Filters

8

Uitermate vriendelijk ontvangst

Zie boven

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Communicatie
  • Hygiëne
  • Hoe waardeerde u na het laatste bezoek het resultaat van de behandeling door uw tandarts?
  • Welke beroepsbeoefenaar(s) heeft/hebben u tijdens uw laatste bezoek behandeld? Tandarts
  • Hoe waardeerde u tijdens uw laatste bezoek de manier waarop u betrokken werd bij het besluit voor uw behandeling? N.v.t.
  • Hoe ervaart u ons afspraak systeem? N.v.t.
  • Wilt u een cijfer geven voor onze praktijk? N.v.t.
  • Hoe ervaart u de ontvangst bij de receptie? UItermae vriendelijk
  • Welke persoon heeft u (als laatste) onderzocht of behandeld? N.v.t.
10

Prima

Bij preventie assistente geweest voor reiniging. Zij heeft dit secuur en netjes gedaan! Wel jammer dat er niet was ingepland dat ik ook voor de halfjaarlijkse controle bij de tandarts kwam. Toch is ook dat nog gebeurd. Tevreden dus. Maar is al eerder gebeurd dat er te weinig tijd was ingepland en ik op een later moment moest terugkomen voor de reiniging omdatverctecweinig tijd was ingepland terwijl dit van te voren duidelijk was aangeven.

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Communicatie
  • Hygiëne
  • Hoe waardeerde u na het laatste bezoek het resultaat van de behandeling door uw tandarts?
  • Welke beroepsbeoefenaar(s) heeft/hebben u tijdens uw laatste bezoek behandeld? Tandarts, Assistent(e)
  • Hoe waardeerde u tijdens uw laatste bezoek de manier waarop u betrokken werd bij het besluit voor uw behandeling? Zie boven
  • Hoe ervaart u ons afspraak systeem? Zie boven
  • Wilt u een cijfer geven voor onze praktijk? 6
  • Hoe ervaart u de ontvangst bij de receptie? Prima
  • Welke persoon heeft u (als laatste) onderzocht of behandeld? Thomas Wermenbol
9

Snel en goed geholpen

Ik kon dezelfde dag terecht na verlies vulling tand. Ik moest wel 15 minuten wachten, maar werd vriendelijk ontboden en geholpen. Er werd ook voortdurend door de assitente aangegeven wat er gebeurde. Gewoon een fijne tandartsenpraktijk

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Communicatie
  • Hygiëne
  • Hoe waardeerde u na het laatste bezoek het resultaat van de behandeling door uw tandarts?
  • Welke beroepsbeoefenaar(s) heeft/hebben u tijdens uw laatste bezoek behandeld? Tandarts
  • Hoe waardeerde u tijdens uw laatste bezoek de manier waarop u betrokken werd bij het besluit voor uw behandeling? Goed
  • Hoe ervaart u ons afspraak systeem? Kon direct terecht
  • Wilt u een cijfer geven voor onze praktijk? 9
  • Hoe ervaart u de ontvangst bij de receptie? Goed
  • Welke persoon heeft u (als laatste) onderzocht of behandeld? Diederik Filius
10

Prima, snel, flexibel

Prima en snel geholpen, moeite gedaan om een goede datum voor ons gezin te vinden.

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Communicatie
  • Hygiëne
  • Hoe waardeerde u na het laatste bezoek het resultaat van de behandeling door uw tandarts?
  • Welke beroepsbeoefenaar(s) heeft/hebben u tijdens uw laatste bezoek behandeld? Tandarts, Assistent(e)
  • Hoe waardeerde u tijdens uw laatste bezoek de manier waarop u betrokken werd bij het besluit voor uw behandeling? prima
  • Hoe ervaart u ons afspraak systeem? prima, fijn om met iemand te kunnen overleggen.
  • Wilt u een cijfer geven voor onze praktijk? 9
  • Hoe ervaart u de ontvangst bij de receptie? prima
  • Welke persoon heeft u (als laatste) onderzocht of behandeld? Diederik Filius
9

Prettige en fijne behandeling.

Ik ben zeer prettig ontvangen en de mondhygianiste was aardig en belangstellend.

