Filters

3

top

Altijd TOP

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Communicatie
  • Hygiëne
  • Hoe waardeerde u na het laatste bezoek het resultaat van de behandeling door uw tandarts?
  • Welke beroepsbeoefenaar(s) heeft/hebben u tijdens uw laatste bezoek behandeld? Mondhygiënist(e)
  • Hoe waardeerde u tijdens uw laatste bezoek de manier waarop u betrokken werd bij het besluit voor uw behandeling? prima
  • Hoe ervaart u ons afspraak systeem? prima
  • Wilt u een cijfer geven voor onze praktijk? 10
  • Hoe ervaart u de ontvangst bij de receptie? klantvriendelijk
  • Welke persoon heeft u (als laatste) onderzocht of behandeld? Kamila Wiatr

Reactie van het bedrijf

Dank u wel voor deze beoordeling, kunt u uitleggen waarom u ons een 3 geeft terwijl u zo tevreden bent? Wij willen anders daar graag wat aan doen. Laat u het ons horen?

10

Heerlijk om weer met een "goed gereinigde mond" naar huis te gaan.

Altijd fijn!!!

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Communicatie
  • Hygiëne
  • Hoe waardeerde u na het laatste bezoek het resultaat van de behandeling door uw tandarts?
  • Welke beroepsbeoefenaar(s) heeft/hebben u tijdens uw laatste bezoek behandeld? Tandarts, Assistent(e)
  • Hoe waardeerde u tijdens uw laatste bezoek de manier waarop u betrokken werd bij het besluit voor uw behandeling? Als prettig
  • Hoe ervaart u ons afspraak systeem? N.v.t.
  • Wilt u een cijfer geven voor onze praktijk? 9
  • Hoe ervaart u de ontvangst bij de receptie? Altijd vriendelijk
  • Welke persoon heeft u (als laatste) onderzocht of behandeld? Karen Mørup
10

Prima, alleen positief

Ik ben vriendelijk en deskundig geholpen naar mijn mening. Ik ken de nieuwste tandarts nog niet, ik denk dat hij een goed oordeel heeft gegeven omtrent de staat van mijn gebit. Ik heb gebeld met een vraag over de begroting vwb de volgende behandeling, de tandarts was niet aanwezig en mij is verteld dat hij deze week contact opneemt. Daar wacht ik op. Op een van de volgende vragen kan ik geen antwoord geven, welke arts mij heeft geholpen, omdat de naam er niet tussen staat

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Communicatie
  • Hygiëne
  • Hoe waardeerde u na het laatste bezoek het resultaat van de behandeling door uw tandarts? N.v.t.
  • Welke beroepsbeoefenaar(s) heeft/hebben u tijdens uw laatste bezoek behandeld? Tandarts, Mondhygiënist(e)
  • Hoe waardeerde u tijdens uw laatste bezoek de manier waarop u betrokken werd bij het besluit voor uw behandeling? Prima, duidelijk
  • Hoe ervaart u ons afspraak systeem? Geen klachten
  • Wilt u een cijfer geven voor onze praktijk? 8
  • Hoe ervaart u de ontvangst bij de receptie? Klantvriendelijk
  • Welke persoon heeft u (als laatste) onderzocht of behandeld? N.v.t.

Reactie van het bedrijf

Dank u wel voor uw beoordeling, we hopen dat u begroting is ontvangen en we geven aan Rabiea door dat u zijn behandeling deskundig en vriendelijk heeft ervaren.

10

Goed gevoel

Ik ben altijd weer blij als alles is nagekeken en gereinigd. Voelt weer fris en zo blijf ik een goed gebit houden. Er is voldoende tijd vóór de behandeling. Ook aan de receptie zijn ze vriendelijk en hebben de tijd.

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Communicatie
  • Hygiëne
  • Hoe waardeerde u na het laatste bezoek het resultaat van de behandeling door uw tandarts?
  • Welke beroepsbeoefenaar(s) heeft/hebben u tijdens uw laatste bezoek behandeld? Mondhygiënist(e)
  • Hoe waardeerde u tijdens uw laatste bezoek de manier waarop u betrokken werd bij het besluit voor uw behandeling? Ze vertelde steeds wat ze deed of ging doen
  • Hoe ervaart u ons afspraak systeem? N.v.t.
  • Wilt u een cijfer geven voor onze praktijk? 9
  • Hoe ervaart u de ontvangst bij de receptie? Vriendelijk en nemen de tijd
  • Welke persoon heeft u (als laatste) onderzocht of behandeld? Kamila Wiatr

Reactie van het bedrijf

Dank u wel voor uw prachtige beoordeling, en gaan de dames van de receptie uw compliment doorgeven.

