Augustus 2023 ben ik samen met mijn vrouw begonnen bij Victor Mooren. Ik was zelf tegen die tijd 106 k en mijn vrouw 85 k. Nadat we de app hadden geïnstalleerd heeft Victor uitgebreid verteld wat het plan was. Heeft allereerst een voedingsplan opgesteld waarin we een calorie tekort hadden. Vervolgens kregen we een schema voor 12 weken ( blokken zijn telkens 12 weken ). We moesten video’s uploaden zodat Victor kon zien of we de oefenden goed uitvoerde, kregen elke keer goede tips wat we anders moesten doen etc. Elke week paste Victor het gewicht aan. Ook was het fijn dat je zelf ook nog dingen kon laten aanpassen, als een oefening niet lekker voelde kwam Victor gelijk met een andere oefening. Zoals ik al aangaf duurde de programma’s 12 weken. Dit was erg fijn omdat je de eerste week zoekende bent met het gewicht. Daarna heb je dan ook ruim de tijd om je te verbeteren qua gewicht. Meeste mensen maken geen progressie omdat ze telkens program hoppen en nooit erven sterker op worden. Wat ook erg fijn was waren de verschillende rep ranges waarin je trainde ( blokken van 3*4 weken ). We begonnen met high reps en dat werd elke 4 weken aangepast naar beneden. Ook de app was super fijn. Sets kon je invullen, reps, zat een rust timer op en demonstratie video’s. Ook moesten we elke 4 weken foto’s uploaden zodat Victor zaken kon bijstellen. Zo liep bijv mijn achterkant schouders achter op de rest, hij legde hier dan ook meer focus op. We zijn nu 9 maand verder, ik ben inmiddels 92,5 k en mijn vrouw 74 kilo. We zijn dik tevreden met Victor zijn coaching! Momenteel lopen we gewoon ook allebei door bij Victor!

• Betrokkenheid

Super fijne, ervaren, vakkundige, online coach

Via via met Victor in contact gekomen. Na een periode van zelf sporten toch wat hulp en vooral eens tok achter de deur nodig. Super fijn om vaste contact momenten te hebben en samen het schema te kunnen bespreken en de technieken echt goed te doorgronden. Ik kan iedereen Victor van harte aanbevelen.

Deskundige en vriendelijke coach

Victor is deskundig en stelt nuttige informatie beschikbaar, ook voor een 5o+ zoals ik (via zijn boeken en mailings). Door het regelmatige contact (Temas) blijft het met hem opgestelde trainingsschema, actueel. Bovendien heeft zijn advies over het dieet mij geholpen fitter te worden. Zijn trainingsinzicht, voedselkennis en deskundigheid over spieren spreken mij zeker aan. Zonder zijn informatie zou ik nog steeds op zoek naar een geschikt trainingsprogramma en dieet zijn. Ik kan je Victor daarom van harte aanraden om eens contact mee op te nemen. Ik ben ervan overtuigd dat hij je vooruit kan helpen!

Duidelijk

Volg Victor al enige tijd via mail. Hij is duidelijk en objectief. No nonsens! Hulpvaardig bij vragen en begeleidend waar nodig. Kortom een top coache! Ga zo door.

• Betrokkenheid

Prettig en persoonlijk contact, om samen aan je doelen te werken.

