In alle facetten goed tot uitstekend!!

Vanaf het moment van binnenkomst in de showroom tot aan de plaatsing en oplevering van de keuken kun je merken dat je met professionele club te maken hebt die alles tot in de puntjes hebben geregeld en niets aan het toeval overlaten. Afspraken worden goed nagekomen en het contact met de medewerkers is in alle geledingen uitstekend en zeer plezierig!! Een top eindresultaat!!

Beste Cees, Alle facetten van het hele keukentraject helemaal goed tot uitstekend en een top eindresultaat. We zijn dan ook niet voor niets kampioen in keukens. Dank je wel voor jouw prachtige review! Met vriendelijke groet, Twan Kok - Keuken Kampioen

Alles was zeer goed geregeld bij de aanschaf van onze keuken

Wij hebben in december 2023 een keuken gekocht bij de Keukenkampioen in Groningen en inmiddels mogen wij genieten van onze mooie keuken. Over het gehele traject van aankoop tot plaatsing, zijn wij zeer tevreden. De communicatie was erg goed en alles was en bleef helder voor ons als koper. De afspraken werden goed nagekomen en omtrent de levering en plaatsing hebben wij alleen maar lof. Fam. De Vries

Beste Wobbe, Alleen maar lof over alle onderdelen van het keukenproces vanaf de aankoop tot en met de montage van jouw nieuwe keuken plus alle communicatie hierover. De nummer 1 van Nederland ben je ook niet zomaar. Hartelijk bedankt voor het delen van jouw mooie ervaringen en we wensen je nog heel veel kookplezier toe! Met vriendelijke groet, Twan Kok - Keuken Kampioen

Beste Carolien, Dank je voor de mooie beoordeling, dit vinden wij dan weer heel super. Met vriendelijke groet, Thea Vermeer - Keuken Kampioen

Zeer goede service en voorlichting samen met een goede kwaliteit keuken.

Goed bereikbaar. Snelle en vriendelijke dienstverlening. Fine keuken

Beste Arnold, Wat een mooie complimenten voor onze bereikbaarheid, service en vriendelijke dienstverlening. Dank je wel voor het delen van jouw positieve ervaringen! Met vriendelijke groet, Twan Kok - Keuken Kampioen

Kan een stuk beter.

Keuken komt veel duurder uit wat er afgesproken was. Veel hoger bedrag voor meerwerk. Konden bij ondertekening niet in inzien. Geen bedenktijd. Kon niet. Kwamen vele extra kosten bij. Zelf alle inpak materiaal moesten we zelf opruimen. Sommige punten niet mooi afgewerkt. Leidingen in zicht. Hoop dat deze worden weggewerkt. Uiteindelijk blij met keuken.

Beste Niek, Dank je wel voor het plaatsen van jouw ervaringen met Keuken Kampioen. Erg jammer om te horen dat niet alles verlopen is zoals je verwachtte. Wel fijn om van jou te horen dat je uiteindelijk blij bent met jouw nieuwe keuken. Met vriendelijke groet, Twan Kok - Keuken Kampioen

Zeer goede service

Enkele maanden geleden liepen wij de zaak in van keukenkampioen Groningen. Chantel heeft ons in drie keer uitstekend begeleidt naar een nieuwe keuken. De afspraken die erna zijn gemaakt over planning, levering en montage zijn allemaal zeer accuraat verlopen. Helaas bleek bij montage vorige week een van de delen van het aanrechtblad in de verkeerde kleur geleverd en gemonteerd. Direct werd een en ander in werking gezet en worden er drie nieuwe delen geleverd van het aanrechtblad zodat nieuw kleurverschil niet weer kan ontstaan. Ook reeds telefonisch bevestigd door de service afdeling. Wij gaan ervandoor dat ook deze montage binnenkort gaat plaats vinden opdat wij helemaal kunnen genieten van onze mooi nieuwe keuken.

Beste mevrouw Usmany-Dallinga, Wij gaan zorgen dat de service op uw nieuwe keuken zo snel mogelijk uitgevoerd gaat worden, het is natuurlijk al vervelend genoeg dat dit nodig is. Wij lossen dit zo snel mogelijk voor u op! Met vriendelijke groet, Inge Maas - Keuken Kampioen

Prima tot de plaatsing

Dit was onze 2 e keuken door dat we door omstandigheden moesten verhuizen van keukenkampioen in 5 jaar tijd. Deze keer niet door keukenkampioen geplaatst maar een bedrijf ingehuurd door keukenkampioen wat ons vreselijk is tegen gevallen . De buitenkant van de keuken is prachtig maar doordat de monteur niet wist dat als er een kraan zit voor de vaatwasser er dan ook een waterbuis naar beneden loopt daar door heen gaat boren,waardoor er een loodgieter moet komen met spoed om er een stop in te maken,ook wisten wij niet dat deze monteurs een heel slecht geheugen hadden want. Ik had gevraagd hoe dit met de kosten ging volgens hen automatisch,niet dus hadden het niet eens gemeld. Maar kortom om het verhaal af te sluiten liegen zo ook nog bij de klanten service en willen ze niet betalen , Is nog wel iemand geweest om de schade zoveel mogelijk te beperken maar het voelt hier als een 2e hands keuken en ik zou nu niemand weer aanraden om daar een keuken te laten plaatsen want dit is niet keukenkampioen waardig, Bij onze eerste keuken geen problemen gehad meer nu met ingehuurd personeel zoveel te meer.

Beste meneer/mevrouw Drewel-Westerhof, Wat ontzettend vervelend om te vernemen dat u niet tevreden bent. Wij pakken uw klacht graag intern op en komen hier zo snel mogelijk bij u op terug. Met vriendelijke groet, Inge Maas - Keuken Kampioen

Plezierig, proactief, en adekwaat.

Bij het verkrijgen van een extra greep voor een deurfrontpaneel bleek de typeaanduiding op de rekening uit 2003 niet te kloppen, maar aan de hand van een foto werd de juiste greep door Linda gevonden. Wij blij! Hulde.

Beste Simon, Het doet ons goed dat mijn collega u naar tevredenheid heeft kunnen helpen aan de juiste greep. Dank u wel voor de mooie review en beoordeling. Met vriendelijke groet, Thea Vermeer - Keuken Kampioen

Mooie keuken uitgezocht tot plaatsing....

Ben niet blij na plaatsing (2,5 dag) van onze nieuwe keuken. De keuken is niet gemonteerd door het eigen montage team van KK, maar wel door een montagebedrijf die door KK is ingehuurd. Er is ondertussen een teamleider van KK geweest en heeft gelijk een aantal punten van de montage gecorrigeerd, maar liet wel weten dat wij over een aantal weken opnieuw een montageteam voor een dag over de vloer krijgen. De keuken moet opnieuw "opgebouwd" worden, omdat de keuken niet de hoogte heeft die is afgesproken. De monteur heeft bij plaatsing niet de tussenstukken voor de stelpoten gebruikt om het werkblad op juiste hoogte te krijgen. Daarnaast loopt het werkblad 7 mm af. Over de rest zal ik maar zwijgen. Als de herstel werkzaamheden hebben plaats gevonden zal ik opnieuw een review schrijven en hoop dat die positief zal zijn. Hieronder moet ik aangeven of wij KK wel of niet aanbevelen. Dit hangt helemaal af van de herstelwerkzaamheden. Omdat er wel een keuze moet worden gemaakt is het voor nu nee.

Prettig, weet welke vragen je moet stellen

De verkoper stelde aan de voorkant de juiste vragen zodat hij wist wat we graag wilden. Begrijpt de materie goed en snapt ons ook wat we graag wilden. Bij 2 andere keukenzaken deden ze het met een andere benadering waarvan we uiteindelijk schrokken vd prijs. Als je dit ad voorkant al vraagt dan weet de klant wat hij kan krijgen voor z'n budget. Bij het ophalen vd showroomkeuken trok ik een sticker vd deur waarop de prijs gestaan heeft maar trok ook een stukje vd deur mee. Men deed niet moeilijk, de volgende dag gebeld dat het opgelost wordt met een nieuwe deur! Top!

Beste Henk, Gefeliciteerd met de aankoop van uw nieuwe keuken, wat leuk dat wij deze voor u mogen verzorgen! Dank u voor het in Keuken Kampioen gestelde vertrouwen. Met vriendelijke groet, Inge Maas - Keuken Kampioen

hopelijk goed

ziet er goed uit maar zit nog in doos moet nog plaatsen

Beste heer Zijlema, Alvast bedankt voor uw beoordeling en succes met de plaatsing van uw nieuwe keuken! Met vriendelijke groet, Twan Kok - Keuken Kampioen

Prima ervaring

Erg prettig verkoopgesprek met Sophia gehad, zij heeft goede ideen aangedragen als aanvulling op onze wensen. Goede communicatie over order traject gehad. Kleine fout met afzuigkap is tot tevredenheid opgelost en wordt in komende maanden opgelost met ander type. Kortom prima geholpen en erg tevreden met de keuken zoals hij hier nu staat.

Beste Peter, Wat ontzettend fijn om te vernemen dat wij u zo goed van dienst konden en mochten zijn. Wij wensen u heel veel kook plezier toe in uw nieuwe keuken. Met vriendelijke groet, Inge Maas - Keuken Kampioen

Fantastische keuken als eindresultaat. Van begin tot eind hele goede service. Geen klachten vanaf aankoop tot en met de montage. Alles netjes bezorgd en gemonteerd door hele aardige gasten die hun vak verstaan! Top!

Beste meneer en mevrouw Slot, Ik wil u beide bedanken voor uw prachtige beoordeling en veel kookplezier toewensen. Met vriendelijke groet, Nicole Koster - Keuken Kampioen

Gesprek was goed en klant vriendelijk alleen jammer dat nog geen week na onze bestelling de bora en inductiekookplaat gratis zijn.

Beste meneer/mevrouw de Groot, Dank u voor het delen van uw positieve ervaring. Fijn om te horen dat u zo tevreden bent. Met vriendelijke groet, Inge Maas - Keuken Kampioen

Goede voorlichting en een goede klantenservice

Vriendelijke medewerkers en goed geholpen. Een intern communicatieprobleem is goed en snel opgelost. Er wordt goed met de klant meegedacht.

Beste Arie, Vriendelijk, goed geholpen en meedenkend. Dank u wel voor deze mooie complimenten! Met vriendelijke groet, Twan Kok - Keuken Kampioen

Verstand en kennis van zaken en zeer prettig en professioneel

Idem

Beste Theo, Zoals u van ons kan en mag verwachten, dank u voor het delen van uw positieve ervaring. Met vriendelijke groet, Inge Maas - Keuken Kampioen

Goede ervaring.

Goede ervaring bij de aankoop van onze nieuwe keuken. Heel plezierig ontvangen en geholpen door Gerry. Geheel vrijblijvende en zakelijke behandeling. Ook een prettige terugkoppeling van zaken die net even anders geregeld moesten worden als in eerste instantie afgesproken. Als de plaatsing van de keuken net zo gaat verlopen zijn wij dik en dik tevreden. We wachten af.

Beste Geertje, Dat zijn mooie complimenten voor onze collega, daar zijn we blij mee. Dank u wel hiervoor en we gaan ervoor zorgen dat de plaatsing van uw keuken net zo goed verloopt! Met vriendelijke groet, Twan Kok - Keuken Kampioen

Vriendelijk personeel en levering en plaatsing keuken goed gedaan

Beste Janny, Dank u voor de mooie complimenten. Wat fijn dat u nu lekker kunt genieten van uw nieuwe keuken. Wij wensen u heel veel kook plezier toe. Met vriendelijke groet, Inge Maas - Keuken Kampioen

Erg blij met onze keuken

Wij zijn erg blij met onze keuken ! Dank allemaal !

Beste Marleen, Dat is heel erg fijn om te horen! U bedankt voor deze positieve beoordeling. Met vriendelijke groet, Twan Kok - Keuken Kampioen

Zeer tevreden.

Alles goed geregeld,onze kookplaat deed het niet,maar werd geruild voor een nieuwe na een telefoontje van onze kant.Prima service.

Beste meneer/mevrouw Van der Paard Schuur, Zeer tevreden, alles goed geregeld en prima service. Daar doen we het voor! Dank u wel voor u review. Met vriendelijke groet, Twan Kok - Keuken Kampioen

Afspraken worden slecht nagekomen

Wij hadden afgesproken dat alles compleet voor de nieuwe keuken geregeld zou worden. Een simpel telefoontje enkele wemen voor de levering : “wij hebben geen installateur voor u dus alles moet uitgesteld worden” geeft naar onze mening een behoorlijke deuk in het vertrouwen. Uitgesteld worden kon niet daar de oude keuken al was verwijderd. Op laatste moment zelf een installateur kunnen regelen

Beste meneer/mevrouw, Dank u wel voor het delen van uw ervaringen. Spijtig om te horen dat de installatie van uw nieuwe keuken vertraging opliep maar erg fijn om te horen dat u dit zelf op heeft kunnen lossen. Mochten we u momenteel of op een later tijdstip nog ergens mee van dienst kunnen zijn dan horen we dat graag. Met vriendelijke groet, Twan Kok - Keuken Kampioen

Geduld en luisterend oor en meedenkend

Eerste bezoek was al prima verzorgd en geeft men alle ruimte om rond te kijken. Genoeg om te zien niet teveel en niet te weinig. Al vragende tot een gesprek gekomen om daarna alle tijd en ruimte te hebben om verder te kijken.

Prima!

De man die onze keuken kwam monteren was erg vriendelijk en voerde zijn werkzaamheden netjes en nauwkeurig uit! Verder was alles in orde met de keuken. Fijne ervaring.

in 1 woord geweldig

Van begin tot het eind is er meegedacht, goed gekeken naar de mogelijkheden en nu hij staat is het helemaal top en bovenverwachting

Op een klein incident na keurige aflevering en montage

Roskildeweg 5 9723 BZ Groningen

Over Keuken Kampioen Groningen

Ben je op zoek naar keukeninspiratie? Dan zit je bij Keuken Kampioen goed. In onze ruime showroom in Groningen bespreken we jouw ideeën en vind je gegarandeerd een keuken naar jouw wens; wat voor keuken je ook zoekt. Bij Keuken Kampioen staat service hoog in het vaandel en helpen wij je graag, ook tijdens en na het plaatsen van jouw keuken. Jouw positieve beoordelingen maar ook klachten over ons zijn belangrijk. Eventuele klachten zijn er om opgelost te worden en om van te leren zodat we onze service verder kunnen verbeteren. Ook jouw review is van harte welkom!

Over Keuken Kampioen

Keuken Kampioen is de nummer 1 van Nederland en dat ben je niet zomaar. Met 50 showrooms is er altijd een Keuken Kampioen bij jou in de buurt. Bij Keuken Kampioen ontwerpen én produceren wij alle keukens zelf. Doordat alle keukens in onze eigen fabriek worden gemaakt en door onze eigen monteurs worden geplaatst, bespaar je kosten en ben je verzekerd van de beste kwaliteit voor een goede prijs. Ook voor A-merk keukenapparatuur tegen de laagste internetprijs kun je bij Keuken Kampioen terecht. Wij vinden het belangrijk dat onze klanten 100% tevreden zijn en geven daarom 5 jaar volledige fabrieksgarantie en levenslange service op elke nieuwe keuken.