Ik ben met de behandeling van vandaag, door Thomas, zeer tevreden
Fijn contact met de mondhygieniste. Stemt goed af en vertelt wat ze gaat doen.
Ze vertelde alls waar ik angstig voor was. Daar werd ik rustig van,vr gr j van der zande
Ik ben geen held bij de tandarts. Maar thomas W is kundig en bij de tijd. Ik kreeg een innovatieve verdoving. Duurde wat langer, maar voelde idd niets. Met een vrolijke assistent naast zich een uitstekende ervaring. Daarom een 10
Prettig personeel. Vanaf de frontdesk, tot aan het dag groeten. Vriendelijk contact en kundig geholpen.
Telefonische communicatie erg vriendelijk en super leuk. Ook behandeling erg betrokken en goed!
Je wordt altijd goed en vriendelijk geholen
.
De ontvangst aan de balie verschilt nogal per persoon. Qua wachttijd ook, maar het vervelendste is dat ik kom voor controle en reinigen, maar dan blijkt dat laatste dan toch niet te lukken en ik weer terug moet komen voor het reinigen.
Prima behandeling
Er wordt moeite gedaan
Positief
Mooie moderne en schone praktijk, voelde mij erg op mijn gemak door de vriendelijke mensen die daar werken. Communicatie is zeer helder en heb de behandeling als zeer prettig ervaren.
Prettige/vriendelijke ontvangst. Deskundige behandeling met goede uitleg.
Vriendelijk, prettig, kundig en professioneel
Kamilla is een uitstekende mondhygiëniste,erg professioneel en ook heel vriendelijk.
Hele fijne tandarts die naar mijn inzien kundig te werk gaat.
Ik hou totaal niet van de tandarts, wie wel...maar dit is pas de 2e in 40 jaar waar ik met minder tegenzin heen ga. Inmiddels kom ik hier ruim 10 jaar. Personeel is vriendelijk: tandarts, assistenten en receptie. Geduldig en begripvol als ik het spannend vind. Leggen dingen uit wat ze doen (vind ik minder eng). En er wordt normaal gedaan als ik een periode minder goed heb geflost. (Ik ben volwassen en wordt daar niet als een klein kind terecht gewezen, dat is bij andere tandartsen wel anders!)
goed zo als altijd
Iedereen was erg vriendelijk en ik ben goed geholpen.
Ik heb nu een paar keer gehad dat de afspraak te laat start, en ik dus in de knel kom met andere afspraken!
Goed
Een goed georganiseerde tandartsen praktijk.
Ik ben altijd erg tevreden. Afspraken zijn ook ‘s avonds mogelijk. De medewerkers zijn vriendelijk en professioneel. Ongeveer een week voor je afspraak krijg je een reminder per sms, dat is erg handig.
Ik heb een behoorlijke angst en vermijd daarom de tandarts zovee mogelijk. Daar gaan jullie heel goed mee om, complimenten hiervoor.
Onze werkwijze Behandeling in samenspraak met de patiënt Onze patiënten zijn onze gasten. Wij informeren en adviseren onze patiënten zo duidelijk en uitvoerig mogelijk vanuit onze ervaring en de laatste wetenschappelijke inzichten, waarna de patiënt zelf beslist over zijn of haar behandeling. Wij eerbiedigen uw rechtspositie zoals deze is neergelegd in de Wet op de Geneeskundige Behandelingsovereenkomst. Meerstoelenconcept Om professioneel, efficiënt en ontspannen onze patiënten te kunnen helpen, werken wij volgens het ‘meerstoelenconcept’. Hierbij worden taken door de tandarts gedelegeerd aan (preventie)assistenten en mondhygiënisten. De tandarts behoudt de regie. Deze vorm van taakdelegatie is conform de Wet BIG. Specialisaties in huis In onze praktijk werken meerdere tandartsen en assistenten met hun eigen specialisaties. Hierdoor kunnen veel specialistische behandelingen gewoon binnen onze praktijk worden uitgevoerd. Bovendien zien meer tandartsen uw gebit, zodat eerder uitgevoerde behandelingen kritisch worden geëvalueerd. Zo kunnen we de hoge kwaliteit van onze tandheelkundige zorg waarborgen.
• Iedereen mag een review plaatsen zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd