Tevreden

In goed overleg gekozen voor de banden met voor mij de juiste prijs kwaliteit verhouding.

Goede kwaliteit ,eerlijke prijs

Al vele jaren zijn we klant en hebben goede ervaringen

Fijn contact en goede service

Werd direct benaderd voor wat ze gingen doen met de auto. Ik had ook nog een vraag over het Auto Onderhouds plan. Dit werd keurig uitgelegd en de kosten werden berekend.

Leveren goede kwaliteit en informatie

• Reden bezoek N.v.t.

Super professioneel

Vakkundig, meedenkend, gewoon perfect

prima garage bedrijf

er word altijd goed werk geleverd, tegen een goede prijs.

Kan alleen maar zeggen dat we goed ontvangen zijn.

We zijn goed ontvangen, duidelijke antwoorden op onze vragen, fijne, vriendelijke man. Één probleem snel en netjes opgelost. Wagen krijgt nog een APK en beurt en een paar kleine dingen worden nog opgelost, maar wegens personeels omstandigheden kan dit pas eind april, dit is wel jammer. Hierdoor kan ik nog niets zeggen over prijs/kwaliteit van de aangeschafte auto.

goede service, kimt afspraken na

goede service, kimt afspraken na

• Reden bezoek Aankoop onderdelen en/of accessoires

Proffecioneel vakkundig personeel!

Ik heb een heel goede ervaring met hun. Groet, Ben van de Wijgert Deukendokter.com

eerlijke snelle service

dienstverlening volgens verwachting en afspraak

zie boven

Cijfer 9, ik ben zeer tevreden, alles keurig volgens afspraak!

Zie vorig blok!

topper!!

~Duidelijke afspraken en heldere communicatie een aanrader persoonlijke service

oke

oke

Prima weer!

• Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel

Snelle afwikkeling van het probleem

Auto Haarsteeg: Hoge kwaliteit & betrouwbaar

Ik ben al jarenlang klant van Auto Haarsteeg. Ik woon in Rotterdam, maar rijd graag naar Den Bosch voor het onderhoud van mijn auto. Hans en zijn team leveren hoge kwaliteit en je kunt op hen rekenen. Ze zijn betrouwbaar, servicegericht en denken met de klant mee. Altijd denken in oplossingen! Daarnaast plezierig in de omgang, bijpraten met een bakje koffie.

Eerlijk advies

Wij zijn een tevreden klant. We hebben een goed en eerlijk advies gekregen en de auto is volgens de afgesproken prijs gerepareerd. Dit in tegenstelling tot het advies wat we van de dealer hebben gekregen. Graag maken weer gebruik bij de volgende reparatie en onderhoudsbeurt van Auto Haarsteeg.

• Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel

Autovakmeester Auto Haarsteeg overtreft steeds weer met geweldige service en vakbekwaamheid.

Autovakmeester Auto Haarsteeg levert consistente goede service en vakmanschap; we zijn keer op keer blij en voelen ons veilig op pad.

zoals altijd " uitstekend "!

Van het begin tot het eind een goede begeleiding in het proces ! Schappelijke mensen die met je meedenken. Staan ten alle tijden klaar om je te helpen ! Ik ben technisch niet zo onderlegd, - maar er wordt alles aan gedaan om het voor mij ook begrijpelijk te maken !

Altijd netjes en correct

Al jaren vaste klant ,nooit geen problemen netjes en correct wordt alles uitgevoerd . En ze hebben lekkere koffie .

Vriendelijk en snel geholpen

Onderhoudsbeurt weer perfect uitgevoerd.

Altijd klant vriendelijk en eerlijke prijs

Alles goed verzorgd

Over Autovakmeester Auto Haarsteeg

Auto Haarsteeg is een universeel BOVAG autobedrijf, wij kopen en verkopen gebruikte personen- en bedrijfsauto's van alle merken. Daar het onmogelijk is om alle merken auto's op voorraad te hebben werken wij ook in opdracht om een perfecte occasion voor u te zoeken; hoe concreter uw zoekopdracht hoe sneller wij aan uw wensen kunnen voldoen. Tevens verzorgen wij ook onderhoud, reparatie's, schade's incl. ruitschade's aan alle merken auto's. Wij werken met een 3 tal gediplomeerde monteurs met ruime ervaring in de autobranche, geen storing is onoplosbaar voor ons. Onze werkplaats is uitgeruist met de modernste apparatuur voor: -APK keuringen -Airco vullen en repareren, -Uitlijnen en banden balanceren, -Electronische storingen (motormanagment lampje brandt) -Electrische en Hybride auto's Uniek is het AutoOnderhoudPlan, voor ca. € 20,-/mnd. krijgt uw auto compleet onderhoud, APK, pechhulp europa incl. woonplaatssercice, haal en breng service, zomer/winter check, tussentijds olie en andere vloeistoffen bijvullen, lampen vervangen. Gratis vervangend vervoer. Kijk op onze webesite voor het exacte maandbedrag voor uw auto met de door u te rijden KM's/jaar. U bent van harte welkom om een kijkje te nemen in onze showroom en werkplaats, zeer goede koffie staat altijd voor u klaar.

Over Autovakmeester