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Communicatie
  • Hygiëne
  • Hoe waardeerde u na het laatste bezoek het resultaat van de behandeling door uw tandarts? N.v.t.
  • Welke beroepsbeoefenaar(s) heeft/hebben u tijdens uw laatste bezoek behandeld? Mondhygiënist(e)
  • Hoe waardeerde u tijdens uw laatste bezoek de manier waarop u betrokken werd bij het besluit voor uw behandeling? Zeer prettig.
  • Hoe ervaart u ons afspraak systeem? Prima
  • Wilt u een cijfer geven voor onze praktijk? 9
  • Hoe ervaart u de ontvangst bij de receptie? Prettig en zeer vriendelijke dames.
  • Welke persoon heeft u (als laatste) onderzocht of behandeld? Ines Hodzic
10

fijne behandeling, heel fijn personeel

Fijne tandarts praktijk

  • Aanbevelen? Nee
  • Klantvriendelijkheid
  • Communicatie
  • Hygiëne
  • Hoe waardeerde u na het laatste bezoek het resultaat van de behandeling door uw tandarts?
  • Welke beroepsbeoefenaar(s) heeft/hebben u tijdens uw laatste bezoek behandeld? Tandarts, Mondhygiënist(e)
  • Hoe waardeerde u tijdens uw laatste bezoek de manier waarop u betrokken werd bij het besluit voor uw behandeling? N.v.t.
  • Hoe ervaart u ons afspraak systeem? Goed, maak nieuwe afspraak aan balie bij weggaan
  • Wilt u een cijfer geven voor onze praktijk? 9
  • Hoe ervaart u de ontvangst bij de receptie? goed
  • Welke persoon heeft u (als laatste) onderzocht of behandeld? Karen Mørup
9

bij afbreken van stuk van de (onder) voortand erg snel geholpen

Ik ben bijzonder te spreken over de snelheid waarmee mijn gebroken ondertand behandeld werd. De behandeling heb ik niet als pijnlijk ervaren en het resultaat zag er prima uit.

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Communicatie
  • Hygiëne
  • Hoe waardeerde u na het laatste bezoek het resultaat van de behandeling door uw tandarts?
  • Welke beroepsbeoefenaar(s) heeft/hebben u tijdens uw laatste bezoek behandeld? Tandarts
  • Hoe waardeerde u tijdens uw laatste bezoek de manier waarop u betrokken werd bij het besluit voor uw behandeling? helemaal prima
  • Hoe ervaart u ons afspraak systeem? helemaal prima
  • Wilt u een cijfer geven voor onze praktijk? 9
  • Hoe ervaart u de ontvangst bij de receptie? heel vriendelijk en professioneel
  • Welke persoon heeft u (als laatste) onderzocht of behandeld? Karen Mørup

Reactie van het bedrijf

Fijn dat uw kies weer goed en op een prettige, snelle manier hersteld is.

10

Duidelijk, stap voor stap meegenomen met mijn ogen dicht.

Ondanks de lange behandeling v twee uur, erg prettig.

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Communicatie
  • Hygiëne
  • Hoe waardeerde u na het laatste bezoek het resultaat van de behandeling door uw tandarts?
  • Welke beroepsbeoefenaar(s) heeft/hebben u tijdens uw laatste bezoek behandeld? Tandarts, Assistent(e)
  • Hoe waardeerde u tijdens uw laatste bezoek de manier waarop u betrokken werd bij het besluit voor uw behandeling? 9
  • Hoe ervaart u ons afspraak systeem? Goed
  • Wilt u een cijfer geven voor onze praktijk? 9
  • Hoe ervaart u de ontvangst bij de receptie? Vriendelijk
  • Welke persoon heeft u (als laatste) onderzocht of behandeld? Karen Mørup

Reactie van het bedrijf

Dank u wel voor uw beoordeling, fijn dat zelfs 2 uur als prettig is ervaren wordt.

10

Goed

Ik ben tevreden met de praktijk. Vind het niet altijd leuk om te komen, maar dat ligt aan mij. Een zeer gevoelige mond en trauma's van andere tandartsen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Communicatie
  • Hygiëne
  • Hoe waardeerde u na het laatste bezoek het resultaat van de behandeling door uw tandarts?
  • Welke beroepsbeoefenaar(s) heeft/hebben u tijdens uw laatste bezoek behandeld? Tandarts, Mondhygiënist(e)
  • Hoe waardeerde u tijdens uw laatste bezoek de manier waarop u betrokken werd bij het besluit voor uw behandeling? N.v.t.
  • Hoe ervaart u ons afspraak systeem? Prima
  • Wilt u een cijfer geven voor onze praktijk? 9
  • Hoe ervaart u de ontvangst bij de receptie? Goed en vriendelijk.
  • Welke persoon heeft u (als laatste) onderzocht of behandeld? Thomas Wermenbol

Reactie van het bedrijf

Wat goed dat u ondanks de angst toch bij ons komt en prettig te horen dat we je daarbij kunnen helpen.

8

Goed.

Ik kom hier al lange tijd, maar de laatste acht jaar ben ik niet geweest. Onlangs had ik last van een tand en gelukkig hebben ze hun best gedaan om een gaatje in hun agenda te vinden zodat ik langs kon komen. Er zijn foto’s gemaakt van al mijn tanden. Na al die tijd bleek er één gaatje te zijn en daar is meteen een vervolgafspraak voor gemaakt. Ik ben altijd tevreden geweest over deze tandarts, al ben ik er geen fan van. Vandaar mijn lange tussentijd. Helaas hadden ze me op "non-actief" gezet, terwijl mijn gezin er wel altijd komt. Dat vond ik jammer, want ik kom hier al sinds 2003 en heb mijn gezin bij hen ingeschreven. Ik ben van het idee: als ik geen loodgieter nodig heb, dan bel ik niet. En als ik geen huisarts nodig heb, dan zal hij mij niet zien. Maar kennelijk werkt dat niet zo bij de tandarts. Terwijl als je belt voor de kinderen of voor mijn vrouw, hebben ze nauwelijks ruimte over, dus ze zijn altijd wel druk. Dus als er enige kritiek moet zijn, is het dat ze je gelijk uitschrijven. Stel je voor dat mijn huisarts dat zou doen. Maar ze hebben het goed opgepakt door toch wat ruimte te maken in de agenda.

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Communicatie
  • Hygiëne
  • Hoe waardeerde u na het laatste bezoek het resultaat van de behandeling door uw tandarts?
  • Welke beroepsbeoefenaar(s) heeft/hebben u tijdens uw laatste bezoek behandeld? Tandarts, Assistent(e)
  • Hoe waardeerde u tijdens uw laatste bezoek de manier waarop u betrokken werd bij het besluit voor uw behandeling? Prima. Ik wil altijd op de hoogte zijn van de werkzaamheden. Graag hoor ik welke minst erge keuzes er zijn.
  • Hoe ervaart u ons afspraak systeem? Dat heb ik hierboven beschreven
  • Wilt u een cijfer geven voor onze praktijk? 9
  • Hoe ervaart u de ontvangst bij de receptie? altijd correct
  • Welke persoon heeft u (als laatste) onderzocht of behandeld? Elvyra van Dijk

Reactie van het bedrijf

Dank u wel voor het delen van uw gedachtes, en we snappen deze ook. Maar onderhoud van uw tanden is net als met een auto, wanneer er geen onderhoud plaats vindt zullen de reparaties kostbaarder en langduriger zijn. Het reinigen 1 a 2 maal per is van groot belang voor behoud van uw tanden. We hopen u toch weer regelmatig te mogen zien in onze praktijk ;-)

8

Snelle en correcte behandeling

Deskundig personeel

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Communicatie
  • Hygiëne
  • Hoe waardeerde u na het laatste bezoek het resultaat van de behandeling door uw tandarts?
  • Welke beroepsbeoefenaar(s) heeft/hebben u tijdens uw laatste bezoek behandeld? Tandarts, Assistent(e)
  • Hoe waardeerde u tijdens uw laatste bezoek de manier waarop u betrokken werd bij het besluit voor uw behandeling? Correct
  • Hoe ervaart u ons afspraak systeem? Prima
  • Wilt u een cijfer geven voor onze praktijk? 8
  • Hoe ervaart u de ontvangst bij de receptie? Vriendelijk
  • Welke persoon heeft u (als laatste) onderzocht of behandeld? Diederik Filius

Reactie van het bedrijf

Dank u wel voor deze mooie beoordeling

8

Goed

Goed.

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Communicatie
  • Hygiëne
  • Hoe waardeerde u na het laatste bezoek het resultaat van de behandeling door uw tandarts?
  • Welke beroepsbeoefenaar(s) heeft/hebben u tijdens uw laatste bezoek behandeld? Tandarts, Mondhygiënist(e)
  • Hoe waardeerde u tijdens uw laatste bezoek de manier waarop u betrokken werd bij het besluit voor uw behandeling? Goed
  • Hoe ervaart u ons afspraak systeem? Goed
  • Wilt u een cijfer geven voor onze praktijk? 8
  • Hoe ervaart u de ontvangst bij de receptie? Goed
  • Welke persoon heeft u (als laatste) onderzocht of behandeld? Lianne Soldaat

Reactie van het bedrijf

Dank u wel voor uw mooie beoordeling

10

Prettige ontvangst en adequate behandeling

Behandeling startte op de afgesproken tijd. Uitermate vriendelijke ontvangst door assistente. Snel verloop van behandeling.

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Communicatie
  • Hygiëne
  • Hoe waardeerde u na het laatste bezoek het resultaat van de behandeling door uw tandarts?
  • Welke beroepsbeoefenaar(s) heeft/hebben u tijdens uw laatste bezoek behandeld? Tandarts, Mondhygiënist(e)
  • Hoe waardeerde u tijdens uw laatste bezoek de manier waarop u betrokken werd bij het besluit voor uw behandeling? zeer goed.
  • Hoe ervaart u ons afspraak systeem? uitstekend
  • Wilt u een cijfer geven voor onze praktijk? 10
  • Hoe ervaart u de ontvangst bij de receptie? buitengewoon vriendelijk
  • Welke persoon heeft u (als laatste) onderzocht of behandeld? Thomas Wermenbol

Reactie van het bedrijf

Dank u wel voor deze mooie beoordeling en we geven de complimenten zeker door aan de collega's

10

Je wordt altijd vriendelijk en goed geholpen.

Je wordt altijd netjes en goed geholpen. Tevens krijg je goed advies hoe je gebit te verzorgen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Communicatie
  • Hygiëne
  • Hoe waardeerde u na het laatste bezoek het resultaat van de behandeling door uw tandarts?
  • Welke beroepsbeoefenaar(s) heeft/hebben u tijdens uw laatste bezoek behandeld? Mondhygiënist(e)
  • Hoe waardeerde u tijdens uw laatste bezoek de manier waarop u betrokken werd bij het besluit voor uw behandeling? N.v.t.
  • Hoe ervaart u ons afspraak systeem? N.v.t.
  • Wilt u een cijfer geven voor onze praktijk? 10
  • Hoe ervaart u de ontvangst bij de receptie? Prima
  • Welke persoon heeft u (als laatste) onderzocht of behandeld? Kamila Wiatr

Reactie van het bedrijf

We geven de complimenten zeker door aan Kamila, dank u wel hiervoor.

10

Prima

Het bevalt me goed.

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Communicatie
  • Hygiëne
  • Hoe waardeerde u na het laatste bezoek het resultaat van de behandeling door uw tandarts?
  • Welke beroepsbeoefenaar(s) heeft/hebben u tijdens uw laatste bezoek behandeld? Tandarts
  • Hoe waardeerde u tijdens uw laatste bezoek de manier waarop u betrokken werd bij het besluit voor uw behandeling? N.v.t.
  • Hoe ervaart u ons afspraak systeem? Prima
  • Wilt u een cijfer geven voor onze praktijk? 9
  • Hoe ervaart u de ontvangst bij de receptie? Prima en altijd erg vriendelijk
  • Welke persoon heeft u (als laatste) onderzocht of behandeld? Lianne Soldaat

Reactie van het bedrijf

Fijn dat u de praktijk zo 'n mooi cijfer geeft, onze dank hiervoor

9

fijne tandarts praktijk

je word er goed geholpen

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Communicatie
  • Hygiëne
  • Hoe waardeerde u na het laatste bezoek het resultaat van de behandeling door uw tandarts?
  • Welke beroepsbeoefenaar(s) heeft/hebben u tijdens uw laatste bezoek behandeld? Tandarts, Mondhygiënist(e)
  • Hoe waardeerde u tijdens uw laatste bezoek de manier waarop u betrokken werd bij het besluit voor uw behandeling? prima
  • Hoe ervaart u ons afspraak systeem? prima
  • Wilt u een cijfer geven voor onze praktijk? 9
  • Hoe ervaart u de ontvangst bij de receptie? prima
  • Welke persoon heeft u (als laatste) onderzocht of behandeld? N.v.t.

Reactie van het bedrijf

Dank u wel voor uw positieve beoordeling

8

Goed geholpen

Mijn complimentje voor Diederik en assistente voor de behandeling die onze zoon nodig had. Ze vertelden duidelijk wat ze gingen doen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Communicatie
  • Hygiëne
  • Hoe waardeerde u na het laatste bezoek het resultaat van de behandeling door uw tandarts?
  • Welke beroepsbeoefenaar(s) heeft/hebben u tijdens uw laatste bezoek behandeld? Tandarts, Assistent(e)
  • Hoe waardeerde u tijdens uw laatste bezoek de manier waarop u betrokken werd bij het besluit voor uw behandeling? Heel goed
  • Hoe ervaart u ons afspraak systeem? Slecht
  • Wilt u een cijfer geven voor onze praktijk? 8
  • Hoe ervaart u de ontvangst bij de receptie? Goed
  • Welke persoon heeft u (als laatste) onderzocht of behandeld? Diederik Filius

Reactie van het bedrijf

Fijn dat Diederik met de assistente de juiste behandeling voor uw zoontje konden betekenen. we geven het zeker door aan hen.

10

Ontspannen, aandacht en deskundig

Een gezellig bezoek aan de tandarts, dat is wat iedere moeder wil. Door de tijd, aandacht en ontspannenheid lagen ze rustig in de stoel bij Petra en was de afspraak zo voorbij. Met nog handige tips van Karin kunnen we thuis weer verder aan de slag.

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Communicatie
  • Hygiëne
  • Hoe waardeerde u na het laatste bezoek het resultaat van de behandeling door uw tandarts?
  • Welke beroepsbeoefenaar(s) heeft/hebben u tijdens uw laatste bezoek behandeld? Tandarts, Assistent(e)
  • Hoe waardeerde u tijdens uw laatste bezoek de manier waarop u betrokken werd bij het besluit voor uw behandeling? Prettig
  • Hoe ervaart u ons afspraak systeem? N.v.t.
  • Wilt u een cijfer geven voor onze praktijk? 9
  • Hoe ervaart u de ontvangst bij de receptie? Het is altijd een warm ontvangst
  • Welke persoon heeft u (als laatste) onderzocht of behandeld? Karen Mørup

Reactie van het bedrijf

Dank u wel voor deze mooie woorden, we geven zeker de complimenten door aan Petra en Karen en de receptie.

10

Kamila is fantastisch!

Vriendelijk, rustig, behulpzaam, begripvol en kundig

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Communicatie
  • Hygiëne
  • Hoe waardeerde u na het laatste bezoek het resultaat van de behandeling door uw tandarts? N.v.t.
  • Welke beroepsbeoefenaar(s) heeft/hebben u tijdens uw laatste bezoek behandeld? Mondhygiënist(e)
  • Hoe waardeerde u tijdens uw laatste bezoek de manier waarop u betrokken werd bij het besluit voor uw behandeling? N.v.t.
  • Hoe ervaart u ons afspraak systeem? N.v.t.
  • Wilt u een cijfer geven voor onze praktijk? 8
  • Hoe ervaart u de ontvangst bij de receptie? Vriendelijk
  • Welke persoon heeft u (als laatste) onderzocht of behandeld? Kamila Wiatr

Reactie van het bedrijf

Wij vinden haar ook fantastisch, net als al onze collega's. Fijn dat u het ook zo ervaart, we geven de complimenten zeker door.

10

Prima

De combinatie van controle en reinigen is heel prettig. Aardige tandarts en mondhygiënist, altijd even vriendelijk. En na een half uur sta ik weer buiten en kan ik er weer een half jaar tegen. Heel prettig!