Voordat ik me aanmeldde bij Victor merkte ik dat ik een beetje een stok achter de deur miste rondom zowel mijn voeding als mijn training. Ik heb in het verleden al verschillende schema’s gevolgd op dit gebied, maar merk ook dat het prettig is om wat vernieuwing te krijgen hierin. Daarnaast vond ik het prettig dat Victor wekelijks met mij mee dacht over oefeningen aanpassen bij eventuele blessures en ook mijn voedingsschema kon aanpassen naar voorkeuren en wensen. Ik kan met alle schema’s die ik in de loop der tijd heb doorlopen met Victor weer een tijd vooruit en heb ook wat nieuwe inzichten gekregen op het gebied van krachttraining opbouwen. Het belangrijkste hierin is wel de manier van opbouwen; progressive overloaden. Het contact met Victor is laagdrempelig en prettig! Hij had eigenlijk op alle gebieden waar ik vragen kreeg wel een leerzaam antwoord waar ik mee verder kon. Als ik de coaching niet was aangegaan had ik de extra informatie niet bij mij gedragen en minder vertrouwen in mijzelf dat ik mijn doelen wel kan halen, zowel rondom afvallen als kracht opbouwen in mijn trainingen. Dus twijfel je nog, probeer het gewoon eens 2 of 3 maand en kijk wat het je oplevert. Geef duidelijk je vragen terug aan Victor en samen maak je er dan een persoonlijk plan op.

• Betrokkenheid

Fijne coaching met handige tools zoals een app!

Victor was mijn “stok achter de deur” om het aantal trainingen per week ook daadwerkelijk uit te voeren. Rustig, betrokken en altijd bereid om mee te denken of advies te geven. Fijne opbouw qua training en ik vond het heel praktisch om mijn voortgang qua training en doelen bij te kunnen houden in de app.

Zeer prettig

De coaching bij Victor heb ik als zeer prettig ervaren. Zelf ben ik ook personal trainer en ik was opzoek naar iemand die net wat verder in het vak was en veel kennis heeft. Victor was daarvoor de geschikte persoon omdat hij veel artikelen schrijft over onderwerpen waar ik iedere keer weer van leer. Wekelijks kon ik met Victor allerlei onderwerpen aankaarten en hebben wij samen gewerkt om mij een stuk sterker te krijgen dan ik al was. Ik kon veel van hem leren en elke keuze die hij maakte in mijn programma kon hij goed onderbouwen. Hier ga ik als personal trainer natuurlijk heel goed op. Al met al een stuk sterker en zelf een betere coach geworden door de begeleiding en expertise van Victor. Ik zou het iedereen aanbevelen om een keer een coach te nemen je kunt er alleen maar van leren. Victor bedankt en ik spreek je snel!

• Betrokkenheid

Zeer goed schema met persoonlijke video

Zeer uitgebreid schema ontvangen om af te vallen samen met een persoonlijke video waar alles in uitgelegd wordt. Zeer professioneel, goede communicatie en komt alle afspraken na. Ga zo door Victor!

Fijne coach!

De reden om me aan te melden was dat ik al langere tijd een gezonder gewicht probeer te bereiken. Hoewel het me goed lukte om tijdelijk goede resultaten te behalen op gebied van training en gewichtsverlies lukte het me niet om dit vast te houden. Periodes van hard trainen, gewichtsverlies en veel energie wisselden zich af met periodes van weinig trainen, vermoeidheid en weer aankomen. De coaching bij Victor heeft me erg geholpen om toe te werken naar een meer duurzaam patroon van gezondere voeding en training. Ik ben me meer bewust van de invloed van stress en slaap. Het lukt me beter om haalbare doelen te stellen en een gezond voedingspatroon structureel vast te houden. Het contact met Victor heb ik als erg prettig ervaren. Hij weet theorie gemakkelijk te vertalen in praktische voorbeelden en handvatten. Zijn open, vriendelijke houding en positieve instelling werkten voor mij als motiverend.