10

uitstekend

uitstekend

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Communicatie
  • Hygiëne
  • Hoe waardeerde u na het laatste bezoek het resultaat van de behandeling door uw tandarts?
  • Welke beroepsbeoefenaar(s) heeft/hebben u tijdens uw laatste bezoek behandeld? Tandarts, Assistent(e)
  • Hoe waardeerde u tijdens uw laatste bezoek de manier waarop u betrokken werd bij het besluit voor uw behandeling? Uitstekend
  • Hoe ervaart u ons afspraak systeem? uitstekend
  • Wilt u een cijfer geven voor onze praktijk? 10
  • Hoe ervaart u de ontvangst bij de receptie? Uitstekend
  • Welke persoon heeft u (als laatste) onderzocht of behandeld? N.v.t.

Reactie van het bedrijf

Dank u wel voor deze mooie beoordeling.

10

Zeer vriendelijke en vakkundige service!

Meteen op mijn gemak gesteld. Elke stap duidelijk uitgelegd. Uitstekende behandeling

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Communicatie
  • Hygiëne
  • Hoe waardeerde u na het laatste bezoek het resultaat van de behandeling door uw tandarts?
  • Welke beroepsbeoefenaar(s) heeft/hebben u tijdens uw laatste bezoek behandeld? Tandarts, Assistent(e)
  • Hoe waardeerde u tijdens uw laatste bezoek de manier waarop u betrokken werd bij het besluit voor uw behandeling? Positief
  • Hoe ervaart u ons afspraak systeem? Duidelijk en discreet, ook de mail
  • Wilt u een cijfer geven voor onze praktijk? 10
  • Hoe ervaart u de ontvangst bij de receptie? Zeer vriendelijk, hoefde niet te wachten, ondanks dat iemand al werd geholpen werd ik ook begroet en aangemeld
  • Welke persoon heeft u (als laatste) onderzocht of behandeld? Karen Mørup

Reactie van het bedrijf

Dank u wel voor deze boordeling en we gaan Karen vertellen dat u de behandeling prettig heeft ervaren

8

Prettige sfeer, goede behandeling.

Zie boven

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Communicatie
  • Hygiëne
  • Hoe waardeerde u na het laatste bezoek het resultaat van de behandeling door uw tandarts? N.v.t.
  • Welke beroepsbeoefenaar(s) heeft/hebben u tijdens uw laatste bezoek behandeld? Tandarts, Mondhygiënist(e)
  • Hoe waardeerde u tijdens uw laatste bezoek de manier waarop u betrokken werd bij het besluit voor uw behandeling? N.v.t.
  • Hoe ervaart u ons afspraak systeem? Goed
  • Wilt u een cijfer geven voor onze praktijk? 8
  • Hoe ervaart u de ontvangst bij de receptie? Zeer prettig
  • Welke persoon heeft u (als laatste) onderzocht of behandeld? N.v.t.

Reactie van het bedrijf

Dank u wel voor deze mooie beoordeling

8

Prima

Prima

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Communicatie
  • Hygiëne
  • Hoe waardeerde u na het laatste bezoek het resultaat van de behandeling door uw tandarts?
  • Welke beroepsbeoefenaar(s) heeft/hebben u tijdens uw laatste bezoek behandeld? N.v.t.
  • Hoe waardeerde u tijdens uw laatste bezoek de manier waarop u betrokken werd bij het besluit voor uw behandeling? N.v.t.
  • Hoe ervaart u ons afspraak systeem? N.v.t.
  • Wilt u een cijfer geven voor onze praktijk? 8
  • Hoe ervaart u de ontvangst bij de receptie? Prima
  • Welke persoon heeft u (als laatste) onderzocht of behandeld? N.v.t.

Reactie van het bedrijf

Dank u wel voor deze boordeling

10

Prettig en deskundig geholpen

Altijd prettige benadering van de mensen bij Beekparktandartsen tandartsen. Petra legde alles uit wat ze deed. Ik voelde me goed geholpen!