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Communicatie
  • Hygiëne
  • Hoe waardeerde u na het laatste bezoek het resultaat van de behandeling door uw tandarts?
  • Welke beroepsbeoefenaar(s) heeft/hebben u tijdens uw laatste bezoek behandeld? Tandarts, Mondhygiënist(e)
  • Hoe waardeerde u tijdens uw laatste bezoek de manier waarop u betrokken werd bij het besluit voor uw behandeling? N.v.t.
  • Hoe ervaart u ons afspraak systeem? Prima
  • Wilt u een cijfer geven voor onze praktijk? 9
  • Hoe ervaart u de ontvangst bij de receptie? Vriendelijk
  • Welke persoon heeft u (als laatste) onderzocht of behandeld? N.v.t.

Reactie van het bedrijf

Wat fijn dat het elk half jaar weer een prettige ervaring is

7

Iedereen deed z’n best om het zo aangenaam mogelijk te maken

Naar de tandarts gaan is natuurlijk nooit leuk, maar iedereen deed zijn best ervoor te zorgen dat het zo acceptabel mogelijk was.

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Communicatie
  • Hygiëne
  • Hoe waardeerde u na het laatste bezoek het resultaat van de behandeling door uw tandarts? N.v.t.
  • Welke beroepsbeoefenaar(s) heeft/hebben u tijdens uw laatste bezoek behandeld? Tandarts, Mondhygiënist(e)
  • Hoe waardeerde u tijdens uw laatste bezoek de manier waarop u betrokken werd bij het besluit voor uw behandeling? N.v.t.
  • Hoe ervaart u ons afspraak systeem? Prima hoor
  • Wilt u een cijfer geven voor onze praktijk? 7
  • Hoe ervaart u de ontvangst bij de receptie? Behulpzaam en aardig
  • Welke persoon heeft u (als laatste) onderzocht of behandeld? N.v.t.

Reactie van het bedrijf

Fijn dat het elk half jaar "moeten" dan toch een beetje acceptabel is voor u, dan is onze missie geslaagd.

8

hele fijne praktijk!

Zeer klantvriendelijke ontspannen benadering, alleen jammer dat het (moet zeker half jaar vooruit) best moeilijk af te spreken is (helemaal bij dubbele afspraak).

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Communicatie
  • Hygiëne
  • Hoe waardeerde u na het laatste bezoek het resultaat van de behandeling door uw tandarts?
  • Welke beroepsbeoefenaar(s) heeft/hebben u tijdens uw laatste bezoek behandeld? Tandarts, Assistent(e)
  • Hoe waardeerde u tijdens uw laatste bezoek de manier waarop u betrokken werd bij het besluit voor uw behandeling? zeer goed
  • Hoe ervaart u ons afspraak systeem? goed
  • Wilt u een cijfer geven voor onze praktijk? 8
  • Hoe ervaart u de ontvangst bij de receptie? zeer vriendelijk
  • Welke persoon heeft u (als laatste) onderzocht of behandeld? Rabiea Alshikkador

Reactie van het bedrijf

Fijn dat u de behandelingen als ontspannen heeft ervaren. Wij zijn ons er van bewust dat het plannen een lastig verhaal is, het heeft zeker onze aandacht.

10

Hele fijne sfeer

De zorg die verleend wordt wordt echt met passie en heel veel plezier gedaan. Een hele prettige ervaring. De eventuele klachten aan het gebit worden heel serieus opgenomen Er wordt vooral goed naar je geluisterd en je vragen heel goed beantwoord. In het verleden bij andere tandartsen waar ik geweest ben heb ik heel andere ervaringen opgedaan, wat een verademing!

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Communicatie
  • Hygiëne
  • Hoe waardeerde u na het laatste bezoek het resultaat van de behandeling door uw tandarts?
  • Welke beroepsbeoefenaar(s) heeft/hebben u tijdens uw laatste bezoek behandeld? Tandarts, Mondhygiënist(e)
  • Hoe waardeerde u tijdens uw laatste bezoek de manier waarop u betrokken werd bij het besluit voor uw behandeling? Zeer goed
  • Hoe ervaart u ons afspraak systeem? Goed
  • Wilt u een cijfer geven voor onze praktijk? 9
  • Hoe ervaart u de ontvangst bij de receptie? Zeer vriendelijk
  • Welke persoon heeft u (als laatste) onderzocht of behandeld? Kamila Wiatr

Reactie van het bedrijf

Wat mooie woorden voor al onze collega's, dank u wel hiervoor

6

Onprettig door gebrek aan communicatie

Tijdens mijn laatste afspraak werd mijn kies gerepareerd waar een stukje van was afgebroken. Het bleek dat er geboord moest worden, maar dat zou niet lang duren. Tijdens de behandeling bleek het meer werk te zijn, dan vooraf werd gedacht. Prima, kan gebeuren. Maar ik had het wel prettig gevonden als mij tijdens de behandeling werd uitgelegd wat er werd gedaan en wat er nog ging komen. Ik voelde mij erg verloren in die stoel. Ook werd er na afloop niets gecommuniceerd. Ik vond het geen fijne ervaring.

