Heel tevreden

Ik ben nogal een bangerik als het gaat om tandartsen maar wordt hier heel goed behandeld, er wordt ook gezegd wat er tijdens de behandeling gebeurt. Vriendelijke mensen!

• Hygiëne
  • Hoe waardeerde u tijdens uw laatste bezoek de manier waarop u betrokken werd bij het besluit voor uw behandeling? Het is prettig te weten wat je te wachten staat
  • Wilt u een cijfer geven voor onze praktijk? 9
  • Hoe ervaart u de ontvangst bij de receptie? Bijzonder vriendelijk en meelevend
  • Welke persoon heeft u (als laatste) onderzocht of behandeld? Thomas Wermenbol

Vriendelijke mensen zorgzaam en geduldig!

Ben erg bang maar word hier gelukkig zeer goed begeleid

• Hygiëne
  • Hoe waardeerde u tijdens uw laatste bezoek de manier waarop u betrokken werd bij het besluit voor uw behandeling? Zeer goed
  • Hoe ervaart u ons afspraak systeem? Heel goed en vriendelijk
  • Wilt u een cijfer geven voor onze praktijk? 9
  • Hoe ervaart u de ontvangst bij de receptie? Zeer goed

Vriendelijk personeel!

• Hygiëne
  • Hoe waardeerde u tijdens uw laatste bezoek de manier waarop u betrokken werd bij het besluit voor uw behandeling? goed
  • Hoe ervaart u ons afspraak systeem? goed
  • Welke persoon heeft u (als laatste) onderzocht of behandeld? Elvyra van Dijk

Vooraf geïnformeerd en geadviseerd. Personeel is zeer secuur en vakkundig en plezierig in omgang. Een aangename behandeling. Je voelt er niets van en ik ga met een grote glimlach naar huis. Daarom is deze tandarts ondanks mijn verhuizing mijn tandarts gebleven.

• Hygiëne
  • Welke beroepsbeoefenaar(s) heeft/hebben u tijdens uw laatste bezoek behandeld? Tandarts, Assistent(e), Mondhygiënist(e)
  • Hoe waardeerde u tijdens uw laatste bezoek de manier waarop u betrokken werd bij het besluit voor uw behandeling? Uitstekend voor elke handeling uitleg echt een geruststelling
  • Hoe ervaart u ons afspraak systeem? Heel fijn
  • Wilt u een cijfer geven voor onze praktijk? 10
  • Hoe ervaart u de ontvangst bij de receptie? Zeer aangenaam en persoonlijk
  • Welke persoon heeft u (als laatste) onderzocht of behandeld? Elvyra van Dijk

Ik ben er prima geholpen

• Hygiëne
  • Welke beroepsbeoefenaar(s) heeft/hebben u tijdens uw laatste bezoek behandeld? Tandarts, Mondhygiënist(e)
  • Hoe waardeerde u tijdens uw laatste bezoek de manier waarop u betrokken werd bij het besluit voor uw behandeling? N.v.t.
  • Wilt u een cijfer geven voor onze praktijk? 8
  • Hoe ervaart u de ontvangst bij de receptie? N.v.t.
  • Welke persoon heeft u (als laatste) onderzocht of behandeld? N.v.t.

ben goed geholpenen kon ook vragen stellen.

• Hygiëne
  • Welke beroepsbeoefenaar(s) heeft/hebben u tijdens uw laatste bezoek behandeld? Assistent(e), Mondhygiënist(e)
  • Hoe ervaart u ons afspraak systeem? slecht
  • Wilt u een cijfer geven voor onze praktijk? 7

Kundig, innovatief en vriendelijk

Voor het inmeten van een beugel geweest. Ervaring bij andere ortho waar ze puur naar het gebit kijken. Bij Beekpark kijken ze ook maar vorm van het gezicht en welk resultaat daar het beste bij past. Gips happen hoeft niet. Ze maken digitale 3d scans.

• Hygiëne
  • Hoe waardeerde u tijdens uw laatste bezoek de manier waarop u betrokken werd bij het besluit voor uw behandeling? Prima overleg
  • Hoe ervaart u ons afspraak systeem? Ik bel liever
  • Wilt u een cijfer geven voor onze praktijk? 9
  • Hoe ervaart u de ontvangst bij de receptie? Heel vriendelijk en hartelijk
  • Welke persoon heeft u (als laatste) onderzocht of behandeld? Thomas Wermenbol

Super goed geholpen, zeker vanwege mijn angst.

Zowel de tandarts als de assistent hebben me goed gerustgesteld

• Hygiëne
  • Hoe waardeerde u tijdens uw laatste bezoek de manier waarop u betrokken werd bij het besluit voor uw behandeling? Super goed
  • Hoe ervaart u ons afspraak systeem? prima
  • Wilt u een cijfer geven voor onze praktijk? 9
  • Hoe ervaart u de ontvangst bij de receptie? prima

Voldoende

Ik begrijp eerlijk gezegd niet waarom mijn afspraak om 8.15 begint, terwijl de afspraak ook 08.00 stond. Naast mij nog anderen, hoe kan het zo vroeg al zo uitlopen? Is zeker niet de eerste keer. Jullie planning kan echt beter!

• Hygiëne
  • Hoe ervaart u ons afspraak systeem? Afspraak voor controle duurde maanden en kinderen konden niet tegelijk. Dat kan beter.
  • Wilt u een cijfer geven voor onze praktijk? 7
  • Welke persoon heeft u (als laatste) onderzocht of behandeld? Karen Mørup

Op zich geen problemen óóit gehad bij jullie. Wat ik wel weg naar vond is dat toen ik een afspraak wilde maken bij jullie. Ik pas over half jaar terecht kon. Daar baalde ik enorm van dat dit niet werd gecommuniceerd terwijl ik wel vaker mails kreeg over de /van de praktijk. Ik heb daar over een mail gestuurd. Mede gezien het voor mij noodzakelijk is binnen het jaar een controle te hebben vanwege mijn harttransplantatie. Binnen half uur werd ik gebeld dat er plaatsje was vrij gekomen en kon ik binnen 2 weken al terecht. Dat vergoelijkte heel veel. Top.

• Hygiëne
  • Welke beroepsbeoefenaar(s) heeft/hebben u tijdens uw laatste bezoek behandeld? Mondhygiënist(e)
  • Hoe ervaart u ons afspraak systeem? Niet zo fijn. Kon ook niet digitaal afspraak maken. Ik kon er niet in.
  • Wilt u een cijfer geven voor onze praktijk? 9
  • Hoe ervaart u de ontvangst bij de receptie? Gezellig.
  • Welke persoon heeft u (als laatste) onderzocht of behandeld? Almina Adrovic

Heel erg kindvriendelijk!

Mijn dochter heeft 3 zwarte kiezen. Nu voelde ik me daar als moeder erg schuldig over. Nu had ik al eerder gehoord dat het door haar reflux zou kunnen komen. De beide dames die aan het werk waren, waren super vriendelijk en lief voor mijn dochter en voor mij. Ze namen goed de tijd en legde alles erg goed uit. Heel erg blij mee !!

• Hygiëne
  • Hoe waardeerde u tijdens uw laatste bezoek de manier waarop u betrokken werd bij het besluit voor uw behandeling? Goed
  • Wilt u een cijfer geven voor onze praktijk? 8
  • Hoe ervaart u de ontvangst bij de receptie? Super vriendelijke vrouw ook erg kindvriendelijk.

Al jaren zeer tevreden!

Vriendelijk, rustig, veilig gevoel, veel mogelijkheden met tijden voor afspraken. Mijn mondhygiëne is verbeterd en mijn gebit is stabiel dankzij de goede begeleiding bij deze praktijk

• Hoe ervaart u ons afspraak systeem? Heel goed
  • Hoe ervaart u de ontvangst bij de receptie? Heel goed

vriendelijk voor kinderen

nvt

• Hoe ervaart u ons afspraak systeem? goed

Prima!!

Gewoon goed, zoals het hoort.

• Hoe ervaart u de ontvangst bij de receptie? Toppie

Superlieve en begripvolle tandarts+mondhygiëniste

Ik ben altijd ontzettend zenuwachtig voor de tandarts maar wat waren zowel de tandarts als mondhygiënist ontzettend lief en begripvol!! Het liefste zou ik deze 2 elke behandeling wel willen!!

• Hygiëne
  • Hoe ervaart u ons afspraak systeem? Prima, alleen zou ik wel een keuze qua tandarts zelf willen maken
  • Hoe ervaart u de ontvangst bij de receptie? Vriendelijk
  • Welke persoon heeft u (als laatste) onderzocht of behandeld? Elvyra van Dijk

Prettig geholpen in een prettige omgeving

De controle door de tandarts, het maken van een foto en het reinigen van het gebit door de mondhygiëniste of assistente? is naar volle tevredenheid gedaan.

• Hygiëne
  • Hoe ervaart u ons afspraak systeem? Het systeem is prima. Maar ik moest een aantal maanden wachten tot er een passend tijdstip beschikbaar was. De duur tussen het maken van de afspraak en de daadwerkelijke afspraak vond ik te lang

Vriendelijk en Goed geholpen

Vriendelijk en professionele Behulpzaam

• Hoe ervaart u ons afspraak systeem? Prettig
  • Wilt u een cijfer geven voor onze praktijk? 9
  • Hoe ervaart u de ontvangst bij de receptie? Goed vriendelijk

Altijd goed

Klantvriendelijk, goede uitleg, fijne wachtkamer, steeds in ontwikkeling. Kortom een praktijk om trots op te zijn. P.s. Jammer dat het niet anoniem ingevuld kan worden. Zeker als cliënten minder tevreden zijn, is het wellicht moeilijk(er) om in te vullen.

• Hoe ervaart u de ontvangst bij de receptie? Heel goed

Uitstekende service

Ria heeft enorm haar best gedaan om mij op korte termijn bij Thomas te plaatsen. Thomas als vanouds, vriendelijk en kundig. Bedankt team.

• Hoe ervaart u ons afspraak systeem? Ok

Goede ervaring

Dit keer was er weinig aan de hand, alleen controle en reinigen. Andere keren was ook positief trouwens.

