Filters

10

Goede zorgverlening

Vakkundig en prettig

  • Aanbevelen? Ja
  • Hoe waardeerde u na het laatste bezoek het resultaat van de behandeling door uw tandarts?
  • Welke beroepsbeoefenaar(s) heeft/hebben u tijdens uw laatste bezoek behandeld? Tandarts
  • Hoe waardeerde u tijdens uw laatste bezoek de manier waarop u betrokken werd bij het besluit voor uw behandeling? Prima
  • Hoe ervaart u ons afspraak systeem? Makkelijk
  • Wilt u een cijfer geven voor onze praktijk? 10
  • Hoe ervaart u de ontvangst bij de receptie? Vriendelijk
  • Welke persoon heeft u (als laatste) onderzocht of behandeld? Diederik Filius
6

Smoezelig

Op 4 april 2025 om 09.10 is er bij mij tandsteen verwijderd en controle ondergaan. Het viel mij op dat de stoel waarin ik werd behandeld versleten en kapot/ gescheurd is en dat geeft een smoezelig en vies gevoel, iets wat je niet in zo'n modern-ogende praktijk zou verwachten. Verder viel het mij al voor de behandeling (Reiniging van het gebit) op dat de "Werkbank" die voor mijn gezicht hing zeker niet schoon en fris was, gezien de sproeivlekken, stof en tja alles wat er zoal op kan komen tijdens een behandeling .

  • Aanbevelen? Ja
  • Hoe waardeerde u na het laatste bezoek het resultaat van de behandeling door uw tandarts? N.v.t.
  • Welke beroepsbeoefenaar(s) heeft/hebben u tijdens uw laatste bezoek behandeld? Tandarts, Mondhygiënist(e)
  • Hoe waardeerde u tijdens uw laatste bezoek de manier waarop u betrokken werd bij het besluit voor uw behandeling? Goed
  • Hoe ervaart u ons afspraak systeem? Goed
  • Wilt u een cijfer geven voor onze praktijk? 7
  • Hoe ervaart u de ontvangst bij de receptie? Zeer goed en meedenkend
  • Welke persoon heeft u (als laatste) onderzocht of behandeld? N.v.t.
10

Kundige vriendelijke mensen

Vriendelijk. Kundig En inspraak

  • Aanbevelen? Ja
  • Hoe waardeerde u na het laatste bezoek het resultaat van de behandeling door uw tandarts?
  • Welke beroepsbeoefenaar(s) heeft/hebben u tijdens uw laatste bezoek behandeld? Tandarts, Mondhygiënist(e)
  • Hoe waardeerde u tijdens uw laatste bezoek de manier waarop u betrokken werd bij het besluit voor uw behandeling? Goed
  • Hoe ervaart u ons afspraak systeem? Goed
  • Wilt u een cijfer geven voor onze praktijk? 8
  • Hoe ervaart u de ontvangst bij de receptie? Welkomend
  • Welke persoon heeft u (als laatste) onderzocht of behandeld? Diederik Filius
7

Beetje verwarrend

Afspraak voor tandarts en ortho. Bleek het geen tandarts afspraak te zijn maar alleen ortho.

  • Aanbevelen? Ja
  • Hoe waardeerde u na het laatste bezoek het resultaat van de behandeling door uw tandarts?
  • Welke beroepsbeoefenaar(s) heeft/hebben u tijdens uw laatste bezoek behandeld? Assistent(e)
  • Hoe waardeerde u tijdens uw laatste bezoek de manier waarop u betrokken werd bij het besluit voor uw behandeling? N.v.t.
  • Hoe ervaart u ons afspraak systeem? Een beetje onduidelijk
  • Wilt u een cijfer geven voor onze praktijk? 7
  • Hoe ervaart u de ontvangst bij de receptie? Keurig
  • Welke persoon heeft u (als laatste) onderzocht of behandeld? N.v.t.
4

Communicatie en bereikbaarheid is slecht

- Na mijn afspraak was er niemand bij de receptie aanwezig om een nieuwe afspraak in te plannen. - Jullie mailen telkens vanaf no-reply@ wat mega irritant is. Je wilt als klant gewoon direct kunnen antwoorden. Zo kreeg ik zelfs een offerte vanaf no-reply@. Alsof jullie geen akkoord wensen te ontvangen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Hoe waardeerde u na het laatste bezoek het resultaat van de behandeling door uw tandarts? N.v.t.
  • Welke beroepsbeoefenaar(s) heeft/hebben u tijdens uw laatste bezoek behandeld? Mondhygiënist(e)
  • Hoe waardeerde u tijdens uw laatste bezoek de manier waarop u betrokken werd bij het besluit voor uw behandeling? Voldoende
  • Hoe ervaart u ons afspraak systeem? N.v.t.
  • Wilt u een cijfer geven voor onze praktijk? 7
  • Hoe ervaart u de ontvangst bij de receptie? Onvoldoende
  • Welke persoon heeft u (als laatste) onderzocht of behandeld? Kamila Wiatr
8

8

Altijd goed

  • Aanbevelen? Ja
  • Hoe waardeerde u na het laatste bezoek het resultaat van de behandeling door uw tandarts?
  • Welke beroepsbeoefenaar(s) heeft/hebben u tijdens uw laatste bezoek behandeld? Tandarts, Mondhygiënist(e)
  • Hoe waardeerde u tijdens uw laatste bezoek de manier waarop u betrokken werd bij het besluit voor uw behandeling? N.v.t.
  • Hoe ervaart u ons afspraak systeem? N.v.t.
  • Wilt u een cijfer geven voor onze praktijk? 8
  • Hoe ervaart u de ontvangst bij de receptie? Heel goed
  • Welke persoon heeft u (als laatste) onderzocht of behandeld? Thomas Wermenbol
10

Zeer prettig

Ondanks mijn angst zat ik toch gerust in de stoel door de tandarts maar ook zeker de assistente, beide stelde mij op mijn gemak Helaas weet ik alleen de naam Petra nog, de naam van de tandarts vergeten, dus die ga ik beneden met aanvinken gokken

  • Aanbevelen? Ja
  • Hoe waardeerde u na het laatste bezoek het resultaat van de behandeling door uw tandarts?
  • Welke beroepsbeoefenaar(s) heeft/hebben u tijdens uw laatste bezoek behandeld? Tandarts, Mondhygiënist(e)
  • Hoe waardeerde u tijdens uw laatste bezoek de manier waarop u betrokken werd bij het besluit voor uw behandeling? Uitstekend
  • Hoe ervaart u ons afspraak systeem? Mijn e-mailadres was onjuist doorgekomen, misschien als iemand lang niet geweest is dan telefonisch contact zoeken?
  • Wilt u een cijfer geven voor onze praktijk? 10
  • Hoe ervaart u de ontvangst bij de receptie? Goed
  • Welke persoon heeft u (als laatste) onderzocht of behandeld? Rabiea Alshikkador
8

Top geholpen zoals altijd

Prima Tandarts

  • Aanbevelen? Ja
  • Hoe waardeerde u na het laatste bezoek het resultaat van de behandeling door uw tandarts?
  • Welke beroepsbeoefenaar(s) heeft/hebben u tijdens uw laatste bezoek behandeld? Tandarts, Mondhygiënist(e)
  • Hoe waardeerde u tijdens uw laatste bezoek de manier waarop u betrokken werd bij het besluit voor uw behandeling? Prima
  • Hoe ervaart u ons afspraak systeem? Prima, heb alleen nog geen bevestiging mail gehad voor mijn volgende afspraak
  • Wilt u een cijfer geven voor onze praktijk? 9
  • Hoe ervaart u de ontvangst bij de receptie? Prima
  • Welke persoon heeft u (als laatste) onderzocht of behandeld? N.v.t.
8

Had een spoedgeval en kon direct komen

Er is een voortand afgebroken en wilde daar naar laten kijken hoe dit op te lossen kon diezelfde dag komen en er is een behandelplan gemaakt. Erg fijn dat er meteen iets gebeurd.

  • Aanbevelen? Ja
  • Hoe waardeerde u na het laatste bezoek het resultaat van de behandeling door uw tandarts?
  • Welke beroepsbeoefenaar(s) heeft/hebben u tijdens uw laatste bezoek behandeld? Tandarts, Assistent(e)
  • Hoe waardeerde u tijdens uw laatste bezoek de manier waarop u betrokken werd bij het besluit voor uw behandeling? Heel goed
  • Hoe ervaart u ons afspraak systeem? Goed
  • Wilt u een cijfer geven voor onze praktijk? 8
  • Hoe ervaart u de ontvangst bij de receptie? Goed
  • Welke persoon heeft u (als laatste) onderzocht of behandeld? Diederik Filius
8

Super

Kamila besteedt alle zorg en tijd aan mijn gebit. Terwijl het niet meer zo is als het moet zijn.

  • Aanbevelen? Ja
  • Hoe waardeerde u na het laatste bezoek het resultaat van de behandeling door uw tandarts?
  • Welke beroepsbeoefenaar(s) heeft/hebben u tijdens uw laatste bezoek behandeld? Mondhygiënist(e)
  • Hoe waardeerde u tijdens uw laatste bezoek de manier waarop u betrokken werd bij het besluit voor uw behandeling? N.v.t.
  • Hoe ervaart u ons afspraak systeem? Prima
  • Wilt u een cijfer geven voor onze praktijk? 9
  • Hoe ervaart u de ontvangst bij de receptie? Goed
  • Welke persoon heeft u (als laatste) onderzocht of behandeld? Kamila Wiatr
10

Fijn geholpen

Op tijd geholpen, heel fijn.

  • Aanbevelen? Ja
  • Hoe waardeerde u na het laatste bezoek het resultaat van de behandeling door uw tandarts? N.v.t.
  • Welke beroepsbeoefenaar(s) heeft/hebben u tijdens uw laatste bezoek behandeld? Tandarts
  • Hoe waardeerde u tijdens uw laatste bezoek de manier waarop u betrokken werd bij het besluit voor uw behandeling? Goed
  • Hoe ervaart u ons afspraak systeem? Heel plezierig
  • Wilt u een cijfer geven voor onze praktijk? 8
  • Hoe ervaart u de ontvangst bij de receptie? Gezellig
  • Welke persoon heeft u (als laatste) onderzocht of behandeld? Thomas Wermenbol
8

Prima

Tandarts was erg aardig. Ook de assistente was aardig. Verder was alles gewoon prima, niet anders dan normaal

  • Aanbevelen? Ja
  • Hoe waardeerde u na het laatste bezoek het resultaat van de behandeling door uw tandarts?
  • Welke beroepsbeoefenaar(s) heeft/hebben u tijdens uw laatste bezoek behandeld? Tandarts, Assistent(e)
  • Hoe waardeerde u tijdens uw laatste bezoek de manier waarop u betrokken werd bij het besluit voor uw behandeling? Prima
  • Hoe ervaart u ons afspraak systeem? Best goed
  • Wilt u een cijfer geven voor onze praktijk? 7
  • Hoe ervaart u de ontvangst bij de receptie? Goed
  • Welke persoon heeft u (als laatste) onderzocht of behandeld? Rabiea Alshikkador
10

Uitstekend geholpen

Efficiënt Snel Vriendelijk Goede uitleg

  • Aanbevelen? Ja
  • Hoe waardeerde u na het laatste bezoek het resultaat van de behandeling door uw tandarts? N.v.t.
  • Welke beroepsbeoefenaar(s) heeft/hebben u tijdens uw laatste bezoek behandeld? Mondhygiënist(e)
  • Hoe waardeerde u tijdens uw laatste bezoek de manier waarop u betrokken werd bij het besluit voor uw behandeling? Prima
  • Hoe ervaart u ons afspraak systeem? N.v.t.
  • Wilt u een cijfer geven voor onze praktijk? 10
  • Hoe ervaart u de ontvangst bij de receptie? Uitstekend
  • Welke persoon heeft u (als laatste) onderzocht of behandeld? Diederik Filius
8

Prima behandeling

prima behandeling en fijn dat controle en reinigen 1 afspraak is

  • Aanbevelen? Ja
  • Hoe waardeerde u na het laatste bezoek het resultaat van de behandeling door uw tandarts?
  • Welke beroepsbeoefenaar(s) heeft/hebben u tijdens uw laatste bezoek behandeld? Tandarts, Assistent(e)
  • Hoe waardeerde u tijdens uw laatste bezoek de manier waarop u betrokken werd bij het besluit voor uw behandeling? N.v.t.
  • Hoe ervaart u ons afspraak systeem? goed
  • Wilt u een cijfer geven voor onze praktijk? 8
  • Hoe ervaart u de ontvangst bij de receptie? goed
  • Welke persoon heeft u (als laatste) onderzocht of behandeld? Thomas Wermenbol
9

Prima behandeling.

Werd prettig geholpen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Hoe waardeerde u na het laatste bezoek het resultaat van de behandeling door uw tandarts?
  • Welke beroepsbeoefenaar(s) heeft/hebben u tijdens uw laatste bezoek behandeld? Tandarts
  • Hoe waardeerde u tijdens uw laatste bezoek de manier waarop u betrokken werd bij het besluit voor uw behandeling? N.v.t.
  • Hoe ervaart u ons afspraak systeem? N.v.t.
  • Wilt u een cijfer geven voor onze praktijk? 8
  • Hoe ervaart u de ontvangst bij de receptie? Goed
  • Welke persoon heeft u (als laatste) onderzocht of behandeld? Ines Hodzic
10

Deskundige en vriendelijke behandeling

Bij binnenkomst al direct een vriendelijk onthaal door de balie medewerkster! Bij binnenkomst in de behandelkamer idem door de tandarts. Vakkundig gebit gecontroleerd. Klasse ! Tandarts liep mee naar de balie i.v.m. volgende afspraak.

  • Aanbevelen? Ja
  • Hoe waardeerde u na het laatste bezoek het resultaat van de behandeling door uw tandarts?
  • Welke beroepsbeoefenaar(s) heeft/hebben u tijdens uw laatste bezoek behandeld? Tandarts
  • Hoe waardeerde u tijdens uw laatste bezoek de manier waarop u betrokken werd bij het besluit voor uw behandeling? Geweldig!
  • Hoe ervaart u ons afspraak systeem? Goed.
  • Wilt u een cijfer geven voor onze praktijk? 10
  • Hoe ervaart u de ontvangst bij de receptie? zie boven
  • Welke persoon heeft u (als laatste) onderzocht of behandeld? Diederik Filius
10

Vriendelijk en kundig

Bij beekparktandartsen zijn ze vriendelijk en kundig. De praktijk ziet er schoon en mooi uit. Open over kosten en een duidelijk verhaal.

  • Aanbevelen? Ja
  • Hoe waardeerde u na het laatste bezoek het resultaat van de behandeling door uw tandarts?
  • Welke beroepsbeoefenaar(s) heeft/hebben u tijdens uw laatste bezoek behandeld? Mondhygiënist(e)
  • Hoe waardeerde u tijdens uw laatste bezoek de manier waarop u betrokken werd bij het besluit voor uw behandeling? N.v.t.
  • Hoe ervaart u ons afspraak systeem? Prima
  • Wilt u een cijfer geven voor onze praktijk? 10
  • Hoe ervaart u de ontvangst bij de receptie? Gastvrij
  • Welke persoon heeft u (als laatste) onderzocht of behandeld? Kamila Wiatr
10

Deskundig en prettig in het contact

In 2021 Apeldoorn komen wonen en met gezin naar Beekpark tandartsen overgestapt. Vooral het contact ervaar ik als prettig en correct. Ook hoe mijn zoontje bij zijn eerste bezoek (toen 3) werd begeleid was zeer aangenaam en verliep heel goed. Altijd zeer tevreden over de behandeling van zowel tandarts als mondhygiëniste.

  • Aanbevelen? Ja
  • Hoe waardeerde u na het laatste bezoek het resultaat van de behandeling door uw tandarts?
  • Welke beroepsbeoefenaar(s) heeft/hebben u tijdens uw laatste bezoek behandeld? Tandarts, Mondhygiënist(e)
  • Hoe waardeerde u tijdens uw laatste bezoek de manier waarop u betrokken werd bij het besluit voor uw behandeling? Zeer tevreden
  • Hoe ervaart u ons afspraak systeem? Goed
  • Wilt u een cijfer geven voor onze praktijk? 9
  • Hoe ervaart u de ontvangst bij de receptie? Zeer vriendelijk en correct
  • Welke persoon heeft u (als laatste) onderzocht of behandeld? Thomas Wermenbol
9

Al vele jaren patiënt en simpelweg tevreden over kunde en vriendelijkheid

Belangrijkste is natuurlijk de kundigheid en vriendelijkheid van de medewerkers. Ik ben al heel lang patiënt, ben zeer tevreden over de genoemde aspecten en heb nog nooit iets vervelends meegemaakt. Er werken veel tandartsen/mondhygiënisten, ik krijg steeds een ander die mij behandeld maar dat is voor mij geen probleem. Klein nadeel is dat je ivm de drukte ruim van te voren een afspraak moet plannen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Hoe waardeerde u na het laatste bezoek het resultaat van de behandeling door uw tandarts?
  • Welke beroepsbeoefenaar(s) heeft/hebben u tijdens uw laatste bezoek behandeld? Tandarts
  • Hoe waardeerde u tijdens uw laatste bezoek de manier waarop u betrokken werd bij het besluit voor uw behandeling? Het was een rustig en prettig overleg met bijna-tandarts Loes
  • Hoe ervaart u ons afspraak systeem? Na flink wat storingen werkt het inmiddels heel goed
  • Wilt u een cijfer geven voor onze praktijk? 9
  • Hoe ervaart u de ontvangst bij de receptie? Vriendelijk en correct
  • Welke persoon heeft u (als laatste) onderzocht of behandeld? N.v.t.
10

Professioneel, gastvrij met duidelijke uitleg en aandacht voor de gast/klant

Al bij aankomst in de praktijk verwelkomt door een gastvrije en vrolijke receptioniste, Mariska. Daarna geholpen door een kundige assistente, Sanne die met zachte hand goed reinigt en duidelijke uitleg geeft en ook heel betrokken is. Tandarts Thomas zorgt ook voor een ontspannen sfeer terwijl hij heel professioneel de controle doet. Beekpark tandartsen is een hele fijne praktijk met oog voor de klant/gast en biedt een hele prettige en ontspannen sfeer wat een vertrouwd gevoel geeft.

  • Aanbevelen? Ja
  • Hoe waardeerde u na het laatste bezoek het resultaat van de behandeling door uw tandarts? N.v.t.
  • Welke beroepsbeoefenaar(s) heeft/hebben u tijdens uw laatste bezoek behandeld? Tandarts, Assistent(e)
  • Hoe waardeerde u tijdens uw laatste bezoek de manier waarop u betrokken werd bij het besluit voor uw behandeling? N.v.t.
  • Hoe ervaart u ons afspraak systeem? Nvt
  • Wilt u een cijfer geven voor onze praktijk? 10
  • Hoe ervaart u de ontvangst bij de receptie? Heel gastvrij en professioneel
  • Welke persoon heeft u (als laatste) onderzocht of behandeld? Thomas Wermenbol
10

Goed, op tijd en duidelijke uitleg.

Het reinigen van mijn gebit was nog nooit zó fijn. Tandsteen verwijderen vond ik altijd zeer onprettig maar dit keer werd ik fijn behandeld zonder extra pijn of ongemak. De tandarts is altijd heel duidelijk en zakelijk in zijn uitleg en dat vind ik heel prettig.

  • Aanbevelen? Ja
  • Hoe waardeerde u na het laatste bezoek het resultaat van de behandeling door uw tandarts?
  • Welke beroepsbeoefenaar(s) heeft/hebben u tijdens uw laatste bezoek behandeld? Tandarts, Assistent(e)
  • Hoe waardeerde u tijdens uw laatste bezoek de manier waarop u betrokken werd bij het besluit voor uw behandeling? Goed
  • Hoe ervaart u ons afspraak systeem? Goed
  • Wilt u een cijfer geven voor onze praktijk? 10
  • Hoe ervaart u de ontvangst bij de receptie? Makkelijk met aanmeldingss herm
  • Welke persoon heeft u (als laatste) onderzocht of behandeld? Thomas Wermenbol
10

nooit leuk, vulling vervangen maar prima gedaan

Tja al een tijdje pijnlijke ervaring als ik onverwachts op iets hards beet (graan korrel). Bij controle constateerde de tandarts haarscheurtjes. Advies; almagaan vulling vervangen. Nu enkele dagen later ervaar ik pas weer hoe makkelijk kauwen van harde crackers gaat.

  • Aanbevelen? Ja
  • Hoe waardeerde u na het laatste bezoek het resultaat van de behandeling door uw tandarts?
  • Welke beroepsbeoefenaar(s) heeft/hebben u tijdens uw laatste bezoek behandeld? Tandarts
  • Hoe waardeerde u tijdens uw laatste bezoek de manier waarop u betrokken werd bij het besluit voor uw behandeling? Goed.
  • Hoe ervaart u ons afspraak systeem? Prima. Goed bereikbaar
  • Wilt u een cijfer geven voor onze praktijk? 10
  • Hoe ervaart u de ontvangst bij de receptie? Hartelijk
  • Welke persoon heeft u (als laatste) onderzocht of behandeld? Bo van der Bend
10

Altijd fijne behandeling.

Word al 20 jaar met tevredenheid door Beekpark Tandartsen geholpen. Fijne omgang, goede uitleg, prima behandeling, en een empathische vermogen waar de cliënt zich gehoord én gerustgesteld bij voelt.

  • Aanbevelen? Ja
  • Hoe waardeerde u na het laatste bezoek het resultaat van de behandeling door uw tandarts?
  • Welke beroepsbeoefenaar(s) heeft/hebben u tijdens uw laatste bezoek behandeld? Tandarts
  • Hoe waardeerde u tijdens uw laatste bezoek de manier waarop u betrokken werd bij het besluit voor uw behandeling? Prima.
  • Hoe ervaart u ons afspraak systeem? De beller is sneller.
  • Wilt u een cijfer geven voor onze praktijk? 10
  • Hoe ervaart u de ontvangst bij de receptie? Prima!
  • Welke persoon heeft u (als laatste) onderzocht of behandeld? Rabiea Alshikkador
10

Snel en zorgvuldig.

Uitstekend

  • Aanbevelen? Ja
  • Hoe waardeerde u na het laatste bezoek het resultaat van de behandeling door uw tandarts?
  • Welke beroepsbeoefenaar(s) heeft/hebben u tijdens uw laatste bezoek behandeld? Tandarts, Mondhygiënist(e)
  • Hoe waardeerde u tijdens uw laatste bezoek de manier waarop u betrokken werd bij het besluit voor uw behandeling? Uitstekend
  • Hoe ervaart u ons afspraak systeem? Uitstekend
  • Wilt u een cijfer geven voor onze praktijk? 10
  • Hoe ervaart u de ontvangst bij de receptie? Uitstekend
  • Welke persoon heeft u (als laatste) onderzocht of behandeld? Rabiea Alshikkador
6

gematigd

de vooraf afspraken en contacten verliepen erg warrig en namen veel tijd in van iedereen. (ochtend) de mondhygeniste. afspr. tijd bleek onmogelijk gehaald te worden .( !5 min wachten) . de uiteindelijke behandeling werd op haar eigen initiatief verlengd. zonder overleg. de behandeling , waarvoor ik terug moest komen, verliep wel erg goed en rustig in overleg . geen situatie is dezelfde . de arts adviezen op grond van ervaring en ook per mail, vs mijn eigen ervaring, zijn anders gelopen. de pijn /gevoel kon nog wel 1-2 wk duren vlg digitaal nazoeken geen offerte gehad voor de extractiekosten geen recept voor medicatie gehad , naast paracetamol advies

  • Aanbevelen? Ja
  • Hoe waardeerde u na het laatste bezoek het resultaat van de behandeling door uw tandarts?
  • Welke beroepsbeoefenaar(s) heeft/hebben u tijdens uw laatste bezoek behandeld? Tandarts
  • Hoe waardeerde u tijdens uw laatste bezoek de manier waarop u betrokken werd bij het besluit voor uw behandeling? goed
  • Hoe ervaart u ons afspraak systeem? niet prettig
  • Wilt u een cijfer geven voor onze praktijk? 7
  • Hoe ervaart u de ontvangst bij de receptie? druk en bekwaam?
  • Welke persoon heeft u (als laatste) onderzocht of behandeld? Karen Mørup

Bedrijfsgegevens

Roggestraat 158

7311CE Apeldoorn

055-5224040

[email protected]

Over Beekpark Tandartsen

Onze werkwijze Behandeling in samenspraak met de patiënt Onze patiënten zijn onze gasten. Wij informeren en adviseren onze patiënten zo duidelijk en uitvoerig mogelijk vanuit onze ervaring en de laatste wetenschappelijke inzichten, waarna de patiënt zelf beslist over zijn of haar behandeling. Wij eerbiedigen uw rechtspositie zoals deze is neergelegd in de Wet op de Geneeskundige Behandelingsovereenkomst. Meerstoelenconcept Om professioneel, efficiënt en ontspannen onze patiënten te kunnen helpen, werken wij volgens het ‘meerstoelenconcept’. Hierbij worden taken door de tandarts gedelegeerd aan (preventie)assistenten en mondhygiënisten. De tandarts behoudt de regie. Deze vorm van taakdelegatie is conform de Wet BIG. Specialisaties in huis In onze praktijk werken meerdere tandartsen en assistenten met hun eigen specialisaties. Hierdoor kunnen veel specialistische behandelingen gewoon binnen onze praktijk worden uitgevoerd. Bovendien zien meer tandartsen uw gebit, zodat eerder uitgevoerde behandelingen kritisch worden geëvalueerd. Zo kunnen we de hoge kwaliteit van onze tandheelkundige zorg waarborgen.

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.