Vriendelijke en cliëntgerichte benadering, professionele behandeling

Ik ben met de behandeling van vandaag, door Thomas, zeer tevreden

• Hygiëne
  • Welke beroepsbeoefenaar(s) heeft/hebben u tijdens uw laatste bezoek behandeld? Tandarts, Assistent(e)
  • Hoe waardeerde u tijdens uw laatste bezoek de manier waarop u betrokken werd bij het besluit voor uw behandeling? Het besluit van deze behandeling was bij de de vorige afspraak al genomen
  • Hoe ervaart u ons afspraak systeem? Okay
  • Hoe ervaart u de ontvangst bij de receptie? Okay

Goed, persoonlijk

Fijn contact met de mondhygieniste. Stemt goed af en vertelt wat ze gaat doen.

• Hygiëne
  • Welke beroepsbeoefenaar(s) heeft/hebben u tijdens uw laatste bezoek behandeld? Mondhygiënist(e)
  • Hoe waardeerde u tijdens uw laatste bezoek de manier waarop u betrokken werd bij het besluit voor uw behandeling? Goed
  • Hoe ervaart u ons afspraak systeem? Ik maak altijd een nieuwe afspraak bij de balie.
  • Welke persoon heeft u (als laatste) onderzocht of behandeld? Kamila Wiatr

Zeer goed behandeld en ben zeer tevreden

Ze vertelde alls waar ik angstig voor was. Daar werd ik rustig van,vr gr j van der zande

• Hygiëne
  • Hoe waardeerde u tijdens uw laatste bezoek de manier waarop u betrokken werd bij het besluit voor uw behandeling? Mijn gerust stellen
  • Hoe ervaart u de ontvangst bij de receptie? Zeer goed
  • Welke persoon heeft u (als laatste) onderzocht of behandeld? N.v.t.

Gaatjes laten vullen zonder pijn

Ik ben geen held bij de tandarts. Maar thomas W is kundig en bij de tijd. Ik kreeg een innovatieve verdoving. Duurde wat langer, maar voelde idd niets. Met een vrolijke assistent naast zich een uitstekende ervaring. Daarom een 10

• Hygiëne
  • Hoe waardeerde u tijdens uw laatste bezoek de manier waarop u betrokken werd bij het besluit voor uw behandeling? Prima
  • Hoe ervaart u ons afspraak systeem? Ok. Gewoon een vervolgafspraak maken voor de volgende keer werkt voor mij beter dan digitaal
  • Hoe ervaart u de ontvangst bij de receptie? Prima

Zeer vriendelijk, goed geïnformeerd

Prettig personeel. Vanaf de frontdesk, tot aan het dag groeten. Vriendelijk contact en kundig geholpen.

• Hygiëne
  • Hoe waardeerde u tijdens uw laatste bezoek de manier waarop u betrokken werd bij het besluit voor uw behandeling? Zeer goed
  • Hoe ervaart u ons afspraak systeem? Zeer goed
  • Hoe ervaart u de ontvangst bij de receptie? Zeer goed
  • Welke persoon heeft u (als laatste) onderzocht of behandeld? Thomas Wermenbol

Erg vriendelijk allemaal en super fijn!

Telefonische communicatie erg vriendelijk en super leuk. Ook behandeling erg betrokken en goed!

• Hygiëne
  • Welke beroepsbeoefenaar(s) heeft/hebben u tijdens uw laatste bezoek behandeld? Tandarts, Mondhygiënist(e)
  • Hoe waardeerde u tijdens uw laatste bezoek de manier waarop u betrokken werd bij het besluit voor uw behandeling? Heel goed
  • Hoe ervaart u ons afspraak systeem? Top
  • Wilt u een cijfer geven voor onze praktijk? 10
  • Hoe ervaart u de ontvangst bij de receptie? Super vriendelijk!!
  • Welke persoon heeft u (als laatste) onderzocht of behandeld? Thomas Wermenbol

Je wordt altijd goed en vriendelijk geholen

• Hygiëne
  • Hoe waardeerde u tijdens uw laatste bezoek de manier waarop u betrokken werd bij het besluit voor uw behandeling? N.v.t.
  • Wilt u een cijfer geven voor onze praktijk? 10
  • Hoe ervaart u de ontvangst bij de receptie? Altijd aardig

• Wilt u een cijfer geven voor onze praktijk? 8
  • Hoe ervaart u de ontvangst bij de receptie? Zeer vriendelijk en behulpzaam
  • Welke persoon heeft u (als laatste) onderzocht of behandeld? Elvyra van Dijk

Klantvriendelijkheid aan de balie en qua planning kan er veel verbeterd worden.

De ontvangst aan de balie verschilt nogal per persoon. Qua wachttijd ook, maar het vervelendste is dat ik kom voor controle en reinigen, maar dan blijkt dat laatste dan toch niet te lukken en ik weer terug moet komen voor het reinigen.

• Hygiëne
  • Hoe waardeerde u tijdens uw laatste bezoek de manier waarop u betrokken werd bij het besluit voor uw behandeling? Vervelend dat het reinigen plots geschrapt werd
  • Hoe ervaart u ons afspraak systeem? Kan beter, m.n. combinaties worden wel gepland, maar niet altijd nagekomen
  • Wilt u een cijfer geven voor onze praktijk? N.v.t.
  • Hoe ervaart u de ontvangst bij de receptie? Sterk afhankelijk van de persoon
  • Welke persoon heeft u (als laatste) onderzocht of behandeld? N.v.t.

Prima verzorging en aandacht voor klant

Prima behandeling

• Hoe ervaart u de ontvangst bij de receptie? Prima
  • Welke persoon heeft u (als laatste) onderzocht of behandeld? Wouter Roetgering

Erg goed

Er wordt moeite gedaan

• Hoe ervaart u ons afspraak systeem? Erg goed

Prettig geholpen duidelijke uitleg

Positief

• Hygiëne
  • Hoe waardeerde u na het laatste bezoek het resultaat van de behandeling door uw tandarts? N.v.t.
  • Hoe waardeerde u tijdens uw laatste bezoek de manier waarop u betrokken werd bij het besluit voor uw behandeling? Uitstekend
  • Hoe ervaart u de ontvangst bij de receptie? Prettig

Prettig en professioneel

Mooie moderne en schone praktijk, voelde mij erg op mijn gemak door de vriendelijke mensen die daar werken. Communicatie is zeer helder en heb de behandeling als zeer prettig ervaren.

• Hygiëne
  • Hoe waardeerde u tijdens uw laatste bezoek de manier waarop u betrokken werd bij het besluit voor uw behandeling? Zeer tevreden
  • Hoe ervaart u ons afspraak systeem? Prima kreeg nog sms mbt afspraak enkele dagen vooraf
  • Wilt u een cijfer geven voor onze praktijk? 10
  • Hoe ervaart u de ontvangst bij de receptie? Zeer vriendelijk en warm
  • Welke persoon heeft u (als laatste) onderzocht of behandeld? Karen Mørup

Vriendelijk en een duidelijke/deskundige uitleg over de behandeling

Prettige/vriendelijke ontvangst. Deskundige behandeling met goede uitleg.

• Hygiëne
  • Welke beroepsbeoefenaar(s) heeft/hebben u tijdens uw laatste bezoek behandeld? Onbekend
  • Hoe waardeerde u tijdens uw laatste bezoek de manier waarop u betrokken werd bij het besluit voor uw behandeling? uitstekend
  • Hoe ervaart u ons afspraak systeem? goed
  • Hoe ervaart u de ontvangst bij de receptie? Prettig/goed

Vriendelijk, prettig, kundig en professioneel

Vriendelijk, prettig, kundig en professioneel

• Hygiëne
  • Welke beroepsbeoefenaar(s) heeft/hebben u tijdens uw laatste bezoek behandeld? Assistent(e), Mondhygiënist(e)
  • Wilt u een cijfer geven voor onze praktijk? 9
  • Hoe ervaart u de ontvangst bij de receptie? Zeer prettig

Professionele praktijk

Kamilla is een uitstekende mondhygiëniste,erg professioneel en ook heel vriendelijk.

• Hoe ervaart u ons afspraak systeem? Telefoon
  • Welke persoon heeft u (als laatste) onderzocht of behandeld? Kamila Wiatr

Hele prettige en kundige tandarts

Hele fijne tandarts die naar mijn inzien kundig te werk gaat.

• Hygiëne
  • Hoe waardeerde u tijdens uw laatste bezoek de manier waarop u betrokken werd bij het besluit voor uw behandeling? Heel er goed
  • Hoe ervaart u ons afspraak systeem? Kan beter.

Prettige praktijk

Ik hou totaal niet van de tandarts, wie wel...maar dit is pas de 2e in 40 jaar waar ik met minder tegenzin heen ga. Inmiddels kom ik hier ruim 10 jaar. Personeel is vriendelijk: tandarts, assistenten en receptie. Geduldig en begripvol als ik het spannend vind. Leggen dingen uit wat ze doen (vind ik minder eng). En er wordt normaal gedaan als ik een periode minder goed heb geflost. (Ik ben volwassen en wordt daar niet als een klein kind terecht gewezen, dat is bij andere tandartsen wel anders!)

• Hygiëne
  • Hoe waardeerde u tijdens uw laatste bezoek de manier waarop u betrokken werd bij het besluit voor uw behandeling? Prettig
  • Hoe ervaart u ons afspraak systeem? Goed, geen gedoe. Vaste tijd. (Dat oude systeem was minder).
  • Wilt u een cijfer geven voor onze praktijk? 9
  • Hoe ervaart u de ontvangst bij de receptie? Zeer vriendelijk, aanmeldscherm is handig als ze aan de telefoon of even druk zijn.

goed is goed

goed zo als altijd

• Hygiëne
  • Hoe ervaart u ons afspraak systeem? makkelijk
  • Hoe ervaart u de ontvangst bij de receptie? vriendelijk
  • Welke persoon heeft u (als laatste) onderzocht of behandeld? Karen Mørup

Het was een erg prettig bezoek.

Iedereen was erg vriendelijk en ik ben goed geholpen.

• Hygiëne
  • Hoe ervaart u ons afspraak systeem? Het is niet makkelijk om op korte termijn een afspraak in te plannen
  • Wilt u een cijfer geven voor onze praktijk? 8
  • Hoe ervaart u de ontvangst bij de receptie? Goed, vriendelijk

Behandeling goed, wachten vervelend

Ik heb nu een paar keer gehad dat de afspraak te laat start, en ik dus in de knel kom met andere afspraken!

• Klantvriendelijkheid N.v.t.
  • Communicatie N.v.t.
  • Hygiëne N.v.t.
  • Wilt u een cijfer geven voor onze praktijk? 7

Goed op mijn gemak

• Hoe ervaart u de ontvangst bij de receptie? Heel goed
  • Welke persoon heeft u (als laatste) onderzocht of behandeld? Elvyra van Dijk

Een goed georganiseerde tandartsen practijk.

Een goed georganiseerde tandartsen praktijk.

• Hygiëne
  • Hoe waardeerde u tijdens uw laatste bezoek de manier waarop u betrokken werd bij het besluit voor uw behandeling? zeer goed
  • Hoe ervaart u ons afspraak systeem? goed
  • Hoe ervaart u de ontvangst bij de receptie? vriendelijk
  • Welke persoon heeft u (als laatste) onderzocht of behandeld? Karen Mørup

Goede zorg, persoonlijk en professioneel

Ik ben altijd erg tevreden. Afspraken zijn ook ‘s avonds mogelijk. De medewerkers zijn vriendelijk en professioneel. Ongeveer een week voor je afspraak krijg je een reminder per sms, dat is erg handig.

Heel goed

Ik heb een behoorlijke angst en vermijd daarom de tandarts zovee mogelijk. Daar gaan jullie heel goed mee om, complimenten hiervoor.

• Hoe ervaart u de ontvangst bij de receptie? Heel goed

Over Beekpark Tandartsen

Onze werkwijze Behandeling in samenspraak met de patiënt Onze patiënten zijn onze gasten. Wij informeren en adviseren onze patiënten zo duidelijk en uitvoerig mogelijk vanuit onze ervaring en de laatste wetenschappelijke inzichten, waarna de patiënt zelf beslist over zijn of haar behandeling. Wij eerbiedigen uw rechtspositie zoals deze is neergelegd in de Wet op de Geneeskundige Behandelingsovereenkomst. Meerstoelenconcept Om professioneel, efficiënt en ontspannen onze patiënten te kunnen helpen, werken wij volgens het ‘meerstoelenconcept’. Hierbij worden taken door de tandarts gedelegeerd aan (preventie)assistenten en mondhygiënisten. De tandarts behoudt de regie. Deze vorm van taakdelegatie is conform de Wet BIG. Specialisaties in huis In onze praktijk werken meerdere tandartsen en assistenten met hun eigen specialisaties. Hierdoor kunnen veel specialistische behandelingen gewoon binnen onze praktijk worden uitgevoerd. Bovendien zien meer tandartsen uw gebit, zodat eerder uitgevoerde behandelingen kritisch worden geëvalueerd. Zo kunnen we de hoge kwaliteit van onze tandheelkundige zorg waarborgen.