Filters

8

Vriendelijke behandeling door mondhygiënist.

Heb helaas een kwartier moeten wachten op mijn afspraak. Daarna kundig en vriendelijk geholpen. Advies voor behandeling en offerte vlot opgepakt.

  • Aanbevelen? Ja
  • Welke beroepsbeoefenaar(s) heeft/hebben u tijdens uw laatste bezoek behandeld? Tandarts, Mondhygiënist(e)
  • Hoe waardeerde u tijdens uw laatste bezoek de manier waarop u betrokken werd bij het besluit voor uw behandeling? Prima, er is ruimte om zelf mijn plan uit te laten voeren.
  • Hoe waardeerde u na het laatste bezoek het resultaat van de behandeling door uw tandarts? N.v.t.
  • Hoe ervaart u ons afspraak systeem? Prima
  • Wilt u een cijfer geven voor onze praktijk? 8
  • Hoe ervaart u de ontvangst bij de receptie? Vriendelijk.
  • Welke persoon heeft u (als laatste) onderzocht of behandeld? Ines Hodzic
5

Mondhygiënische ging veel te ruw te werk

Ik kwam voor de halfjaarlijkse controle en mondreiniging. De tandarts was erg vriendelijk en kundig. Het reinigen door de mondhygiëniste was helaas pijnlijk en erg bloedig. Ik merkte dat ze aanzienlijk hardhandiger te werk ging dan wat ik van collega's van haar gewend was. Toen ik haar daar op aansprak gaf ze aan dat het kwam omdat mijn tandvlees ontstoken was vanwege te weinig stokeren. In mijn stokergedrag is niets gewijzigd en ik heb ook niet eerder te horen gekregen dat er iets mis zou zijn met mijn tandvlees. Geen prettige ervaring.

  • Aanbevelen? Nee
  • Welke beroepsbeoefenaar(s) heeft/hebben u tijdens uw laatste bezoek behandeld? Tandarts, Mondhygiënist(e)
  • Hoe waardeerde u tijdens uw laatste bezoek de manier waarop u betrokken werd bij het besluit voor uw behandeling? 9 tandarts, 3 mondhygiëniste
  • Hoe waardeerde u na het laatste bezoek het resultaat van de behandeling door uw tandarts?
  • Hoe ervaart u ons afspraak systeem? 8
  • Wilt u een cijfer geven voor onze praktijk? 8
  • Hoe ervaart u de ontvangst bij de receptie? 10
  • Welke persoon heeft u (als laatste) onderzocht of behandeld? Diederik Filius
10

Vriendelijk, vlot en vakkundig

De bejegening door de (tel) assistente, de tandarts assistent en de tandarts was vriendelijk en prettig. Ik kon snel geholpen worden en de uitvoering was vlot en (denk ik) vakkundig. Verderop wordt gevraagd wie de behandeling heeft uitgevoerd, maar ik heb geen naam onthouden. Het was een vrouw. Omdat invullen ‘verplicht’ is heb ik Thomas ingevuld, die het zeker niet was.

  • Aanbevelen? Ja
  • Welke beroepsbeoefenaar(s) heeft/hebben u tijdens uw laatste bezoek behandeld? Tandarts, Assistent(e)
  • Hoe waardeerde u tijdens uw laatste bezoek de manier waarop u betrokken werd bij het besluit voor uw behandeling? Prima
  • Hoe waardeerde u na het laatste bezoek het resultaat van de behandeling door uw tandarts?
  • Hoe ervaart u ons afspraak systeem? Prettig, telefonisch persoonlijk en goed bereikbaar
  • Wilt u een cijfer geven voor onze praktijk? 10
  • Hoe ervaart u de ontvangst bij de receptie? Prima, vriendelijk, verwelkomend en goed luisterend
  • Welke persoon heeft u (als laatste) onderzocht of behandeld? Thomas Wermenbol
10

Prettige professionele ervaring

Na 40 jaar dezelfde tandarts te hebben gehad ben ik met mijn gezin wegens verhuizing naar Apeldoorn overgestapt naar deze tandarts praktijk. Zowel de kinderen als mijn vrouw en ik ervaren deze praktijk als heel goed. Uitleg over de behandeling is netjes, je wordt op je gemak gesteld door de assistenten en de tandarts zelf. Behandeling is professioneel en met oog op de patiënt. Nu heb ik totaal geen angst voor het ondergaan van mondzorg, maar mocht je dat wel hebben dan is deze praktijk zeker een aanrader.

  • Aanbevelen? Ja
  • Welke beroepsbeoefenaar(s) heeft/hebben u tijdens uw laatste bezoek behandeld? Tandarts, Assistent(e), Mondhygiënist(e)
  • Hoe waardeerde u tijdens uw laatste bezoek de manier waarop u betrokken werd bij het besluit voor uw behandeling? 10
  • Hoe waardeerde u na het laatste bezoek het resultaat van de behandeling door uw tandarts?
  • Hoe ervaart u ons afspraak systeem? Goed beveiligd!
  • Wilt u een cijfer geven voor onze praktijk? 10
  • Hoe ervaart u de ontvangst bij de receptie? Vriendelijk en behulpzaam
  • Welke persoon heeft u (als laatste) onderzocht of behandeld? Diederik Filius
10

Geruststellend

Ik had een intake afspraak. De ontvangst was warm en ik werd gerustgesteld. Er was een uitloop van de afspraak voor mij. Dit werd netjes gemeld dat ik wat later aan de beurt zou zijn.

  • Aanbevelen? Ja
  • Welke beroepsbeoefenaar(s) heeft/hebben u tijdens uw laatste bezoek behandeld? Tandarts, Assistent(e)
  • Hoe waardeerde u tijdens uw laatste bezoek de manier waarop u betrokken werd bij het besluit voor uw behandeling? Prima
  • Hoe waardeerde u na het laatste bezoek het resultaat van de behandeling door uw tandarts? N.v.t.
  • Hoe ervaart u ons afspraak systeem? N.v.t.
  • Wilt u een cijfer geven voor onze praktijk? 8
  • Hoe ervaart u de ontvangst bij de receptie? Geweldig
  • Welke persoon heeft u (als laatste) onderzocht of behandeld? N.v.t.
10

Geweldig

Vriendelijk personeel. Fijne hulp. Ik ben gewoon enorm tevreden.

  • Aanbevelen? Ja
  • Welke beroepsbeoefenaar(s) heeft/hebben u tijdens uw laatste bezoek behandeld? Tandarts, Mondhygiënist(e)
  • Hoe waardeerde u tijdens uw laatste bezoek de manier waarop u betrokken werd bij het besluit voor uw behandeling? Perfect
  • Hoe waardeerde u na het laatste bezoek het resultaat van de behandeling door uw tandarts?
  • Hoe ervaart u ons afspraak systeem? Ik heb gebeld en kon snel terecht. Dus heel goed.
  • Wilt u een cijfer geven voor onze praktijk? 9
  • Hoe ervaart u de ontvangst bij de receptie? Heel fijn binnenkomen. Aardige mensen
  • Welke persoon heeft u (als laatste) onderzocht of behandeld? N.v.t.
9

Snel en prima geholpen

Ik had last van een ontsteking in één van mijn kiezen en uit ervaring weet ik dat dit helemaal fout gaat. Maandagmorgen gebeld en kon vroeg in de middag al terecht. De kies is verwijderd (en dat ging gelukkig vrij gemakkelijk) en nu moet het wondje nog helen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Welke beroepsbeoefenaar(s) heeft/hebben u tijdens uw laatste bezoek behandeld? Tandarts, Assistent(e)
  • Hoe waardeerde u tijdens uw laatste bezoek de manier waarop u betrokken werd bij het besluit voor uw behandeling? ik waardeer het met een 10.
  • Hoe waardeerde u na het laatste bezoek het resultaat van de behandeling door uw tandarts?
  • Hoe ervaart u ons afspraak systeem? telefonisch goed
  • Wilt u een cijfer geven voor onze praktijk? 9
  • Hoe ervaart u de ontvangst bij de receptie? open en hartelijk
  • Welke persoon heeft u (als laatste) onderzocht of behandeld? Diederik Filius
10

deskundige en persoonlijke behandeling

Keurig op tijd, goede, deskundige behandeling

  • Aanbevelen? Ja
  • Welke beroepsbeoefenaar(s) heeft/hebben u tijdens uw laatste bezoek behandeld? Tandarts, Mondhygiënist(e)
  • Hoe waardeerde u tijdens uw laatste bezoek de manier waarop u betrokken werd bij het besluit voor uw behandeling? N.v.t.
  • Hoe waardeerde u na het laatste bezoek het resultaat van de behandeling door uw tandarts?
  • Hoe ervaart u ons afspraak systeem? prima
  • Wilt u een cijfer geven voor onze praktijk? 9
  • Hoe ervaart u de ontvangst bij de receptie? prima, snel
  • Welke persoon heeft u (als laatste) onderzocht of behandeld? N.v.t.
8

