Dit had ik eerder moeten doen!

Sinds dat ik mij kan herinneren ben ik in soort van gevecht met de voeding. Ik kon geen balans vinden; als ik eindelijk was afgevallen kwam ik een tijdje later dubbel zo veel aan. Het ging helemaal mis toen ik zwanger werd, de eetbuien werden steeds erger en ik maakte mij steeds wijs dat ik na de bevalling weer "normaal" zou gaan eten, veel bewegen en zo weer terug op gewicht zou zijn. Het bleek veel moeilijker dan verwacht, de eetbuien bleven waardoor ik mij steeds ongelukkiger ging voelen. Ik wist dat ik niet op zoek naar nieuwe diëten moest gaan want dat hield ik nooit vol, was bang voor het jojo-effect en wilde geen risico lopen voor de borstvoeding. Daarnaast wilde ik graag juist gezonder leven. Ik ben 3 maanden geleden op zoek gegaan naar personal trainer er wat ben ik blij dat ik Victor heb gevonden! Vanaf de eerste week al heeft hij mijn voedingschema kunnen aanpassen wat gelijk goed aansloeg. Mijn eetbuien verdwenen, ik begon direct gewicht te verliezen en dat zonder enige moeite. Ik wist niet dat zoiets mogelijk was. Victor geeft ook een trainingschema voor mij samengesteld wat goed bij mij past. Het resultaat hiervan is: ik ben 5 kg lichter, voel mij een heel stuk gelukkiger, heb meer zelfvertrouwen, ben fitter en kan eindelijk zeggen dat ik een gezonde leefstijl heb gevonden die bij mij past en geen moeite kost. Ik ben Victor enorm dankbaar en beveel hem van harte aan. Hij is zeer prettig in contact, luistert en hoort goed hoe je persoonlijke situatie en wensen zijn.

In relatief korte tijd, veel winst behaald en wijzer geworden! Super!

Inmiddels sport ik al heel wat jaren. Desondanks bleef ik een beetje hangen in mijn oude routine met dezelfde gewichten. Ik wilde graag sterker worden en dat is dan ook de reden dat ik om Victor's hulp heb gevraagd. Victor heeft een persoonlijk trainingsprogramma gemaakt en zeer zorgvuldig gekeken naar mijn wensen. Na drie maanden samen met Victor gewerkt te hebben, ben ik zoveel gegroeid op het gebied van kracht, uitvoering en hier en daar wat strakker geworden (wat altijd mooi meegenomen is)! Victor heeft enorm veel kennis en naar mijn idee sluit hij bij ieders behoefte aan hoe laagdrempelig de wens ook is.

Eindelijk gevonden wat ik zocht

Ik ben nu 1 jaar zelf aan het trainen maar merk dat het mij aan de juiste kennis ontbreekt om alles eruit te halen. Ik vind trainen ontzettend leuk maar voel mij ook een beetje stuurloos als ik zelf opzoek ga naar informatie. Toevallig las ik een artikel van Victor en ben ik meer van hem gaan lezen. Ik kreeg een goede indruk en besloot de spierscan check te doen. Ik kreeg goede adviezen en was meteen enthousiast om een trainingsschema door hem te laten opstellen. Je merkt aan alles dat hij heel veel kennis heeft en dat wekt vertrouwen. Ik ben blij dat ik hem op mijn zoektocht naar een goede PT ben tegengekomen! Ik kan de spierscan check iedereen aanraden.

