Goed, betrouwbaar en eerlijke prijzen

Ze werken vriendelijk en professioneel. Ze draaien niet om zaken heen om extra geld te verdienen. De prijzen zijn goed.

Zeer deskundig en goed geregeld tevreden

Had wat probleem Met mijn nieuwe Mercedes gelukkig bij deze sutovakmeester werd het gelijk goed en vakkundig afgehandeld dank uw wel toppers .

• Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel

Duidelijk over APK, fixte de afkeuringspunten snel na overleg

Fijne service

Wederom voor een apk gegaan. Er waren wat dingen die moesten gebeuren maar snel opgelost. Top!

Eerlijke garage

Eerlijke garage

Top ervaringen!!

Ik kom hier echt al jaren en ben altijd zeer tevreden, als ik bel kan ik meestal gelijk komen en kan vaak gewoon wachten dat is voor mij wel fijn dus kortom ben ik heel blij met deze garage.

• Reden bezoek N.v.t.

Geweldige service en deskundigheid

Problemen met deur van de auto die niet meer dicht kon. Snel en adequaat verholpen !

• Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel

Duidelijk uitleg wat er aan de auto mankeerde en wat er gemaakt moet worden en wat kon wachten

Eerlijke en vriendelijke garage

Prima geholpen met mijn APK

Al jaren mijn vaste garage

Al jaren mijn vaste garage voor alle merken. Word altijd vakkundig geholpen met deskundig advies.

Vakkundig, eerlijk en vriendelijk geholpen.

De ervaring is heel goed. Ze houden je goed op de hoogte en zijn vriendelijk en eerlijk.

Vakkundig en betrouwbaar!

Tijdens de APK keuring waren de achter remblokken toe aan vervanging maar nadat ze de banden eraf hadden gehaald zagen ze dat de blokken nog voldoende waren. Door de velgen heen konden ze het niet goed zien. Ik ben al sinds 2014 een trouwe blije klant! Ze weten wat ze doen en staan altijd voor je klaar ook voor de simpelste vragen. Echt een aanrader als je een vakkundige en betrouwbare autogarage zoekt!

Waanzinnig goed Vw up klak koppeling fix

De bekende klak bij schakelen uit de Vw up serie, waar Vw zelf zegt dat ze dit niet kennen, heeft deze eigenaar gewoon binnen eenmaal uurtjes opgelost door de slechte verbinding vanuit het koppelingspedaal te versterken. Nu eindelijk pakt de koppeling weer directer en is het geluid weg. Alsof je een nieuwe auto rijdt. Echt chapeau. Thanks!

Prima service en reparatie

Kleine reparatie. Perfekt opgelost.

goede service

fijne garage, duidelijke communicatie en goede reparatie en onderhoud aan mijn auto

deskundig, professioneel en betrouwbaar

Ondanks het feit dat we naar het noordoosten van het land zijn verhuisd, kiezen we er nog steeds voor om de auto en camper door Mpro in Apeldoorn te laten keuren en nakijken. Er wordt tussentijds duidelijk gecommuniceerd wat de bevindingen zijn tijdens de keuring of check, waardoor we nog nooit voor vervelende verrassingen zijn komen te staan. Prima service!

deskundig, professioneel en betrouwbaar

Betrouwbaar en deskundig

Ondanks verhuizing naar andere kant van het land, blijf ik voor auto- en camperonderhoud afzakken naar Apeldoorn. De service die ik ervaar van dit garagebedrijf is voor mij die extra kilometers dubbel en dwars waard.

Betrouwbaar en deskundig

Goed en vakkundig en eerlijk

Zeer aan te bevelen

Over Autovakmeester Mpro

Het adres voor een exclusieve behandeling

Over Autovakmeester