Altijd erg tevreden

• Hygiëne
  • Welke beroepsbeoefenaar(s) heeft/hebben u tijdens uw laatste bezoek behandeld? Tandarts, Assistent(e)
  • Hoe waardeerde u tijdens uw laatste bezoek de manier waarop u betrokken werd bij het besluit voor uw behandeling? Erg goed
  • Hoe ervaart u ons afspraak systeem? Erg goed
  • Wilt u een cijfer geven voor onze praktijk? 10
  • Hoe ervaart u de ontvangst bij de receptie? Erg goed
  • Welke persoon heeft u (als laatste) onderzocht of behandeld? N.v.t.

We worden altijd zo blij van zo'n reactie, dank u wel hiervoor

Prima behandeling en vriendelijke service

Het was pas de eerste afspraak, maar die eerste indruk was goed. Het is fijn om bij de deur welkom te worden geheten. De ruimtes zijn warm en prettig. Behandeling is duidelijk en contact vriendelijk.

• Hygiëne
  • Hoe waardeerde u tijdens uw laatste bezoek de manier waarop u betrokken werd bij het besluit voor uw behandeling? het ging in overleg, dus prima
  • Hoe ervaart u ons afspraak systeem? Het werkt
  • Wilt u een cijfer geven voor onze praktijk? 9
  • Hoe ervaart u de ontvangst bij de receptie? Vriendelijk en warm en veilige controle wie binnen komt.
  • Welke persoon heeft u (als laatste) onderzocht of behandeld? Karen Mørup

Wat fijn dat uw 1e keer zo prettig is bevallen, we hopen nog een lange samenwerking met u

fijne praktijk op locatie werkte mijn telefoon / internet niet kan toeval zijn

• Hygiëne
  • Welke beroepsbeoefenaar(s) heeft/hebben u tijdens uw laatste bezoek behandeld? Mondhygiënist(e)
  • Hoe waardeerde u tijdens uw laatste bezoek de manier waarop u betrokken werd bij het besluit voor uw behandeling? prima
  • Welke persoon heeft u (als laatste) onderzocht of behandeld? N.v.t.

Dank u wel voor uw mooie beoordeling. Er staan in de wachtkamer QR codes om op onze Wifi te komen, mocht dit lukken laat het aub bij de receptie weten.

Fantastich erg goed en aardig.

• Hygiëne
  • Welke beroepsbeoefenaar(s) heeft/hebben u tijdens uw laatste bezoek behandeld? Tandarts, Mondhygiënist(e)
  • Hoe waardeerde u tijdens uw laatste bezoek de manier waarop u betrokken werd bij het besluit voor uw behandeling? goed
  • Welke persoon heeft u (als laatste) onderzocht of behandeld? Thomas Wermenbol

Dank u wel voor uw mooie beoordeling, we geven het zeker door aan Thomas

Ik ben uitstekend en heel vriendelijk geholpen.

De planning was heel helder en de behandeling ook. Het ging om scannen voor een kroon. Dit verliep heel rustig en professioneel. Er werd ook uitgelegd wat er gebeuren zou. Dit laatste is ook heel prettig, omdat je dan weet wat je te wachten staat. Dat is heel geruststellend en wekt ook vertrouwen.

• Hygiëne
  • Hoe waardeerde u tijdens uw laatste bezoek de manier waarop u betrokken werd bij het besluit voor uw behandeling? uitstekend
  • Hoe ervaart u ons afspraak systeem? uitstekend
  • Wilt u een cijfer geven voor onze praktijk? 10
  • Hoe ervaart u de ontvangst bij de receptie? zoals het zou moeten,
  • Welke persoon heeft u (als laatste) onderzocht of behandeld? Elvyra van Dijk

Dank u wel voor de mooie beoordeling, we geen de complimenten door aan Elvyra

Vriendelijk en pijnloos

Ga een paar x per jaar voor mondhygiëne en dat bevalt uitstekend

• Hygiëne
  • Hoe waardeerde u tijdens uw laatste bezoek de manier waarop u betrokken werd bij het besluit voor uw behandeling? Perfect
  • Welke persoon heeft u (als laatste) onderzocht of behandeld? Kamila Wiatr

prettige behandeling bij verwijderen kies.!!

prettig contact

• Hygiëne
  • Hoe waardeerde u tijdens uw laatste bezoek de manier waarop u betrokken werd bij het besluit voor uw behandeling? nvt
  • Hoe ervaart u de ontvangst bij de receptie? 9

Ontzettend fijne praktijk

Vriendelijke, deskundige medewerkers

• Hygiëne
  • Hoe waardeerde u na het laatste bezoek het resultaat van de behandeling door uw tandarts? N.v.t.
  • Hoe waardeerde u tijdens uw laatste bezoek de manier waarop u betrokken werd bij het besluit voor uw behandeling? 10
  • Hoe ervaart u ons afspraak systeem? Heel prettig
  • Hoe ervaart u de ontvangst bij de receptie? 10
  • Welke persoon heeft u (als laatste) onderzocht of behandeld? Kamila Wiatr

Blij dat het voorbij was

Ik vind tandartsbezoek echt vreselijk, ben er al dagen zenuwachtig voor. Dus zal nooit enthousiast worden . Maar iedereen was erg vriendelijk , vond alleen dat ding in je mond vh schoonmaken vh gebit echt vreselijk. Heb er zelfs een plekje op m’n lip aan overgehouden. Verder wast oké en was ik blij dat ik weer buiten stond maar dat ligt bij mij en niet aan jullie.

• Hygiëne
  • Hoe waardeerde u tijdens uw laatste bezoek de manier waarop u betrokken werd bij het besluit voor uw behandeling? N.v.t.
  • Welke persoon heeft u (als laatste) onderzocht of behandeld? N.v.t.

Goede verzorging van mijn kunstgebit en implantaten

Uitstekend nu

• Hygiëne
  • Hoe waardeerde u tijdens uw laatste bezoek de manier waarop u betrokken werd bij het besluit voor uw behandeling? Prima
  • Hoe ervaart u de ontvangst bij de receptie? Uitstekend
  • Welke persoon heeft u (als laatste) onderzocht of behandeld? Bo van der Bend

Ik ben heel tevreden hoe afspraak en controle zijn uitgevoerd.

Vriendelijke ontvangst; niet te lange wachttijd; prettige omgang tijdens de controle en de reiniging; goede uitleg bij de uitvoering van de controle. Fijn dat ik na afloop gelijk weer een afspraak kan maken voor de volgende controle.

• Hygiëne
  • Hoe ervaart u ons afspraak systeem? Ik ben er heel tevreden mee.
  • Wilt u een cijfer geven voor onze praktijk? 10
  • Hoe ervaart u de ontvangst bij de receptie? Correct en vriendelijk
  • Welke persoon heeft u (als laatste) onderzocht of behandeld? N.v.t.

Fijn dat u de behandeling zo prettig heeft ervaren, dank u wel voor de review

vlot en efficiënt.

Voelde me serieus genomen en er kon vlot een oplossing worden geboden.

• Hygiëne
  • Hoe ervaart u ons afspraak systeem? duidelijk
  • Wilt u een cijfer geven voor onze praktijk? 9
  • Hoe ervaart u de ontvangst bij de receptie? vriendelijk en hulpvaardig
  • Welke persoon heeft u (als laatste) onderzocht of behandeld? Bo van der Bend

Fijn dat de oplossing naar uw zin is, geven de complimenten door aan Bo.

goed, snel geholpen

deskundig

• Welke persoon heeft u (als laatste) onderzocht of behandeld? Karen Mørup

Dank u wel voor uw mooie review, wij geven de complimenten door aan Karen

super goed

duidelijke communicatie wat er gedaan gaat worden, geeft mij iig een stuk rust als ik in de stoel lig

• Wilt u een cijfer geven voor onze praktijk? 9
  • Hoe ervaart u de ontvangst bij de receptie? heel vriendelijk
  • Welke persoon heeft u (als laatste) onderzocht of behandeld? N.v.t.

Dank u wel voor deze mooie beoordeling.

Vriendelijk, maar ze zijn te druk en alles op tijd.

Om een afspraak te maken met een vaste tandarts, duurt soms een half jaar. Vriendelijk en behulpzaam. Veel wisselingen tandartsen. Praktijk mag nadenken en meegaan met actuele thema's die leven in de maatschappij: bv zo weinig mogelijk röntgenfoto's vanwege straling, loden matje in nek voor weerkaatsen straling etc.

• Hygiëne
  • Hoe waardeerde u tijdens uw laatste bezoek de manier waarop u betrokken werd bij het besluit voor uw behandeling? Redelijk
  • Wilt u een cijfer geven voor onze praktijk? 6
  • Hoe ervaart u de ontvangst bij de receptie? Goed
  • Welke persoon heeft u (als laatste) onderzocht of behandeld? N.v.t.

Goedemiddag, dank u wel voor review. Wat jammer dat u niet tevreden bent. Graag horen wij persoonlijk van u wat onze verbeterpunten zijn zodat wij hier aan kunnen werken. Wij kijken uit naar uw mail of telefoontje

Iedereen is super aardig en iedereen zorgt er voor dat je op je gemakt bent.

• Hygiëne
  • Hoe waardeerde u tijdens uw laatste bezoek de manier waarop u betrokken werd bij het besluit voor uw behandeling? Heel goed
  • Hoe ervaart u ons afspraak systeem? Ook fijn!
  • Wilt u een cijfer geven voor onze praktijk? 9
  • Hoe ervaart u de ontvangst bij de receptie? Super aardig!!
  • Welke persoon heeft u (als laatste) onderzocht of behandeld? Karen Mørup

Dank u wel voor uw mail, wat fijn dat u zo tevreden bent, we geven de complimenten zeker door aan Karen

Prima geholpen en goede toelichting tijdens behandeling

Zie boven

• Hygiëne
  • Hoe ervaart u ons afspraak systeem? goed en helder
  • Wilt u een cijfer geven voor onze praktijk? 8
  • Hoe ervaart u de ontvangst bij de receptie? vriendelijk en correct
  • Welke persoon heeft u (als laatste) onderzocht of behandeld? Bo van der Bend

Fijn dat u het prettig heeft ervaren bij ons, we geven de complimenten door aan Bo

Wordt altijd prima geholpen

Er is aandacht voor mij en er wordt rekening gehouden met mijn ziekte Parkinson. Ze doen er alles aan om je zo goed mogelijk te helpen.

• Wilt u een cijfer geven voor onze praktijk? 7
  • Hoe ervaart u de ontvangst bij de receptie? N.v.t.
  • Welke persoon heeft u (als laatste) onderzocht of behandeld? N.v.t.

Dank u wel voor uw beoordeling, graag horen wij van u wat we kunnen doen om de volgende keer een dikke 10 te krijgen.

prettige ervaring en uitstekende behandeling en advies

Ik kreeg een goed onderbouwd advies over een onderprothese, met een keurig uitgewerkt financieel kostenplaatje. verder kreeg ik een uitstekende behandeling van de mondhygiënische die me ook voorzag van twee maten ragertjes en een gelei om een grote pocket te verzorgen.

• Hygiëne
  • Hoe waardeerde u tijdens uw laatste bezoek de manier waarop u betrokken werd bij het besluit voor uw behandeling? zeer goed
  • Hoe ervaart u ons afspraak systeem? prima
  • Wilt u een cijfer geven voor onze praktijk? 9
  • Hoe ervaart u de ontvangst bij de receptie? prima
  • Welke persoon heeft u (als laatste) onderzocht of behandeld? Kamila Wiatr

Dank u wel voor uw beoordeling.

Alles is bij deze praktijk bespreekbaar.. Je bent hier geen nummer.

• Hygiëne
  • Hoe waardeerde u tijdens uw laatste bezoek de manier waarop u betrokken werd bij het besluit voor uw behandeling? Zeker een 10plus waard
  • Hoe ervaart u ons afspraak systeem? Goed
  • Hoe ervaart u de ontvangst bij de receptie? Welkom
  • Welke persoon heeft u (als laatste) onderzocht of behandeld? Kamila Wiatr

Dank u wel voor uw prachtige beoordeling een 10+ is echt heel fijn om te horen.

Vriendelijk en duidelijke communicatie.

Ik kwam hier enkel voor controle, en de tandarts was vriendelijk en duidelijk. Ze nam alle tijd om uit te leggen wat er moest gebeuren.

• Hygiëne
  • Hoe waardeerde u tijdens uw laatste bezoek de manier waarop u betrokken werd bij het besluit voor uw behandeling? Goed
  • Welke persoon heeft u (als laatste) onderzocht of behandeld? Bo van der Bend

Dank u wel, fijn dat uw bezoek een prettige ervaring was.

Fijne mondzorg

Zeer tevreden over mondhygieniste Kamilia. Ik ben angstpatient, en zij zorgt altijd voor een aangename behandeling, met altijd een super resultaat!

• Hygiëne
  • Hoe ervaart u ons afspraak systeem? Kon niet online inplannen bij mondhygienist
  • Wilt u een cijfer geven voor onze praktijk? 10
  • Hoe ervaart u de ontvangst bij de receptie? Super vriendelijk
  • Welke persoon heeft u (als laatste) onderzocht of behandeld? Kamila Wiatr

Deze prachtige beoordeling geven we zeker door aan Kamila

Erg prettig en vakbekwaam

Zeer prettige manier van omgang. Duidelijk en geruststellend, doen geen onverwachte dingen . Zeer prettige ervaring

• Hygiëne
  • Hoe waardeerde u tijdens uw laatste bezoek de manier waarop u betrokken werd bij het besluit voor uw behandeling? Positief
  • Hoe ervaart u ons afspraak systeem? Goed
  • Hoe ervaart u de ontvangst bij de receptie? Goed
  • Welke persoon heeft u (als laatste) onderzocht of behandeld? Diederik Filius

Dank u wel voor deze mooie waardering, we geven het zeker door aan Diederik.

Vertrouwen in proffesioneme blik op mijn gebit

Vriendelijk Vertrouwen in observatie van tandarts

• Wilt u een cijfer geven voor onze praktijk? 9
  • Hoe ervaart u de ontvangst bij de receptie? N.v.t.
  • Welke persoon heeft u (als laatste) onderzocht of behandeld? Karen Mørup

Fijn dat u de behandeling bij Karen prettig heeft ervaren

Gebit blijft fit

Goede communicatie en vaklui c.q. tandartsteam aan het werk. Heb 'angst' voor de tandarts. Eenmaal in de stoel weet men mij op een of andere manier te kalmeren.

• Wilt u een cijfer geven voor onze praktijk? 8
  • Hoe ervaart u de ontvangst bij de receptie? Zoals het hoort
  • Welke persoon heeft u (als laatste) onderzocht of behandeld? Bo van der Bend

Fijn dat u toch op een prettige manier bij ons in de stoel ligt

Over Beekpark Tandartsen

Onze werkwijze Behandeling in samenspraak met de patiënt Onze patiënten zijn onze gasten. Wij informeren en adviseren onze patiënten zo duidelijk en uitvoerig mogelijk vanuit onze ervaring en de laatste wetenschappelijke inzichten, waarna de patiënt zelf beslist over zijn of haar behandeling. Wij eerbiedigen uw rechtspositie zoals deze is neergelegd in de Wet op de Geneeskundige Behandelingsovereenkomst. Meerstoelenconcept Om professioneel, efficiënt en ontspannen onze patiënten te kunnen helpen, werken wij volgens het ‘meerstoelenconcept’. Hierbij worden taken door de tandarts gedelegeerd aan (preventie)assistenten en mondhygiënisten. De tandarts behoudt de regie. Deze vorm van taakdelegatie is conform de Wet BIG. Specialisaties in huis In onze praktijk werken meerdere tandartsen en assistenten met hun eigen specialisaties. Hierdoor kunnen veel specialistische behandelingen gewoon binnen onze praktijk worden uitgevoerd. Bovendien zien meer tandartsen uw gebit, zodat eerder uitgevoerde behandelingen kritisch worden geëvalueerd. Zo kunnen we de hoge kwaliteit van onze tandheelkundige zorg waarborgen.