Ik ben hier pas nieuw als cliënt geweest. Ik vond ze erg vriendelijk en dachten goed met me mee (genoeg reparatie werk) tevens hielden ze rekening met mijn angst voor de tandarts.
Student Anouk is super aardig en communicatief. Zendt niet alleen info, maar maakt echt contact. Zowel met volwassene als kind
Naar de tandarts gaan is niet mijn hobby. Ik was blij dat er na de intake nog tijd was voor een kleine behandeling. Ben nu weer voor een half jaar klaar!!
Ik kwam voor een ortho afspraak en er was opeens een stagiaire die mee ging kijken en helpen, waardoor de afspraak langer duurde (omdat elke stap aan haar werd uitgelegd). Het duurde denk ik ongeveer 20 min langer dan het normaal zou duren, ook omdat ze een nieuw blokje moesten plakken en de eerste keer mislukte dat, wat ook al vaker is gebeurd. Het zou fijn zijn als er van te voren wordt aangegeven dat er een stagiaire gaat meekijken/helpen.
Het valt achteraf altijd 100% mee. Dat was bij mijn vorige tandartsen vaak anders.
zeer kundige medewerkers (Had als behandelaar de assistente van Kamila Wiatr. Een fijne en sympathieke medewerkster).
Dank u wel voor deze mooie beoordeling, we geven de complimenten door aan Kamila
De tandarts was vriendelijk en deed z’n best mij uitleg te geven. We hebben diverse opties besproken en hebben het gehad over prothese. Ik heb aangegeven dat ik het lastig vind om goede tanden te trekken alleen maaar om dat andere rot zijn. Met een prothese kunnen we dat oplossen echter is voor mij financiën een probleem.. Na 15 jaar diep in de schulden hebben geleefd kan ik nu het net redden in de maand. Maar ik moet niet sokken nodig hebben want dat kan ik niet betalen. U kunt zich hopelijk voorstellen dat foto’s maken a 60 tot 80 euro voor mij maanden problemen veroorzaakt. Ik heb daarom voorgesteld om het binnen de verzekering te doen. En ik ben bereid kostenloos model te staan voor jullie zodat jullie mij als promotie materiaal mogen gebruiken voor tand of gebit herstel. Ik hoop dat we op die manier mij aan nieuwe tanden kunnnen helpen. De tandarts gaf aan te gaan overleggen met de directie en het management. Ik wacht nu op een reactie in de hoop dat we mijn gebit kunnen herstellen.
Goedemiddag, dank u wel voor uw beoordeling. De tandarts is hier voor u mee bezig, dan en zal alle mogelijkheden voor u bekijken.
Vriendelijk en deskundig personeel. Niets op aan te merken. Minpuntje vind ik wel de muziek die altijd aan staat. Dat zou wel anders mogen, rustiger en meer ontspannend. Iets meer ZEN zou fijn zijn. In de vragenlijst wordt mij gevraagd wie mij heeft behandeld. Ik heb geen idee. Het was een nieuwe tandarts, Ik weet haar naam niet.
Dank u wel voor uw beoordeling. Wanneer u de muziek niet prettig vindt kunt u aan de collega's vragen of zij de muziek zachter/uit zetten. Hopen dat dit u helpt?
Nadat ik 20 minuten moest wachten werd ik ontvangen door een hartelijke dame ( mondhygieniste , assistente ? ) die eerst een aantal vragen stelde over mijn gezondheid, daarna alles uitlegde over wat ze ging doen en mijn gebit keurig nakeek, schoonmaakte en tandsteen verwijderde. Ze lette vooral op dat ik goed kon slikken want dat vind ik altijd spannend. De tandarts kwam toen langs . Hij bekeek mijn weinige tanden zorgvuldig , gaf nog wat tips aan de assistente , en maakte 2 foto’s van mijn gehemelte om in de gaten te houden of mijn bovengebit daar schade kan veroorzaken. Dat was nieuw voor mij. Wel goed om mij te stimuleren mijn gebit s nachts uit te doen. Iets wat ik erg vervelend vind om te doen. Misschien wel heel dom. De tandarts was een innemende man die gemakkelijk even aanraakt en je volkomen geruststeld. Al met al geen enkele reden om tegen een tandarts bezoek op te zien. de
Wat fijn dat u de tips van de collega's in overweging neemt
Verdoving spuit niets van gemerkt. Wortels uithalen ging vlug. Klasse!!
Goede expertise. Heel goed met kinderen (beugel Eva). Ook voor volwassenen een perfecte praktijk, efficiënt, snel, kundig en goed advies.
Rustig en professioneel
Snel geholpen. Gezellig en vriendelijk personeel. Duidelijk.
zie boven
Tandarts blijft niet leuk. Maar als je dan naar een tandarts moet, dan maakt beekpark het wel echt minder erg, geloof mij maar!
Ik ben ontzettend bang voor de tandarts. Maar hun zijn zo professioneel, en stellen je echt gerust. Vertellen alles wat ze gaan doen. En als het pijn doet. Dan hand opsteken en stoppen ze gelijk. Ondanks dat blijf ik elke keer bang. Maar zou nooit meer andere tandarts willen. Omdat ik ze vertrouw
Ik werd op goede wijze gerustgesteld waardoor de angst voor de behandeling behoorlijk minder werd
Ik vertrouw Kamilla en we kennen elkaar, haar behandelingen zijn prima. COMPLIMENT.
Ontspannen sfeer. Duidelijke uitleg. Gezellige muziek
Snel en netjes geholpen.
Bij het maken van een afspraak duidelijk uitgelegd dat het nu niet kan omdat ze nog bezig zijn met een sollicitatie en als dat rond is dan wordt er met mij een afspraak gemaakt. Zo gezegd zo gedaan, heel correct afgehandeld.
Ik schrijf eigenlijk nooit een review, maar deze doe ik toch even. Zeer rustig en duidelijk uitgelegd over hoe en wat er gaat gebeuren tijdens de behandeling. Deze tandarts is een absolute aanwinst voor Beekpark Tandartsen!!! En dat mag ook wel gezegd worden.
Het is fijn dat er gezegd werd wat ze deed. Bij elke stap en het rustig allemaal vertelde
Heel prettig dat ik zo vroeg in de morgen een afspraak kon maken en dat ik al heel snel kon komen, enkele uren later!
Zoals eerder ervaren, prima op tijd en zorgvuldig behandeld met een glimlach.
Bedankt voor de lieve woorden en goede beoordelingen. Het betekent veel voor ons om te weten dat jullie tevreden zijn!”
Roggestraat 158
7311CE Apeldoorn
Onze werkwijze Behandeling in samenspraak met de patiënt Onze patiënten zijn onze gasten. Wij informeren en adviseren onze patiënten zo duidelijk en uitvoerig mogelijk vanuit onze ervaring en de laatste wetenschappelijke inzichten, waarna de patiënt zelf beslist over zijn of haar behandeling. Wij eerbiedigen uw rechtspositie zoals deze is neergelegd in de Wet op de Geneeskundige Behandelingsovereenkomst. Meerstoelenconcept Om professioneel, efficiënt en ontspannen onze patiënten te kunnen helpen, werken wij volgens het ‘meerstoelenconcept’. Hierbij worden taken door de tandarts gedelegeerd aan (preventie)assistenten en mondhygiënisten. De tandarts behoudt de regie. Deze vorm van taakdelegatie is conform de Wet BIG. Specialisaties in huis In onze praktijk werken meerdere tandartsen en assistenten met hun eigen specialisaties. Hierdoor kunnen veel specialistische behandelingen gewoon binnen onze praktijk worden uitgevoerd. Bovendien zien meer tandartsen uw gebit, zodat eerder uitgevoerde behandelingen kritisch worden geëvalueerd. Zo kunnen we de hoge kwaliteit van onze tandheelkundige zorg waarborgen.
• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.