Prettig ervaring en vriendelijk personeel

Fijne controle, duidelijke uitleg wat er gedaan wordt en overleg over wat er wel of niet nodig is.

• Hygiëne
  • Welke beroepsbeoefenaar(s) heeft/hebben u tijdens uw laatste bezoek behandeld? Tandarts, Assistent(e)
  • Hoe waardeerde u tijdens uw laatste bezoek de manier waarop u betrokken werd bij het besluit voor uw behandeling? Goed
  • Hoe ervaart u de ontvangst bij de receptie? Goed en vriendelijk

ik ben vriendelijk en netjes geholpen

ik ben vriendelijk en netjes geholpen

• Hygiëne
  • Hoe waardeerde u na het laatste bezoek het resultaat van de behandeling door uw tandarts? N.v.t.
  • Welke beroepsbeoefenaar(s) heeft/hebben u tijdens uw laatste bezoek behandeld? Onbekend
  • Hoe waardeerde u tijdens uw laatste bezoek de manier waarop u betrokken werd bij het besluit voor uw behandeling? N.v.t.
  • Wilt u een cijfer geven voor onze praktijk? 8
  • Hoe ervaart u de ontvangst bij de receptie? vriendelijk
  • Welke persoon heeft u (als laatste) onderzocht of behandeld? N.v.t.

Voorbehandeling matig, het vullen zelf vd kies prima

De feitelijke behandeling prima. Gereedschap wat U gebruikt ter afzuiging, veel te groot en creeert continu gevoel van overgeven. Advies veel kleiner gereedschap voor afzuigen gebruiken.

• Hygiëne
  • Hoe waardeerde u tijdens uw laatste bezoek de manier waarop u betrokken werd bij het besluit voor uw behandeling? 9
  • Hoe ervaart u ons afspraak systeem? 9
  • Hoe ervaart u de ontvangst bij de receptie? 9
  • Welke persoon heeft u (als laatste) onderzocht of behandeld? Karen Mørup

Kae-Lynn is zeer goed geholpen

Gerustgesteld en goed geïnformeerd. Perfect voor kinderen! Vond alleen wat vreemd dat plastic bekertje waarin onze dochter moest spoelen werd afgespoten of gezogen en om het hoekje werd gezet..... Voor hergebruik?! Daarom 2 sterren voor hygiëne omdat ik twijfel of echt zo is?

• Hygiëne
  • Welke beroepsbeoefenaar(s) heeft/hebben u tijdens uw laatste bezoek behandeld? Assistent(e), Mondhygiënist(e)
  • Hoe waardeerde u tijdens uw laatste bezoek de manier waarop u betrokken werd bij het besluit voor uw behandeling? Prima

Zeer voorzichtige behandeling.

Ik kreeg de behandeling bij een voor mij onbekende tandarts. Elvira ging rustig met mijn onzekerheid om. Daar ben ik haar zeer erkentelijk voor. Ook haar assistente wil ik dit compliment maken.

• Hygiëne
  • Hoe waardeerde u tijdens uw laatste bezoek de manier waarop u betrokken werd bij het besluit voor uw behandeling? Zeer betrokken.
  • Hoe ervaart u ons afspraak systeem? Het telefonisch contact ervaar ik als prettig. Via internet maak ik nooit een afspraak.
  • Hoe ervaart u de ontvangst bij de receptie? Goed en vriendelijk

Oplettend en vriendelijk

Goede check door assistent bij controle. Vriendelijk en kundig.

Super fijn geholpen

Vanmorgen een gebroken vulling laten repareren. Ik ben vrij angstig, maar ben super op m’n gemak gesteld en echt fijn geholpen.

• Hoe ervaart u de ontvangst bij de receptie? Top

Rustig en goede communicatie

Ik ben angstpatient en mijn vaste tandarts is naar een andere praktijk gegaan. Voor mij is het heel belangrijk dat een tandarts mijn angst erkent en daar rustig mee omgaat. Elvyra en haar mondhygiëniste (ik dacht dat zij Ineke heet) deden dat fantastisch. Ik ben opgelucht!

