Selecteer het aantal sterren voor de totale score

Persoonlijke gegevens

Over Keuken Kampioen Groningen

Ben je op zoek naar keukeninspiratie? Dan zit je bij Keuken Kampioen goed. In onze ruime showroom in Groningen bespreken we jouw ideeën en vind je gegarandeerd een keuken naar jouw wens; wat voor keuken je ook zoekt. Bij Keuken Kampioen staat service hoog in het vaandel en helpen wij je graag, ook tijdens en na het plaatsen van jouw keuken. Jouw positieve beoordelingen maar ook klachten over ons zijn belangrijk. Eventuele klachten zijn er om opgelost te worden en om van te leren zodat we onze service verder kunnen verbeteren. Ook jouw review is van harte welkom!

Over Keuken Kampioen

Keuken Kampioen is de nummer 1 van Nederland en dat ben je niet zomaar. Met 50 showrooms is er altijd een Keuken Kampioen bij jou in de buurt. Bij Keuken Kampioen ontwerpen én produceren wij alle keukens zelf. Doordat alle keukens in onze eigen fabriek worden gemaakt en door onze eigen monteurs worden geplaatst, bespaar je kosten en ben je verzekerd van de beste kwaliteit voor een goede prijs. Ook voor A-merk keukenapparatuur tegen de laagste internetprijs kun je bij Keuken Kampioen terecht. Wij vinden het belangrijk dat onze klanten 100% tevreden zijn en geven daarom 5 jaar volledige fabrieksgarantie en levenslange service op elke nieuwe keuken.