Het concept spreekt mij zeer aan. Het maakt immers niet uit door wie je wordt behandeld. Enig punt van aandacht is dat de kamers gehorig zijn door de open structuur. Kan mij zo voorstellen dat men dat als vervelend zou ervaren. De ruime openingstijden zijn ook erg fijn!
Dank u wel voor de mooie beoordeling, we nemen uw opmerking zeker mee.
netjes en vriendelijk geholpen. ook snel geholpen
Dank u wel, fijn dat u zo tevreden bent.
Mijn angst voor de tandarts is een stuk minder geworden sinds ik hier kom.
Wat fijn dat onze praktijk een stukje angst bij u heeft kunnen wegnemen.
Zie boven
Bij preventie assistente geweest voor reiniging. Zij heeft dit secuur en netjes gedaan! Wel jammer dat er niet was ingepland dat ik ook voor de halfjaarlijkse controle bij de tandarts kwam. Toch is ook dat nog gebeurd. Tevreden dus. Maar is al eerder gebeurd dat er te weinig tijd was ingepland en ik op een later moment moest terugkomen voor de reiniging omdatverctecweinig tijd was ingepland terwijl dit van te voren duidelijk was aangeven.
Dank u wel voor uw reactie, wat vervelend dat dit niet goed gegaan is, het klopt dat we 2 mogelijkheden hebben, alleen reinigen of reinigen met ook een controle van de tandarts. we gaan de volgende keer goed opletten dat u de goeie afspraak heeft.
Ik kon dezelfde dag terecht na verlies vulling tand. Ik moest wel 15 minuten wachten, maar werd vriendelijk ontboden en geholpen. Er werd ook voortdurend door de assitente aangegeven wat er gebeurde. Gewoon een fijne tandartsenpraktijk
Dank u wel voor de beoordeling, fijn dat het zo snel kon
Prima en snel geholpen, moeite gedaan om een goede datum voor ons gezin te vinden.
Ik ben zeer prettig ontvangen en de mondhygianiste was aardig en belangstellend.
Fijne tandarts praktijk
Ik ben bijzonder te spreken over de snelheid waarmee mijn gebroken ondertand behandeld werd. De behandeling heb ik niet als pijnlijk ervaren en het resultaat zag er prima uit.
Fijn dat uw kies weer goed en op een prettige, snelle manier hersteld is.
Ondanks de lange behandeling v twee uur, erg prettig.
Dank u wel voor uw beoordeling, fijn dat zelfs 2 uur als prettig is ervaren wordt.
Ik ben tevreden met de praktijk. Vind het niet altijd leuk om te komen, maar dat ligt aan mij. Een zeer gevoelige mond en trauma's van andere tandartsen.
Wat goed dat u ondanks de angst toch bij ons komt en prettig te horen dat we je daarbij kunnen helpen.
Ik kom hier al lange tijd, maar de laatste acht jaar ben ik niet geweest. Onlangs had ik last van een tand en gelukkig hebben ze hun best gedaan om een gaatje in hun agenda te vinden zodat ik langs kon komen. Er zijn foto’s gemaakt van al mijn tanden. Na al die tijd bleek er één gaatje te zijn en daar is meteen een vervolgafspraak voor gemaakt. Ik ben altijd tevreden geweest over deze tandarts, al ben ik er geen fan van. Vandaar mijn lange tussentijd. Helaas hadden ze me op "non-actief" gezet, terwijl mijn gezin er wel altijd komt. Dat vond ik jammer, want ik kom hier al sinds 2003 en heb mijn gezin bij hen ingeschreven. Ik ben van het idee: als ik geen loodgieter nodig heb, dan bel ik niet. En als ik geen huisarts nodig heb, dan zal hij mij niet zien. Maar kennelijk werkt dat niet zo bij de tandarts. Terwijl als je belt voor de kinderen of voor mijn vrouw, hebben ze nauwelijks ruimte over, dus ze zijn altijd wel druk. Dus als er enige kritiek moet zijn, is het dat ze je gelijk uitschrijven. Stel je voor dat mijn huisarts dat zou doen. Maar ze hebben het goed opgepakt door toch wat ruimte te maken in de agenda.