• Hygiëne
  • Welke beroepsbeoefenaar(s) heeft/hebben u tijdens uw laatste bezoek behandeld? Tandarts, Mondhygiënist(e)
  • Hoe ervaart u ons afspraak systeem? Goed. Ik vond hyga niet prettig (ivm angst)
  • Hoe ervaart u de ontvangst bij de receptie? Top

Vriendelijke mensen

Er was alle tijd die de persoonlijke assistente gaf. Een en ander goed doorgesproken, prima

• Hygiëne
  • Hoe waardeerde u tijdens uw laatste bezoek de manier waarop u betrokken werd bij het besluit voor uw behandeling? goed
  • Hoe ervaart u ons afspraak systeem? het werkt
  • Wilt u een cijfer geven voor onze praktijk? 8
  • Hoe ervaart u de ontvangst bij de receptie? heel vriendelijk

Geweldige service

Prettig

• Welke persoon heeft u (als laatste) onderzocht of behandeld? Rianne Rutten

Prima behandeling gehad

Ik ben netjes en correct behandeld

• Hygiëne
  • Welke beroepsbeoefenaar(s) heeft/hebben u tijdens uw laatste bezoek behandeld? Mondhygiënist(e)
  • Hoe ervaart u de ontvangst bij de receptie? 8
  • Welke persoon heeft u (als laatste) onderzocht of behandeld? Kamila Wiatr

Geweldige tandartspraktijk

Deze tandartspraktijk is in één woord geweldig, dit geldt voor iedereen die er werkt. Tandartsen, mondhygiënisten of receptionisten stuk voor stuk fantastische mensen!

• Hygiëne
  • Hoe waardeerde u tijdens uw laatste bezoek de manier waarop u betrokken werd bij het besluit voor uw behandeling? Heel goed ervaren, prima betrokken
  • Wilt u een cijfer geven voor onze praktijk? 10
  • Hoe ervaart u de ontvangst bij de receptie? Prima, allemaal even vriendelijk

Fijne praktijk

Stap voor stap wordt gedurende de behandeling verteld wat ze doen. Rustige uitstraling. Heel prettig. Altijd zeer vriendelijk personeel.

• Hygiëne
  • Hoe waardeerde u tijdens uw laatste bezoek de manier waarop u betrokken werd bij het besluit voor uw behandeling? Zeer goed
  • Wilt u een cijfer geven voor onze praktijk? 9
  • Hoe ervaart u de ontvangst bij de receptie? Altijd zeer vriendelijk
  • Welke persoon heeft u (als laatste) onderzocht of behandeld? Karen Mørup

Top tandarts praktijk, menselijk en oplossingsgericht!

Ik ben al jaren patiënt in deze praktijk. En altijd naar tevredenheid geholpen. Altijd vriendelijk en oplossingsgericht. Mijn grote angst voor de tandarts is weggenomen door de fijne manier van communicatie en duidelijke uitleg.

• Hygiëne
  • Hoe waardeerde u tijdens uw laatste bezoek de manier waarop u betrokken werd bij het besluit voor uw behandeling? Een zeer hoge waardering.
  • Wilt u een cijfer geven voor onze praktijk? 10
  • Hoe ervaart u de ontvangst bij de receptie? Super vriendelijk

Servicegericht

We zijn 4 weken op verlof in NL, vanuit Tanzania, en hebben alle medewerking ervaren om ons hele gezin geholpen te zien worden.

• Wilt u een cijfer geven voor onze praktijk? 9
  • Hoe ervaart u de ontvangst bij de receptie? Vriendelijk, deskundig, nauwe communicatie met tandarts
  • Welke persoon heeft u (als laatste) onderzocht of behandeld? N.v.t.

afspraak werd verzet en vervolgens bleek ik niet meer in de agenda te staan.

In februari '22 heb ik al een afspraak gemaakt en werd op 24 juni om elf uur ingepland. Een week voor de 24e kreeg ik telefoon of ik mijn afspraak kon verzetten naar 8.40 uur. Ik zou daar nog bericht over ontvangen. Op donderdag 23 juni had ik nog niets gehoord dus maar even gebeld en toen bleek dat er niets van bekend was en ik niet ingepland stond voor vrijdag de 24e.

• Hygiëne
  • Hoe waardeerde u tijdens uw laatste bezoek de manier waarop u betrokken werd bij het besluit voor uw behandeling? prima
  • Hoe ervaart u ons afspraak systeem? niet goed
  • Hoe ervaart u de ontvangst bij de receptie? 7

Fijne tandarts

Naar de tandarts wordt nooit mijn hobby. Bij Beekpark Tandarten is de ervaring anders, zeer vriendelijk en je wordt op je gemak gesteld. De uitleg is eerlijk en duidelijk. Dat vind ik prettig.

• Hygiëne
  • Hoe ervaart u ons afspraak systeem? MAg wat gebruiksvriendelijker en meer moderne interface. Dat loopt wat achter.
  • Wilt u een cijfer geven voor onze praktijk? 8
  • Hoe ervaart u de ontvangst bij de receptie? Als prettig
  • Welke persoon heeft u (als laatste) onderzocht of behandeld? N.v.t.

Zo klantgericht, alle tijd en fantastisch met kinderen

Ze denken altijd mee, niks is te gek en heel vriendelijk en rustig. Heb echt wel een aantal tandartsen gehad in mijn leven maar deze praktijk is fantastisch. Goede zorg ook bij angst en doen het fantastisch met de kids.

• Hygiëne
  • Hoe waardeerde u tijdens uw laatste bezoek de manier waarop u betrokken werd bij het besluit voor uw behandeling? 10
  • Hoe ervaart u ons afspraak systeem? Niet zo praktisch als je voor meerderen in je gezin wil plannen.
  • Hoe ervaart u de ontvangst bij de receptie? Zeer goed. Heel welkom en prettig
  • Welke persoon heeft u (als laatste) onderzocht of behandeld? Karen Mørup

Het personeel is echt onwijs aardig

Wat een fijne behandeling. Werd al hartelijk ontvangen bij de receptie… en daarna fijn geholpen door de tandarts en assistent… met veel respect en ze stelde je echt gerust.

• Hygiëne
  • Hoe waardeerde u tijdens uw laatste bezoek de manier waarop u betrokken werd bij het besluit voor uw behandeling? Heel netjes
  • Wilt u een cijfer geven voor onze praktijk? 10
  • Hoe ervaart u de ontvangst bij de receptie? Heel hartelijk en welkom

Vriendelijk en vakkundig

Na lange tijd weer voor controle. Er was tijd en rust om haalbare plannen te maken voor vervolg. Fijn

• Hoe ervaart u ons afspraak systeem? Geen ervaring mee
  • Hoe ervaart u de ontvangst bij de receptie? Gastvrij

Prettig

• Wilt u een cijfer geven voor onze praktijk? 9
  • Hoe ervaart u de ontvangst bij de receptie? Heel vriendelijk
  • Welke persoon heeft u (als laatste) onderzocht of behandeld? Almina Adrovic

Prima ervaring

Er wordt duidelijk uitgelegd wat er gedaan wordt in een ontspannen sfeer.

• Hoe ervaart u de ontvangst bij de receptie? Prima
  • Welke persoon heeft u (als laatste) onderzocht of behandeld? Elvyra van Dijk

Heel snel en goed geholpen

Heel goede behandeling

• Wilt u een cijfer geven voor onze praktijk? 9
  • Hoe ervaart u de ontvangst bij de receptie? Heel goed
  • Welke persoon heeft u (als laatste) onderzocht of behandeld? Karen Mørup

Een prettige en vriendelijke behandeling.

De tandarts en de assistente hebben mij uitstekend, vriendelijk en in alle rust behandeld. Dat was heel prettig.

• Hygiëne
  • Hoe waardeerde u tijdens uw laatste bezoek de manier waarop u betrokken werd bij het besluit voor uw behandeling? Uitstekend en vriendelijk
  • Hoe ervaart u de ontvangst bij de receptie? Vriendelijk
  • Welke persoon heeft u (als laatste) onderzocht of behandeld? N.v.t.

Zoals ik gewend ben, uitstekend

Zoals ik al jaren gewend ben bij Beekpark tandartsen, uitstekend

• Hoe ervaart u ons afspraak systeem? Duidelijke korte lijnen
  • Hoe ervaart u de ontvangst bij de receptie? Vriendelijk

Over Beekpark Tandartsen

Onze werkwijze Behandeling in samenspraak met de patiënt Onze patiënten zijn onze gasten. Wij informeren en adviseren onze patiënten zo duidelijk en uitvoerig mogelijk vanuit onze ervaring en de laatste wetenschappelijke inzichten, waarna de patiënt zelf beslist over zijn of haar behandeling. Wij eerbiedigen uw rechtspositie zoals deze is neergelegd in de Wet op de Geneeskundige Behandelingsovereenkomst. Meerstoelenconcept Om professioneel, efficiënt en ontspannen onze patiënten te kunnen helpen, werken wij volgens het ‘meerstoelenconcept’. Hierbij worden taken door de tandarts gedelegeerd aan (preventie)assistenten en mondhygiënisten. De tandarts behoudt de regie. Deze vorm van taakdelegatie is conform de Wet BIG. Specialisaties in huis In onze praktijk werken meerdere tandartsen en assistenten met hun eigen specialisaties. Hierdoor kunnen veel specialistische behandelingen gewoon binnen onze praktijk worden uitgevoerd. Bovendien zien meer tandartsen uw gebit, zodat eerder uitgevoerde behandelingen kritisch worden geëvalueerd. Zo kunnen we de hoge kwaliteit van onze tandheelkundige zorg waarborgen.