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Communicatie
  • Hygiëne
  • Hoe waardeerde u na het laatste bezoek het resultaat van de behandeling door uw tandarts? N.v.t.
  • Welke beroepsbeoefenaar(s) heeft/hebben u tijdens uw laatste bezoek behandeld? Mondhygiënist(e)
  • Hoe waardeerde u tijdens uw laatste bezoek de manier waarop u betrokken werd bij het besluit voor uw behandeling? N.v.t.
  • Hoe ervaart u ons afspraak systeem? Telefonisch
  • Wilt u een cijfer geven voor onze praktijk? 9
  • Hoe ervaart u de ontvangst bij de receptie? Heel prettig
  • Welke persoon heeft u (als laatste) onderzocht of behandeld? N.v.t.

Reactie van het bedrijf

Dank u wel voor deze mooie beoordeling en we gaan de complimenten zeker doorgeven aan Petra

10

Helemaal top

Afspraakbevestiging via secure e-mail Vriendelijk Reminder van afspraak Mooie praktijk Alles goed geregeld, vind ik Maarrrr Bovenal is Kamila de beste en vriendelijkste mondhygiëniste die er is.

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Communicatie
  • Hygiëne
  • Hoe waardeerde u na het laatste bezoek het resultaat van de behandeling door uw tandarts? N.v.t.
  • Welke beroepsbeoefenaar(s) heeft/hebben u tijdens uw laatste bezoek behandeld? Mondhygiënist(e)
  • Hoe waardeerde u tijdens uw laatste bezoek de manier waarop u betrokken werd bij het besluit voor uw behandeling? Erg goed
  • Hoe ervaart u ons afspraak systeem? Erg goed
  • Wilt u een cijfer geven voor onze praktijk? 10
  • Hoe ervaart u de ontvangst bij de receptie? Vriendelijk
  • Welke persoon heeft u (als laatste) onderzocht of behandeld? Kamila Wiatr

Reactie van het bedrijf

Wauw wat een mooi compliment voor Kamila, we gaan het haar zeker vertellen!

10

Fijne praktijk!

Zeer vriendelijke en kundige medewerkers. Je wordt op je gemak gesteld en goed geïnformeerd.

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Communicatie
  • Hygiëne
  • Hoe waardeerde u na het laatste bezoek het resultaat van de behandeling door uw tandarts?
  • Welke beroepsbeoefenaar(s) heeft/hebben u tijdens uw laatste bezoek behandeld? Tandarts
  • Hoe waardeerde u tijdens uw laatste bezoek de manier waarop u betrokken werd bij het besluit voor uw behandeling? Zeer goed
  • Hoe ervaart u ons afspraak systeem? Goed
  • Wilt u een cijfer geven voor onze praktijk? 10
  • Hoe ervaart u de ontvangst bij de receptie? Zeer goed
  • Welke persoon heeft u (als laatste) onderzocht of behandeld? N.v.t.

Reactie van het bedrijf

Dank u wel dat u tijd heeft genomen om ons te beoordelen en wat voor beoordeling, Prachtig

10

Uitstekend

Vriendelijke en deskundige ontvangst en behandeling

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Communicatie
  • Hygiëne
  • Hoe waardeerde u na het laatste bezoek het resultaat van de behandeling door uw tandarts? N.v.t.
  • Welke beroepsbeoefenaar(s) heeft/hebben u tijdens uw laatste bezoek behandeld? Tandarts, Mondhygiënist(e), Onbekend
  • Hoe waardeerde u tijdens uw laatste bezoek de manier waarop u betrokken werd bij het besluit voor uw behandeling? N.v.t.
  • Hoe ervaart u ons afspraak systeem? Goed werkend
  • Wilt u een cijfer geven voor onze praktijk? 10
  • Hoe ervaart u de ontvangst bij de receptie? Heel goed
  • Welke persoon heeft u (als laatste) onderzocht of behandeld? Karen Mørup

Reactie van het bedrijf

Dank u wel voor deze prachtige beoordeling, we gaan het zeker doorgeven aan Karen

7

Nou wel goed hoor

Wel goed hoor

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Communicatie
  • Hygiëne
  • Hoe waardeerde u na het laatste bezoek het resultaat van de behandeling door uw tandarts?
  • Welke beroepsbeoefenaar(s) heeft/hebben u tijdens uw laatste bezoek behandeld? Tandarts, Mondhygiënist(e)
  • Hoe waardeerde u tijdens uw laatste bezoek de manier waarop u betrokken werd bij het besluit voor uw behandeling? N.v.t.
  • Hoe ervaart u ons afspraak systeem? Goed
  • Wilt u een cijfer geven voor onze praktijk? 6
  • Hoe ervaart u de ontvangst bij de receptie? Goed
  • Welke persoon heeft u (als laatste) onderzocht of behandeld? Almina Adrovic