Dank u wel voor het delen van uw gedachten, en we snappen deze ook. Maar onderhoud van uw tanden is net als met een auto, wanneer er geen onderhoud plaats vindt zullen de reparaties kostbaarder en langduriger zijn. Het reinigen 1 a 2 maal per jaar is van groot belang voor behoud van uw tanden. We hopen u toch weer regelmatig te mogen zien in onze praktijk ;-)
Deskundig personeel
Dank u wel voor deze mooie beoordeling
Goed.
Dank u wel voor uw mooie beoordeling
Behandeling startte op de afgesproken tijd. Uitermate vriendelijke ontvangst door assistente. Snel verloop van behandeling.
Dank u wel voor deze mooie beoordeling en we geven de complimenten zeker door aan de collega's
Je wordt altijd netjes en goed geholpen. Tevens krijg je goed advies hoe je gebit te verzorgen.
We geven de complimenten zeker door aan Kamila, dank u wel hiervoor.
Het bevalt me goed.
Fijn dat u de praktijk zo 'n mooi cijfer geeft, onze dank hiervoor
je word er goed geholpen
Dank u wel voor uw positieve beoordeling
Mijn complimentje voor Diederik en assistente voor de behandeling die onze zoon nodig had. Ze vertelden duidelijk wat ze gingen doen.
Fijn dat Diederik met de assistente de juiste behandeling voor uw zoontje konden betekenen. we geven het zeker door aan hen.
Een gezellig bezoek aan de tandarts, dat is wat iedere moeder wil. Door de tijd, aandacht en ontspannenheid lagen ze rustig in de stoel bij Petra en was de afspraak zo voorbij. Met nog handige tips van Karin kunnen we thuis weer verder aan de slag.
Dank u wel voor deze mooie woorden, we geven zeker de complimenten door aan Petra en Karen en de receptie.
Vriendelijk, rustig, behulpzaam, begripvol en kundig
Wij vinden haar ook fantastisch, net als al onze collega's. Fijn dat u het ook zo ervaart, we geven de complimenten zeker door.
De combinatie van controle en reinigen is heel prettig. Aardige tandarts en mondhygiënist, altijd even vriendelijk. En na een half uur sta ik weer buiten en kan ik er weer een half jaar tegen. Heel prettig!
Wat fijn dat het elk half jaar weer een prettige ervaring is
Naar de tandarts gaan is natuurlijk nooit leuk, maar iedereen deed zijn best ervoor te zorgen dat het zo acceptabel mogelijk was.
Fijn dat het elk half jaar "moeten" dan toch een beetje acceptabel is voor u, dan is onze missie geslaagd.
Zeer klantvriendelijke ontspannen benadering, alleen jammer dat het (moet zeker half jaar vooruit) best moeilijk af te spreken is (helemaal bij dubbele afspraak).
Fijn dat u de behandelingen als ontspannen heeft ervaren. Wij zijn ons er van bewust dat het plannen een lastig verhaal is, het heeft zeker onze aandacht.
Roggestraat 158
7311CE Apeldoorn
Onze werkwijze Behandeling in samenspraak met de patiënt Onze patiënten zijn onze gasten. Wij informeren en adviseren onze patiënten zo duidelijk en uitvoerig mogelijk vanuit onze ervaring en de laatste wetenschappelijke inzichten, waarna de patiënt zelf beslist over zijn of haar behandeling. Wij eerbiedigen uw rechtspositie zoals deze is neergelegd in de Wet op de Geneeskundige Behandelingsovereenkomst. Meerstoelenconcept Om professioneel, efficiënt en ontspannen onze patiënten te kunnen helpen, werken wij volgens het ‘meerstoelenconcept’. Hierbij worden taken door de tandarts gedelegeerd aan (preventie)assistenten en mondhygiënisten. De tandarts behoudt de regie. Deze vorm van taakdelegatie is conform de Wet BIG. Specialisaties in huis In onze praktijk werken meerdere tandartsen en assistenten met hun eigen specialisaties. Hierdoor kunnen veel specialistische behandelingen gewoon binnen onze praktijk worden uitgevoerd. Bovendien zien meer tandartsen uw gebit, zodat eerder uitgevoerde behandelingen kritisch worden geëvalueerd. Zo kunnen we de hoge kwaliteit van onze tandheelkundige zorg waarborgen.
• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.