Helder duidelijk komen hun afspraak na

Keurige afhandeling goed luistert oor. Alles netjes op tijd de levering

Alex Systeembouw heeft snel op onze offerte gereageerd en de schutting is keurig geplaatst, we zijn zeer tevreden.

Gewoon super .

Gewoon super .hij was er een uur eerder dan was afgesproken dat kwam ook nog goed uit .hij had de schutting op 2.5 uur al staan alles heel netjes waterpas en alles heel netjes achtergelaten monteur heel vriendelijk en schappelijk.wij zijn er heel blij mee volgende schutting laat ik weer plaatsen door Alex Systeem bouw van ons een dikke 10 .gewoon super.

Gewoon goed

Ze waren iets verlaat maar dat werdt wel die dag via mail gemeld Snel neer gezet binnen 3 uur 12 meter schutting en poort Jammer dat ze geen beton bij zich hadden had niet goed gelezen dacht dat het er bij zat

Perfect geregeld!

Snelle en duidelijke offerte, afspraken worden nagekomen, snelle plaatsing (15m schutting, 2 poorten in 4 uur tijd), mooie schutting en zeer bekwame vakmensen!

Super!

Mannen die weten van aanpakken! Vlot en net doorgewerkt. Precieze plaatsing in overleg. Bij twijfel weer overleg.

Uitstekende service!!

Vanaf offerte aanvraag tot montage, duidelijke en uitstekende service. Hierbij wil ik graag Joyce, Frank en Justin bedanken voor hun vakkundig werk. En niet vergeten kwaliteit en prijs verhouding!!

Tevreden.

Contact verliep goed. Duidelijke informatie. Kwamen de afspraken na. Schutting kon op korte termijn worden geplaatst. Schutting werd geplaatst op afgesproken datum en tijdstip.

Snel en vakkundig geplaatst

Prettig contact Schutting is snel en vakkundig geplaatst. Nette prijs voor degelijk materiaal.

Zeer vakkundig geplaatst en zeer mooi.

Vakkundig team die het heel mooi heeft neergezet.

Zo blij met de mooie, degelijke schuttingen!!

Tijdens de storm zijn bij 5 tuinen de schuttingen omgewaaid. Gijs en Henry hebben in 2 dagen in alle tuunen prachtige, hout/ betonschuttingen geplaatst. Heel hardwerkende, vakkundige en vriendelijke mensen. Echt een aanrader: Alex systeembouw!

Tevreden!

2 hardwerkende mannen die verstand hebben van het plaatsen van schuttingdelen.

Fijn bedrijf met hele hardwerkende bouwers

Alex systeembouw is een fijn bedrijf die afspraken nakomt en goede kwaliteit materialen levert. Een hele dikke pluim voor Henri en Gijs , twee hard werkende mannen die bij ons een prachtige schutting hebben gebouwd, zeer behulpzaam zijn en doorgingen totdat alles klaar was, kortom een dikke 10 waard! Dankjewel

De mannen kwamen op tijd, super goed werk geleverd, alle materialen waren aanwezig. Wij zelf hadden t voorwerk gedaan (sleuf graven) en ziet er heel mooi uit. Echt een aanrader!

Alex systeembouw is een goed bedrijf wat zijn afspraken nakomt !

Alex systeembouw is een goed bedrijf wat zijn afspraken stipt en correct nakomt ! Mooi stukje werk geleverd ! Ik ben er blij mee ! Met vriendelijke groet, Ed Struijk

Eindresultaat is perfect. Kwaliteit uitstekend

Vriendelijk, vakkundige en snel gewerkt

Nette schutting voor de prijs

Ze hebben de schutting netjes geplaatst. Op een paar schutting delen zijn nog strepen te zien van latjes die gebruikt zijn bij het impregneren en kreeg netjes antwoord dat die in de loop van de tijd zullen vervagen. Communicatie verliep goed, mailtjes worden netjes beantwoord. Afspraken worden nagekomen.

Duidelijk afspraken en correcte uitvoering

Via de website een offerte gevraagd. Ik kreeg via de email een duidelijke offerte met de voorwaarden. De jongens die de schutting kwamen plaatsen kwamen wel wat later dan afgesproken, maar hebben de schutting geplaatst en hebben doorgewerkt tot de klus was geklaard.

Komen afspraken na en denken mee

Netjes op tijd geleverd zijn erg flexibel en de man die de schutting heeft geplaats denkt ook mee netjes afgewerkt We waren eigenlijk pas in juni aan de beurt maar was iemand uitgevallen en naar voren geplaats Mooie schutting heb 20 meter laten plaatsen en poort ben zeer tevreden met hun zou het zo weer doen

Ondanks de drukte na de februari storm werden wij goed en snel geadviseerd. Wij hebben nu een mooie en strakke schutting, betonpalen met Red Class Wood blokhut planken, voor een redelijke prijs. De schutting van 28 meter is in 1 dag geplaatst.

Goede aardige monteur/vakman.

Helaas verloopt het contact via e-mail want het liefst heb ik advies thuis aan de keukentafel. Volgens de afspraak zou de monteur rond 9 uur bij ons zijn maar dit werd 12.30. maar rond 17.30 stond de gehele schutting al perfect geplaatst achter in onze tuin. Nog advies gekregen van de monteur over het uitharden van het beton dat aan de palen is gestort. Nu kunnen wij genieten achter in onze tuin.

super bedrijf al 2x gecontracteerd voor schutting

goed bedrijf ,alle afspraken via mail gemaakt en zijn alles netjes nagekomen, medewerkers hebben netjes en secuur alles gemonteerd Dit bedrijf is zeker aan te bevelen

Ben zeer tevreden over het plaatsen van de schutting.

Ben zeer tevreden over het plaatsen van de schutting. Degene waren zeer vriendelijk en hebben alle werkzaamheden vakkundig opgelost. Zelfs de bevestiging van het slot van onze ijzeren poort. Zijn zelfs er al een aantal mensen geweest, die gevraagd hebben wie de schutting geplaatst heeft.

Schutting staat er kaarsrecht bij!

De communicatie en bestelling liep via e-mail. De medewerkers reageerden snel en correct. De schutting is geplaatst door twee heren uit Helmond die secuur en snel te werk gingen. Uiteraard heeft onze hoevenier Richard van hamer Hoevenier fantastisch werk verricht om de grond bouwrijp te maken maar dat neemt niet weg dat de heren weten hoe ze een schutting kaarsrecht moeten neerzetten!

Over Alex Systeembouw

Al meer dan 20 jaar is ons bedrijf gespecialiseerd in het maken en plaatsen van schuttingen. Op deze manier kan iedereen zelf bekijken wat de mogelijkheden zijn en dus ook zelf een schutting samenstellen. Wij maken vrijwel alles in eigen beheer, hierdoor kunnen wij u bij iedere offerte een scherpe prijs aanbieden. U kunt kiezen uit houten schuttingen, beton schuttingen hout beton schuttingen, groen schuttingen etc. Al onze schuttingen zijn in verschillende uitvoeringen te leveren en te combineren. Mocht u een leuke combinatie hebben gemaakt en vraagt u zich af wat de kosten zijn, dan kunt u geheel vrijblijvend een offerte of informatie aanvragen. Wij zullen dan zo spoedig mogelijk contact met u opnemen. Wilt u het product bezichtigen dan is dit ook een mogelijkheid, wij hebben namelijk in onze showroom diverse opstellingen gepresenteerd staan.