• Hygiëne
  • Hoe waardeerde u na het laatste bezoek het resultaat van de behandeling door uw tandarts? N.v.t.
  • Hoe ervaart u de ontvangst bij de receptie? Goed
  • Welke persoon heeft u (als laatste) onderzocht of behandeld? Thomas Wermenbol

Erg vriendelijk en kundig personeel , voelde me meteen op mijn gemak.

Het was de eerste kennismaking. Ik ben erg tevreden maar vindt het jammer dat er niet meteen een klein beetje tandsteen verwijdert kon worden. Daar moet ik dan voor terug komen en dat was ik bij mijn vorige tandarts niet gewend. Na verhuizing uit het buitenland , terug naar Apeldoorn ,is deze praktijk me aangeraden.

• Hygiëne
  • Hoe ervaart u ons afspraak systeem? ik heb telefonisch een afspraak gemaakt
  • Wilt u een cijfer geven voor onze praktijk? 8
  • Hoe ervaart u de ontvangst bij de receptie? heel vriendelijk
  • Welke persoon heeft u (als laatste) onderzocht of behandeld? Elvyra van Dijk

Fijn dat ik gelijk kon komen nadat mij kroon/kies was afgebroken!

Fijn dat ik gelijk kon komen nadat mijn kroon/kies was afgebroken.

• Hygiëne
  • Hoe waardeerde u tijdens uw laatste bezoek de manier waarop u betrokken werd bij het besluit voor uw behandeling? Prima.
  • Wilt u een cijfer geven voor onze praktijk? 8
  • Hoe ervaart u de ontvangst bij de receptie? Goed.
  • Welke persoon heeft u (als laatste) onderzocht of behandeld? Thomas Wermenbol

Fijn ontvangen en goed behandeld.

Zoals hierboven beschreven. Leuk ontvangst, fijne behandeling en goed advies.

• Hoe ervaart u ons afspraak systeem? Prima
  • Hoe ervaart u de ontvangst bij de receptie? Gezellig
  • Welke persoon heeft u (als laatste) onderzocht of behandeld? Almina Adrovic

Heel fijn!

Na een lange tijd niet te zijn geweest, waren ze zo aardig en ik voelde mij gelijk weer op mijn gemak! Het personeel is super vriendelijk en grappig! Weer echt even gelachen bij de tandarts! Echt toffe mensen die daar werken! Geen serieuze of saaie afspraak bij deze tandartspraktijk :) Ja krijgt ook goede tips mee na een bezoekje voelde mijn tanden ook weer helemaal super schoon en fijn! Alles deden ze heel netjes en uitleg wanneer ze wat gingen doen en mocht er wat zijn, kan je het altijd aangeven! Echt aan te bevelen!

• Hygiëne
  • Hoe waardeerde u tijdens uw laatste bezoek de manier waarop u betrokken werd bij het besluit voor uw behandeling? Heel goed! Alles werd verteld of uitgelegd voor ze iets deden!
  • Hoe ervaart u ons afspraak systeem? Heel fijn!
  • Wilt u een cijfer geven voor onze praktijk? 10
  • Hoe ervaart u de ontvangst bij de receptie? Zeer welkom!
  • Welke persoon heeft u (als laatste) onderzocht of behandeld? Elvyra van Dijk

Professioneel, vriendelijk, snel en klantvriendelijk

Al jaren worden we goed en snel geholpen bij gebitsonderhoud en wanneer nodig reparatie

• Hygiëne
  • Hoe ervaart u ons afspraak systeem? Positief sinds het hyyga systeem weer aan de dijk is gezet.
  • Wilt u een cijfer geven voor onze praktijk? 8
  • Hoe ervaart u de ontvangst bij de receptie? Prima!

Over Beekpark Tandartsen

Onze werkwijze Behandeling in samenspraak met de patiënt Onze patiënten zijn onze gasten. Wij informeren en adviseren onze patiënten zo duidelijk en uitvoerig mogelijk vanuit onze ervaring en de laatste wetenschappelijke inzichten, waarna de patiënt zelf beslist over zijn of haar behandeling. Wij eerbiedigen uw rechtspositie zoals deze is neergelegd in de Wet op de Geneeskundige Behandelingsovereenkomst. Meerstoelenconcept Om professioneel, efficiënt en ontspannen onze patiënten te kunnen helpen, werken wij volgens het ‘meerstoelenconcept’. Hierbij worden taken door de tandarts gedelegeerd aan (preventie)assistenten en mondhygiënisten. De tandarts behoudt de regie. Deze vorm van taakdelegatie is conform de Wet BIG. Specialisaties in huis In onze praktijk werken meerdere tandartsen en assistenten met hun eigen specialisaties. Hierdoor kunnen veel specialistische behandelingen gewoon binnen onze praktijk worden uitgevoerd. Bovendien zien meer tandartsen uw gebit, zodat eerder uitgevoerde behandelingen kritisch worden geëvalueerd. Zo kunnen we de hoge kwaliteit van onze tandheelkundige zorg waarborgen.