Selecteer het aantal sterren voor de totale score

Persoonlijke gegevens

Velden met * zijn verplicht. E-mailadres wordt niet gepubliceerd

Over Alex Systeembouw

Al meer dan 20 jaar is ons bedrijf gespecialiseerd in het maken en plaatsen van schuttingen. Op deze manier kan iedereen zelf bekijken wat de mogelijkheden zijn en dus ook zelf een schutting samenstellen. Wij maken vrijwel alles in eigen beheer, hierdoor kunnen wij u bij iedere offerte een scherpe prijs aanbieden. U kunt kiezen uit houten schuttingen, beton schuttingen hout beton schuttingen, groen schuttingen etc. Al onze schuttingen zijn in verschillende uitvoeringen te leveren en te combineren. Mocht u een leuke combinatie hebben gemaakt en vraagt u zich af wat de kosten zijn, dan kunt u geheel vrijblijvend een offerte of informatie aanvragen. Wij zullen dan zo spoedig mogelijk contact met u opnemen. Wilt u het product bezichtigen dan is dit ook een mogelijkheid, wij hebben namelijk in onze showroom diverse opstellingen gepresenteerd staan.