• Betrokkenheid

Top coach; laat je op een natuurlijke manier sterker worden

Ongeveer 2 jaar geleden ben ik bij Victor terecht gekomen omdat de uitslagen van mijn waardes niet de goede kant op gingen. Dus heb ik Victor een berichtje gezonden of hij me kon helpen. Mijn doel was daarnaast ook fitter te worden. Na een periode van het bijhouden van voedingspatronen en een slaap analyse kwam er stap voor stap advies om een aantal gewoontes toch anders in te vullen. Er werd rekening gehouden met wat voor mij werkte en Victor gaf ook uitleg wat de achterliggende gedachte bij iedere aanpassing was. Ook werd het sporten langzaam opgebouwd en werd ik steeds fitter en sterker. Door een enkel operatie en revalidatie kon ik een tijdlang niet sporten maar Victor heeft me in die tijd geholpen met tips en trucks en is me blijven coachen. Ook heeft hij het trainingsprogramma aangepast om ook mijn enkel weer sterker te krijgen. Door de deskundigheid van Victor heb ik meer bereikt dan dat ik zelf dacht. Door een handicap aan mijn arm kon ik een hoop dingen niet meer maar Victor heeft het programma zo aangepast dat ik steeds meer kon tillen. Als ik weer een kilo zwaarder kon tillen was ik super trots en door het vertrouwen en de aanpak van Victor lukte het me ook. Nog steeds vind ik sporten niet leuk maar ik sluit iedere sessie af met een positief gevoel. En dat dankzij de coaching van Victor. Mijn waardes zijn stabiel en ik ben fit dus mijn doel is gehaald maar ik blijf iedere week sporten bij Victor.

Vakkundige en professionele coach

Ik train nu een jaar met Victor als mijn coach, in dit jaar hebben wij meer kracht en meer spiermassa weten te realiseren daarnaast zit ik ook beter in mijn vel. Dit alles is mede te danken aan Victor zijn vakkundige en wetenschappelijke aanpak. Hij legt alles in detail uit en houd daarnaast rekening met jouw persoonlijke voorkeuren.

• Betrokkenheid

Super fijn trainingsschema en voedingsschema

Ik heb Victor benaderd voor een trainingsschema. Ik ben namelijk eerst zelf gaan trainen en heb mijn work-out geprobeerd zelf samen te stellen maar ik bleef continue het gevoel houden dat ik misschien niet het juiste aan het doen was. We hebben alleen contact gehad via de mail maar dat verliep heel soepel. Ik kon goed aangeven waar ik behoefte aan had en ik had het gevoel van zijn kant goed bevraagd te worden. Ik kreeg uiteindelijk een pakket met trainingsschema en voedingsschema met een mooie handleiding en uitleg erbij. Dat was echt boven mijn verwachting. Alles ziet er heel deskundig uit. Het schema werkt heel fijn en ik heb minder last van mijn gevoelige plekken. Het voedingsschema was een positieve verrassing want het sluit heel erg aan op mijn huidige eetpatroon. Super fijn! En er staat zoveel meer in om ervoor te zorgen dat je je voeding goed kunt blijven afstemmen. Ik zou iedereen die in de sportschool zelf staat uit te proberen aanraden bij Victor een programma op maat te laten maken. Je krijgt echt meer dan waar voor je geld.

• Betrokkenheid

Continue progressie door af te stemmen op mijn behoeften en mogelijkheden

Victor is nu al een paar jaar mijn coach en ben nog altijd erg tevreden! Vanuit zijn rijke expertise geeft hij richting en advies, maar staat altijd open voor mijn eigen ideeën, behoeften en mogelijkheden. Coaching op maat dus! Daarom zou ik hem ook aanbevelen aan iedereen, zowel aan topsporter als aan mensen die naast hun drukke werk ook fit en gezond willen blijven. Ook tijdens de Covid beperkingen ben ik gespierder en droger geworden, door samen creatief te zijn en te denken in mogelijkheden.

• Betrokkenheid

Victor is een coach die je echt verder helpt op alle vlakken

Op basis van eerdere ervaringen voor Victor gekozen bij in eerste instantie revalidatie (weer in vorm komen) na enkele blessures. Victor heeft de kennis om je zowel in training als voedingspatroon verder te helpen. Hij is voor mij de afgelopen jaren een heldere gids geweest die me telkens weer weet te pushen naar een beter resultaat. Zonder Victor had ik al lang opgegeven maar bij elke blessure weet hij je schema aan te passen en je motivatie op peil te houden om niet alleen door te zetten maar om er ook beter uit te komen.

