Gebit blijft fit

Goede communicatie en vaklui c.q. tandartsteam aan het werk. Heb 'angst' voor de tandarts. Eenmaal in de stoel weet men mij op een of andere manier te kalmeren.

• Hygiëne
  • Hoe waardeerde u tijdens uw laatste bezoek de manier waarop u betrokken werd bij het besluit voor uw behandeling? N.v.t.
  • Wilt u een cijfer geven voor onze praktijk? 8
  • Hoe ervaart u de ontvangst bij de receptie? Zoals het hoort
  • Welke persoon heeft u (als laatste) onderzocht of behandeld? Bo van der Bend

Weten mij altijd op mijn gemak te stellen

Zenuwen heb ik altijd, geen haast waardoor ik niet bang word. Veel rust en ruimte

• Hygiëne
  • Hoe waardeerde u tijdens uw laatste bezoek de manier waarop u betrokken werd bij het besluit voor uw behandeling? Prettig overleg voor behandeling
  • Hoe ervaart u ons afspraak systeem? Alle rust om een passende plek te vinden
  • Wilt u een cijfer geven voor onze praktijk? 9
  • Hoe ervaart u de ontvangst bij de receptie? Altijd vriendelijk

Zeer prettig

Fijne praktijk die kundig en ook met rust mijn angstige zoontje altijd gerust weet te stellen.

• Wilt u een cijfer geven voor onze praktijk? 10
  • Hoe ervaart u de ontvangst bij de receptie? Gemoedelijke en professioneel

Prettig, bekwaam en duidelijk

Bij binnenkomst prettige ontvangst. Iets te lange wachttijd. Daarna mondhygiëne en meting tandvlees, controle tandarts en als laatste verdere mondhygiëne . Dit alles werd duidelijk uitgelegd en frequent gevraagd of alles naar wens was etc.

• Hygiëne
  • Welke beroepsbeoefenaar(s) heeft/hebben u tijdens uw laatste bezoek behandeld? Tandarts, Mondhygiënist(e)
  • Hoe waardeerde u tijdens uw laatste bezoek de manier waarop u betrokken werd bij het besluit voor uw behandeling? Duidelijk
  • Hoe ervaart u ons afspraak systeem? Uitstekend
  • Hoe ervaart u de ontvangst bij de receptie? Prettig

Een prima bedrijf

Ik woon dit jaar 15 jaar in Twello, maar ik blijf graag bij deze tandarts. Dat zegt genoeg toch!

• Hygiëne
  • Hoe waardeerde u tijdens uw laatste bezoek de manier waarop u betrokken werd bij het besluit voor uw behandeling? Prima
  • Welke persoon heeft u (als laatste) onderzocht of behandeld? Bo van der Bend

Vriendelijk, geduldig en alle aandacht

Bij mijn zoontje moest er een tand getrokken worden die was ontstoken. We konden snel terecht. De tandarts en assistente waren super lief voor hem en legde alles rustig uit. Alles is goed gegaan tijdens de behandeling. Mijn zoontje vond dat ze het goed hadden gedaan al deed het prikje wel pijn.

• Wilt u een cijfer geven voor onze praktijk? 9
  • Hoe ervaart u de ontvangst bij de receptie? Zeer vriendelijk en meedenkend

Helemaal geweldig

Mijn ervaring is prima

• Hygiëne
  • Hoe waardeerde u na het laatste bezoek het resultaat van de behandeling door uw tandarts? N.v.t.
  • Welke beroepsbeoefenaar(s) heeft/hebben u tijdens uw laatste bezoek behandeld? Mondhygiënist(e)
  • Hoe ervaart u ons afspraak systeem? Goed
  • Hoe ervaart u de ontvangst bij de receptie? Geweldig
  • Welke persoon heeft u (als laatste) onderzocht of behandeld? Kamila Wiatr

vriendelijk, begripvol

Ik ervaar deze praktijk als heel goed.Mede gezien mijn angst/gespannen zijn voor behandelingen. De medewerkers zijn begripvol, stellen je gerust en proberen voldoende controle te geven aan de patiënt.

• Hygiëne
  • Hoe waardeerde u tijdens uw laatste bezoek de manier waarop u betrokken werd bij het besluit voor uw behandeling? heel goed
  • Hoe ervaart u ons afspraak systeem? prima
  • Wilt u een cijfer geven voor onze praktijk? 9
  • Hoe ervaart u de ontvangst bij de receptie? vriendelijk, behulpzaam
  • Welke persoon heeft u (als laatste) onderzocht of behandeld? Elvyra van Dijk

Prima service en goed geholpen

Prima service, goed geholpen en goed advies

• Hygiëne
  • Hoe waardeerde u tijdens uw laatste bezoek de manier waarop u betrokken werd bij het besluit voor uw behandeling? goed
  • Hoe ervaart u de ontvangst bij de receptie? goed

is voor mij lastig in 1 zin

naar de tandarts gaan is voor mij een drama. dus is nooit een prettige ervaring. maar de manier waarop ik benaderd en behandeld ben , kan ik alleen maar positief zijn. ik heb nog drie afspraken in maart . DAAR ZIE IK ERG TEGEN OP, ONDANKS DAT IK WEET DAT HET MIJN GEBIT TEN GOEDE KOMT.