Voordat ik begon met coaching bij Victor trainde ik zelf al een tijdje en was ik bezig met mijn voeding. Toch behaalde ik niet de resultaten die ik eigenlijk zou willen, wat soms frusteerde en de motiveerde naar verloop van tijd. Ik stopte er veel tijd en energie in en kreeg niet het gewenste resultaat. Hierover kon ik eeuwig nadenken en soms moeilijk mijn rust pakken of ontspannen. Ik ben nu een ruime 10% lichaamsvet lager, en heb wat kg’s spiermassa gegained! Maar ik ben misschien wel het meest blij hoe ik mij op persoonlijk en mentaal vlak heb ontwikkeld. Ik geniet nog veel meer van het proces en kan beter omgaan met twijfels en tegenslagen doordat ik op een fijne en open manier kan bespreken met Victor. Ik heb echt het gevoel dat hij mij begrijpt en passend advies kan geven en met mij meedenkt. Wat ik het fijnste vind aan de samenwerking met Victor, is dat ik echt zo persoonlijk mogelijk behandeld wordt. Hij weet precies wie ik ben, hoe ik in elkaar zit en denkt zo goed mogelijk mee kijkend naar een oplossing of idee. Naast alles wat we bespreken op gebied van training en voeding kan ik ook alles met hem bespreken wat zorgt voor een hele open en fijne samenwerking. Ik denk dat als ik dit traject niet was aan gegaan, ik nog lang bezig was met veel twijfels hebben, eeuwig overnadenken of ik de juiste keuzes zou maken op gebied van training en voeding. Ook zou ik nog 'n stuk strenger voor mezelf zijn en hierdoor wat minder plezier in alles hebben. Voor mij is dit traject een mega fijne samenwerking, wat één van de beste keuzes is geweest die ik ooit heb gemaakt. Ik zou iedereen dit gunnen en aanbevelen, omdat het je levenskwaliteit enorm bevordert, terwijl je op een prettige ontspannen manier gecoached word. Door iemand die persoonlijk met je mee denkt en echt geeft om hoe het met je gaat. Voor mij een hele goeie ervaring die ik van plan ben nog een ruime tijd door te zetten!

Fijne afstemming en is prettig in het contact

Ik wilde graag afvallen. Mijn doel was om in drie maanden tijd gewicht kwijt te raken, op een gezonde, rustige manier met blijvend resultaat. En bij voorkeur door een eet/beweegschema dat bij mij past en past bij hoe ik normaal ook leefde. Ik wist daarnaast dat het goed zou zijn om een stok achter de deur te hebben om het vol te blijven houden. Precies dít heb ik bij Victor gevonden. Mijn eetpatroon werd geanalyseerd en aangepast. Maar passend bij mij, en passend bij hoe ik ongeveer al at. Dit was voor mij niet alleen heel goed vol te houden, ook voelde ik me gezond en fitter door de gezonde voeding. De wekelijkse gesprekken met Victor waren gezellig en motiverend. Victor is rustig, heel prettig in het contact en stemt alles af op wat voor jou belangrijk is of bij jou past. De wekelijkse stok achter de deur door onze digitale gesprekken hielpen enorm. Ook bleek fysiek wat strakker uitzien helemaal niet zoveel inspanning te kosten dan ik op voorhand dacht. Al met al gingen geleidelijk de kilo's eraf, en vond ik het heel prima te doen. Ik ben zeer tevreden. Ik beveel Victor van harte aan. Hij weet veel van het lichaam en voeding, en begeleid in fijne afstemming en is prettig in het contact. En ook voor mensen zoals ik, die iets minder sportief ingesteld zijn, maakt hij makkelijk een passend, uitdagend en leuk plan dat ook nog eens heel erg goed werkt.

Victor is een betrokken coach die je helpt op allerlei vlakken

Na een aantal jaren een haat liefde verhouding te hebben gehad met fitness was het twee jaar geleden dat ik, mede door een toffe sportschool, fitness steeds leuker begon te vinden. Het lukte me een jaar lang met veel plezier en motivatie te gaan maar helaas bleef de progressie uit. Omdat ik het zonde vond om er niet alles uit te kunnen halen en ik dit absoluut niet alleen kon was ik van plan om hier hulp bij te zoeken. Jaren hiervoor was ik al ooit met Victor in contact gekomen en een kort traject gestart maar helaas was dit door mijn persoonlijke situatie maar van korte duur. Omdat ik veel goede ervaringen met Victor uit die tijd heb overgehouden was ik van plan om hem weer als coach in te willen schakelen. Naast het coachen van de trainingen deed Victor mij nog veel meer beseffen dat er ook andere factoren zijn om rekening mee te houden om progressie te kunnen halen. Hij begrijpt heel goed wat er allemaal mee kan spelen in iemands zijn persoonlijke situatie en dat je sommige zaken ook niet altijd onder controle hebt. Hij weet op alle vlakken gedegen advies uit te brengen met goede onderbouwing. Het is niet een schemaatje opstellen en maar gaan.. Victor denkt echt mee met jou en zorgt er voor dat je er beter van wordt. Zelfs tijdens dit lastige jaar (Corona). Als ik kijk wat ik sindsdien heb bereikt dan heb ik veel geleerd over de werking van progressie, voeding en rust die er moet zijn. Ik ben veel meer lichaamsvet kwijt geraakt dan ooit en ik ben alleen nog maar sterker geworden. Mentaal gezien heeft er vooral op het gebied van voeding veel verandering plaats gevonden. Ik ben veel bewuster geworden met wat ik eet en ik kan mezelf nog steeds wat lekker gunnen. Dit had ik nooit alleen kunnen bereiken. Ik kan echt iedereen aanraden, die net als ik, jaren naar de sportschool gaat zonder relevante progressie om een coachingstraject bij Victor te starten. Als je het sporten toch leuk vind waarom er dan niet alles uithalen wat erin zit?

Super resultaat!

Ik ben nu net iets meer dan een jaar bezig met Victor als coach. De resultaten zijn echt op en de begeleiding is erg fijn en persoonlijk en het kennisniveau is erg hoog. Ook als gevorderde sporter leer ik elke week weer iets meer. Mocht je écht die verdere stap willen maken, en resultaat willen boeken, dan is Victor de juiste Coach.

Zeer positief en verrassend

In mijn zoektocht naar de meest optimale manier van trainen versleet ik vele uren achter mijn telefoon en luisterde ik naar wat de experts te zeggen hadden op social media. Dit leidde ertoe dat ik met regelmaat mijn trainingsschema veranderde, ook al wist ik dat dit niet de weg was. Fijne van de manier van trainen met Victor is dat duidelijk wordt dat iedereen zijn eigen “optimale” training heeft. In het begin is hard gewerkt aan het onder de knie krijgen van de basisoefeningen/bewegingen. Dit heeft veel geholpen bij de uitvoering van de oefeningen in de volgende fase. In het begin moest ik wel wennen aan het schema. Zo weinig setjes per training, komt dat wel goed? Zeker kwam dit goed en het scheelde ook nog eens heel veel tijd. Victor heeft toegelicht waarom in het begin voor deze aanpak is gekozen. Sowieso is het prettig dat Victor denkt in oplossingen en kijkt naar jouw persoonlijke situatie in relatie tot jouw doelstellingen. Bovendien is hij heel realistisch. Dit heeft mij ook geholpen in het los van laten van onrealistisch doelstellingen. Los van het feit dat Victor enorm deskundig is, is het gewoon een aardige rustige kerel. Voor mij heeft de afgelopen periode heel veel rust en energie opgeleverd. Mijn stresslevel is ontzettend gedaald, ondanks een zeer stressvol jaar. Ook heb ik gewoon zin om te trainen. De training is niet meer een verplichting maar een manier van ontspanning. Daarnaast ben ik ook tevreden over de bereikte fysieke resultaten. Tenslotte heb ik door de kortere trainingen meer tijd voor andere dingen. Voor iedereen die voor een langere periode lekker wil trainen en progressie wil maken; neem contact op met Victor. Hij helpt je bij het vinden van een balans tussen werk, gezin en training. Je zult er de rest van je leven profijt van hebben. Niet langer zelf ploeteren, maar maak een keuze, kies voor Victor.

Een wandelende kennis bibliotheek

Victor weet tot in de kleinste details hoe alle processen werken. Als het PT vak je passie is, of je bent een serieuze atleet die niet graag stuurloos is, ga dan bij Victor trainen....het zal je verbazen wat je nog NIET weet!

Victor is een betrokken en deskundige personal trainer die samen met jou je levensstijl aanpakt!

Ik heb het afgelopen jaar het grootste gedeelte van de tijd een full body schema met focus op billen en benen gevolgd en hierdoor ben ik fysiek gezien over mij hele lichaam gegroeid qua spiermassa en ik ben sterker geworden op heel veel oefeningen. Het fijne hieraan vind ik dat Victor open staat voor jouw wensen en voorkeuren, bijvoorbeeld om de focus op billen en benen te leggen. Door de begeleiding door Victor heb ik mentaal gezien meer rust, omdat ik weet dat er iemand van de zijlijn meekijkt die er verstand van heeft, en ik dus niet iets aan het doen ben wat geen resultaat gaat geven of zelfs voor blessures kan zorgen. Het fijne aan de begeleiding is dat Victor, naast je trainingen, voeding en de resultaten, ook je slaappatroon en stressniveau meeneemt, welke voor mij erg van invloed zijn op mijn trainingen en voedingsinname, iets wat veel mensen zullen herkennen. Hierdoor kijkt Victor naar het totale plaatje en wordt het meer een leefstijlcoaching i.p.v. alleen een coaching voor het trainen en je voeding. Ik ervaar Victor als een betrokken coach. Hij is motiverend maar niet te pusherig. Hij denkt altijd met je mee maar laat jou de controle houden. Hij werkt evidence based (wat ik persoonlijk heel belangrijk vind) en ondersteund dit met kennis uit eigen ervaring/de praktijk. Zijn aanpak is heel persoonlijk: hij kijkt echt naar wat jij nodig hebt en schrijft je geen standaard lijstje oefeningen of maaltijden voor. Zo is hij met mij heel secuur gaan kijken naar welke voedingsproducten darmklachten geven. Tijdens de corona-crisis kwam zijn creativiteit goed van pas in het bedenken van een home work-out. De manier waarop we mijn vooruitgang en resultaten bijhouden in een Excel bestand werkt voor mij erg goed, omdat dit gestructureerd is een fijn overzicht geeft, zonder dat we daar in doorslaan. Hierdoor blijf je je ook verantwoordelijk voelen voor jouw traject en blijft jouw motivatie vanuit jezelf komen.

Ervaren coach,die weet wat ie doet.

Na verscheidene jaren en een aantal pogingen om krachttrainingen op een efficiënte manier te doen via fitnessscholen, was dit helaas mislukt. Dit kwam door een gebrek aan begeleiding en een goed trainingsschema. Om sterker te worden en in shape te raken besloot ik om op zoek te gaan naar de juiste begeleiding. In mei kwam ik via Bell coaching bij Victor terecht. Ik had eindelijk hetgeen gevonden wat ik zocht al die tijd. Victor kijkt naar alle facetten, zoals je persoonlijke situatie en je leefstijl. Op basis hiervan ontwerpt hij een programma. Wat ik voornamelijk erg prettig vind is dat hij je mentaal ook weet te beïnvloeden door zijn persoonlijke aanpak en daarbij een gerichte schema kan maken, die effectief is en je levensstijl beïnvloedt. De resultaten tot nu toe zijn een andere mindset, fysiek sterker en een efficiënte & effectief trainingsschema. Zonder Victor als coach had ik deze resultaten niet kunnen bewerkstelligen. Ik ben er nog niet maar met Victor als begeleidend coach gaat dat zeker goed komen!

Perfecte coach voor je doelen!

Ik volgde Victor al geruime tijd op Instagram omdat zijn ideeën en methoden (Evidence based en logisch) mij aanspraken. Deze methoden paste ik zelf ook al toe, maar slaagde er zelf niet in om een passend schema te maken voor 6x per week full body. Met de kennis van Victor ging dit wel goed. Hiermee heb ik flinke stappen gemaakt kwa fysiek en kennis. Je leert wanneer je iets wel of juist beter niet kan doen (overtraining / herstel). De lifestyle en training methoden die je aanleert kan je de rest van je leven blijven gebruiken. Bij blessures helpt Victor met het zoeken naar een oefening die zonder pijn uit te voeren is en toch binnen het schema past. Hierdoor ben je snel van je blessure af. Mijn schouderpijn verdween snel! Als ik niet bij Victor was gekomen liep ik hier waarschijnlijk nog mee rond. Toen Covid - 19 uitbrak gelijk een schema op maat gemaakt voor thuis training! Al met al erg veel geleerd en kan het iedereen aanbevelen!

Fijne coach die het maximale uit de situatie haalt.

Onder begeleiding van Victor heb ik in een relatief korte tijd resultaten geboekt waarvan ik eigenlijk alleen maar had kunnen dromen. Bij alles wat Victor voor me gedaan heeft straalde gewoon kennis, professionaliteit en betrouwbaarheid uit. Ik ben niet alleen fysiek veel sterker en beter geworden, maar dankzij Victor zijn kennis heb ik onwijs veel geleerd over o.a. trainingsmethodes en het optimaliseren van mijn levensstijl. Victor, bedankt!

Een succesvolle samenwerking

Victor en ik werken inmiddels al weer 2 jaar samen. En dat is precies ook hoe het voelt: we doen het samen. Dit traject gaat veel verder dan naar de gym gaan, een schema voor geschreven krijgen en daar dan over communiceren. Victor begeleidt je in álle aspecten van je leven, omdat uiteindelijk ook alles met elkaar in contact staat. Daarbij heb ik geleerd dat wat je er zelf insteekt ook is wat je eruit haalt. Als iemand die veel mentale uitdagingen heeft te slechten, heb ik Victor leren kennen als de ideale coach. Wat hem uniek maakt is dat hij een gevoel van veiligheid weet te creëren waardoor jij makkelijk je verhaal kunt doen en je problemen kunt delen. Mijn samenwerking met Victor heeft ervoor gezorgd dat ik op zowel mentaal als fysiek niveau enorm ben gegroeid. Mijn spiermassa is toegenomen en mijn vetmassa afgenomen. Daarnaast had ik voorheen wel eens last van blessures, iets waar Victor altijd een oplossing voor heeft zodat ik altijd door kan trainen. Ik raad je Victor aan als je een volgende stap wil zetten op fysiek en mentaal gebied, als je meer duurzaam aan de slag wil gaan en als je op zoek bent naar iemand die zijn aanpak aanpast op jouw behoeften!

Een absolute aanrader

Sindskort heb ik de coaching bij Victor weer opgepakt. De eerste keer was zo erg bevallen, dat zodra het weer mogelijk was om online coaching te volgen, ik niet hoefde te twijfelen bij wie ik dat weer wilde oppakken. Het fijne van de samenwerking vind ik dat Victor heel erg benaderbaar is, je alles aan hem kan vragen. Op elke vraag krijg ik een duidelijk en onderbouwd antwoord. Dit kan betrekking hebben tot training, voeding, slaap, stress. Geen vraag is te gek en wordt niet als raar bestempeld. Ik krijg echt het gevoel dat het een teamperformance is en dat je het samen doet. Tuurlijk moet je er uiteindelijk zelf de meeste energie insteken maar als dat gebeurt dan merk je dat op de lastigere momenten Victor er is om je te ondersteunen. Maar wat mij het meest aanspreekt is het menselijke gedeelte, de oprechte interesse die wordt getoond maakt het zo fijn.

professionele begeleiding van een topcoach!

Na een aantal jaren van op zich goed trainen maar ongezond eetpatroon, de stap genomen om online coaching in te schakelen. Gewicht ( lees vetpercentage ) was flink opgelopen en dat wilde ik veranderen. Aangezien ik al wel veel " evidence based bodybuilding " coaches volgde ben ik bij Victor uitgekomen. En dat is geen verkeerde keuze geweest! Ik ben in een jaar tijd van 106 kilo naar 75 gegaan. Dit door middel van een goed uitgebalanceerd voedingsplan en een "full body" schema van 4 keer in de week. Bij vragen kon ik bij Victor terecht. Deze hield ook de progressie bij. In dat jaar heb ik enorm veel geleerd over training, techniek, en voedselkeuzes. Informatie die naar mijn idee voor een ieder die serieus bezig is met krachttraining goud waard is. Dit klinkt allemaal heel mooi, maar er is wel een zekere inzet nodig om dit voor elkaar te krijgen. Je moet het uiteindelijk zelf doen. En dat gaat met vallen en opstaan. En dan is Victor iemand die je daar uitermate goed in kan sturen. No nonsens, basic informatie. De laatste jaren last gehad van verschillende blessures waaronder een dubbele liesbreuk. Ook hierin is Victor voor mij van onschatbare waarde geweest. Daarnaast is Victor ook iemand die er voor je is op het gebied van welzijn, zowel geestelijk als lichamelijk.Het traject wat ik heb ondergaan heeft mij niet alleen een compleet ander fysiek gegeven maar ik ben er geestelijk ook veel sterker door geworden. Gedreven bezig zijn met krachttraining en alles daarom heen, vormt je karakter, wat ten goede komt in heel veel andere situaties. Ik zou iedereen die met de gedachte speelt om een online coach te proberen het willen aanraden. Wat je doel ook is! Investeer hier in en het betaald zich dubbel en dwars terug. Ga wel op zoek naar iemand die ook echt verstand van zaken heeft. Ik kan je hierin Victor aanbevelen. Uiterst capabel, en nog een toffe vent ook!

Recent heeft Victor mij geholpen om tijdens Corona thuis constructief aan de slag te gaan met mijn doelen. Erg fijn voor wat “peace of mind” en ook om stappen voorwaarts te kunnen blijven zetten. Ben al die tijd blessurevrij gebleven, terwijl ik voorheen regelmatig last had van mijn knieën en of rug. Ook heb ik veel nieuwe oefeningen geleerd die ik zelf nooit geprobeerd zou hebben. Een verrijking van mijn kennis! Dit is een langdurig partnerschap en ik ben blij dat ik op Victor’s support kan rekenen!

Goed en onderbouwd

Ik ben Victor tegengekomen op Linkedin. Zijn berichten over training en voeding spraken mij zeer aan. Ik was benieuwd wat een coach voor mijn resultaten kon betekenen en besloot contact op te nemen met Victor. Nu 3 maanden verder en zeer tevreden over de coaching van Victor. Het is niet een standaard programma die je krijgt, maar een programma die persoonlijk en realistisch voor je is. Ik heb vooral veel geleerd op het gebied van mijn trainingen, het belang van een goede techniek en wat ik moet eten om af te vallen. Ook ben ik bewust geworden hoe belangrijk slaap voor mijn progressie is. Ik ben in alle opzichten wijzer geworden. Je leert niet enkel en alleen om snel af te vallen of (spieren) aan te komen, maar hoe je daarna bewust met trainingen en voeding omgaat. Daardoor is de kans veel kleiner om naar je oude gewoontes terug te vallen. Victor heeft veel ervaring en kennis. Ik adviseer je Victor voor online fitness coaching als je serieus wilt beginnen, maar nog niet de benodigde kennis en ervaring hebt. De ervaringen die je op doet neem je de rest voor je leven mee.

Ik raad Victor aan voor iedereen die toe is aan ondersteuning op het gebied van training & leefstijl

Met een redelijk lange burn-out en 2 heup operaties in de afgelopen jaren, zocht ik voortdurend naar “perfectie”. Dit kwam voort uit de angst voor nieuwe blessures. Gefixeerd op alleen krachttraining, besloot ik nu de focus te verschuiven en hardlopen erbij op te pakken. Niet makkelijk dit juist op elkaar af te stemmen… Ik besloot Victor te benaderen. Ik heb in het verleden een schema bij Victor gekocht en ik zag dat hij krachttraining en hardlopen al enige tijd combineerde. Victor vertelde mij over zijn eigen ervaringen met het streven naar perfectie en de gevolgen daarvan. Wanneer ik bij een oefening eigenlijk op zoek was naar de bevestiging van "ik heb het fout gedaan" omdat het niet perfect was, kreeg ik juist een opbouwend mailtje terug. Hierdoor leerde ik; "goh niet catastrofaal slecht, volgende keer neem ik deze feedback mee". Victor heeft mij hiermee geleerd dat niet elke fout direct een ramp is. Trainen is een proces met goede en mindere dagen. De wekelijkse check-ins met dit soort gesprekken hebben ervoor gezorgd dat ik minder op zoek ben naar perfectie, vertrouwen heb gekregen in mijzelf en het proces. En dat in vier maanden tijd. Training was afgestemd op mijn persoonlijke situatie en mijn wens om cardio en kracht te combineren. Hierdoor steeg mijn energieniveau. Dit werkte ook goed voor mijn goed/fout denken. Ik zit beter in mijn vel nu. Wat de online begeleiding van Victor voor mij heeft gebracht: • Heldere en duidelijke uitleg hoe, wat en waarom • Goede afstemming training/belastbaarheid en mijn ondersteuningsvraag • Victor sluit makkelijk aan als gesprekspartner; is empathisch en consequent • Ik ben zekerder en heb vertrouwen gekregen in het proces • Ik accepteer mindere dagen en heb minder last van doemdenken • Veel/meer is niet altijd beter • Meer inzicht in het effect van stress en slaaptekort op training en pijn. Ik raad Victor aan voor iedereen die toe is aan ondersteuning op het gebied van training en leefstijl.

Victor heeft mij de handvatten gegeven, waar ik de rest van mijn leven mee verder kan

In september ben ik begonnen met de coaching door Victor. Mijn lijf was door hormonale veranderingen behoorlijk veranderd en het lukte mij niet voldoende om weer in mijn oude vorm terug te komen. Daarom besloot ik Victor te vragen om hulp, voordat ik misschien nog meer aan zou komen. Tijdens het traject heeft Victor mij zeer goede adviezen en handvatten gegeven zodat ik het in de toekomst zelf goed vol kan houden. Door met kleine aanpassingen en doelen te werken heb ik het eigenlijk geen moment als onmogelijk beschouwd. Op de helft kwamen er krachttraining oefeningen bij. Hierdoor ging het afvallen en vormen van mijn lichaam nog beter. Leuk ook dat ik hiervan (onverwacht) profijt heb bij mijn sport… paardensport. Ik ben enorm blij met de resultaten en ik heb mijzelf positief verrast door binnen de drie maanden mijn doel (en eigenlijk nog meer) te behalen. Victor, bedankt!

Geduldig, bescheiden en zeer kundig!

Ik werk inmiddels al een paar maanden samen met Victor en ben ontzettend tevreden over het resultaat. Ik wilde geen gewicht kwijtraken door middel van spiervermindering, maar door vetverlies. En dat gaat erg goed! Ik weet zeker dat ik deze vorm niet had kunnen bereiken zonder coach. Het traject is ontwikkeld om precies bij mij en mijn levensstijl te passen, waardoor het makkelijk vol te houden is. Ik verlies nu gewicht, ontwikkel meer spieren én begin binnenkort aan een 'lean bulk'. Ik ben echt heel blij met het resultaat. Victor kon altijd al mijn vragen beantwoorden tijdens het programma en heeft uitgebreide kennis van verschillende programma's hier bij 'Victor Mooren'. Daarnaast is hij erg bescheiden en rustig, wat goed bij mijn persoonlijkheid past. Nogmaals bedankt, Victor!

Victor is een zeer meedenkende en inspirerende coach!

Victor heeft mij met zijn coaching geïnspireerd om me verder te ontwikkelen als fitnessprofessional. Hij staat altijd open voor vragen, reageert snel en altijd to the point. Daarnaast denkt hij ontzettend met je mee als het gaat om specifieke omstandigheden. Victor heeft mij persoonlijk zeer goed ondersteund met het managen van blessures, waarbij ik toch progressie bleef boeken. Zijn kennis staat als een paal boven water.

Een goede betrokken coach die helpt bij het vormen van jouw levensstijl om je doelen te behalen

Ik sport al ruim anderhalf jaar onder begeleiding van Victor via het online coaching traject. Ik ben begonnen bij Victor omdat ik enerzijds regelmatig last had van blessures en anderzijds mij progressie stagneerde en ik mijn kostbare tijd graag zo goed mogelijk in wilde zetten. Victor heeft me laten zien dat je sterker kunt worden én droger tegelijk. Onder begeleiding van Victor heb ik een mooie levensstijl kunnen vinden die voor mij en het sporten goed werkt. Het coaching traject gaat verder dan alleen de sportschool. Bijvoorbeeld hulp bij omgaan met stress en het aanbrengen van structuur daar helpt Victor graag bij. Eens in de week hebben we een check-in om te kijken hoe de week is gegaan. Tijdens dit moment stuur ik regelmatig filmpjes van uitvoeringen mee om zo feedback op techniek te ontvangen. Binnen de wereld van krachttraining is veel anekdotisch bewijs te vinden en ook veel tegenstrijdigheid. Victor werkt evidence based, hierdoor is hij voor mij een filter voor al deze informatie en een bron van kennis waar ik van uit kan gaan. Wat fijn is dat je de begeleiding zo intensief kan maken als je zelf wilt, je kunt zoveel vragen stellen als je wilt. Victor neemt de tijd om je vragen te beantwoorden. De ene week hebben we meer te bespreken dan de andere week, alles is prima. Ik heb ook techniek training en een online sessie bij Victor gevolgd. In alle manieren ken ik Victor als een ontspannen en sympathieke kerel. Al met al ben ik erg positief over de hulp van Victor. Het is fijn om te weten dat je goed bezig bent en dat iemand jou helpt om op een consistente manier vooruitgang te boeken en zo naar je doel te bereiken.

Over Victor Mooren coaching & educatie

Mijn naam is Victor Mooren. Ik ben gediplomeerd diëtist en sinds 2013 werkzaam als online coach en personal trainer. In het verleden was ik fanatiek bezig met powerlifting en mijn lichaam shapen. Omdat ik het maximale uit mezelf wil halen, zoek ik sinds 2010 naar meer kennis en ervaringen op dit gebied. Zodoende kwam ik erachter dat de juiste kennis schaars is. Het werd mijn missie om anderen te helpen om vooruitgang te boeken en om feiten van fabels te onderscheiden. Hiervoor ben ik de literatuur ingedoken en heb ik inmiddels de benodigde praktijkervaring opgedaan. Ik heb allerlei opleidingen en cursussen gevolgd, om mezelf te blijven ontwikkelen en om mijn klanten te helpen met vetverlies, spieropbouw en fitter door het leven te gaan. Alles is persoonlijk, op maat, toegankelijk en bewezen effectief.

Over Coachscore

Coachscore is de reviewtool speciaal voor coaches. Groei als coach met echte reviews. Help meer mensen.