Juiste uitleg en vriendelijkheid

Bij het eerste bezoek ben ik zeer tevreden. Juiste uitleg en snelle controle is goed bevallen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Welke beroepsbeoefenaar(s) heeft/hebben u tijdens uw laatste bezoek behandeld? Tandarts, Assistent(e)
  • Hoe waardeerde u tijdens uw laatste bezoek de manier waarop u betrokken werd bij het besluit voor uw behandeling? N.v.t.
  • Hoe waardeerde u na het laatste bezoek het resultaat van de behandeling door uw tandarts?
  • Hoe ervaart u ons afspraak systeem? Goed
  • Wilt u een cijfer geven voor onze praktijk? 9
  • Hoe ervaart u de ontvangst bij de receptie? Top
  • Welke persoon heeft u (als laatste) onderzocht of behandeld? N.v.t.
10

Superlief

Superlief hoe jullie tandartsen onze 6 jarige zoon hebben geholpen zijn melktand eruit te halen. Beetje toverzalf en een tandenfee bakje mee met het melktandje er in... onze zoon onderging alles zonder morren. Dankzij jullie lieve zorgzame tandartsen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Welke beroepsbeoefenaar(s) heeft/hebben u tijdens uw laatste bezoek behandeld? Tandarts, Assistent(e)
  • Hoe waardeerde u tijdens uw laatste bezoek de manier waarop u betrokken werd bij het besluit voor uw behandeling? Goed
  • Hoe waardeerde u na het laatste bezoek het resultaat van de behandeling door uw tandarts?
  • Hoe ervaart u ons afspraak systeem? N.v.t.
  • Wilt u een cijfer geven voor onze praktijk? 10
  • Hoe ervaart u de ontvangst bij de receptie? N.v.t.
  • Welke persoon heeft u (als laatste) onderzocht of behandeld? N.v.t.
10

Gebit grondig gereinigd plus bruikbare instructies

Gebit is grondig gereinigd met de nodige zorg. Krijg ook bruikbare instructies om het schoon te houden.

  • Aanbevelen? Ja
  • Welke beroepsbeoefenaar(s) heeft/hebben u tijdens uw laatste bezoek behandeld? Tandarts, Mondhygiënist(e)
  • Hoe waardeerde u tijdens uw laatste bezoek de manier waarop u betrokken werd bij het besluit voor uw behandeling? Werd stap voor stap meegenomen in de behandeling
  • Hoe waardeerde u na het laatste bezoek het resultaat van de behandeling door uw tandarts?
  • Hoe ervaart u ons afspraak systeem? Prima en effectief
  • Wilt u een cijfer geven voor onze praktijk? 8
  • Hoe ervaart u de ontvangst bij de receptie? Zoals het hoort
  • Welke persoon heeft u (als laatste) onderzocht of behandeld? Kamila Wiatr
9

Zeer tevreden over Beekpart Tandartsen

Ik ervaar de behandeling als deskundig, de communicatie als plezierig, de mensen als hartelijk. Dus: top!

  • Aanbevelen? Ja
  • Welke beroepsbeoefenaar(s) heeft/hebben u tijdens uw laatste bezoek behandeld? Tandarts, Assistent(e)
  • Hoe waardeerde u tijdens uw laatste bezoek de manier waarop u betrokken werd bij het besluit voor uw behandeling? goed
  • Hoe waardeerde u na het laatste bezoek het resultaat van de behandeling door uw tandarts?
  • Hoe ervaart u ons afspraak systeem? prima
  • Wilt u een cijfer geven voor onze praktijk? 9
  • Hoe ervaart u de ontvangst bij de receptie? hartelijk
  • Welke persoon heeft u (als laatste) onderzocht of behandeld? Bo van der Bend
10

professionele behandeling

de mondhygiëniste werkt zeer secuur en legt alles goed uit. een vakkundig behandeling.

  • Aanbevelen? Ja
  • Welke beroepsbeoefenaar(s) heeft/hebben u tijdens uw laatste bezoek behandeld? Mondhygiënist(e)
  • Hoe waardeerde u tijdens uw laatste bezoek de manier waarop u betrokken werd bij het besluit voor uw behandeling? goede uitleg
  • Hoe waardeerde u na het laatste bezoek het resultaat van de behandeling door uw tandarts?
  • Hoe ervaart u ons afspraak systeem? helemaal goed
  • Wilt u een cijfer geven voor onze praktijk? 9
  • Hoe ervaart u de ontvangst bij de receptie? heel vriendelijk en attent
  • Welke persoon heeft u (als laatste) onderzocht of behandeld? Kamila Wiatr
8

Vriendelijk, en goed

Legt alles uit, vriendelijk

  • Aanbevelen? Ja
  • Welke beroepsbeoefenaar(s) heeft/hebben u tijdens uw laatste bezoek behandeld? Tandarts
  • Hoe waardeerde u tijdens uw laatste bezoek de manier waarop u betrokken werd bij het besluit voor uw behandeling? Goed
  • Hoe waardeerde u na het laatste bezoek het resultaat van de behandeling door uw tandarts? N.v.t.
  • Hoe ervaart u ons afspraak systeem? Goed,makkelijk
  • Wilt u een cijfer geven voor onze praktijk? 8
  • Hoe ervaart u de ontvangst bij de receptie? Vriendelijk
  • Welke persoon heeft u (als laatste) onderzocht of behandeld? N.v.t.
10

Uitstekend

Deskundige behandeling

  • Aanbevelen? Ja
  • Welke beroepsbeoefenaar(s) heeft/hebben u tijdens uw laatste bezoek behandeld? Tandarts, Assistent(e)
  • Hoe waardeerde u tijdens uw laatste bezoek de manier waarop u betrokken werd bij het besluit voor uw behandeling? 10
  • Hoe waardeerde u na het laatste bezoek het resultaat van de behandeling door uw tandarts?
  • Hoe ervaart u ons afspraak systeem? Systeem niet prettig. Wel prettig om telefonisch een afspraak te maken
  • Wilt u een cijfer geven voor onze praktijk? 9
  • Hoe ervaart u de ontvangst bij de receptie? Aardig en hulpvaardig
  • Welke persoon heeft u (als laatste) onderzocht of behandeld? Thomas Wermenbol
7

Dit is mijn eerste keer. Deskundig

Ik ging met lood in mijn schoenen naar deze tandarts. Viel toch mee. Aardige mensen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Welke beroepsbeoefenaar(s) heeft/hebben u tijdens uw laatste bezoek behandeld? Tandarts, Assistent(e)
  • Hoe waardeerde u tijdens uw laatste bezoek de manier waarop u betrokken werd bij het besluit voor uw behandeling? Goed
  • Hoe waardeerde u na het laatste bezoek het resultaat van de behandeling door uw tandarts? N.v.t.
  • Hoe ervaart u ons afspraak systeem? Goed
  • Wilt u een cijfer geven voor onze praktijk? 8
  • Hoe ervaart u de ontvangst bij de receptie? Vriendelijk
  • Welke persoon heeft u (als laatste) onderzocht of behandeld? N.v.t.
8

Vriendelijk en professioneel.

Helemaal goed

  • Aanbevelen? Ja
  • Welke beroepsbeoefenaar(s) heeft/hebben u tijdens uw laatste bezoek behandeld? Tandarts, Assistent(e)
  • Hoe waardeerde u tijdens uw laatste bezoek de manier waarop u betrokken werd bij het besluit voor uw behandeling? Prima
  • Hoe waardeerde u na het laatste bezoek het resultaat van de behandeling door uw tandarts?
  • Hoe ervaart u ons afspraak systeem? Goed
  • Wilt u een cijfer geven voor onze praktijk? 8
  • Hoe ervaart u de ontvangst bij de receptie? Vriendelijke ontvangst
  • Welke persoon heeft u (als laatste) onderzocht of behandeld? Diederik Filius
3

Behandeling prima, opvolging niet

Ik kwam voor een zere kaak en vroeg of de arts alleen daar naar wilde kijken, want verder is het goed met mijn gebit. Dat deed hij goed. Toch werd ik naderhand tot 4 keer toe gevraagd om ook een algemene controle te doen. Ik ervoer absoluut geen vrijheid om nee te zeggen, terwijl ik als patiënt beschik over de vrijheid om wel of geen controle’s te doen. Ik was echt verbaasd over het aandringen van de arts. De hulp is goed, maar ik vond dit echt een vervelende ervaring. Ik wilde niet per se op zoek naar een andere praktijk, vanwege verhuizing naar Emst maar na dit bezoek is die urgentie gestegen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Welke beroepsbeoefenaar(s) heeft/hebben u tijdens uw laatste bezoek behandeld? Tandarts
  • Hoe waardeerde u tijdens uw laatste bezoek de manier waarop u betrokken werd bij het besluit voor uw behandeling? Arts drong ontzettend aan op een controle
  • Hoe waardeerde u na het laatste bezoek het resultaat van de behandeling door uw tandarts?
  • Hoe ervaart u ons afspraak systeem? Prima
  • Wilt u een cijfer geven voor onze praktijk? 6
  • Hoe ervaart u de ontvangst bij de receptie? Erg fijn
  • Welke persoon heeft u (als laatste) onderzocht of behandeld? N.v.t.
10

Uitstekend

Korte info, werkwijze en mogelijkheid tot verdoving vooraf doorgenomen. Vlotte behandeling en in mijn ogen een soepel ogende samenwerking met de assistente.

  • Aanbevelen? Ja
  • Welke beroepsbeoefenaar(s) heeft/hebben u tijdens uw laatste bezoek behandeld? Tandarts, Assistent(e)
  • Hoe waardeerde u tijdens uw laatste bezoek de manier waarop u betrokken werd bij het besluit voor uw behandeling? Prima
  • Hoe waardeerde u na het laatste bezoek het resultaat van de behandeling door uw tandarts?
  • Hoe ervaart u ons afspraak systeem? Prima
  • Wilt u een cijfer geven voor onze praktijk? 10
  • Hoe ervaart u de ontvangst bij de receptie? Prima
  • Welke persoon heeft u (als laatste) onderzocht of behandeld? Bo van der Bend
10

Goed

Vlotte snelle behandeling. Goede uitleg wat hij precies ging doen. Vraagt netjes of je verdoving wilt hebben, is bij mij niet nodig.

  • Aanbevelen? Ja
  • Welke beroepsbeoefenaar(s) heeft/hebben u tijdens uw laatste bezoek behandeld? Tandarts, Assistent(e)
  • Hoe waardeerde u tijdens uw laatste bezoek de manier waarop u betrokken werd bij het besluit voor uw behandeling? Zeer tevreden
  • Hoe waardeerde u na het laatste bezoek het resultaat van de behandeling door uw tandarts?
  • Hoe ervaart u ons afspraak systeem? Prima
  • Wilt u een cijfer geven voor onze praktijk? 10
  • Hoe ervaart u de ontvangst bij de receptie? Netjes en klantvriendelijk
  • Welke persoon heeft u (als laatste) onderzocht of behandeld? Diederik Filius
8

Vriendelijk en fijn geholpen

de mondhygiëniste heeft mij prima geholpen en was super vriendelijk. Wat ik ook waardeerde is dat ze niet (zoals zo vaak gebeurd) liep te klagen en te verwijten dat ik beter moet poetsen en raggen. Maar mij handige tips gaf, waar ik wat aan heb.

  • Aanbevelen? Ja
  • Welke beroepsbeoefenaar(s) heeft/hebben u tijdens uw laatste bezoek behandeld? Mondhygiënist(e)
  • Hoe waardeerde u tijdens uw laatste bezoek de manier waarop u betrokken werd bij het besluit voor uw behandeling? N.v.t.
  • Hoe waardeerde u na het laatste bezoek het resultaat van de behandeling door uw tandarts?
  • Hoe ervaart u ons afspraak systeem? OK
  • Wilt u een cijfer geven voor onze praktijk? 8
  • Hoe ervaart u de ontvangst bij de receptie? prima
  • Welke persoon heeft u (als laatste) onderzocht of behandeld? N.v.t.
10

Prima Tandarts Praktijk

Ruim 15 jaar verhuist (2010) naar Apeldoorn en kwam bij toeval terecht tijdens verhuiswerkzaamheden met tandprobleem bij deze tandarts-praktijk en was direct positief onder de indruk van zorgzaamheid en kwaliteit, dus ben ik maar gebleven tot op heden in 2026

  • Aanbevelen? Ja
  • Welke beroepsbeoefenaar(s) heeft/hebben u tijdens uw laatste bezoek behandeld? Tandarts
  • Hoe waardeerde u tijdens uw laatste bezoek de manier waarop u betrokken werd bij het besluit voor uw behandeling? Voldoende inspraak
  • Hoe waardeerde u na het laatste bezoek het resultaat van de behandeling door uw tandarts?
  • Hoe ervaart u ons afspraak systeem? Wisselend in de loop der jaren
  • Wilt u een cijfer geven voor onze praktijk? 9
  • Hoe ervaart u de ontvangst bij de receptie? Goed
  • Welke persoon heeft u (als laatste) onderzocht of behandeld? Diederik Filius
10

Prettig,

wat bij een tandartsenpraktijk toch bijzonder is

  • Aanbevelen? Ja
  • Welke beroepsbeoefenaar(s) heeft/hebben u tijdens uw laatste bezoek behandeld? Tandarts, Mondhygiënist(e)
  • Hoe waardeerde u tijdens uw laatste bezoek de manier waarop u betrokken werd bij het besluit voor uw behandeling? N.v.t.
  • Hoe waardeerde u na het laatste bezoek het resultaat van de behandeling door uw tandarts?
  • Hoe ervaart u ons afspraak systeem? Ingewikkeld
  • Wilt u een cijfer geven voor onze praktijk? 8
  • Hoe ervaart u de ontvangst bij de receptie? Prettig
  • Welke persoon heeft u (als laatste) onderzocht of behandeld? Bo van der Bend
10

Fijne praktijk !

Ik kom hier al jaren. De ontvangst, korte wachttijden, betrokkenheid van zowel tandarts(en) als assistente(s)zijn heel prettig. Voel me altijd heel ontspannen. Niets dan lof !

  • Aanbevelen? Ja
  • Welke beroepsbeoefenaar(s) heeft/hebben u tijdens uw laatste bezoek behandeld? Tandarts, Assistent(e)
  • Hoe waardeerde u tijdens uw laatste bezoek de manier waarop u betrokken werd bij het besluit voor uw behandeling? N.v.t.
  • Hoe waardeerde u na het laatste bezoek het resultaat van de behandeling door uw tandarts? N.v.t.
  • Hoe ervaart u ons afspraak systeem? Goed ! Alleen vind ik het jammer dat er geen afspraken in de toekomst gemaakt kunnen worden, als er al 1 afspraak staat.
  • Wilt u een cijfer geven voor onze praktijk? 10
  • Hoe ervaart u de ontvangst bij de receptie? Prima
  • Welke persoon heeft u (als laatste) onderzocht of behandeld? Diederik Filius
10

Heel goed

Kon heel snel terecht en goed geholpen

  • Aanbevelen? Ja
  • Welke beroepsbeoefenaar(s) heeft/hebben u tijdens uw laatste bezoek behandeld? Tandarts
  • Hoe waardeerde u tijdens uw laatste bezoek de manier waarop u betrokken werd bij het besluit voor uw behandeling? Goed
  • Hoe waardeerde u na het laatste bezoek het resultaat van de behandeling door uw tandarts?
  • Hoe ervaart u ons afspraak systeem? Nvt
  • Wilt u een cijfer geven voor onze praktijk? 9
  • Hoe ervaart u de ontvangst bij de receptie? Perfect
  • Welke persoon heeft u (als laatste) onderzocht of behandeld? N.v.t.

Bedrijfsgegevens

Roggestraat 158

7311CE Apeldoorn

055-5224040

[email protected]

Over Beekpark Tandartsen

Onze werkwijze Behandeling in samenspraak met de patiënt Onze patiënten zijn onze gasten. Wij informeren en adviseren onze patiënten zo duidelijk en uitvoerig mogelijk vanuit onze ervaring en de laatste wetenschappelijke inzichten, waarna de patiënt zelf beslist over zijn of haar behandeling. Wij eerbiedigen uw rechtspositie zoals deze is neergelegd in de Wet op de Geneeskundige Behandelingsovereenkomst. Meerstoelenconcept Om professioneel, efficiënt en ontspannen onze patiënten te kunnen helpen, werken wij volgens het ‘meerstoelenconcept’. Hierbij worden taken door de tandarts gedelegeerd aan (preventie)assistenten en mondhygiënisten. De tandarts behoudt de regie. Deze vorm van taakdelegatie is conform de Wet BIG. Specialisaties in huis In onze praktijk werken meerdere tandartsen en assistenten met hun eigen specialisaties. Hierdoor kunnen veel specialistische behandelingen gewoon binnen onze praktijk worden uitgevoerd. Bovendien zien meer tandartsen uw gebit, zodat eerder uitgevoerde behandelingen kritisch worden geëvalueerd. Zo kunnen we de hoge kwaliteit van onze tandheelkundige zorg waarborgen.

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.