  • Aanbevelen? Nee
  • Klantvriendelijkheid
  • Communicatie
  • Hygiëne
  • Hoe waardeerde u na het laatste bezoek het resultaat van de behandeling door uw tandarts?
  • Welke beroepsbeoefenaar(s) heeft/hebben u tijdens uw laatste bezoek behandeld? Tandarts, Assistent(e)
  • Hoe waardeerde u tijdens uw laatste bezoek de manier waarop u betrokken werd bij het besluit voor uw behandeling? Ik vond dat er tw weinig communicatie was tijdens en na de behandeling
  • Hoe ervaart u ons afspraak systeem? Prettig, maar de afspraak wordt regelmatig alsnog door jullie telefonisch verzet
  • Wilt u een cijfer geven voor onze praktijk? 6
  • Hoe ervaart u de ontvangst bij de receptie? Enorm vriendelijk
  • Welke persoon heeft u (als laatste) onderzocht of behandeld? N.v.t.

Reactie van het bedrijf

Wat vervelend dat u laatste behandeling niet zo is verlopen wat u ervan verwachtte. Het helpt ons heel erg wanneer u het op het moment dat u in de kamer bent het uitlegt aan de collega's wat u niet prettig vond, zij kunnen dit meteen met u oppakken

10

Perfecte zorg

Erg vriendelijke en vooral duidelijke uitleg.

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Communicatie
  • Hygiëne
  • Hoe waardeerde u na het laatste bezoek het resultaat van de behandeling door uw tandarts?
  • Welke beroepsbeoefenaar(s) heeft/hebben u tijdens uw laatste bezoek behandeld? Tandarts, Assistent(e)
  • Hoe waardeerde u tijdens uw laatste bezoek de manier waarop u betrokken werd bij het besluit voor uw behandeling? Super
  • Hoe ervaart u ons afspraak systeem? Geweldig
  • Wilt u een cijfer geven voor onze praktijk? 4
  • Hoe ervaart u de ontvangst bij de receptie? Erg vriendelijk
  • Welke persoon heeft u (als laatste) onderzocht of behandeld? Bo van der Bend

Reactie van het bedrijf

Dank u wel voor deze mooie beoordeling

Bedrijfsgegevens

Roggestraat 158

7311CE Apeldoorn

055-5224040

[email protected]

Over Beekpark Tandartsen

Onze werkwijze Behandeling in samenspraak met de patiënt Onze patiënten zijn onze gasten. Wij informeren en adviseren onze patiënten zo duidelijk en uitvoerig mogelijk vanuit onze ervaring en de laatste wetenschappelijke inzichten, waarna de patiënt zelf beslist over zijn of haar behandeling. Wij eerbiedigen uw rechtspositie zoals deze is neergelegd in de Wet op de Geneeskundige Behandelingsovereenkomst. Meerstoelenconcept Om professioneel, efficiënt en ontspannen onze patiënten te kunnen helpen, werken wij volgens het ‘meerstoelenconcept’. Hierbij worden taken door de tandarts gedelegeerd aan (preventie)assistenten en mondhygiënisten. De tandarts behoudt de regie. Deze vorm van taakdelegatie is conform de Wet BIG. Specialisaties in huis In onze praktijk werken meerdere tandartsen en assistenten met hun eigen specialisaties. Hierdoor kunnen veel specialistische behandelingen gewoon binnen onze praktijk worden uitgevoerd. Bovendien zien meer tandartsen uw gebit, zodat eerder uitgevoerde behandelingen kritisch worden geëvalueerd. Zo kunnen we de hoge kwaliteit van onze tandheelkundige zorg waarborgen.

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.