• Hygiëne
  • Hoe waardeerde u tijdens uw laatste bezoek de manier waarop u betrokken werd bij het besluit voor uw behandeling? heel prettig
  • Hoe ervaart u ons afspraak systeem? prima
  • Wilt u een cijfer geven voor onze praktijk? 9
  • Hoe ervaart u de ontvangst bij de receptie? prima

Zeer sympathieke vakspecialisten!

Bij recente controle zowel een voor mij nieuwe tandarts ontmoet alsook een nieuwe mondhygiëniste. Wederom is Beekpark Tandartsen erin geslaagd zeer sympathieke vakspecialisten aan te trekken. Het blijft een verademing om bij hen in de stoel te liggen! Voldoende tijd voor de patiënt en allen zeer deskundig. Dank!

• Hygiëne
  • Hoe waardeerde u tijdens uw laatste bezoek de manier waarop u betrokken werd bij het besluit voor uw behandeling? Zeer positief
  • Hoe ervaart u ons afspraak systeem? Zeer positief
  • Wilt u een cijfer geven voor onze praktijk? 9
  • Hoe ervaart u de ontvangst bij de receptie? Zeer positief
  • Welke persoon heeft u (als laatste) onderzocht of behandeld? Bo van der Bend

Diagnose vooraf was goed, herstel prima

Vooraf goed geïnformeerd, tijdens de behandeling op de hoogte gehouden, goed uitgewerkt herstel van een kies.

• Hygiëne
  • Hoe ervaart u ons afspraak systeem? Prima, goed dat de herinnering verstuurd wordt.
  • Wilt u een cijfer geven voor onze praktijk? 10
  • Hoe ervaart u de ontvangst bij de receptie? Prima, prettig
  • Welke persoon heeft u (als laatste) onderzocht of behandeld? N.v.t.

ervaring goed maar toch een opmerking

3 weken geleden voor controle en mondhygiënist geweest. nu ineens last van koud/warm aan kies. Tijdens deze behandeling blijkt er een gaatje in mijn kies te zitten. Vreemd dat dit niet bij de controle naar voren is gekomen.

• Hygiëne
  • Hoe ervaart u ons afspraak systeem? goed
  • Hoe ervaart u de ontvangst bij de receptie? goed
  • Welke persoon heeft u (als laatste) onderzocht of behandeld? Diederik Filius

Geweldige tandarts, a-z behulpzaam

In alles de beste

• Hygiëne
  • Welke beroepsbeoefenaar(s) heeft/hebben u tijdens uw laatste bezoek behandeld? Tandarts, Assistent(e), Mondhygiënist(e)
  • Hoe waardeerde u tijdens uw laatste bezoek de manier waarop u betrokken werd bij het besluit voor uw behandeling? Zeer goed, alles duidelijk, concreet.
  • Hoe ervaart u ons afspraak systeem? Zeer goed
  • Wilt u een cijfer geven voor onze praktijk? 9
  • Hoe ervaart u de ontvangst bij de receptie? Positief, goed.
  • Welke persoon heeft u (als laatste) onderzocht of behandeld? Kamila Wiatr

Beste tandarts die ik ooit heb gehad

Ondanks dat de planning van deze tandarts vaak snel vol zit, is dit een uitstekende tandarts. Wanneer mogelijk lossen ze problemen meteen op zodat je niet apart terug hoeft te komen. Ze geven duidelijk en goed advies en zijn altijd bereid vragen te beantwoorden. Personeel is altijd vriendelijk en geduldig en naar mijn inzicht erg bekwaam. Afspraken maken kan erg makkelijk online en de kliniek ziet er altijd verzorgd uit.

• Hygiëne
  • Welke beroepsbeoefenaar(s) heeft/hebben u tijdens uw laatste bezoek behandeld? Assistent(e)
  • Hoe ervaart u ons afspraak systeem? Erg goed
  • Hoe ervaart u de ontvangst bij de receptie? Uitstekend

Super!

Enorm vriendelijk

• Hygiëne
  • Hoe waardeerde u tijdens uw laatste bezoek de manier waarop u betrokken werd bij het besluit voor uw behandeling? Goed
  • Hoe ervaart u ons afspraak systeem? Fijn
  • Hoe ervaart u de ontvangst bij de receptie? Top

Erg patiënt vriendelijk

Van ontvangst, behandeling en uitleg tot aan vertrek was een persoonlijk en een ontspannen sfeer!

