Goede begeleiding voor kinderen

De begeleiding voor mijn 6 jarige was goed. Veel uitleg en op een vriendelijke toon. De afspraak voor kinderen duurt alleen wel lang.

• Hygiëne
  • Hoe waardeerde u tijdens uw laatste bezoek de manier waarop u betrokken werd bij het besluit voor uw behandeling? N.v.t.
  • Hoe ervaart u ons afspraak systeem? Ik maak afspraken aan de Bali, omdat het systeem niet een halfjaar vooruit kan plannen en wanneer je drie maanden doet je er niet meer tussen komt
  • Wilt u een cijfer geven voor onze praktijk? 7
  • Hoe ervaart u de ontvangst bij de receptie? Goed, vriendelijk en behulpzaam

Prima gegaan weer vandaag

• Hygiëne
  • Welke beroepsbeoefenaar(s) heeft/hebben u tijdens uw laatste bezoek behandeld? Tandarts, Mondhygiënist(e)
  • Hoe waardeerde u tijdens uw laatste bezoek de manier waarop u betrokken werd bij het besluit voor uw behandeling? Goed
  • Welke persoon heeft u (als laatste) onderzocht of behandeld? Kamila Wiatr

Super geduldig en stap voor stap.

Super geduldig en stap voor stap.

• Hoe ervaart u ons afspraak systeem? N.v.t.
  • Wilt u een cijfer geven voor onze praktijk? N.v.t.
  • Hoe ervaart u de ontvangst bij de receptie? Goed, vriendelijke dame.

• Hygiëne
  • Hoe waardeerde u na het laatste bezoek het resultaat van de behandeling door uw tandarts? N.v.t.

Prettig en vakkundig.

De mondhygiëniste, straalt rust uit en stelde mij op mijn gemak. Er waren duidelijke afspraken omtrent de behandeling.

• Hygiëne
  • Welke beroepsbeoefenaar(s) heeft/hebben u tijdens uw laatste bezoek behandeld? Mondhygiënist(e)
  • Hoe waardeerde u tijdens uw laatste bezoek de manier waarop u betrokken werd bij het besluit voor uw behandeling? Prettig en stelde mij op mijn gemak.

Erg goed

Erg prettig en vriendelijk geholpen.

• Klantvriendelijkheid N.v.t.
  • Communicatie N.v.t.

Persoonlijk

• Hygiëne
  • Hoe waardeerde u tijdens uw laatste bezoek de manier waarop u betrokken werd bij het besluit voor uw behandeling? EEEEEEEEEN 10
  • Hoe ervaart u ons afspraak systeem? matig
  • Wilt u een cijfer geven voor onze praktijk? 8
  • Hoe ervaart u de ontvangst bij de receptie? prima
  • Welke persoon heeft u (als laatste) onderzocht of behandeld? Kamila Wiatr

Een geweldige tandartspraktijk. Alles onder 1 dak. Als er een probleem is kunnen ze overleggen. . Ik ben echt geen held maar krijg het vertrouwen zeker treug. Door hun uitleg en de rust die het team uitstaald Ga bijna met plezier naar de tandarts

• Hygiëne
  • Hoe waardeerde u tijdens uw laatste bezoek de manier waarop u betrokken werd bij het besluit voor uw behandeling? Top
  • Hoe ervaart u ons afspraak systeem? Herl goed
  • Wilt u een cijfer geven voor onze praktijk? 9
  • Hoe ervaart u de ontvangst bij de receptie? Herl goed
  • Welke persoon heeft u (als laatste) onderzocht of behandeld? Thomas Wermenbol

Kamila is een top mondhygienist

altijd goed

• Hygiëne
  • Hoe waardeerde u tijdens uw laatste bezoek de manier waarop u betrokken werd bij het besluit voor uw behandeling? goed
  • Hoe ervaart u ons afspraak systeem? goed
  • Welke persoon heeft u (als laatste) onderzocht of behandeld? Kamila Wiatr

Fijn! Er werd veel tijd voor uitgetrokken.

Fijn! Er werd veel tijd voor uitgetrokken.