Heel fijn samengewerkt!

Ik ben zeer tevreden over de samenwerking met Victor. In plaats van het voorschrijven van een dieet hebben we heel gericht gekeken naar mijn eet- en leefgewoontes en hebben we die stapsgewijs aangepast. Allemaal op maat en in lijn met mijn doelen. Nu ben ik een maand verder en heb ik de goede gewoontes behouden. Kortom, blijvend resultaat!

• Betrokkenheid

Fijne coaching met resultaat in een stressvolle periode

Al een lange periode fitness ik 5-6 keer per week, maar heb het gevoel dat mijn progressie is gestagneerd. Ook ben ik in mijn hoofd vaak druk met het overdenken van een programma: Hoeveel sets moet ik doen? Hoe vaak per week moet ik een spier trainen ? etc. Het leek mij fijn wanneer dit door een coach werd uitgedacht en ik het alleen maar hoef uit te voeren. Na een lange periode met het idee te hebben rond gewandeld, heb ik in september besloten om drie maanden met Victor aan de slag te gaan. In de periode dat ik was gestart moest ik ook verhuizen. Helaas moesten we in het huis meer klussen dan verwacht en verliep alles hierbij niet zoals verwacht. Wellicht niet een fijn moment om te starten met een coaching traject, maar het tegendeel is waar. Normaliter sport ik 5 tot 6 keer per week. Wanneer ik een training van het programma mis zou ik hierdoor stress ervaren en slecht voelen. Dit heb ik met Victor besproken en samen hebben we de training terug naar 4x per week kunnen aanpassen. Daarnaast heeft hij mij gerust gesteld en het programma zo aangepast, dat ik voldoende volume draai om progressie met vier training kan maken. Bij mij lijkt het tegenovergestelde te zijn gebeurd dan wat ik in eerste instantie van het traject had verwacht. In plaats van vijf of zes krachttrainingen per week. heb ik juist een stapje terug kunnen doen en gezien dat ik ook met minder trainingen dezelfde progressie kan boeken. Daarnaast heb ik door het contact met Victor kunnen inzien dat mijn prioriteiten en fitness doelen anders zijn dan jaren geleden. Ik ervaar nu veel minder ‘stress’ dat ik moet sporten, wanneer het eigenlijk niet kan. Als ik niet ga heb ik geen schuldgevoel meer. Hierdoor is het plezier in trainen ook meer terug. Mocht je twijfelen om te starten met een coaching traject, laat je niet weerhouden door ‘stressvolle moment. Juist hierbij kan Victor je heel fijn helpen!

• Betrokkenheid

In een stressvolle periode veel van Victor geleerd!

In één woord, top!!!

Begin januari was ik compleet de balans in voeding en beweging kwijt. Eigenlijk had ik al aantal jaren een verstoorde verhouding met voeding, maar had ik het daarvoor nog redelijk onder “controle”. Op een gegeven moment zocht ik hulp bij Victor. Via het internet kwam ik bij hem terecht, zijn internetsite overtuigde mij direct. Hij leek erg veel kennis te hebben op zijn gebied en niets is minder waar! Alle vragen rondom voeding en sport kon hij onwijs goed onderbouwen, is wetenschappelijk onderlegd en hij heeft zelf veel ervaring op dit gebiedt. Tevens heeft hij enorm veel geduld, is laagdrempelig, geeft vertrouwen en respectvol. Doordat ik geregeld veel spanning en onrust ervaarde rondom wat wel/niet eten en dit in combinatie met bewegen, had ik behoorlijk intensief contact. Hij was mijn voeding/sportcoach, maar ook echt mijn life coach! Ik heb gedurende zijn coaching veel kunnen bespreken en om zijn adviezen mogen vragen. Mocht je ooit begeleiding willen, dan is Victor 100% een aanrader. Momenteel heb ik weer redelijk balans in mijn beweging/voedingspatroon, maar mocht ik dit weer even kwijt zijn... Dan schakel ik direct zijn hulp weer in.

• Betrokkenheid

Betere informatie ga je niet vinden!

Vandaag de dag zijn we steeds meer bezig met voeding, gezondheid en hoe we er uit zien. Het is ongelofelijk hoeveel informatie hierover te vinden is op het internet en op sociale media. Helaas zit hier ook veel informatie tussen die meer berust op fabels dan op de feiten. Hierdoor vervallen mensen vaak weer terug in hun oude patroon met als gevolg dat het resultaat niet vast te houden is. De cursus van Victor onderscheidt zich hier overduidelijk in. Victor is iemand die zeer veel praktijkervaring heeft en dit combineert met wetenschappelijk onderbouwde informatie. Hoe behaal je jouw vetverlies doelen en behoud je die zonder dat het je hele leven beheerst? Hoe zorg je dat je een goede relatie behoud ten opzichte van voedsel? Victor's cursus geeft antwoord op deze vragen. Wat mij persoonlijk aanspreekt en waar je veel te weinig over hoort en leest is hoe groot de rol van leefstijlfactoren is. Denk hierbij aan stress, slaap, onverwachte gebeurtenissen in je leven maar ook bijvoorbeeld de sociale druk van buitenaf. Gewicht verliezen op een duurzame manier is geen gemakkelijke opgave en gaat vaak niet lineair. Leefstijlfactoren spelen hierin een grote rol en het is dan ook belangrijk om daar inzicht in te krijgen en te leren hoe daarmee om te gaan. Dit is dan precies wat de cursus van Victor onderscheidt en zo goed maakt. Hij gaat op een overzichtelijke en heldere manier in op vele onderwerpen. Geen quick fix, maar door middel van goed onderbouwde informatie een basis creëren die zal helpen bij het behalen van het doel en dit dan ook langdurig kunnen vasthouden. Ondanks dat ik al aardig wat kennis heb, verbaasde ik mij hoeveel ik toch nog niet wist en hoeveel erbij komt kijken. Ik denk echt dat de mensen die als doel vetverlies hebben, maar waarbij het maar niet echt wil lukken, zichzelf een plezier zouden doen om deze cursus te gaan volgen. Betere informatie ga je niet vinden!

• Betrokkenheid

De cursus online afvallen van Victor is praktisch en goed toepasbaar om te werken aan een slanker en fitter lichaam. De cursus is opgebouwd uit video's van rond de 10 minuten per onderwerp. Hierin legt Victor goed uit waarom bepaalde zaken zo belangrijk zijn om effectief aan je doelen te werken. Wat Victor goed doet is nuttige informatie delen over o.a. nieuwe gewoontes opbouwen, alles binnen je leefsituatie passen en belangrijke feiten delen omtrent voeding en afvallen. Bij de meeste onderwerpen zijn er handige bijlagen toegevoegd, zodat je zelf aan de slag kan met de stof die je zojuist hebt geleerd en dit beter onder de knie kan krijgen. Zelf vond ik het gedeelte over slaap, gewoonten opbouwen (met een super handige sheet) en over het steeds minder tracken van mijn voeding, door af te gaan op het hongergevoel, heel leerzaam. Dit zorgt er namelijk voor dat ik niet afhankelijk ben van my fitness pal om goede resultaten te boeken. Er is ook een community opgezet waarin je al je vragen kan stellen en waar je samen met andere leden kunt praten over wat je zojuist hebt geleerd. Er zit verder geen tijdsdruk op. Dit is ook heel fijn, want zo kan je alle onderdelen op je eigen tempo afgaan. Kortom, Victor's cursus zit vol met nuttige informatie en handige tools die je helpen om slanker en fitter door het leven te gaan. Ik weet zeker dat er voor iedereen iets bij zit waarmee je een stap dichterbij komt om je fitness gerelateerde doelen te realiseren.

