Nog nooit op de afgesproken tijd geholpen.

Ook de laatste afspraak om 9.40 uur liep uit. Wordt er om 9.35 naar mijn huis gebeld dat het uitloopt. Ik ben een half uur fietsen onderweg naar de praktijk. Men wordt verzocht om 5 minuten voor de afspraak aanwezig te zijn.

• Hygiëne
  • Welke beroepsbeoefenaar(s) heeft/hebben u tijdens uw laatste bezoek behandeld? Tandarts, Mondhygiënist(e)
  • Hoe waardeerde u tijdens uw laatste bezoek de manier waarop u betrokken werd bij het besluit voor uw behandeling? N.v.t.
  • Hoe ervaart u ons afspraak systeem? redeliijk
  • Wilt u een cijfer geven voor onze praktijk? 7
  • Hoe ervaart u de ontvangst bij de receptie? goed

Adequaat in alle opzichten

Zoals bovenstaand. Deskundig, rustgevend, geduldig, professioneel.

• Hygiëne
  • Welke beroepsbeoefenaar(s) heeft/hebben u tijdens uw laatste bezoek behandeld? Mondhygiënist(e)
  • Hoe waardeerde u tijdens uw laatste bezoek de manier waarop u betrokken werd bij het besluit voor uw behandeling? Heel duidelijk met ruimte voor vragen en overleg
  • Hoe ervaart u ons afspraak systeem? Ik doe alles telefonisch of aan de receptie
  • Wilt u een cijfer geven voor onze praktijk? 10
  • Hoe ervaart u de ontvangst bij de receptie? Vriendelijk en laagdrempelig
  • Welke persoon heeft u (als laatste) onderzocht of behandeld? Kamila Wiatr

Moest erg lachen

Ik vond het een beetje spannend. Maar mocht als eerste op de grote stoel, van mijn grote broer. De tandarts maakte van de stoel een bed en ik kon dan met mn gezicht in het zonnetje gaan liggen. Mijn tanden werden paars gemaakt, vet cool! Maar het mocht niet blijven zitten, met een blaasmachine en een douche werd alles weg gespoeld. Ik moest heel hard lachen want dat kietelt zo. Mike (3jr)

• Hygiëne
  • Hoe waardeerde u na het laatste bezoek het resultaat van de behandeling door uw tandarts? N.v.t.
  • Welke beroepsbeoefenaar(s) heeft/hebben u tijdens uw laatste bezoek behandeld? Onbekend
  • Hoe ervaart u de ontvangst bij de receptie? Enthousiast
  • Welke persoon heeft u (als laatste) onderzocht of behandeld? Almina Adrovic

Altijd met een gerust hart naar de tandarts. Ze stellen mij altijd gerust door alles wat ze doen te vertellen of uit te leggen.

• Hygiëne
  • Hoe waardeerde u tijdens uw laatste bezoek de manier waarop u betrokken werd bij het besluit voor uw behandeling? Goed
  • Wilt u een cijfer geven voor onze praktijk? 8
  • Hoe ervaart u de ontvangst bij de receptie? Goed, vriendelijk

Vriendelijk personeel

Controle afspraak, niet zo bijzonder. Maar door de vriendelijke tandarts en assistente ben ik mijn dag met een lach begonnen. Wachtruimte ziet er ook super mooi uit!

• Hoe ervaart u de ontvangst bij de receptie? Vriendelijk
  • Welke persoon heeft u (als laatste) onderzocht of behandeld? N.v.t.

met mijn pijn klachten werd ik snel en goed geholpen.

mijn pijnklachten werden snel en goed verholpen.

• Hygiëne
  • Hoe waardeerde u tijdens uw laatste bezoek de manier waarop u betrokken werd bij het besluit voor uw behandeling? goed
  • Hoe ervaart u de ontvangst bij de receptie? goed
  • Welke persoon heeft u (als laatste) onderzocht of behandeld? Elvyra van Dijk

Heel goed

De namen was ik al gelijk kwijt, maar ze waren heel lief.

• Hygiëne
  • Hoe waardeerde u tijdens uw laatste bezoek de manier waarop u betrokken werd bij het besluit voor uw behandeling? Heel goed
  • Wilt u een cijfer geven voor onze praktijk? 9
  • Hoe ervaart u de ontvangst bij de receptie? Heel goed

In één woord: empatisch.

Deskundig, vriendelijk, de patiënt staat centraal, humor, persoonlijk.

• Hygiëne
  • Hoe waardeerde u tijdens uw laatste bezoek de manier waarop u betrokken werd bij het besluit voor uw behandeling? Zeer positief
  • Wilt u een cijfer geven voor onze praktijk? 9
  • Hoe ervaart u de ontvangst bij de receptie? Uiterst vriendelijk, de mevrouw wist dat ik voor een lange behandeling kwam.

Grandioos

Na een belletje wordt er direct actie ondernomen en de ontsteking zorgvuldig behandeld, weinig klachten achteraf.

Vriendelijke en prettige behandeling

Was wat later aan de beurt maar dat kan gebeuren, geen probleem. Vriendelijke behandelaars ben de namen even vergeten. Ik zou Beekparktandartsen zeker aanbevelen Op de vraag welke persoon mij het laatste heeft onderzocht heb ik maar wat ingevuld omdat ik het anders niet kan versturen maar ik weet de naam niet meer wie dat was.

• Hygiëne
  • Hoe waardeerde u tijdens uw laatste bezoek de manier waarop u betrokken werd bij het besluit voor uw behandeling? Positief
  • Wilt u een cijfer geven voor onze praktijk? 8
  • Hoe ervaart u de ontvangst bij de receptie? goed en vriendelijk
  • Welke persoon heeft u (als laatste) onderzocht of behandeld? Wouter Roetgering

Het is snel en goed gegaan...

momenteel zijn de klachten verholpen...

• Hygiëne
  • Hoe ervaart u ons afspraak systeem? prima
  • Wilt u een cijfer geven voor onze praktijk? 10
  • Hoe ervaart u de ontvangst bij de receptie? ok
  • Welke persoon heeft u (als laatste) onderzocht of behandeld? N.v.t.

Alles ging naar wens, behalve de wachttijd. Jullie lopen altijd vertraging.

• Hygiëne
  • Hoe waardeerde u tijdens uw laatste bezoek de manier waarop u betrokken werd bij het besluit voor uw behandeling? 10
  • Hoe ervaart u ons afspraak systeem? onduidelijk, ik kreeg bij de receptie een afspraak die niet zichtbaar was online
  • Wilt u een cijfer geven voor onze praktijk? 7
  • Hoe ervaart u de ontvangst bij de receptie? Prima
  • Welke persoon heeft u (als laatste) onderzocht of behandeld? Kamila Wiatr

Heel lief

Ik was heeeel erg bang. De tandarts en assistent waren heel lief voor mij zodat de angst wat verdween.

• Hygiëne
  • Hoe waardeerde u tijdens uw laatste bezoek de manier waarop u betrokken werd bij het besluit voor uw behandeling? prima
  • Hoe ervaart u de ontvangst bij de receptie? prima
  • Welke persoon heeft u (als laatste) onderzocht of behandeld? N.v.t.

Tijd en aandacht tijdens de behandeling

• Hygiëne
  • Hoe ervaart u ons afspraak systeem? Goed, maar lange wachttijd
  • Wilt u een cijfer geven voor onze praktijk? 9
  • Hoe ervaart u de ontvangst bij de receptie? Goed, vriendelijk gegroet

Van alle Tanden Thuis:)

Snel Accuraat Professioneel Zorgvuldig Mooi team compleet Vriendelijk en afgestemd

• Hygiëne
  • Welke beroepsbeoefenaar(s) heeft/hebben u tijdens uw laatste bezoek behandeld? Tandarts, Assistent(e), Mondhygiënist(e)
  • Hoe ervaart u ons afspraak systeem? N.v.t.
  • Wilt u een cijfer geven voor onze praktijk? 9
  • Hoe ervaart u de ontvangst bij de receptie? Heel heel heel goed
  • Welke persoon heeft u (als laatste) onderzocht of behandeld? N.v.t.

goede uitleg van en communicatie over de behandeling

• Hygiëne
  • Hoe ervaart u ons afspraak systeem? N.v.t.
  • Hoe ervaart u de ontvangst bij de receptie? prima

Prettige kennismaking met tandarts voor onze 3- jarige zoon

Rustig, ontspannen, goed reagerend op Jesper

• Hoe ervaart u ons afspraak systeem? Weinig transparant

Fijne behandeling

Pinctueel, aardig, en omdat de controle vlot ging kon gelijk reiniging plaatsvinden. Bedankt.

• Hygiëne
  • Hoe ervaart u ons afspraak systeem? Duurt wel lang maar vroeg in de ochrend is fijne optie. En als er gaatjes zijn in het rooster word je gebeld.
  • Wilt u een cijfer geven voor onze praktijk? 9
  • Hoe ervaart u de ontvangst bij de receptie? Zeer vriendelijk en behulpzaam Ik weet niet meer hoe de tandarts heet, maar vriendelijke vrouw die ook mijn kids heeft geholpen eerder.

Fijne en persoonlijke behandeling

Nogmaals; fijne en persoonlijke behandeling!

• Hoe ervaart u de ontvangst bij de receptie? 8
  • Welke persoon heeft u (als laatste) onderzocht of behandeld? Ines

Ik ben altijd tevreden met het servers die ik krijg

Altijd goed

• Hoe ervaart u de ontvangst bij de receptie? Tevreden
  • Welke persoon heeft u (als laatste) onderzocht of behandeld? Thomas Wermenbol

Een praktijk die rust en vakkundigheid uitstraalt

De ontvangst is zeer vriendelijk. De wachtruimte ziet er gezellig uit. Er staan ook heerlijke fauteuils. Werkten keurig op tijd. Er wordt tijd genomen voor de patiënt. Je kan je verhaal kwijt en nemen de tijd om eea uit te leggen. Ik voelde me zeer welkom

• Hygiëne
  • Hoe waardeerde u tijdens uw laatste bezoek de manier waarop u betrokken werd bij het besluit voor uw behandeling? 9
  • Hoe ervaart u ons afspraak systeem? 8
  • Welke persoon heeft u (als laatste) onderzocht of behandeld? Elvyra van Dijk

Super fijn

Ben zeer tevreden met deze praktijk

• Hygiëne
  • Hoe waardeerde u tijdens uw laatste bezoek de manier waarop u betrokken werd bij het besluit voor uw behandeling? Ik waardeerde het erg
  • Hoe ervaart u ons afspraak systeem? Het wordt op een fijne manier geregeld
  • Wilt u een cijfer geven voor onze praktijk? 10
  • Hoe ervaart u de ontvangst bij de receptie? Super goed!

Zeer kindvriendelijk behandeld!

We waren voor een zogenaamde ‘poetsafspraak’ om te onderzoeken of het tandenpoetsen goed gaat en het tandarts bezoek luchtig te houden. Er werd zeer goed tijd genomen en zelfs een zonnebril gehaald omdat het licht in de ogen prikte! Chapeau!

• Wilt u een cijfer geven voor onze praktijk? 9
  • Hoe ervaart u de ontvangst bij de receptie? Vriendelijk en correct

Deskundige tips gekregen.

Fijne sfeer, handige tips en ideale openingstijden.

• Wilt u een cijfer geven voor onze praktijk? 9
  • Hoe ervaart u de ontvangst bij de receptie? Vriendelijk en hulpzaam

Efficiënt, professioneel en een goede en gezellige sfeer

Erg goede gezondheidszorg. Ik kwam voor een PMO en werd snel en fijn behandeld. Tandarts en assistent hadden goede samenwerking en kletsen gezellig. Ook waren ze geïnteresseerd en professioneel.

• Hygiëne
  • Hoe waardeerde u tijdens uw laatste bezoek de manier waarop u betrokken werd bij het besluit voor uw behandeling? Heel fijn
  • Hoe ervaart u ons afspraak systeem? werkt erg goed
  • Wilt u een cijfer geven voor onze praktijk? 9
  • Hoe ervaart u de ontvangst bij de receptie? Goed welkom. Kort, maar ook gezellig.

Over Beekpark Tandartsen

Onze werkwijze Behandeling in samenspraak met de patiënt Onze patiënten zijn onze gasten. Wij informeren en adviseren onze patiënten zo duidelijk en uitvoerig mogelijk vanuit onze ervaring en de laatste wetenschappelijke inzichten, waarna de patiënt zelf beslist over zijn of haar behandeling. Wij eerbiedigen uw rechtspositie zoals deze is neergelegd in de Wet op de Geneeskundige Behandelingsovereenkomst. Meerstoelenconcept Om professioneel, efficiënt en ontspannen onze patiënten te kunnen helpen, werken wij volgens het ‘meerstoelenconcept’. Hierbij worden taken door de tandarts gedelegeerd aan (preventie)assistenten en mondhygiënisten. De tandarts behoudt de regie. Deze vorm van taakdelegatie is conform de Wet BIG. Specialisaties in huis In onze praktijk werken meerdere tandartsen en assistenten met hun eigen specialisaties. Hierdoor kunnen veel specialistische behandelingen gewoon binnen onze praktijk worden uitgevoerd. Bovendien zien meer tandartsen uw gebit, zodat eerder uitgevoerde behandelingen kritisch worden geëvalueerd. Zo kunnen we de hoge kwaliteit van onze tandheelkundige zorg waarborgen.