Selecteer het aantal sterren voor de totale score

Beoordeel de volgende punten

Persoonlijke gegevens

Over Autovakmeester Auto Haarsteeg

Auto Haarsteeg is een universeel BOVAG autobedrijf, wij kopen en verkopen gebruikte personen- en bedrijfsauto's van alle merken. Daar het onmogelijk is om alle merken auto's op voorraad te hebben werken wij ook in opdracht om een perfecte occasion voor u te zoeken; hoe concreter uw zoekopdracht hoe sneller wij aan uw wensen kunnen voldoen. Tevens verzorgen wij ook onderhoud, reparatie's, schade's incl. ruitschade's aan alle merken auto's. Wij werken met een 3 tal gediplomeerde monteurs met ruime ervaring in de autobranche, geen storing is onoplosbaar voor ons. Onze werkplaats is uitgeruist met de modernste apparatuur voor: -APK keuringen -Airco vullen en repareren, -Uitlijnen en banden balanceren, -Electronische storingen (motormanagment lampje brandt) -Electrische en Hybride auto's Uniek is het AutoOnderhoudPlan, voor ca. € 20,-/mnd. krijgt uw auto compleet onderhoud, APK, pechhulp europa incl. woonplaatssercice, haal en breng service, zomer/winter check, tussentijds olie en andere vloeistoffen bijvullen, lampen vervangen. Gratis vervangend vervoer. Kijk op onze webesite voor het exacte maandbedrag voor uw auto met de door u te rijden KM's/jaar. U bent van harte welkom om een kijkje te nemen in onze showroom en werkplaats, zeer goede koffie staat altijd voor u klaar.

Over Autovakmeester

Autovakmeester is een landelijk- en merkonafhankelijk netwerk van BOVAG-garagebedrijven die betaalbare A-kwaliteit leveren en service verlenen, die u bijblijft. Bij ons is de vakman nog een meester in zijn vak. Een professionele alleskunner die doet wat hij belooft. Open, eerlijk en transparant. Een vertrouwd gezicht uit de buurt, die u en uw auto persoonlijk kent. Die zijn kwaliteit en meesterschap aantoont met 24 maanden garantie op onderdelen en reparaties. Die betrouwbaarheid wilt u toch ook?! Kies daarom voor een Autovakmeester bij u in de buurt.