• Betrokkenheid

10 kilo kwijt in 1 kwartaal (zonder teveel moeite :-))

In de afgelopen 3 maanden ben ik 10 kilo afgevallen door de goede begeleiding van Victor (voeding) en Aron/Joeri van Luduspt.nl (beweging). Het viel mij eerlijk gezegd 100% mee. Nooit echt een honger gevoel gehad en door een simpele maar effectieve voedingsschema was het best makkelijk vol te houden. Sterker nog, na deze 3 maanden ga ik nu zelf verder met dit schema. Daarbij ben ik spelenderwijs van 2 keer per week sporten naar 4 keer per week gegaan. Tip: als je ’s ochtends kan sporten, zou ik dit echt iedereen aanraden. Dus 5 sterren van de 5 Ps: mijn ervaring kun je ook beluisteren via deze podcast: https://luduspt.nl/8-de-kracht-van-goede-voeding/

• Betrokkenheid

Dit had ik eerder moeten doen!

Sinds dat ik mij kan herinneren ben ik in soort van gevecht met de voeding. Ik kon geen balans vinden; als ik eindelijk was afgevallen kwam ik een tijdje later dubbel zo veel aan. Het ging helemaal mis toen ik zwanger werd, de eetbuien werden steeds erger en ik maakte mij steeds wijs dat ik na de bevalling weer "normaal" zou gaan eten, veel bewegen en zo weer terug op gewicht zou zijn. Het bleek veel moeilijker dan verwacht, de eetbuien bleven waardoor ik mij steeds ongelukkiger ging voelen. Ik wist dat ik niet op zoek naar nieuwe diëten moest gaan want dat hield ik nooit vol, was bang voor het jojo-effect en wilde geen risico lopen voor de borstvoeding. Daarnaast wilde ik graag juist gezonder leven. Ik ben 3 maanden geleden op zoek gegaan naar personal trainer er wat ben ik blij dat ik Victor heb gevonden! Vanaf de eerste week al heeft hij mijn voedingschema kunnen aanpassen wat gelijk goed aansloeg. Mijn eetbuien verdwenen, ik begon direct gewicht te verliezen en dat zonder enige moeite. Ik wist niet dat zoiets mogelijk was. Victor geeft ook een trainingschema voor mij samengesteld wat goed bij mij past. Het resultaat hiervan is: ik ben 5 kg lichter, voel mij een heel stuk gelukkiger, heb meer zelfvertrouwen, ben fitter en kan eindelijk zeggen dat ik een gezonde leefstijl heb gevonden die bij mij past en geen moeite kost. Ik ben Victor enorm dankbaar en beveel hem van harte aan. Hij is zeer prettig in contact, luistert en hoort goed hoe je persoonlijke situatie en wensen zijn.

In relatief korte tijd, veel winst behaald en wijzer geworden! Super!

Inmiddels sport ik al heel wat jaren. Desondanks bleef ik een beetje hangen in mijn oude routine met dezelfde gewichten. Ik wilde graag sterker worden en dat is dan ook de reden dat ik om Victor's hulp heb gevraagd. Victor heeft een persoonlijk trainingsprogramma gemaakt en zeer zorgvuldig gekeken naar mijn wensen. Na drie maanden samen met Victor gewerkt te hebben, ben ik zoveel gegroeid op het gebied van kracht, uitvoering en hier en daar wat strakker geworden (wat altijd mooi meegenomen is)! Victor heeft enorm veel kennis en naar mijn idee sluit hij bij ieders behoefte aan hoe laagdrempelig de wens ook is.

Eindelijk gevonden wat ik zocht

Ik ben nu 1 jaar zelf aan het trainen maar merk dat het mij aan de juiste kennis ontbreekt om alles eruit te halen. Ik vind trainen ontzettend leuk maar voel mij ook een beetje stuurloos als ik zelf opzoek ga naar informatie. Toevallig las ik een artikel van Victor en ben ik meer van hem gaan lezen. Ik kreeg een goede indruk en besloot de spierscan check te doen. Ik kreeg goede adviezen en was meteen enthousiast om een trainingsschema door hem te laten opstellen. Je merkt aan alles dat hij heel veel kennis heeft en dat wekt vertrouwen. Ik ben blij dat ik hem op mijn zoektocht naar een goede PT ben tegengekomen! Ik kan de spierscan check iedereen aanraden.

Voordat ik begon met coaching bij Victor trainde ik zelf al een tijdje en was ik bezig met mijn voeding. Toch behaalde ik niet de resultaten die ik eigenlijk zou willen, wat soms frusteerde en de motiveerde naar verloop van tijd. Ik stopte er veel tijd en energie in en kreeg niet het gewenste resultaat. Hierover kon ik eeuwig nadenken en soms moeilijk mijn rust pakken of ontspannen. Ik ben nu een ruime 10% lichaamsvet lager, en heb wat kg’s spiermassa gegained! Maar ik ben misschien wel het meest blij hoe ik mij op persoonlijk en mentaal vlak heb ontwikkeld. Ik geniet nog veel meer van het proces en kan beter omgaan met twijfels en tegenslagen doordat ik op een fijne en open manier kan bespreken met Victor. Ik heb echt het gevoel dat hij mij begrijpt en passend advies kan geven en met mij meedenkt. Wat ik het fijnste vind aan de samenwerking met Victor, is dat ik echt zo persoonlijk mogelijk behandeld wordt. Hij weet precies wie ik ben, hoe ik in elkaar zit en denkt zo goed mogelijk mee kijkend naar een oplossing of idee. Naast alles wat we bespreken op gebied van training en voeding kan ik ook alles met hem bespreken wat zorgt voor een hele open en fijne samenwerking. Ik denk dat als ik dit traject niet was aan gegaan, ik nog lang bezig was met veel twijfels hebben, eeuwig overnadenken of ik de juiste keuzes zou maken op gebied van training en voeding. Ook zou ik nog 'n stuk strenger voor mezelf zijn en hierdoor wat minder plezier in alles hebben. Voor mij is dit traject een mega fijne samenwerking, wat één van de beste keuzes is geweest die ik ooit heb gemaakt. Ik zou iedereen dit gunnen en aanbevelen, omdat het je levenskwaliteit enorm bevordert, terwijl je op een prettige ontspannen manier gecoached word. Door iemand die persoonlijk met je mee denkt en echt geeft om hoe het met je gaat. Voor mij een hele goeie ervaring die ik van plan ben nog een ruime tijd door te zetten!

Joris Ivenslaan 54

1325SP Almere

Over Victor Mooren coaching & educatie

Als online fitness coach help ik jou om gespierder, slanker en fitter door het leven te gaan. Tegenwoordig is er via het internet zoveel informatie te vinden omtrent vetverlies, voeding en spieropbouw, dat je door de bomen het bos niet ziet. Hierdoor is het moeilijk om feiten te onderscheiden van fabels. Doordat ik de afgelopen jaren veel kennis heb opgedaan op het gebied van vetverlies, spieropbouw en gedragsverandering en honderden klanten heb geholpen, heb ik veel inzicht gekregen van wat werkt. Ik combineer een wetenschappelijk onderbouwde aanpak met meer dan 10 jaar praktijkervaring in mijn coaching. Via mailcontact en videogesprekken help ik jou aan een fitter lijf, gewoon op een moment dat het jou het beste uitkomt. Alles is persoonlijk, op maat, toegankelijk en bewezen effectief.

Over Coachscore.nl

Coachscore is de reviewtool speciaal voor coaches. Groei als coach met echte reviews. Help meer mensen. Meer weten over hoe de reviews worden verzameld en worden gecontroleerd op echtheid? Ga dan naar onze website en klik onderin de footer op: “hoe worden reviews gecontroleerd op echtheid?”