Selecteer het aantal sterren voor de totale score

Beoordeel de volgende punten

Persoonlijke gegevens

Velden met * zijn verplicht. E-mailadres wordt niet gepubliceerd

Over Victor Mooren coaching & educatie

Mijn naam is Victor Mooren. Ik ben gediplomeerd diëtist en sinds 2013 werkzaam als online coach en personal trainer. In het verleden was ik fanatiek bezig met powerlifting en mijn lichaam shapen. Omdat ik het maximale uit mezelf wil halen, zoek ik sinds 2010 naar meer kennis en ervaringen op dit gebied. Zodoende kwam ik erachter dat de juiste kennis schaars is. Het werd mijn missie om anderen te helpen om vooruitgang te boeken en om feiten van fabels te onderscheiden. Hiervoor ben ik de literatuur ingedoken en heb ik inmiddels de benodigde praktijkervaring opgedaan. Ik heb allerlei opleidingen en cursussen gevolgd, om mezelf te blijven ontwikkelen en om mijn klanten te helpen met vetverlies, spieropbouw en fitter door het leven te gaan. Alles is persoonlijk, op maat, toegankelijk en bewezen effectief.

Over Coachscore

Coachscore is de reviewtool speciaal voor coaches. Groei als coach met echte reviews. Help meer mensen.