Snelle reactie, meedenkend en vriendelijk.

Net bedrijf naar Nederlandse traditie met vriendelijk personeel!

Keurig bedrijf naar Nederlanse traditie, nette entré, kleine showroom en een eigen werkplaats. Ik was opzoek naar een auto voor mijn dochter ( Daihatsu Cuore laatste model 2007 / 2011 ) en na wat omzwervingen langs diverse lousche bedrijfjes / handeltjes met eigenaren en personeel met getinte huidskleur en slecht Nederlands sprekend...eindelijk terecht gekomen bij een Nederlands geleid bedrijf met Nederlanse uitstraling en personeel.....dat schijnt steeds moeilijker te worden in dit land....wat ik heel jammer vind! De auto was zoals omschreven en stond klaar met voldoende benzine in de tank voor een goede proefrit.....dat is bij die lousche handeltjes wel anders, daar staat die meter doorgaans op zo goed als leeg of daaronder ;-)) De auto stond keurig op tijd netjes gepoetst klaar en de daarop volgende proefrit was naar wens, vervolgens de auto aangekocht. Kleine kanttekening!...de pookhoes bleef niet goed op zijn plek zitten....bij aflevering bleek echter dat dit niet verholpen was....hier moet ik dus zelf een keer voor kijken om dit op te lossen.....en...mijn dochter zat na 5x sproeien met een leeg reservoir....dat is wel vervelend en had in mijn ogen bij een bovag gecertifiseerd bedrijf eigenlijk niet voor mogen komen.....ik schrijf dit toe aan gebrek aan personeel waar veel bedrijven mee kampen en wat erg moeilijk in te vullen is momenteel...wat ook hier het geval was ( tijdens ons bezoek waren er sollicitanten )....dat is ze dus wat mij betreft vergeven! Kortom.....het is dus een prima bedrijf waar je normaal en vriendelijk te woord word gestaan en je als klant netjes behandeld voelt, en....waar het product eerlijk omschreven word....en beantwoord aan een goed prijs / kwaliteits Niveau. Deze review is door ons geschreven in betrekking met onze ervaring met de aankoop van deze specifieke wagen.

Gewoon goed

Gewoon goed

Prima de luxe

Werkzaamheden volgens afspraak, geen verrassingen achteraf en binnen de aangegeven tijd. Prima de luxe dus.

Prima! Goede service.

Afspraak was snel gemaakt. Goede service dat auto voor de deur terug gezet werd. Tip! Liever autosleutel niet afgeven aan kind van 9 jaar. Beter aan volwassene.

vriendelijk en vakkundig

vriendelijk en vakkundig

Goed en op tijd

Correct bedrijf met goede afspraken en goede service.

• Reden bezoek Aankoop onderdelen en/of accessoires

Fijne en prettig

Goed geholpen en vriendelijk oersoneel

Vakkundig

Goed onderhoud en netjes gebeld om akkoord te vragen voor extra reparatie

Heel goed geholpen, ondanks dat ik in een rolstoel zit ben ik goed geholpen.

Snel en goed geholpen

Snel en goed geholpen

vakkundig en snel

snelle afspraak, goede service

Aangezien wij dicht bij de eigenaar wonen heeft hij 's morgens onze auto meegenomen van huis en ' s avonds weer terug gezet op haar plekje. Top service!

Nette garage

Afgelopen vrijdag een tweedehands autootje gekocht niet eens duur, En komen vanmorgen een taart afgeven, kei leuk Werden ook goed geholpen.

• Deskundigheid N.v.t.

Goed geholpen

Vakkundig met oog voor detail

Ok

Ok en snel

Auto netjes onderhouden en overlegd over de extra kosten

Ik ben zeer tevreden hoe alles afgehandeld wordt

zeer tevreden

fijn en snel geholpen

fijn en snel geholpen

Prima en snelle service

Snel en efficiënt

Prima ervaring

Verstaan het vak onderhoud.

Mijn auto had schade, dit hebben ze keurig hersteld. Had ook nog een vervangende auto bijna weken geheel gratis. Ik ben zeer tevreden.

Super service

Komen afspraken na, geen lange wachttijden en geweldige service.

Nvt

zeer goed garage bedrijf.

de monteurs doen de werk zeer goed wij hebben er geen klachten van. ze doen wat er is afgesproken. en de prijs is goed.

Over Autovakmeester Auto Haarsteeg

Auto Haarsteeg is een universeel BOVAG autobedrijf, wij kopen en verkopen gebruikte personen- en bedrijfsauto's van alle merken. Daar het onmogelijk is om alle merken auto's op voorraad te hebben werken wij ook in opdracht om een perfecte occasion voor u te zoeken; hoe concreter uw zoekopdracht hoe sneller wij aan uw wensen kunnen voldoen. Tevens verzorgen wij ook onderhoud, reparatie's, schade's incl. ruitschade's aan alle merken auto's. Wij werken met een 3 tal gediplomeerde monteurs met ruime ervaring in de autobranche, geen storing is onoplosbaar voor ons. Onze werkplaats is uitgeruist met de modernste apparatuur voor: -APK keuringen -Airco vullen en repareren, -Uitlijnen en banden balanceren, -Electronische storingen (motormanagment lampje brandt) -Electrische en Hybride auto's Uniek is het AutoOnderhoudPlan, voor ca. € 20,-/mnd. krijgt uw auto compleet onderhoud, APK, pechhulp europa incl. woonplaatssercice, haal en breng service, zomer/winter check, tussentijds olie en andere vloeistoffen bijvullen, lampen vervangen. Gratis vervangend vervoer. Kijk op onze webesite voor het exacte maandbedrag voor uw auto met de door u te rijden KM's/jaar. U bent van harte welkom om een kijkje te nemen in onze showroom en werkplaats, zeer goede koffie staat altijd voor u klaar.

Over Autovakmeester

Autovakmeester is een landelijk- en merkonafhankelijk netwerk van BOVAG-garagebedrijven die betaalbare A-kwaliteit leveren en service verlenen, die u bijblijft. Bij ons is de vakman nog een meester in zijn vak. Een professionele alleskunner die doet wat hij belooft. Open, eerlijk en transparant. Een vertrouwd gezicht uit de buurt, die u en uw auto persoonlijk kent. Die zijn kwaliteit en meesterschap aantoont met 24 maanden garantie op onderdelen en reparaties. Die betrouwbaarheid wilt u toch ook?! Kies daarom voor een Autovakmeester bij u in de buurt.