zeer goede ervaring

De schutting is op zeer vakkundige en snelle wijze geplaatst. Vooral de professionele houding en het werktempo van de medewerker was een opvallend feit.

Netjes geplaatst , nette mensen de monteurs

Snelle levering en goed geplaatst

Duidelijke offerte, na acoord snel geleverd en goed geplaatst:)

Bij ons heeft Joep de schutting geplaatst. Hij heeft goed werk verricht en de schutting ziet er top uit. Blij met het resultaat. Daarnaast is de communicatie vooraf met Alex systeembouw top verlopen.

In een woord, superservice en behulpzaam personeel.

Alles is goed verlopen

Komen afspraken na en zijn vriendelijk En werken goed door.

Zeer goede ervaring met Alex Systeembouw. Na bestelling zeer snelle plaatsing, Werken keurig en denken met klant mee.

Prettig bedrijf

Goede ontvangst en uitleg op het bedrijf. Snelle levering en goede afspraken. Snelle plaatsing. Prijs kwaliteit goed.

Een prijsopgaaf was zo online geregeld, vragen werden snel beantwoord en een planning was zo gemaakt. Op de afgesproken datum waren ze ruim op tijd, vriendelijk en vakbekwaam en dit alles ondanks de ‘maandagmorgenblues’ van een gebroken schep en een haakse slijper die z’n dag niet had…. Al met al een aanrader…

Nette schutting gezet door Alex systeembouw

Nette schutting gezet door Alex systeembouw

Netjes en goed gewerkt

Per mail benaderd duidelijke offerte gehad. Op mijn vragen netjes antwoord gehad. Kortom ben tevreden over het bedrijf.

Heel tevreden.

Super snel en professionele werk . Maar kwaa prijs is beetje aan duren kant.

Mooie schutting!

Goed contact via de mail gehad. Konden ook snel plaatsen (week na offerte), helaas konden wij toen niet. De monteur heeft de schutting in de regen geplaatst maar heeft erg goed werk geleverd en was zo klaar. Wij zijn super tevreden !!

Topper die bart

Nette schuttingen en een goede montage door Bart die topper

Snel en kundig

In de voorbereiding werd ik snel voorzien van antwoorden en voorstellen. Betaling kon via een eenvoudige snelkoppeling. Twee keurige jonge mannen hadden in een ochtend circa 15m schutting met betonnen palen en 2 poorten kaarsrecht neergezet. Vakwerk.

Half werk

De hout-beton schutting ziet er wel heel goed uit, maar de werklui lieten een ravage in en rondom mijn tuin achter. Ze weigerden dit op te ruimen. Het grasveldje zag er niet uit: overal betonzaagsel en platgetrapt. De afspraak van het verwijderen en afvoeren van het materiaal van de bestaande schutting is maar zeer ten dele uitgevoerd. De uitgegraven grond was in mijn perken en over de stoep uitgestrooid en ik moest zelf de zware stoep- en tuintegels terug plaatsen en die grond zien af te voeren. Ik ben dagen bezig geweest met opruimen.

Goed contact en uitleg,prachtige schutting

Keurige afwerking van de opdacht

Zeer mooie schutting. Plaatsing geschiede door zeer vakkundige en vriendelijke monteur.

Vriendelijke en harde werkers. Schutting is prima geplaats.

Wat er belooft is is ook uitgevoerd. Zeker aan te bevelen.

goed werk geleverd

prima op tijd en netjes

Weer Top geplaatst door Bart

Dit was de 2è schutting die gezet is en aansluitend op de eerste gemaakt. De mannen kwamen op tijd en hebben snel en netjes de schutting gezet

Klantgericht bedrijf

Eind november zou de schutting geplaatst worden. Door de erg hoge grondwaterstand liep het gegraven gat voor de schuttingpaal gelijk vol met water. Geen probleem, heel soepeltjes werd in overleg een nieuwe datum gepland waardoor de schutting nu naar volle tevredenheid staat te schitteren.

Met het grootste gemak

Je kon zien dat ze er verstand van hadden. Vlot en soepel gewerkt. En nog extra netjes afgewerkt met halve latten.

Top geregeld, binnen 2 dagen de schuttingen voor 4 woningen geplaatst.

Top geregeld, binnen 2 dagen de schuttingen voor 4 woningen geplaatst. Komen de afspraken netjes na en leveren vakwerk.

Goed werk!

Goede en snelle communicatie vooraf. Duidelijke uitleg, mooie producten en helemaal wat wij in gedachten hadden. Komen afspraken na. Mooi, professioneel en snel gewerkt!

Over Alex Systeembouw

Al meer dan 20 jaar is ons bedrijf gespecialiseerd in het maken en plaatsen van schuttingen. Op deze manier kan iedereen zelf bekijken wat de mogelijkheden zijn en dus ook zelf een schutting samenstellen. Wij maken vrijwel alles in eigen beheer, hierdoor kunnen wij u bij iedere offerte een scherpe prijs aanbieden. U kunt kiezen uit houten schuttingen, beton schuttingen hout beton schuttingen, groen schuttingen etc. Al onze schuttingen zijn in verschillende uitvoeringen te leveren en te combineren. Mocht u een leuke combinatie hebben gemaakt en vraagt u zich af wat de kosten zijn, dan kunt u geheel vrijblijvend een offerte of informatie aanvragen. Wij zullen dan zo spoedig mogelijk contact met u opnemen. Wilt u het product bezichtigen dan is dit ook een mogelijkheid, wij hebben namelijk in onze showroom diverse opstellingen gepresenteerd staan.