• Hygiëne
  • Welke beroepsbeoefenaar(s) heeft/hebben u tijdens uw laatste bezoek behandeld? Assistent(e), Mondhygiënist(e)

Zeer kindvriendelijk

• Welke persoon heeft u (als laatste) onderzocht of behandeld? N.v.t.

zeer goede behandeling door vriendelijk en klantgerichte mensen

zer goed

• Hygiëne
  • Hoe waardeerde u tijdens uw laatste bezoek de manier waarop u betrokken werd bij het besluit voor uw behandeling? zeer goed
  • Hoe ervaart u ons afspraak systeem? prima
  • Wilt u een cijfer geven voor onze praktijk? 10
  • Hoe ervaart u de ontvangst bij de receptie? goed en vriendelijk
  • Welke persoon heeft u (als laatste) onderzocht of behandeld? Elvyra van Dijk

Zeer goed!

Tot nu toe is het geen enkele tandarts gelukt om ook maar iets te doen aan de tanden van mijn zoon. Zelfs kijken was al moeilijk. Maar deze tandarts doet het met heel veel geduld en vooral op een speelse manier.

• Hygiëne
  • Hoe waardeerde u tijdens uw laatste bezoek de manier waarop u betrokken werd bij het besluit voor uw behandeling? Zeer goed
  • Welke persoon heeft u (als laatste) onderzocht of behandeld? Thomas Wermenbol

Vriendelijk,en luistert goed. Werkt zeer precies.

Vriendelijke professionals

Begrip voor mijn angst voor de tandarts. Rustige behandeling. Alles wordt uitgelegd

• Hygiëne
  • Hoe ervaart u ons afspraak systeem? Goed, maar lange wachttijden als een afspraak onverhoopt verzet moet worden
  • Welke persoon heeft u (als laatste) onderzocht of behandeld? Kamila Wiatr

Wat ik verwacht van een behandeling

Mijn mondhygiëniste is geweldig ik wil ook graag door haar geholpen worden.Kamilla is een topper.

• Hygiëne
  • Hoe waardeerde u tijdens uw laatste bezoek de manier waarop u betrokken werd bij het besluit voor uw behandeling? Heel goed
  • Hoe ervaart u ons afspraak systeem? Wil graag door dezelfde persoon behandeld worden.
  • Welke persoon heeft u (als laatste) onderzocht of behandeld? Kamila Wiatr

Goede en deskundige behandeling.

Belangstellend, rustig en terzake kundig.

Al jaren totaal tevreden

Al jaren ondervind ik een perfecte behandeling bij dezelfde mondhygiëniste. Begonnen met een kwetsbaar gebit heeft zij er met haar behandelingen èn adviezen voor gezorgd dat ik nu alweer jaren een goed gebit heb.

• Hygiëne
  • Hoe waardeerde u tijdens uw laatste bezoek de manier waarop u betrokken werd bij het besluit voor uw behandeling? Weer helemaal tevreden

Plezierige en vakkundige behandeling

Al vele jaren komen wij met een goed gevoel bij deze tandartspraktijk. Aardig, deskundig en eerlijk. Ons vertrouwen in deze praktijk is dan ook zeer groot.

• Hygiëne
  • Hoe waardeerde u tijdens uw laatste bezoek de manier waarop u betrokken werd bij het besluit voor uw behandeling? positief
  • Hoe ervaart u ons afspraak systeem? positief

• Hoe ervaart u ons afspraak systeem? goed
  • Welke persoon heeft u (als laatste) onderzocht of behandeld? Thomas Wermenbol

De behandeling was goed op de wachttijd na

Zou graag eerder misschien bij de receptie al te horen willen krijgen dat het langer duurt Had een afspraak om 16.30 en was om 16.50 aan de beurt Dit kan helpen om begrip te krijgen Wachten duurt altijd lang ook als het kort En vooral als mensen al met tegen zin naar de tandarts gaan Niet dat ik dat heb maar ik zou wel graag geïnformeerd willen worden

• Hygiëne
  • Welke beroepsbeoefenaar(s) heeft/hebben u tijdens uw laatste bezoek behandeld? Tandarts, Assistent(e), Mondhygiënist(e)
  • Hoe ervaart u ons afspraak systeem? Minder goed gezien de wacht tijd
  • Wilt u een cijfer geven voor onze praktijk? 9
  • Hoe ervaart u de ontvangst bij de receptie? Goed op het melden van de wachttijd na dan

Kan niet beter !

• Klantvriendelijkheid N.v.t.
  • Communicatie N.v.t.
  • Hygiëne N.v.t.
  • Hoe ervaart u ons afspraak systeem? N.v.t.
  • Wilt u een cijfer geven voor onze praktijk? N.v.t.

Fijne en persoonlijke zorg

Snelle en eerlijke service. Geen onnodige poespas en kosten, erg fijn!

• Hoe ervaart u ons afspraak systeem? Overzichtelijk
  • Wilt u een cijfer geven voor onze praktijk? 9
  • Hoe ervaart u de ontvangst bij de receptie? Prettig en klantvriendelijk
  • Welke persoon heeft u (als laatste) onderzocht of behandeld? N.v.t.

Totaal NIKS op aan te merken!!

Voor ik bij beekpark tandartsen kwam had ik een grote angst voor de tandarts gekregen en dat is hier helemaal over gegaan. Ik ga naar de tandarts net als dat ik naar de supermarkt ga, lig er niet een week van wakker, sta niet meer over te geven omdat ik weer mn controle heb. Fijne mensen , nemen de tijd voor je , leggen alles goed uit , stellen je gerust...al met al heel blij mee

• Hygiëne
  • Hoe waardeerde u tijdens uw laatste bezoek de manier waarop u betrokken werd bij het besluit voor uw behandeling? 10
  • Hoe ervaart u ons afspraak systeem? het duurt wat lang voor er een plekje is maar er zijn meer mensen natuurlijk dus is begrijpelijk
  • Wilt u een cijfer geven voor onze praktijk? 10
  • Hoe ervaart u de ontvangst bij de receptie? super! Vriendelijke , leuke mensen , doen alle moeite voor je

Prettige tandartsenpraktijk

Prettige sfeer, duidelijke uitleg, denken goed met je mee, houden goed rekening met jou en je behoeften of pijngrens.

• Hygiëne
  • Hoe waardeerde u tijdens uw laatste bezoek de manier waarop u betrokken werd bij het besluit voor uw behandeling? Prima
  • Hoe ervaart u ons afspraak systeem? Gemakkelijk te gebruiken
  • Wilt u een cijfer geven voor onze praktijk? 10
  • Hoe ervaart u de ontvangst bij de receptie? Netjes en vriendelijk

Over Beekpark Tandartsen

Onze werkwijze Behandeling in samenspraak met de patiënt Onze patiënten zijn onze gasten. Wij informeren en adviseren onze patiënten zo duidelijk en uitvoerig mogelijk vanuit onze ervaring en de laatste wetenschappelijke inzichten, waarna de patiënt zelf beslist over zijn of haar behandeling. Wij eerbiedigen uw rechtspositie zoals deze is neergelegd in de Wet op de Geneeskundige Behandelingsovereenkomst. Meerstoelenconcept Om professioneel, efficiënt en ontspannen onze patiënten te kunnen helpen, werken wij volgens het ‘meerstoelenconcept’. Hierbij worden taken door de tandarts gedelegeerd aan (preventie)assistenten en mondhygiënisten. De tandarts behoudt de regie. Deze vorm van taakdelegatie is conform de Wet BIG. Specialisaties in huis In onze praktijk werken meerdere tandartsen en assistenten met hun eigen specialisaties. Hierdoor kunnen veel specialistische behandelingen gewoon binnen onze praktijk worden uitgevoerd. Bovendien zien meer tandartsen uw gebit, zodat eerder uitgevoerde behandelingen kritisch worden geëvalueerd. Zo kunnen we de hoge kwaliteit van onze tandheelkundige zorg waarborgen.