Superfijne garage.

Service altijd goed. Alles wordt goed uitgelegd. Ik ben meer dan tevreden.

Professioneel, volgens afspraak en betaalbaar

Afspraak gemaakt, meegedacht en voor aanvang werkzaamheden nog contact voor het bestellen van de onderdelen. Keurig.

Uitstekende service!

Ik ben ontzettend blij met Auto Haarsteeg! Altijd uitstekende service!

Prima!

Prima bedrijf en heel tevreden met ze.

Een klein, net autobedrijf met een no nonsense verkoper.

Een prettige sfeer, zonder pusherig gedrag.

Perfect, zoals iedere keer.

Mijn accu begaf het. Ik belde Hans Pierik en kon meteen bij hem terecht. Onder het genot van een lekker kopje cappuccino werd de accu vlot vervangen. Perfect!

direct geholpen bij euvel

Oplossinggericht

Fijne garage die meteen paraat stond toen ik met stukken stond. Binnen 2 dgn mijn auti genaakt ondanks de erg drukke agenda. Een leenauto stond klaar zodat uk zelf kon werken. Dus toppie!

Prettig contact en goede service

Goed uitgevoerde reparaties/correcte prijs.

Bezorgd over de toekomst/continuiteit omdat de zaak een ernstig gebrek aan personeel heeft. Deze zomer was de zaak om die reden 3 weken gesloten....

Gewoon goed!

No nonsense doen wat ze zeggen!

Al jaren klant

Al jaren klant met 2 auto's en daar is een reden voor. Nette vakkundige garage.

Snelle en klantvriendelijke benadering

Bandenwisseling en een onderhoudsbeurt: klaar in een dag en prettige klantvriendelijke benadering.

Snelle reparatie accu

Binnen een paar uur kapotte accu vervangen

Mijn auto is in goede handen

Een betrouwbare garage !

• Reden bezoek Aankoop onderdelen en/of accessoires

Klantvriendelijk en professionele afhandeling

Zoals altijd: zeer klantvriendelijk en duidelijke afspraken. Auto wordt professioneel gerepareerd.

Super geholpen

Auto had schade opgelopen in de wasstraat. Garage wilde/kon me niet helpen. Moest op zoek naar een schadeherstelbedrijf. Op de gok deze garage binnengestapt en ben super geholpen. Wat een verademing na een starre merkgarage. Binnen een week alles herstelt. Een topper!

Heel toegankelijk

Verademing in het arrogante dealermerken landschap. Goed, betaalbaar en snel geholpen.

Uitstekende service

Gedegen kennis, vriendelijk en uitstekende service!

al jaren goede service

het is al jaren een goed autobedrijf ik kom er al heel wat jaren goede service en vakmanschap en altijd een goed advies en dat vind ik belang rijk

Prima service, aardige eigenaar

Makkelijk een afspraak te maken. Doet wat extra zonder dat je er om hoeft te vragen (lak bij tippen tijdens het aanbrengen van een beschermlijst.

Deskundig geholpen.

Goed en deskundig geholpen. Duidelijke uitleg over de vragen die ik had.

Lastig om na 1 keer een oordeel te geven

Zeer vriendelijk te woord gestaan, ook tijdens de afhandeling. bij het ophalen van de auto. Door personeels gebrek duurde het wel heel lang, ik zat op heten kolen omdat ik weg moest. Keurige sms toen de auto klaar was. De jaarlijkse onderhoudsbeurt lijkt goed gedaan te zijn.

I feel safe and confident

I have complete trust in them. I highly recommand it.

geweldig

mijn eerste ervaring, en.. geweldig... fijne service en de axacte uitleg wat er is gedaan

Over Autovakmeester Auto Haarsteeg

Auto Haarsteeg is een universeel BOVAG autobedrijf, wij kopen en verkopen gebruikte personen- en bedrijfsauto's van alle merken. Daar het onmogelijk is om alle merken auto's op voorraad te hebben werken wij ook in opdracht om een perfecte occasion voor u te zoeken; hoe concreter uw zoekopdracht hoe sneller wij aan uw wensen kunnen voldoen. Tevens verzorgen wij ook onderhoud, reparatie's, schade's incl. ruitschade's aan alle merken auto's. Wij werken met een 3 tal gediplomeerde monteurs met ruime ervaring in de autobranche, geen storing is onoplosbaar voor ons. Onze werkplaats is uitgeruist met de modernste apparatuur voor: -APK keuringen -Airco vullen en repareren, -Uitlijnen en banden balanceren, -Electronische storingen (motormanagment lampje brandt) -Electrische en Hybride auto's Uniek is het AutoOnderhoudPlan, voor ca. € 20,-/mnd. krijgt uw auto compleet onderhoud, APK, pechhulp europa incl. woonplaatssercice, haal en breng service, zomer/winter check, tussentijds olie en andere vloeistoffen bijvullen, lampen vervangen. Gratis vervangend vervoer. Kijk op onze webesite voor het exacte maandbedrag voor uw auto met de door u te rijden KM's/jaar. U bent van harte welkom om een kijkje te nemen in onze showroom en werkplaats, zeer goede koffie staat altijd voor u klaar.

Over Autovakmeester

Autovakmeester is een landelijk- en merkonafhankelijk netwerk van BOVAG-garagebedrijven die betaalbare A-kwaliteit leveren en service verlenen, die u bijblijft. Bij ons is de vakman nog een meester in zijn vak. Een professionele alleskunner die doet wat hij belooft. Open, eerlijk en transparant. Een vertrouwd gezicht uit de buurt, die u en uw auto persoonlijk kent. Die zijn kwaliteit en meesterschap aantoont met 24 maanden garantie op onderdelen en reparaties. Die betrouwbaarheid wilt u toch ook?! Kies daarom voor een Autovakmeester bij u in de buurt.