Reactie van het bedrijf

Dank u wel voor uw beoordeling, graag horen we wat we kunnen doen om van "wel goed hoor" naar een "prima" kunnen verbeteren

9

Zeer prettige en correcte ervaring

Zeer goede eerste ervaring bij Beekpark tandartsen. Zeker aan te bevelen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Communicatie
  • Hygiëne
  • Hoe waardeerde u na het laatste bezoek het resultaat van de behandeling door uw tandarts?
  • Welke beroepsbeoefenaar(s) heeft/hebben u tijdens uw laatste bezoek behandeld? Tandarts, Assistent(e)
  • Hoe waardeerde u tijdens uw laatste bezoek de manier waarop u betrokken werd bij het besluit voor uw behandeling? Zeer positief
  • Hoe ervaart u ons afspraak systeem? Zeer positief
  • Wilt u een cijfer geven voor onze praktijk? 9
  • Hoe ervaart u de ontvangst bij de receptie? Correct en fijn
  • Welke persoon heeft u (als laatste) onderzocht of behandeld? N.v.t.

Reactie van het bedrijf

Dank u wel deze mooi beoordeling, we delen dit zeker met de collega's

10

Heel positieve en persoonlijke aanpak

Goedenavond, Onze jongste dochter was voor het eerst mee, onze oudste voor de 2e keer. Ze hebben beide opnieuw een positieve ervaring aan de tandarts overgehouden. Bedankt daarvoor.

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Communicatie
  • Hygiëne
  • Hoe waardeerde u na het laatste bezoek het resultaat van de behandeling door uw tandarts?
  • Welke beroepsbeoefenaar(s) heeft/hebben u tijdens uw laatste bezoek behandeld? Tandarts, Assistent(e)
  • Hoe waardeerde u tijdens uw laatste bezoek de manier waarop u betrokken werd bij het besluit voor uw behandeling? Zeer goed
  • Hoe ervaart u ons afspraak systeem? Oke
  • Wilt u een cijfer geven voor onze praktijk? 9
  • Hoe ervaart u de ontvangst bij de receptie? Vriendelijk attent
  • Welke persoon heeft u (als laatste) onderzocht of behandeld? Karen Mørup

Reactie van het bedrijf

Wat fijn dat de dames het tandarts bezoek zo positief hebben ervaren. Het is ons streven dat het voor kinderen een prettige en goede ervaring is. Dit zal ze helpen op lange termijn.

10

Prima

Prima communicatie

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Communicatie
  • Hygiëne
  • Hoe waardeerde u na het laatste bezoek het resultaat van de behandeling door uw tandarts? N.v.t.
  • Welke beroepsbeoefenaar(s) heeft/hebben u tijdens uw laatste bezoek behandeld? Tandarts
  • Hoe waardeerde u tijdens uw laatste bezoek de manier waarop u betrokken werd bij het besluit voor uw behandeling? N.v.t.
  • Hoe ervaart u ons afspraak systeem? Prima
  • Wilt u een cijfer geven voor onze praktijk? 9
  • Hoe ervaart u de ontvangst bij de receptie? Prima
  • Welke persoon heeft u (als laatste) onderzocht of behandeld? N.v.t.

Reactie van het bedrijf

Dank u wel voor deze mooie beoordeling

10

Prettige ontvangst

Door assistente ontvangen was al prettig Heel goed geholpen door de tandarts zelf. Probleem snel opgelost.

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Communicatie
  • Hygiëne
  • Hoe waardeerde u na het laatste bezoek het resultaat van de behandeling door uw tandarts?
  • Welke beroepsbeoefenaar(s) heeft/hebben u tijdens uw laatste bezoek behandeld? Tandarts, Assistent(e)
  • Hoe waardeerde u tijdens uw laatste bezoek de manier waarop u betrokken werd bij het besluit voor uw behandeling? Heel goed
  • Hoe ervaart u ons afspraak systeem? Goed
  • Wilt u een cijfer geven voor onze praktijk? 8
  • Hoe ervaart u de ontvangst bij de receptie? Heel vriendelijk
  • Welke persoon heeft u (als laatste) onderzocht of behandeld? N.v.t.

Reactie van het bedrijf

Dank u wel voor deze mooie beoordeling

10

Helder, duidelijk en goed naar je geluisterd

Al moest ik 3 uur in de stoel liggen voor mijn behandeling, dit werd duidelijk en goed gecommuniceerd. Wanneer je even wilt stoppen, hoef je je hand maar op te steken. er wordt goed vertelt en uitgelegd wat er gaat gebeuren. heel erg fijn. Hele goede tandarts!

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Communicatie
  • Hygiëne
  • Hoe waardeerde u na het laatste bezoek het resultaat van de behandeling door uw tandarts?
  • Welke beroepsbeoefenaar(s) heeft/hebben u tijdens uw laatste bezoek behandeld? Tandarts, Assistent(e)
  • Hoe waardeerde u tijdens uw laatste bezoek de manier waarop u betrokken werd bij het besluit voor uw behandeling? heel goed
  • Hoe ervaart u ons afspraak systeem? prima
  • Wilt u een cijfer geven voor onze praktijk? 9
  • Hoe ervaart u de ontvangst bij de receptie? prima
  • Welke persoon heeft u (als laatste) onderzocht of behandeld? Karen Mørup

Reactie van het bedrijf

Dank u wel voor uw beoordeling, en 3 uur liggen is een pittige zit. Fijn dat u het het "prettig" heeft ervaren. We geven het zeker door aan Karen

10

Behandeld naar volle tevredenheid

Tevreden

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Communicatie
  • Hygiëne
  • Hoe waardeerde u na het laatste bezoek het resultaat van de behandeling door uw tandarts?
  • Welke beroepsbeoefenaar(s) heeft/hebben u tijdens uw laatste bezoek behandeld? Tandarts, Mondhygiënist(e)
  • Hoe waardeerde u tijdens uw laatste bezoek de manier waarop u betrokken werd bij het besluit voor uw behandeling? N.v.t.
  • Hoe ervaart u ons afspraak systeem? prima
  • Wilt u een cijfer geven voor onze praktijk? 10
  • Hoe ervaart u de ontvangst bij de receptie? 8
  • Welke persoon heeft u (als laatste) onderzocht of behandeld? N.v.t.

Reactie van het bedrijf

Dank u wel voor deze prachtige beoordeling

10

Top voor kinderen!

Nemen alle tijd voor het kind, super vriendelijk. Kundig en snel. Nooit lang hoeven wachten in de wachtkamer

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Communicatie
  • Hygiëne
  • Hoe waardeerde u na het laatste bezoek het resultaat van de behandeling door uw tandarts?
  • Welke beroepsbeoefenaar(s) heeft/hebben u tijdens uw laatste bezoek behandeld? Tandarts, Assistent(e), Mondhygiënist(e)
  • Hoe waardeerde u tijdens uw laatste bezoek de manier waarop u betrokken werd bij het besluit voor uw behandeling? Top
  • Hoe ervaart u ons afspraak systeem? N.v.t.
  • Wilt u een cijfer geven voor onze praktijk? 10
  • Hoe ervaart u de ontvangst bij de receptie? N.v.t.
  • Welke persoon heeft u (als laatste) onderzocht of behandeld? Kamila Wiatr
10

Ze begrijpen jouw angst

Bergen zo hoog. Eenmaal geweest zo ontzettend mee gevalen. Ze luisteren naar je. In mijn geval heb ik extreme angst. Ze geven mij het gevoel dat goed gaat komen. Samen. Stap voor stap.

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Communicatie
  • Hygiëne
  • Hoe waardeerde u na het laatste bezoek het resultaat van de behandeling door uw tandarts?
  • Welke beroepsbeoefenaar(s) heeft/hebben u tijdens uw laatste bezoek behandeld? Tandarts, Mondhygiënist(e)
  • Hoe waardeerde u tijdens uw laatste bezoek de manier waarop u betrokken werd bij het besluit voor uw behandeling? Goed
  • Hoe ervaart u ons afspraak systeem? Goed
  • Wilt u een cijfer geven voor onze praktijk? 9
  • Hoe ervaart u de ontvangst bij de receptie? Warm
  • Welke persoon heeft u (als laatste) onderzocht of behandeld? Thomas Wermenbol

Reactie van het bedrijf

Dank wel voor deze prachtige review, we geven Thomas uw complimenten door

10

Zeer prettig

Ik ben zeer tevreden over de tandarts

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Communicatie
  • Hygiëne
  • Hoe waardeerde u na het laatste bezoek het resultaat van de behandeling door uw tandarts?
  • Welke beroepsbeoefenaar(s) heeft/hebben u tijdens uw laatste bezoek behandeld? Mondhygiënist(e)
  • Hoe waardeerde u tijdens uw laatste bezoek de manier waarop u betrokken werd bij het besluit voor uw behandeling? Zeer tevreden
  • Hoe ervaart u ons afspraak systeem? Goed
  • Wilt u een cijfer geven voor onze praktijk? 10
  • Hoe ervaart u de ontvangst bij de receptie? Goed
  • Welke persoon heeft u (als laatste) onderzocht of behandeld? Kamila Wiatr

Reactie van het bedrijf

Dank u wel voor deze mooie beoordeling, we geven het zeker door aan Kamila

10

Hele fijne tandartsenpraktijk

Professioneel, vriendelijk, ontspannen sfeer en goede communicatie over de behandeling en afspraken.