• Hygiëne
  • Hoe waardeerde u tijdens uw laatste bezoek de manier waarop u betrokken werd bij het besluit voor uw behandeling? Uitstekend!
  • Wilt u een cijfer geven voor onze praktijk? 8
  • Hoe ervaart u de ontvangst bij de receptie? Vriendelijke dames
  • Welke persoon heeft u (als laatste) onderzocht of behandeld? Karen Mørup

Perfecte praktijk wij zitten er met het hele gezin gewoon goed

Goede verzorging goed uitleg offertes kloppen en een zeer op elkaar ingewerkt team loopt als een trein allemaal open en eerlijk vind ik belangrijk en voor orthodontist is het volgens onze dochter super fijn ze is daar op haar gemak

• Hygiëne
  • Hoe ervaart u ons afspraak systeem? Gewoon het oude weer terug kaartje systeem
  • Wilt u een cijfer geven voor onze praktijk? 8
  • Hoe ervaart u de ontvangst bij de receptie? Heel vriendelijk

Normaal

Kan de persoon die mij behandeld heeft niet vinden in de lijst aan het einde van de vragenlijst.

• Hygiëne
  • Hoe waardeerde u tijdens uw laatste bezoek de manier waarop u betrokken werd bij het besluit voor uw behandeling? Normaal
  • Hoe ervaart u ons afspraak systeem? Slecht
  • Hoe ervaart u de ontvangst bij de receptie? Normaal
  • Welke persoon heeft u (als laatste) onderzocht of behandeld? N.v.t.

Wat fijn dat jullie met het hele gezin zo op jullie gemak voelen bij ons

Prettige professionele behandeling

Eerst kort door tandarts controle daarna grondige reiniging door mondhygiënist

Leuk en gezellig

Mama, mag ik morgen weer. Daar waren allemaal lieve mensen. Ik was dapper en stoer. En iedereen was blij. ( Sanne 4 jaar haar eigen verhaal)

• Hygiëne
  • Welke beroepsbeoefenaar(s) heeft/hebben u tijdens uw laatste bezoek behandeld? Tandarts, Onbekend
  • Welke persoon heeft u (als laatste) onderzocht of behandeld? Thomas Wermenbol

Wat fijn dat Sanne het zo fijn gevonden heeft, het is ook echt een stoere dame, super goed.

Zeer prettig om naar Beekpark tandartsen te gaan

Altijd gezellig! Goed overleg als dat nodig is. Fijn Team

• Hoe ervaart u ons afspraak systeem? Zeer prettig
  • Welke persoon heeft u (als laatste) onderzocht of behandeld? Karen Mørup

Dank u wel voor deze prachtige beoordeling, we geven de complimenten door aan Karen.

Fijn

Goede ervaring

• Hoe ervaart u ons afspraak systeem? Goed
  • Hoe ervaart u de ontvangst bij de receptie? Goed
  • Welke persoon heeft u (als laatste) onderzocht of behandeld? Thomas Wermenbol

Dank u wel, fijn dat u de moeite heeft genomen om ons uw ervaring te laten weten en we geven de complimenten zeker door aan Thomas

Geduldig en lief voor kinderen!

Kinderen worden erg op hun gemak gesteld, waardoor angst snel wordt weg genomen. Ze doen het op een leuke, laagdrempelige manier.

• Wilt u een cijfer geven voor onze praktijk? 8
  • Hoe ervaart u de ontvangst bij de receptie? Waren net aan het eten, maar alles was duidelijk. Werden vriendelijk bij naam uitgezwaaid
  • Welke persoon heeft u (als laatste) onderzocht of behandeld? Bo van der Bend

Fijn dat alles prettig is ervaren en we gaan het Bo zeker laten weten.

Professioneel

Duidelijke uitleg professionele behandeling en nazorg

• Hygiëne
  • Hoe ervaart u ons afspraak systeem? Kan wat proffesioneler, via een App of in ieder geval gewoon inloggen met Digi-D
  • Wilt u een cijfer geven voor onze praktijk? 9
  • Hoe ervaart u de ontvangst bij de receptie? Zelf aanmelden is okay
  • Welke persoon heeft u (als laatste) onderzocht of behandeld? Bo van der Bend

Dank u wel voor uw beoordeling, we nemen uw opmerking over ons afspraak systeem zeker mee.

Over Beekpark Tandartsen

Onze werkwijze Behandeling in samenspraak met de patiënt Onze patiënten zijn onze gasten. Wij informeren en adviseren onze patiënten zo duidelijk en uitvoerig mogelijk vanuit onze ervaring en de laatste wetenschappelijke inzichten, waarna de patiënt zelf beslist over zijn of haar behandeling. Wij eerbiedigen uw rechtspositie zoals deze is neergelegd in de Wet op de Geneeskundige Behandelingsovereenkomst. Meerstoelenconcept Om professioneel, efficiënt en ontspannen onze patiënten te kunnen helpen, werken wij volgens het ‘meerstoelenconcept’. Hierbij worden taken door de tandarts gedelegeerd aan (preventie)assistenten en mondhygiënisten. De tandarts behoudt de regie. Deze vorm van taakdelegatie is conform de Wet BIG. Specialisaties in huis In onze praktijk werken meerdere tandartsen en assistenten met hun eigen specialisaties. Hierdoor kunnen veel specialistische behandelingen gewoon binnen onze praktijk worden uitgevoerd. Bovendien zien meer tandartsen uw gebit, zodat eerder uitgevoerde behandelingen kritisch worden geëvalueerd. Zo kunnen we de hoge kwaliteit van onze tandheelkundige zorg waarborgen.

• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier.