Ze Willen Alleen maar geld. Ze doen er alles aan om geld te halen hulp is vrij nalatig na mijn mening Raad het Niet aan!!!!
Het is niet in één woord te omschrijven. Ik kwam jaren geleden als bangerik naar de tandarts en nu kom ik vrolijk binnen. Aardig en vakkundig personeel. Vooral zo doorgaan.
Vriendelijk, zijn er voor jou en denken mee
ik kom al jaren bij Beekpark tandartsen mij is gevraagd een evaluatie in te vullen je hebt (en ik val over kleine details wellicht) om 07:10 uur een afspraak wordt je te laat naar binnen geroepen zit een jonge dame bij die mee kijkt. Wordt niet voorgesteld of wat ze hier doet tandarts (weer een andere dan de vorige keer) komt even kijken. Bespreek 't maken van wel/niet foto's. Al te lang geleden na overleg worden er 2 foto's gemaakt voor 07:45 uur sta je weer buiten reiniging van gebit was kort (hopelijk afdoende)
Vriendelijk, deskundig, goeie communicatie en onderliggende samenwerking!!
Vakkundig, bekwaam en vooral duidelijkheid is wat voor mij belangrijk is! Algehele ervaring is zeer positief!
Ik was lang niet geweest en daar werd vriendelijk en zonder oordeel naar geïnformeerd. Tijdens de uitleg van wat gezien was, wat de impact daarvan was en wat het plan was, werd de tijd genomen. De tandarts ging zitten tijdens deze uitleg wat mij een goed gevoel gaf. De assistente was ook erg vriendelijk. Nam de tijd en ruimte om uit te leggen. In 1 woord: aandacht. Kortom een hele prettige ervaring, ook al is tandartsbezoek nog altijd niiet mijn hobby!
Ik ben een enorme angsthaas en wetende dat er veel aan m’n gebit moet gebeuren maakt me onrustig, onzeker én nerveus. De hulp, het begrip en de gekregen steun en warmte heeft me over de drempel gehaald om door te zetten, het aan te durven.
Grote praktijk, maar er heerst een hele fijne sfeer. Er is rust en het personeel is vriendelijk, rustig en belangstellend. Voel me er echt gezien
Ik was alweer een poosje niet geweest. Er werd meteen extra tijd voor me geregeld zodat er wat beter gekeken kon worden. Super vriendelijke arts en assistente. Ook aan de balie word ik super geholpen. Dus super tevreden.
zoals men dit kan verwachten bij een gerenommeerde tandarts
Je wordt altijd ontvangen door een vriendelijke receptioniste, de afspraak lopen vaak mooi op tijd en de behandeling doet zeer professioneel aan!
De afspraak die ik met mijn kinderen had was erg fijn. Loes legde heel goed uit aan ze wat een afspraak inhoud. Ze deed alles op een speelse manier en stelde hun erg op het gemak.
Fijn en begripvol geholpen
Ik zocht wegens verhuizing een nieuwe tandarts in Apeldoorn en heb gisteren prettig kennisgemaakt.
Ondanks regelmatig andere tandartsen, is de persoonlijke benadering er altijd. Er wordt goed naar je geluisterd. Ook als je een keertje iets hebt wat niet zo leuk was, luisteren ze echt naar je.
Klantvriendelijk en zeer duidelijke uitleg voor de vervolgstappen qua behandeling voor mijn gebit.
Ik kreeg een vriendelijke ontvangst. Aan het einde van de wachtkamer was nogal rumoerig achter de glazen deuren. Dat kan soms vervelend zijn als je met andere patiënten wil praten. Groet John
Steeds weer de vraag wie ik nú weer zal treffen is gelukkig verleden tijd. Eindelijk weer een meer dan deskundige tandarts (Rabiea) en blij dat ik bij de volgende afspraak weer dezelfde heb.
Bo verricht de behandelingen altijd zeer vriendelijk, kundig, ontspannen en snel! Ze beschikt over de vaardigheden voor een fijne ervaring als patiënt. Dieptereiniging door Rick is voor herhaling vatbaar.
Na jaren niet geweest bij een andere praktijk nu 2 afspraken naar tevredenheid gehad.
Niet prettig steeds vreemde gezichten die helpen ..ze zijn wel kundig en vriendelijk.
Ik was blij, dat ik zo snel geholpen kon worden. Iedereen is vriendelijk.
Goede afspraken Goede begeleiding Goede advies
mooi op tijd behandeld, aardig deskundig geholpen, bedankt.
Roggestraat 158
7311CE Apeldoorn
Onze werkwijze Behandeling in samenspraak met de patiënt Onze patiënten zijn onze gasten. Wij informeren en adviseren onze patiënten zo duidelijk en uitvoerig mogelijk vanuit onze ervaring en de laatste wetenschappelijke inzichten, waarna de patiënt zelf beslist over zijn of haar behandeling. Wij eerbiedigen uw rechtspositie zoals deze is neergelegd in de Wet op de Geneeskundige Behandelingsovereenkomst. Meerstoelenconcept Om professioneel, efficiënt en ontspannen onze patiënten te kunnen helpen, werken wij volgens het ‘meerstoelenconcept’. Hierbij worden taken door de tandarts gedelegeerd aan (preventie)assistenten en mondhygiënisten. De tandarts behoudt de regie. Deze vorm van taakdelegatie is conform de Wet BIG. Specialisaties in huis In onze praktijk werken meerdere tandartsen en assistenten met hun eigen specialisaties. Hierdoor kunnen veel specialistische behandelingen gewoon binnen onze praktijk worden uitgevoerd. Bovendien zien meer tandartsen uw gebit, zodat eerder uitgevoerde behandelingen kritisch worden geëvalueerd. Zo kunnen we de hoge kwaliteit van onze tandheelkundige zorg waarborgen.
• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.