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Communicatie
  • Hygiëne
  • Hoe waardeerde u na het laatste bezoek het resultaat van de behandeling door uw tandarts?
  • Welke beroepsbeoefenaar(s) heeft/hebben u tijdens uw laatste bezoek behandeld? Tandarts, Assistent(e), Mondhygiënist(e)
  • Hoe waardeerde u tijdens uw laatste bezoek de manier waarop u betrokken werd bij het besluit voor uw behandeling? Uitstekend
  • Hoe ervaart u ons afspraak systeem? Uitstekend
  • Wilt u een cijfer geven voor onze praktijk? 10
  • Hoe ervaart u de ontvangst bij de receptie? Zeer vriendelijk
  • Welke persoon heeft u (als laatste) onderzocht of behandeld? Thomas Wermenbol
8

gewoon goed

geen

  • Aanbevelen? Nee
  • Klantvriendelijkheid
  • Communicatie
  • Hygiëne
  • Hoe waardeerde u na het laatste bezoek het resultaat van de behandeling door uw tandarts?
  • Welke beroepsbeoefenaar(s) heeft/hebben u tijdens uw laatste bezoek behandeld? Tandarts
  • Hoe waardeerde u tijdens uw laatste bezoek de manier waarop u betrokken werd bij het besluit voor uw behandeling? 8
  • Hoe ervaart u ons afspraak systeem? 6
  • Wilt u een cijfer geven voor onze praktijk? 7
  • Hoe ervaart u de ontvangst bij de receptie? 7
  • Welke persoon heeft u (als laatste) onderzocht of behandeld? Bo van der Bend
9

geduldige en goede behandeling

zeer vriendelijke mondhygiëniste, legde duidelijk uit wat ze deed. had geduld en aandacht. tandarts zeer vriendelijk

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Communicatie
  • Hygiëne
  • Hoe waardeerde u na het laatste bezoek het resultaat van de behandeling door uw tandarts?
  • Welke beroepsbeoefenaar(s) heeft/hebben u tijdens uw laatste bezoek behandeld? Tandarts, Mondhygiënist(e)
  • Hoe waardeerde u tijdens uw laatste bezoek de manier waarop u betrokken werd bij het besluit voor uw behandeling? heel goed
  • Hoe ervaart u ons afspraak systeem? heel goed
  • Wilt u een cijfer geven voor onze praktijk? 9
  • Hoe ervaart u de ontvangst bij de receptie? vriendelijk
  • Welke persoon heeft u (als laatste) onderzocht of behandeld? Thomas Wermenbol

Over Beekpark Tandartsen

Onze werkwijze Behandeling in samenspraak met de patiënt Onze patiënten zijn onze gasten. Wij informeren en adviseren onze patiënten zo duidelijk en uitvoerig mogelijk vanuit onze ervaring en de laatste wetenschappelijke inzichten, waarna de patiënt zelf beslist over zijn of haar behandeling. Wij eerbiedigen uw rechtspositie zoals deze is neergelegd in de Wet op de Geneeskundige Behandelingsovereenkomst. Meerstoelenconcept Om professioneel, efficiënt en ontspannen onze patiënten te kunnen helpen, werken wij volgens het ‘meerstoelenconcept’. Hierbij worden taken door de tandarts gedelegeerd aan (preventie)assistenten en mondhygiënisten. De tandarts behoudt de regie. Deze vorm van taakdelegatie is conform de Wet BIG. Specialisaties in huis In onze praktijk werken meerdere tandartsen en assistenten met hun eigen specialisaties. Hierdoor kunnen veel specialistische behandelingen gewoon binnen onze praktijk worden uitgevoerd. Bovendien zien meer tandartsen uw gebit, zodat eerder uitgevoerde behandelingen kritisch worden geëvalueerd. Zo kunnen we de hoge kwaliteit van onze tandheelkundige zorg waarborgen.

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review plaatsen zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier.