebben u tijdens uw laatste bezoek behandeld? Assistent(e), Mondhygiënist(e)
  • Hoe waardeerde u tijdens uw laatste bezoek de manier waarop u betrokken werd bij het besluit voor uw behandeling? N.v.t.
  • Hoe ervaart u ons afspraak systeem? Goed
  • Wilt u een cijfer geven voor onze praktijk? 9
  • Hoe ervaart u de ontvangst bij de receptie? Heel vriendelijk en netjes
  • Welke persoon heeft u (als laatste) onderzocht of behandeld? N.v.t.
10

Super

Relaxed

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Communicatie
  • Hygiëne
  • Hoe waardeerde u na het laatste bezoek het resultaat van de behandeling door uw tandarts?
  • Welke beroepsbeoefenaar(s) heeft/hebben u tijdens uw laatste bezoek behandeld? Tandarts, Assistent(e)
  • Hoe waardeerde u tijdens uw laatste bezoek de manier waarop u betrokken werd bij het besluit voor uw behandeling? 10
  • Hoe ervaart u ons afspraak systeem? 10
  • Wilt u een cijfer geven voor onze praktijk? 9
  • Hoe ervaart u de ontvangst bij de receptie? Prima
  • Welke persoon heeft u (als laatste) onderzocht of behandeld? N.v.t.
10

Kamilla en Thomas kunnen beiden heel goed omgaan met mijn angst.

Ik heb al heel lang tandartsangst en dat is, sinds ik bij Beekpark kom (nu een jaar of 4 a 5 denk ik) behoorlijk afgenomen. Hoewel ik toch telkens wel weer in meer of mindere mate die spanning voel hoor. Ik zal er wel nooit helemaal van af komen. Maar het is nu heel goed hanteerbaar. Dit keer had ik een gecombineerde behandeling. Ik begon bij Kamilla (mondhygienist) en halverwege kwam Thomas (tandarts) om de controle te doen. Ook zo prettig dat dat gecombineerd wordt. Scheelt weer 1 keer rijden. Ik woon namelijk een half uur rijden van Apeldoorn, en het feit dat ik het geen probleem vind om een half uur te rijden zegt eigenlijk al alles. Kamilla is heel geduldig en heel voorzichtig. Ik kan bij haar echt heel erg mezelf zijn. En Thomas idem dito. De controle was al voorbij voor ik erg erg in had. Ik hoop nog jaren bij dit tweetal te kunnen blijven. De praktijk is verder heel modern

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Communicatie
  • Hygiëne
  • Hoe waardeerde u na het laatste bezoek het resultaat van de behandeling door uw tandarts? N.v.t.
  • Welke beroepsbeoefenaar(s) heeft/hebben u tijdens uw laatste bezoek behandeld? Tandarts, Mondhygiënist(e)
  • Hoe waardeerde u tijdens uw laatste bezoek de manier waarop u betrokken werd bij het besluit voor uw behandeling? Ja, heel goed. Ik moet een keer een kroon, en hebben we weer uitgebreid, maar zonder druk, besproken.
  • Hoe ervaart u ons afspraak systeem? N.v.t.
  • Wilt u een cijfer geven voor onze praktijk? 9
  • Hoe ervaart u de ontvangst bij de receptie? Prima!
  • Welke persoon heeft u (als laatste) onderzocht of behandeld? Kamila Wiatr

Bedrijfsgegevens

Roggestraat 158

7311CE Apeldoorn

055-5224040

[email protected]

Over Beekpark Tandartsen

Onze werkwijze Behandeling in samenspraak met de patiënt Onze patiënten zijn onze gasten. Wij informeren en adviseren onze patiënten zo duidelijk en uitvoerig mogelijk vanuit onze ervaring en de laatste wetenschappelijke inzichten, waarna de patiënt zelf beslist over zijn of haar behandeling. Wij eerbiedigen uw rechtspositie zoals deze is neergelegd in de Wet op de Geneeskundige Behandelingsovereenkomst. Meerstoelenconcept Om professioneel, efficiënt en ontspannen onze patiënten te kunnen helpen, werken wij volgens het ‘meerstoelenconcept’. Hierbij worden taken door de tandarts gedelegeerd aan (preventie)assistenten en mondhygiënisten. De tandarts behoudt de regie. Deze vorm van taakdelegatie is conform de Wet BIG. Specialisaties in huis In onze praktijk werken meerdere tandartsen en assistenten met hun eigen specialisaties. Hierdoor kunnen veel specialistische behandelingen gewoon binnen onze praktijk worden uitgevoerd. Bovendien zien meer tandartsen uw gebit, zodat eerder uitgevoerde behandelingen kritisch worden geëvalueerd. Zo kunnen we de hoge kwaliteit van onze tandheelkundige zorg waarborgen.

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.