Fijn dat uw kies weer goed en op een prettige, snelle manier hersteld is.
Dank u wel voor uw beoordeling, fijn dat zelfs 2 uur als prettig is ervaren wordt.
Wat goed dat u ondanks de angst toch bij ons komt en prettig te horen dat we je daarbij kunnen helpen.
Dank u wel voor het delen van uw gedachtes, en we snappen deze ook. Maar onderhoud van uw tanden is net als met een auto, wanneer er geen onderhoud plaats vindt zullen de reparaties kostbaarder en langduriger zijn. Het reinigen 1 a 2 maal per is van groot belang voor behoud van uw tanden. We hopen u toch weer regelmatig te mogen zien in onze praktijk ;-)
Dank u wel voor deze mooie beoordeling
Dank u wel voor uw mooie beoordeling
Dank u wel voor deze mooie beoordeling en we geven de complimenten zeker door aan de collega's
We geven de complimenten zeker door aan Kamila, dank u wel hiervoor.
Fijn dat u de praktijk zo 'n mooi cijfer geeft, onze dank hiervoor
Dank u wel voor uw positieve beoordeling
Fijn dat Diederik met de assistente de juiste behandeling voor uw zoontje konden betekenen. we geven het zeker door aan hen.
Dank u wel voor deze mooie woorden, we geven zeker de complimenten door aan Petra en Karen en de receptie.
Wij vinden haar ook fantastisch, net als al onze collega's. Fijn dat u het ook zo ervaart, we geven de complimenten zeker door.
Wat fijn dat het elk half jaar weer een prettige ervaring is
Fijn dat het elk half jaar "moeten" dan toch een beetje acceptabel is voor u, dan is onze missie geslaagd.
Fijn dat u de behandelingen als ontspannen heeft ervaren. Wij zijn ons er van bewust dat het plannen een lastig verhaal is, het heeft zeker onze aandacht.
Wat mooie woorden voor al onze collega's, dank u wel hiervoor
Wat vervelend dat u laatste behandeling niet zo is verlopen wat u ervan verwachtte. Het helpt ons heel erg wanneer u het op het moment dat u in de kamer bent het uitlegt aan de collega's wat u niet prettig vond, zij kunnen dit meteen met u oppakken
Dank u wel voor deze mooie beoordeling
Roggestraat 158
7311CE Apeldoorn
Onze werkwijze Behandeling in samenspraak met de patiënt Onze patiënten zijn onze gasten. Wij informeren en adviseren onze patiënten zo duidelijk en uitvoerig mogelijk vanuit onze ervaring en de laatste wetenschappelijke inzichten, waarna de patiënt zelf beslist over zijn of haar behandeling. Wij eerbiedigen uw rechtspositie zoals deze is neergelegd in de Wet op de Geneeskundige Behandelingsovereenkomst. Meerstoelenconcept Om professioneel, efficiënt en ontspannen onze patiënten te kunnen helpen, werken wij volgens het ‘meerstoelenconcept’. Hierbij worden taken door de tandarts gedelegeerd aan (preventie)assistenten en mondhygiënisten. De tandarts behoudt de regie. Deze vorm van taakdelegatie is conform de Wet BIG. Specialisaties in huis In onze praktijk werken meerdere tandartsen en assistenten met hun eigen specialisaties. Hierdoor kunnen veel specialistische behandelingen gewoon binnen onze praktijk worden uitgevoerd. Bovendien zien meer tandartsen uw gebit, zodat eerder uitgevoerde behandelingen kritisch worden geëvalueerd. Zo kunnen we de hoge kwaliteit van onze tandheelkundige zorg waarborgen.
• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.