Naar de tandarts gaan vind ik niet echt prettig. Maar de manier waarop Beekpark Tandartsen werken stelt me gerust.
Ondanks mijn angst voor de tandarts kom ik toch steees terug want ik weet dat ik hier in de goede handen ben.
‘s avonds gebeld met de mededeling dat ik kiespijn had en kon de volgende dag terecht. Er word genoeg tijd voor je genomen.
Prima geholpen en tevreden met het resultaat. Echter vind ik het wel opmerkelijk dat als ik een nieuwe afspraak wil maken voor controle voor mezelf en mijn 2 kinderen ik geen afspraak kan inplannen voor 3 personen tegelijk. Ook kan het schijnbaar niet meer om een controle afspraak en reinigings afspraak bij elkaar te maken. Dit alles maakt het erg lastig voor mij aangezien ik z’n 20 minuten van jullie vandaan woon. Hierdoor zou ik dus 3x op verschillende dagen naar jullie toe moeten rijden. Erg jammer!
snel geholpen na ongelukje met tand
Zoals altijd uitmuntend. Geven duidelijk aan wat er gaat gebeuren, en leveren vervolgens vakwerk.
Ik heb inmiddels al een paar jaar goede ervaringen met Beekpark Tandartsen
Prima geholpen door Elvira en fijn ! dat ik kan en mag aangeven dat ik door Elvira behandeld wil worden omdat ik daar nu eenmaal vertrouwen in heb en zij goed weet om te gaan met hoe ik een behandeling zo prettig mogelijk onderga ( ivm kokhalsneiging) en zij mij daar zo veel mogelijk mee wil helpen en daar begrip voor toont !
Goede communicatie & behandeling
Dit was de eerste kennismaking met Beekpark Tandartsen. Iedereen die ik heb gesproken was bijzonder vriendelijk en ik ben volledig en duidelijk geïnformeerd over de werkwijze van de praktijk.
Ik kwam binnen en werd direct geholpen. De tandarts was ook al aanwezig dus in minder dan 10 minuten stond ik weer buiten. :)
Ik raad iedereen deze tandartspraktijk aan: * vriendelijke ontvangst; * duidelijke uitleg; * prettige sfeer (energiek, bevlogen en betrokken team in een prettige omgeving -> geen kille praktijk).
Snel geholpen, zowel met het maken van een afspraak, alsmede de behandeling zelf
Zoals verwacht
Ik ben zeer tevreden over alles en iedereen.
Er wordt netjes gewerkt en je wordt vooraf goed geïnformeerd.
Met een glimlach welkom geheten door Corien de receptioniste, Deskundig is mijn gebit gereinigd door Rick, door zijn rustige behandelwijze lag ik ontspannen in de stoel. Daarna door Diederik en assistente Frozan behandeld voor een gaatje onder een vulling. Door hun perfecte samenwerking voelde ook dit erg prettig en ontspannen aan. Complimenten aan het beekpark team!
Dank u wel, voor deze prachtige complimenten, we geven het zeker door aan alle collega's
Wederom gewoon een prettige, vriendelijke en duidelijke communicatie gehad over hetgeen zou worden gedaan, wat daadwerkelijk gebeurde maar ook met een blik naar de toekomst. Waarbij de controle en mondhygiëne uitstekend en ook zeer prettig werden uitgevoerd.
Dank u wel, wij kijken graag met u naar de toekomst van uw gebit en het onderhoud hiervan.
Heel fijn en grappig
Dank u wel en gezellig dat u onze humor op prijs stelt :-))
op tijd vriendelijk en deskundig behandeld
Dank u wel voor deze prachtige complimenten.
Altijd goed, luisterend, begrip en samen zoeken naar mogelijkheden
Dank u wel, fijn dat u onze praktijk zo waardeert, we geven de complimenten door aan Thomas.
In een ontspannen omgeving, deskundig en vriendelijk geholpen
Dank u wel voor deze complimenten. Blij dat u zo tevreden bent
Uitstekend
Wat voor mooie woorden voor Kamila, en ook voor de receptie. Wij geven de complimenten door aan de dames.
Goede behandeling en uitleg hoe het gebit eruit ziet
Dank u wel voor de mooie beoordeling, we geven het compliment door aan Karen
De mondhygiënist had het opgemerkt. Er is geen tijd met de tandarts geweest om het extra na te kijken. Een dag later schoot m’n vulling omhoog en er komt nu eten onder. Wil zo snel mogelijk geholpen worden om erger te voorkomen.
Dank u wel voor uw feedback, Ik zie dat u meteen een afspraak heeft voor dinsdag en dat het probleem is opgelost? Mochten er nog andere vragen zijn mag u ons natuurlijk altijd direct bellen, en proberen wij u z.s.m. te helpen
Roggestraat 158
7311CE Apeldoorn
Onze werkwijze Behandeling in samenspraak met de patiënt Onze patiënten zijn onze gasten. Wij informeren en adviseren onze patiënten zo duidelijk en uitvoerig mogelijk vanuit onze ervaring en de laatste wetenschappelijke inzichten, waarna de patiënt zelf beslist over zijn of haar behandeling. Wij eerbiedigen uw rechtspositie zoals deze is neergelegd in de Wet op de Geneeskundige Behandelingsovereenkomst. Meerstoelenconcept Om professioneel, efficiënt en ontspannen onze patiënten te kunnen helpen, werken wij volgens het ‘meerstoelenconcept’. Hierbij worden taken door de tandarts gedelegeerd aan (preventie)assistenten en mondhygiënisten. De tandarts behoudt de regie. Deze vorm van taakdelegatie is conform de Wet BIG. Specialisaties in huis In onze praktijk werken meerdere tandartsen en assistenten met hun eigen specialisaties. Hierdoor kunnen veel specialistische behandelingen gewoon binnen onze praktijk worden uitgevoerd. Bovendien zien meer tandartsen uw gebit, zodat eerder uitgevoerde behandelingen kritisch worden geëvalueerd. Zo kunnen we de hoge kwaliteit van onze tandheelkundige zorg waarborgen.
• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.