Ze doen al zolang "normaal" dat ze vanzelf bijzonder zijn geworden.

Ben al Jaren klant en alleen al het ouderwets persoonlijke maakt het zeer bijzonder zaken met hem te doen.

Kei goed

Netjes en vakkundig geholpen.houden zich goed aan de afspraken en ben dik tevreden over resultaat.

Vakkundig en snel

Ik kon snel geholpen worden en er werd goed gekeken naar de oorzaak, in plaats van klakkeloos het onderdeel vervangen

Altijd goede service..

Eerlijke service en vooraf goede communicatie

Hele fijne garage!

Sinds een paar maanden klant bij deze garage. Moest mijn auto laten maken ivm APK en sindsdien een aantal keer teruggekomen ivm schade en een lekke band. Hele fijne service, denken met je mee, persoonlijk en laagdrempelig contact! Echt top.

Ik ben tevreden.

Top service

Ik maak al enkele jaren gebruik van het onderhoudsplan bij Auto Haarsteeg. Alles wordt altijd prima en snel gerepareerd.

zeer klant- en oplossing gericht en goede kwaliteit

zeer klant- en oplossing gericht en goede kwaliteit

Deskundig en goed geholpen

Veel ervaring en goede adviezen

Prima service al jaren

Netjes bekwaam vakwerk Al jaren onze auto's in onderhoud

super vriendelijk en hele goede service

De auto is zelf door jullie thuis opgehaald omdat we deze niet meer aan de praat kregen. Heel prettig!

Prima nette service

Prima nette service

Snelle topservice

Vering was stuk. Kon gelijk dezelfde dag terecht toen ik belde en binnen paar uur was het gerepareerd.

Zoals je het wil hebben, top

APK, onderhoud, advies en nu ook een nieuwe (OK, gebruikte) auto.

Alles keurig volgens afspraak gemaakt

Mijn camper is APK-gekeurd en enkele onderdelen vervangen ic. gerepareerd. Volgens afspraak.

top

Goede service en deskundigheid

Helemaal fantastisch

Altijd vriendelijk en behulpzaam, denkt in oplossingen...

Goed, snel en persoonlijk.

Omdat de chef zowel de klant als de auto goed kent, worden er altijd passende oplossingen gevonden.

Topservice

Prettig en deskundig geholpen.

APK en zomercheck en bandenwissel vakkundig uitgevoerd

Met het auto-onderhoudsplan geen extra kosten hoeven maken. Goede leenauto en opdracht vakkundig en tijdig uitgevoerd.

Top mannen!

Goede service en vriendelijke gezichten!!

Prettige ontvangst en goede reparatie

Weer wat uitzonderlijke reparatie, is dit onderdeel nog te krijgen. En ja wederom opgelost. Goede service en informatie.

Goede service en onderhoud.

Prima!

Probleem was op adequate en snelle manier opgelost.

Over Autovakmeester Auto Haarsteeg

Auto Haarsteeg is een universeel BOVAG autobedrijf, wij kopen en verkopen gebruikte personen- en bedrijfsauto's van alle merken. Daar het onmogelijk is om alle merken auto's op voorraad te hebben werken wij ook in opdracht om een perfecte occasion voor u te zoeken; hoe concreter uw zoekopdracht hoe sneller wij aan uw wensen kunnen voldoen. Tevens verzorgen wij ook onderhoud, reparatie's, schade's incl. ruitschade's aan alle merken auto's. Wij werken met een 3 tal gediplomeerde monteurs met ruime ervaring in de autobranche, geen storing is onoplosbaar voor ons. Onze werkplaats is uitgeruist met de modernste apparatuur voor: -APK keuringen -Airco vullen en repareren, -Uitlijnen en banden balanceren, -Electronische storingen (motormanagment lampje brandt) -Electrische en Hybride auto's Uniek is het AutoOnderhoudPlan, voor ca. € 20,-/mnd. krijgt uw auto compleet onderhoud, APK, pechhulp europa incl. woonplaatssercice, haal en breng service, zomer/winter check, tussentijds olie en andere vloeistoffen bijvullen, lampen vervangen. Gratis vervangend vervoer. Kijk op onze webesite voor het exacte maandbedrag voor uw auto met de door u te rijden KM's/jaar. U bent van harte welkom om een kijkje te nemen in onze showroom en werkplaats, zeer goede koffie staat altijd voor u klaar.

Over Autovakmeester

Autovakmeester is een landelijk- en merkonafhankelijk netwerk van BOVAG-garagebedrijven die betaalbare A-kwaliteit leveren en service verlenen, die u bijblijft. Bij ons is de vakman nog een meester in zijn vak. Een professionele alleskunner die doet wat hij belooft. Open, eerlijk en transparant. Een vertrouwd gezicht uit de buurt, die u en uw auto persoonlijk kent. Die zijn kwaliteit en meesterschap aantoont met 24 maanden garantie op onderdelen en reparaties. Die betrouwbaarheid wilt u toch ook?! Kies daarom voor een Autovakmeester bij u in de buurt.