Dank u wel voor deze beoordeling, kunt u uitleggen waarom u ons een 3 geeft terwijl u zo tevreden bent? Wij willen anders daar graag wat aan doen. Laat u het ons horen?
Dank u wel voor uw beoordeling, we hopen dat u begroting is ontvangen en we geven aan Rabiea door dat u zijn behandeling deskundig en vriendelijk heeft ervaren.
Dank u wel voor uw prachtige beoordeling, en gaan de dames van de receptie uw compliment doorgeven.
Dank u wel voor deze mooie beoordeling.
Dank u wel voor deze boordeling en we gaan Karen vertellen dat u de behandeling prettig heeft ervaren
Dank u wel voor deze mooie beoordeling
Dank u wel voor deze boordeling
Dank u wel voor deze mooie beoordeling en we gaan de complimenten zeker doorgeven aan Petra
Wauw wat een mooi compliment voor Kamila, we gaan het haar zeker vertellen!
Dank u wel dat u tijd heeft genomen om ons te beoordelen en wat voor beoordeling, Prachtig
Dank u wel voor deze prachtige beoordeling, we gaan het zeker doorgeven aan Karen
Dank u wel voor uw beoordeling, graag horen we wat we kunnen doen om van "wel goed hoor" naar een "prima" kunnen verbeteren
Dank u wel deze mooi beoordeling, we delen dit zeker met de collega's
Wat fijn dat de dames het tandarts bezoek zo positief hebben ervaren. Het is ons streven dat het voor kinderen een prettige en goede ervaring is. Dit zal ze helpen op lange termijn.
Dank u wel voor deze mooie beoordeling
Dank u wel voor deze mooie beoordeling
Dank u wel voor uw beoordeling, en 3 uur liggen is een pittige zit. Fijn dat u het het "prettig" heeft ervaren. We geven het zeker door aan Karen
Dank u wel voor deze prachtige beoordeling
Dank wel voor deze prachtige review, we geven Thomas uw complimenten door
Dank u wel voor deze mooie beoordeling, we geven het zeker door aan Kamila
Onze werkwijze Behandeling in samenspraak met de patiënt Onze patiënten zijn onze gasten. Wij informeren en adviseren onze patiënten zo duidelijk en uitvoerig mogelijk vanuit onze ervaring en de laatste wetenschappelijke inzichten, waarna de patiënt zelf beslist over zijn of haar behandeling. Wij eerbiedigen uw rechtspositie zoals deze is neergelegd in de Wet op de Geneeskundige Behandelingsovereenkomst. Meerstoelenconcept Om professioneel, efficiënt en ontspannen onze patiënten te kunnen helpen, werken wij volgens het ‘meerstoelenconcept’. Hierbij worden taken door de tandarts gedelegeerd aan (preventie)assistenten en mondhygiënisten. De tandarts behoudt de regie. Deze vorm van taakdelegatie is conform de Wet BIG. Specialisaties in huis In onze praktijk werken meerdere tandartsen en assistenten met hun eigen specialisaties. Hierdoor kunnen veel specialistische behandelingen gewoon binnen onze praktijk worden uitgevoerd. Bovendien zien meer tandartsen uw gebit, zodat eerder uitgevoerde behandelingen kritisch worden geëvalueerd. Zo kunnen we de hoge kwaliteit van onze tandheelkundige zorg waarborgen.
• Iedereen mag een review plaatsen zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier.