Filters

9

snelle , vriendelijke en doelmatige behandeling

Mooi dat de behandeling in 1 keer kan worden afgehandeld. er was bij mij onduidelijkheid over de zinsnede mbt sms je dat een half uur van te voren zou komen omdat ik al vroeg aanwezig moest zijn was ik er vanuit gegaan dat het sms je met name bedoeld was voor later op de dag als mogelijk aantal behandelingen waren uitgelopen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Communicatie
  • Hygiëne
  • Hoe waardeerde u na het laatste bezoek het resultaat van de behandeling door uw tandarts?
  • Welke beroepsbeoefenaar(s) heeft/hebben u tijdens uw laatste bezoek behandeld? Tandarts, Assistent(e), Mondhygiënist(e)
  • Hoe waardeerde u tijdens uw laatste bezoek de manier waarop u betrokken werd bij het besluit voor uw behandeling? prima
  • Hoe ervaart u ons afspraak systeem? goed
  • Wilt u een cijfer geven voor onze praktijk? 9
  • Hoe ervaart u de ontvangst bij de receptie? vriendelijk en behulpzaam
4

Ik vind het nieuwe afsprakensysteem erg omslachtig, niet handig met kinderen.

Het afsprakensysteem is omslachtig en onhandig. Je weet als ouder niet wie het bericht krijgt of wordt gebeld. Ik vind de manier van behandelen ook niet altijd wenselijk en veel tijd kosten. Alles wat er in voorbereiding gedaan wordt voor het vullen van een gaatje draagt niet bij voor dd kinderen om op een beetje ontspannen manier naar de tandarts te gaan.

  • Aanbevelen? Nee
  • Klantvriendelijkheid
  • Communicatie
  • Hygiëne
  • Hoe waardeerde u na het laatste bezoek het resultaat van de behandeling door uw tandarts?
  • Welke beroepsbeoefenaar(s) heeft/hebben u tijdens uw laatste bezoek behandeld? Assistent(e)
  • Hoe waardeerde u tijdens uw laatste bezoek de manier waarop u betrokken werd bij het besluit voor uw behandeling? Was voor controle
  • Hoe ervaart u ons afspraak systeem? Slecht
  • Wilt u een cijfer geven voor onze praktijk? 5
8

Zeer tevreden

Ik werd zeer vriendelijke behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Communicatie
  • Hygiëne
  • Hoe waardeerde u na het laatste bezoek het resultaat van de behandeling door uw tandarts?
  • Welke beroepsbeoefenaar(s) heeft/hebben u tijdens uw laatste bezoek behandeld? Tandarts
  • Hoe waardeerde u tijdens uw laatste bezoek de manier waarop u betrokken werd bij het besluit voor uw behandeling? Goed
  • Hoe ervaart u ons afspraak systeem? Lastig
  • Wilt u een cijfer geven voor onze praktijk? 8
  • Hoe ervaart u de ontvangst bij de receptie? Prima
9

Deskundige en flexibele tandartspraktijk

Indien nodig kun je er snel terecht en tot nu toe zijn al mijn problemen - en ik heb geen goed gebit - goed opgelost. Communicatie over wat men voorstelt en doet is goed.

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Communicatie
  • Hygiëne
  • Hoe waardeerde u na het laatste bezoek het resultaat van de behandeling door uw tandarts?
  • Welke beroepsbeoefenaar(s) heeft/hebben u tijdens uw laatste bezoek behandeld? Tandarts, Assistent(e), Mondhygiënist(e)
  • Hoe waardeerde u tijdens uw laatste bezoek de manier waarop u betrokken werd bij het besluit voor uw behandeling? Goed
  • Hoe ervaart u ons afspraak systeem? Eerlijk gezegd het enige punt waar ik minder tevreden over ben. Het werkt nl. alleen als je binnen een half uur bij de praktijk kunt zijn (en dag geldt voor mij niet)
  • Wilt u een cijfer geven voor onze praktijk? 9
  • Hoe ervaart u de ontvangst bij de receptie? Vriendelijk en proffesioneel
10

Goed zoals altijd

Verdoving laten zetten met de nieuwe ‘pen’ is veel fijner. Mevrouwen waren aardig en legden alles goed uit. Ik ben 8 jaar

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Communicatie
  • Hygiëne
  • Hoe waardeerde u na het laatste bezoek het resultaat van de behandeling door uw tandarts?
  • Welke beroepsbeoefenaar(s) heeft/hebben u tijdens uw laatste bezoek behandeld? Tandarts, Assistent(e)
  • Hoe waardeerde u tijdens uw laatste bezoek de manier waarop u betrokken werd bij het besluit voor uw behandeling? N.v.t.
  • Hoe ervaart u ons afspraak systeem? Goed
  • Wilt u een cijfer geven voor onze praktijk? 9
  • Hoe ervaart u de ontvangst bij de receptie? Goed
10

Vakkundig en persoonlijk!

Zoals zovelen is een bezoek aan de tandarts voor mij angst overwinnen. Het heeft me enorm geholpen dat zowel de tandarts als de assistenten mij op een prettige en persoonlijke manier geruststelde en mij alle ruimte gaven tijdens de behandeling om aan te geven als er iets zou zijn. Het was voor het eerst dat ik me op mijn gemak voelde. En dat na de controle direct mijn voortand vakkundig werd gerepareerd zorgde ervoor dat ik daarvoor niet apart terug hoefde te komen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Communicatie
  • Hygiëne
  • Hoe waardeerde u na het laatste bezoek het resultaat van de behandeling door uw tandarts?
  • Welke beroepsbeoefenaar(s) heeft/hebben u tijdens uw laatste bezoek behandeld? Tandarts, Assistent(e), Mondhygiënist(e)
  • Hoe waardeerde u tijdens uw laatste bezoek de manier waarop u betrokken werd bij het besluit voor uw behandeling? Zeer goed
  • Hoe ervaart u ons afspraak systeem? Werkt uitstekend
  • Wilt u een cijfer geven voor onze praktijk? 9
  • Hoe ervaart u de ontvangst bij de receptie? Prima
8

Prima geholpen

Ik had een korte afspraak voor het ophalen van een nachtbeugel. Eerder aangeven dat ik pas na 07.30 beschikbaar ben, uiteindelijk toch een berichtje dat ik om 07.10 verwacht werd.

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Communicatie
  • Hygiëne
  • Hoe waardeerde u na het laatste bezoek het resultaat van de behandeling door uw tandarts? N.v.t.
  • Welke beroepsbeoefenaar(s) heeft/hebben u tijdens uw laatste bezoek behandeld? Assistent(e)
  • Hoe waardeerde u tijdens uw laatste bezoek de manier waarop u betrokken werd bij het besluit voor uw behandeling? N.v.t.
  • Hoe ervaart u ons afspraak systeem? Fijn. Je kunt snel terecht
  • Wilt u een cijfer geven voor onze praktijk? 9
  • Hoe ervaart u de ontvangst bij de receptie? Vriendelijk
10

Prima

Handig dat tijdslot en snel en kundig geholpen

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Communicatie
  • Hygiëne
  • Hoe waardeerde u na het laatste bezoek het resultaat van de behandeling door uw tandarts?
  • Welke beroepsbeoefenaar(s) heeft/hebben u tijdens uw laatste bezoek behandeld? Tandarts, Mondhygiënist(e)
  • Hoe waardeerde u tijdens uw laatste bezoek de manier waarop u betrokken werd bij het besluit voor uw behandeling? Goed
  • Hoe ervaart u ons afspraak systeem? Goed
  • Wilt u een cijfer geven voor onze praktijk? 10
  • Hoe ervaart u de ontvangst bij de receptie? Goed
9

Controle snel en kundig. Reiniging blijft goed maar ongemakkelijk.

Controle ging vlot en was gelukkig goed. Goede ervaringen bij beekpark tandartsen in het verleden. Reiniging heb ik wat moeite mee, ligt niet echt aan de behandeling, maar vind het vervelend. Had medicijnlijst mee die is ook netjes overgenomen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Communicatie
  • Hygiëne
  • Hoe waardeerde u na het laatste bezoek het resultaat van de behandeling door uw tandarts?
  • Welke beroepsbeoefenaar(s) heeft/hebben u tijdens uw laatste bezoek behandeld? Tandarts, Assistent(e)
  • Hoe waardeerde u tijdens uw laatste bezoek de manier waarop u betrokken werd bij het besluit voor uw behandeling? Goed, kon zelf aangeven of ik de reiniging op dat moment wilde hebben.
  • Hoe ervaart u ons afspraak systeem? Lastig
  • Wilt u een cijfer geven voor onze praktijk? 9
  • Hoe ervaart u de ontvangst bij de receptie? Uitstekend
7

Goede tandartsen en mondhygiënisten.

Wanneer er iets aan de hand is plannen ze je snel in zodat je goed geholpen kunt worden. Soms lopen de afspraken niet helemaal goed, dit kan nog wel verbeterd worden.

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Communicatie
  • Hygiëne
  • Hoe waardeerde u na het laatste bezoek het resultaat van de behandeling door uw tandarts?
  • Welke beroepsbeoefenaar(s) heeft/hebben u tijdens uw laatste bezoek behandeld? Tandarts, Assistent(e)
  • Hoe waardeerde u tijdens uw laatste bezoek de manier waarop u betrokken werd bij het besluit voor uw behandeling? Goed
  • Hoe ervaart u ons afspraak systeem? dit kan beter, de afspraak was niet goed ingepland.
  • Wilt u een cijfer geven voor onze praktijk? 7
  • Hoe ervaart u de ontvangst bij de receptie? heel goed
8

keurige professionele praktijk

ik vind het goede tandartsenpraktijk

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Communicatie
  • Hygiëne
  • Hoe waardeerde u na het laatste bezoek het resultaat van de behandeling door uw tandarts?
  • Welke beroepsbeoefenaar(s) heeft/hebben u tijdens uw laatste bezoek behandeld? Mondhygiënist(e)
  • Hoe waardeerde u tijdens uw laatste bezoek de manier waarop u betrokken werd bij het besluit voor uw behandeling? prettig
  • Hoe ervaart u ons afspraak systeem? duidelijk
  • Wilt u een cijfer geven voor onze praktijk? 8
  • Hoe ervaart u de ontvangst bij de receptie? zakelijk
9

prima, goed werk met goede aandacht

Ik ben zeker tevreden over de wijze behandeling en benadering. Dat is in het verleden wel minder geweest, dat ik dacht (van de tandarts en mondhygiëniste); wat doen die hier? Ik heb toen overwogen een andere tandheelkundig instelling te zoeken. Ook prettig de toelichting op de behandeling te vernemen van Kamilla en Thomas over een mogelijke implantaat. Ik schrok wel van het effect van de cyste, dat ik op de röntgenfoto zag, mbt afbraak van het kaakbeen en dat er mogelijk eerst weer botgroei gegenereerd zou moeten worden alvorens ... Dat had ik graag eerder willen weten. In het algemeen over het laatste contact: prima. Vriendelijke groet, Leo Jonker

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Communicatie
  • Hygiëne
  • Hoe waardeerde u na het laatste bezoek het resultaat van de behandeling door uw tandarts?
  • Welke beroepsbeoefenaar(s) heeft/hebben u tijdens uw laatste bezoek behandeld? Tandarts, Mondhygiënist(e)
  • Hoe waardeerde u tijdens uw laatste bezoek de manier waarop u betrokken werd bij het besluit voor uw behandeling? goed
  • Hoe ervaart u ons afspraak systeem? prima
  • Wilt u een cijfer geven voor onze praktijk? 9
  • Hoe ervaart u de ontvangst bij de receptie? goed
10

Vakmensen !

Op oudejaarsdag , op een onmogelijk tijdstip moeten bellen wegens een snel opkomende ontsteking; ik kon direct terecht. Thomas heeft zonder aarzelen een wortelkanaalbehandeling uitgevoerd, zonder een moment van pijn ! Zonder uitzondering ben ik de afgelopen jaren door de mensen van deze praktijk geweldig geholpen !

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Communicatie
  • Hygiëne
  • Hoe waardeerde u na het laatste bezoek het resultaat van de behandeling door uw tandarts?
  • Welke beroepsbeoefenaar(s) heeft/hebben u tijdens uw laatste bezoek behandeld? Tandarts, Assistent(e)
  • Hoe waardeerde u tijdens uw laatste bezoek de manier waarop u betrokken werd bij het besluit voor uw behandeling? Zeer ! Menig andere tandarts had me op dat moment niet geholpen !
  • Hoe ervaart u ons afspraak systeem? Duidelijk en volledig
  • Wilt u een cijfer geven voor onze praktijk? 10
  • Hoe ervaart u de ontvangst bij de receptie? De dames zijn zeer vriendelijk en denken echt mee
9

een zeer tevreden ervaring.

Door voortvarendheid van tandarts Rianne ben ik na een grondig onderzoek van haar doorverwezen naar de kaakchirurg. Door haar inbreng, kon ik daar de volgende dag al terrecht.

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Communicatie
  • Hygiëne
  • Hoe waardeerde u na het laatste bezoek het resultaat van de behandeling door uw tandarts?
  • Welke beroepsbeoefenaar(s) heeft/hebben u tijdens uw laatste bezoek behandeld? Tandarts
  • Hoe waardeerde u tijdens uw laatste bezoek de manier waarop u betrokken werd bij het besluit voor uw behandeling? zie bovenstaand
  • Hoe ervaart u ons afspraak systeem? via de p.c. erg moeilijk
  • Wilt u een cijfer geven voor onze praktijk? 9
  • Hoe ervaart u de ontvangst bij de receptie? prima
6

Behandelingen goed, afsprakensysteem helemaal niet fijn.

Behandelingen zijn ok. Afsprakensysteem is voor mij absoluut geen verbetering.

  • Aanbevelen? Nee
  • Klantvriendelijkheid
  • Communicatie
  • Hygiëne
  • Hoe waardeerde u na het laatste bezoek het resultaat van de behandeling door uw tandarts?
  • Welke beroepsbeoefenaar(s) heeft/hebben u tijdens uw laatste bezoek behandeld? Onbekend
  • Hoe waardeerde u tijdens uw laatste bezoek de manier waarop u betrokken werd bij het besluit voor uw behandeling? Goed
  • Hoe ervaart u ons afspraak systeem? Niet ok. Nu kan ik niet meer voor of na mijn werk afspreken, omdat de tijd niet precies vastligt. Qua planning erg vervelend. Ook is een afspraak samen met mijn kind heel onhandig te plannen, waardoor extra lange wachttijden ontstaan.
  • Wilt u een cijfer geven voor onze praktijk? 6
  • Hoe ervaart u de ontvangst bij de receptie? Ligt aan de persoon die er is. Wel vervelend dat een afspraak maken aan de balie nauwelijks mogelijk is. Het dwingende advies om dat online te doen, is niet prettig. Bij telefonische vragen wordt er meestal wel netjes geantwoord.
10

perfect

uitstekend

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Communicatie
  • Hygiëne
  • Hoe waardeerde u na het laatste bezoek het resultaat van de behandeling door uw tandarts? N.v.t.
  • Welke beroepsbeoefenaar(s) heeft/hebben u tijdens uw laatste bezoek behandeld? Mondhygiënist(e)
  • Hoe waardeerde u tijdens uw laatste bezoek de manier waarop u betrokken werd bij het besluit voor uw behandeling? prima
  • Hoe ervaart u ons afspraak systeem? handig
  • Wilt u een cijfer geven voor onze praktijk? 9
  • Hoe ervaart u de ontvangst bij de receptie? prima
10

Vriendelijk&professioneel

Werd heel snel en vriendelijk binnengeroepen. En kon bij na mijn controle direct geholpen worden met een gaatje en losse vulling. Alle afspraken direct in één keer, super goede service!

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Communicatie
  • Hygiëne
  • Hoe waardeerde u na het laatste bezoek het resultaat van de behandeling door uw tandarts?
  • Welke beroepsbeoefenaar(s) heeft/hebben u tijdens uw laatste bezoek behandeld? Tandarts, Assistent(e)
  • Hoe waardeerde u tijdens uw laatste bezoek de manier waarop u betrokken werd bij het besluit voor uw behandeling? 9
  • Hoe ervaart u ons afspraak systeem? Super goed
  • Wilt u een cijfer geven voor onze praktijk? 9
  • Hoe ervaart u de ontvangst bij de receptie? Vriendelijk en gelijk een welkomsgevoel
10

Prima

Vriendelijk, accuraat, op tijd geholpen

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Communicatie
  • Hygiëne
  • Hoe waardeerde u na het laatste bezoek het resultaat van de behandeling door uw tandarts?
  • Welke beroepsbeoefenaar(s) heeft/hebben u tijdens uw laatste bezoek behandeld? Tandarts, Mondhygiënist(e)
  • Hoe waardeerde u tijdens uw laatste bezoek de manier waarop u betrokken werd bij het besluit voor uw behandeling? Goed
  • Hoe ervaart u ons afspraak systeem? Goed
  • Wilt u een cijfer geven voor onze praktijk? 9
  • Hoe ervaart u de ontvangst bij de receptie? Goed
6

De tandzorg is uitstekend, het afsprakensysteem vind ik onhandig in verband met langere reistijd dan

De tandzorg is uitstekend, het afsprakensysteem vind ik onhandig in verband met langere reistijd dan 30 minuten.

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Communicatie
  • Hygiëne
  • Hoe waardeerde u na het laatste bezoek het resultaat van de behandeling door uw tandarts?
  • Welke beroepsbeoefenaar(s) heeft/hebben u tijdens uw laatste bezoek behandeld? Tandarts, Assistent(e)
  • Hoe waardeerde u tijdens uw laatste bezoek de manier waarop u betrokken werd bij het besluit voor uw behandeling? Prima
  • Hoe ervaart u ons afspraak systeem? Onhandig. Zie boven
  • Wilt u een cijfer geven voor onze praktijk? 9
  • Hoe ervaart u de ontvangst bij de receptie? Goed
10

Goed

Wordt goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Communicatie
  • Hygiëne
  • Hoe waardeerde u na het laatste bezoek het resultaat van de behandeling door uw tandarts?
  • Welke beroepsbeoefenaar(s) heeft/hebben u tijdens uw laatste bezoek behandeld? Tandarts, Mondhygiënist(e)
  • Hoe waardeerde u tijdens uw laatste bezoek de manier waarop u betrokken werd bij het besluit voor uw behandeling? Goed
  • Hoe ervaart u ons afspraak systeem? Lastig
  • Wilt u een cijfer geven voor onze praktijk? 8
  • Hoe ervaart u de ontvangst bij de receptie? Goed
10

Professionele zorg

Top

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Communicatie
  • Hygiëne
  • Hoe waardeerde u na het laatste bezoek het resultaat van de behandeling door uw tandarts?
  • Welke beroepsbeoefenaar(s) heeft/hebben u tijdens uw laatste bezoek behandeld? Tandarts, Mondhygiënist(e)
  • Hoe waardeerde u tijdens uw laatste bezoek de manier waarop u betrokken werd bij het besluit voor uw behandeling? Prima
  • Hoe ervaart u ons afspraak systeem? Prima
  • Wilt u een cijfer geven voor onze praktijk? 9
  • Hoe ervaart u de ontvangst bij de receptie? Prima
10

Prima geholpen

Nadat ik al eerder gebeld had en we afspraken het even aan te zien, heb ik na een aantal dagen gebeld. De klachten bleven nl. Hoewel ze het erg druk hadden zou ik 3 dgn leger kunnen komen. Maar kort daarop een telefoontje dat als het mogelijk was ik op dat moment toch kon komen. Prima geholpen door wat testjes etc. En zo konden we gelukkig het één en ander uitsluiten en bleek er gelukkig niks ernstigs aan de hand.

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Communicatie
  • Hygiëne
  • Hoe waardeerde u na het laatste bezoek het resultaat van de behandeling door uw tandarts?
  • Welke beroepsbeoefenaar(s) heeft/hebben u tijdens uw laatste bezoek behandeld? Tandarts
  • Hoe waardeerde u tijdens uw laatste bezoek de manier waarop u betrokken werd bij het besluit voor uw behandeling? Goed
  • Hoe ervaart u ons afspraak systeem? N.v.t.
  • Wilt u een cijfer geven voor onze praktijk? 9
  • Hoe ervaart u de ontvangst bij de receptie? Prima, vriendelijk
10

Zoals altijd netjes, professioneel en snel

Nu enige tijd klant bij beekpark en geen moment spijt van mijn keuze gehad. Heb aardig wat te doen met mijn gebit doordat ik met veel kracht mijn kaken “knaag”. Samen een plan opgesteld en perfect uitgevoerd

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid N.v.t.
  • Communicatie
  • Hygiëne N.v.t.
  • Hoe waardeerde u na het laatste bezoek het resultaat van de behandeling door uw tandarts?
  • Welke beroepsbeoefenaar(s) heeft/hebben u tijdens uw laatste bezoek behandeld? Tandarts
  • Hoe waardeerde u tijdens uw laatste bezoek de manier waarop u betrokken werd bij het besluit voor uw behandeling? Prima
  • Hoe ervaart u ons afspraak systeem? Hygga en ik zijn geen vrienden, vind het een verwarrend systeem op de dag zelf. Inplannen en reminder werken wel perfect
  • Wilt u een cijfer geven voor onze praktijk? 10
  • Hoe ervaart u de ontvangst bij de receptie? Zeer goed, altijd vriendelijk en accuraat
10

Al jaren mijn fantastische tandartsenpraktijk!

Ik ben plm 25 jaren cliënt, eerst bij Thomas Wermenbol, later bij Beekpark Tandartsen. Al deze jaren ben ik uiterst tevreden over de moderne praktijk,, de behandelingen de kundigheid,, de vriendelijkheid en de fijne sfeer.

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Communicatie
  • Hygiëne
  • Hoe waardeerde u na het laatste bezoek het resultaat van de behandeling door uw tandarts?
  • Welke beroepsbeoefenaar(s) heeft/hebben u tijdens uw laatste bezoek behandeld? Tandarts
  • Hoe waardeerde u tijdens uw laatste bezoek de manier waarop u betrokken werd bij het besluit voor uw behandeling? N.v.t.
  • Hoe ervaart u ons afspraak systeem? Prima, maar helaas stond deze behandeling (reparatie facing) er niet bij waardoor ik alsnog telefonisch een afspraak moest maken.
  • Wilt u een cijfer geven voor onze praktijk? 10
  • Hoe ervaart u de ontvangst bij de receptie? Vriendelijk en behulpzaam.
9

Moderne praktijk - nieuwste apparatuur - fijne en kundige behandelaars

De sms-service een half uur van tevoren vind ik heel fijn. Ik woon 25 minuten van de praktijk af en rij pas weg als ik het berichtje heb ontvangen. En ik hoef bij aankomst -meestal- niet lang meer te wachten. Artsen (ik ken met name Thomas) en assistentes (o.a. Thirza, Chantal en Kamilla) heel warm en kundig. Ik ben / was een erg angstige patient, maar ben, sinds ik patient ben hier, een heel eind van die angst af. Draag nu zelfs een beugel en dat op mijn 51e. Wat ik super vind is dat de apparatuur waarmee ze werken erg modern is. Bijvoorbeeld de scan-apparatuur, 3-D modellen die digitaal gemaakt worden (dus niet meer 'happen'). Een animatie van hoe mijn gebit eruit ziet als ik klaar ben met de beugel, verdovingsapparaat waarbij je slechts 1 klein prikje krijgt en dan alleen dat stukje verdoofd is (i.p.v. dat je een paar uur met een half verdoofde wang rond loopt). En vandaag kennisgemaakt met het airflow apparaat van de mondhygieniste. Super schone, makkelijke en pijnloze reiniging van aanslag. Verder is het een moderne praktijk, echt van 'nu'. De wachtkamer heeft totaal geen tandarts sfeer. En de receptioniste (ik ken met name Ria) heel aardig, behulpzaam en voorkomend. En natuurlijk de verlengde openingstijden (avond en deels zaterdagochtend), maken dat je altijd wel op een door jou gewenst tijdstip terecht kunt.

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Communicatie
  • Hygiëne
  • Hoe waardeerde u na het laatste bezoek het resultaat van de behandeling door uw tandarts?
  • Welke beroepsbeoefenaar(s) heeft/hebben u tijdens uw laatste bezoek behandeld? Tandarts, Mondhygiënist(e)
  • Hoe waardeerde u tijdens uw laatste bezoek de manier waarop u betrokken werd bij het besluit voor uw behandeling? Prima, zowel tandarts als mondhygieniste kende ik nog niet en toen ik zei dat ik angstige patient was, werd ik meteen met alle egards behandeld (alles duidelijk aangeven wat ze zou doen).
  • Hoe ervaart u ons afspraak systeem? Wisselend; ik vind het namelijk wel fijner om te kunnen kiezen voor een vaste behandelaar. Maar gelukkig wordt hier in de agenda ook wel echt geprobeerd rekening mee te houden. Zeker als ze weten dat je angstie patient bent. Anderzijds biedt dit ook veel flexibiliteit (zeker bij ongelukjes met de beugel). Ik maak altijd meteen afspraak voor volgende keer, en als er tussendoor iets is, dan bel ik. Inloggen 1 keer geprobeerd maar werkte niet bij mij.
  • Wilt u een cijfer geven voor onze praktijk? 9

Over Beekpark Tandartsen

Onze werkwijze Behandeling in samenspraak met de patiënt Onze patiënten zijn onze gasten. Wij informeren en adviseren onze patiënten zo duidelijk en uitvoerig mogelijk vanuit onze ervaring en de laatste wetenschappelijke inzichten, waarna de patiënt zelf beslist over zijn of haar behandeling. Wij eerbiedigen uw rechtspositie zoals deze is neergelegd in de Wet op de Geneeskundige Behandelingsovereenkomst. Meerstoelenconcept Om professioneel, efficiënt en ontspannen onze patiënten te kunnen helpen, werken wij volgens het ‘meerstoelenconcept’. Hierbij worden taken door de tandarts gedelegeerd aan (preventie)assistenten en mondhygiënisten. De tandarts behoudt de regie. Deze vorm van taakdelegatie is conform de Wet BIG. Specialisaties in huis In onze praktijk werken meerdere tandartsen en assistenten met hun eigen specialisaties. Hierdoor kunnen veel specialistische behandelingen gewoon binnen onze praktijk worden uitgevoerd. Bovendien zien meer tandartsen uw gebit, zodat eerder uitgevoerde behandelingen kritisch worden geëvalueerd. Zo kunnen we de hoge kwaliteit van onze tandheelkundige zorg waarborgen.

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review plaatsen zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews met een score lager dan een 6 worden 7 dagen na plaatsing gepubliceerd