Uitzonderlijk

Zeldzame combinatie van openheid, duurzaamheid én kwaliteit.

• Indien anders: N.v.t.
  • Waarom heeft u gekozen voor deze erkend Betere Schilder? Vertrouwen in offertestadium
  • Indien anders: N.v.t.
  • Uw tips voor deze offerte geen tips

Zeer deskundig, nauwgezet, hart voor het werk en ook nog eens gezellig en heel communicatief.

Het laten schilderen van je huis is best een gedoe en een klus waar je meestal niet zo op zit te wachten. Uitgevoerd door Arthur & Luca is het echter een stuk minder erg. Ze zijn heel afgestemd in het contact en gezellig. Ze zijn professioneel en denken mee. Absoluut een aanrader!

• Hoe heeft u ons bedrijf gevonden? Zoekmachine
  • Indien anders: gezocht op duurzame schilder in Nijmegen
  • Waarom heeft u gekozen voor deze erkend Betere Schilder? Anders
  • Indien anders: daar heb ik niet speciaal op gelet
  • Uw tips voor deze offerte N.v.t.

Zorgvuldig en uitstekend werk geleverd.

Arthur is een fijn persoon om in huis te hebben. Rustig en zeer nauwkeurig op al het werk, we zijn super blij met onze trap, die hij zeer mooi geschilderd heeft. zelfs reparatie is voor hem geen graad te ver, er brak namelijk 1 houte trede af, door ons, die hij heel mooi gerepareerd heeft en was niks zichtbaar meer, Uitstekend, meer als blij zijn we ermee. Net als nieuw.

• Prijs-/ kwaliteitsverhouding
  • Hoe heeft u ons bedrijf gevonden? N.v.t.
  • Indien anders: Arthur, tegen kwam op me werk, en ik op zoek was naar een goede schilder.
  • Waarom heeft u gekozen voor deze erkend Betere Schilder? Door keurmerk Betere Schilder
  • Uw tips voor deze offerte N.v.t.

Echt vakwerk, helemaal ecologisch!

We zijn heel tevreden.

• Indien anders: N.v.t.
  • Waarom heeft u gekozen voor deze erkend Betere Schilder? Aanbeveling van anderen
  • Uw tips voor deze offerte N.v.t.

Vakkundig, communicatief sterk en heel vriendelijk

We hebben Arthur een tijd geleden gevraagd een offerte te maken voor het schilderen van kozijnen en deuren buiten. De prijs was goed en Arthur heeft de werkzaamheden verricht. Wij waren erg tevreden met het door Arthur geleverde vakwerk. Daarnaast geeft Arthur advies als het nodig is, heeft hij zoveel mogelijk rekening gehouden met onze wensen en/of planning, is hij heel vriendelijk en rustig, communiceert hij vooraf en duidelijk en komt hij afspraken na. Kortom; heel prettig allemaal. Omdat we zeer tevreden waren heeft Arthur afgelopen weken ook binnen nog de kozijnen en deuren geschilderd. Gelijktijdig deden wij zelf de muren en plafonds en Arthur was elke keer bereid onze vragen daarover geduldig te beantwoorden en ons tips te geven.

• Hoe heeft u ons bedrijf gevonden? Zoekmachine
  • Waarom heeft u gekozen voor deze erkend Betere Schilder? Anders
  • Indien anders: We zochten een lokale schilder die ecologisch/duurzaam schildert.
  • Uw tips voor deze offerte N.v.t.

Werkt precies en nauwkeurig, met vriendelijke producten en is ook nog een erg prettig persoon.

Ik had enkele zeer slecht plekken in deuren en kozijnen, die zijn onzichtbaar en heel goed gerepareerd. Prettige man om afspraken mee te maken. Duidelijke wijze van communiceren per mail, over bijvoorbeeld meerwerk. Alles ziet er weer pico bello uit! Ik ben tevreden ; )

• Waarom heeft u gekozen voor deze erkend Betere Schilder? Gegeven advies
  • Uw tips voor deze offerte N.v.t.

Mooi schilderwerk en goede service

Mijn hal en keuken zien er weer uit als nieuw, heel mooi en strak geschilderd. Veel aandacht voor het werk en een klantvriendelijke benadering. Komt ook met initiatieven en ideeën. Wat ik zelf erg prettig vind is dat alles steeds netjes werd schoongemaakt en opgeruimd. Vriendelijk en prettig in de omgang, dank ook namens de honden. Tot volgend najaar wanneer de trappen gedaan moeten worden...!!

• Uw tips voor deze offerte N.v.t.

Goed werk. Hart voor de zaak en ecologisch.

• Indien anders: ecologisch
  • Uw tips voor deze offerte N.v.t.

Vakkennis en betrokkenheid leiden tot hoge kwaliteit

Heldere afspraken, ze nakomen en binnen de afgesproken tijd.

• Hoe heeft u ons bedrijf gevonden? Eerdere ervaring
  • Indien anders: Op de Javastraat
  • Waarom heeft u gekozen voor deze erkend Betere Schilder? Anders
  • Indien anders: Reeds ervaren dat kwaliteit hoog is.
  • Uw tips voor deze offerte Geen

Uitstekend vakmanschap

Zowel binnen als buiten heeft Arthur bij ons veel geschilderd. Hij heeft veel kennis van ecologisch verantwoorde verfmaterialen, denkt mee over de juiste kleurcombinaties, komt betrouwbaar de gemaakte afspraken na en werkt heel zorgvuldig (ook kleine reparatieklussen). Kortom, een uitstekende vakman!

• Uw tips voor deze offerte N.v.t.

Mooi resultaat, fijn in de omgang en bijzondere kleuradviezen.

Het is de tweede keer dat Arthur voor mij geschilderd heeft en wederom ben ik erg tevreden met het resultaat. Hij werkt met aandacht en rust en is plezierig in de omgang, denkt met mij mee en kwam ook dit jaar met bijzondere creatieve kleuradviezen. Voor volgend jaar heb ik hem weer gevraagd.

• Hoe heeft u ons bedrijf gevonden? Eerdere ervaring
  • Indien anders: Eerdere ervaring
  • Indien anders: Ecologische materiaal
  • Uw tips voor deze offerte Geen tips

Wij zijn zeer tevreden over het resultaat

Prima, Arthur is prettig in de omgang en komt afspraken na. Het resultaat mag er zijn.

• Uw tips voor deze offerte N.v.t.

Vakkundige en zeer vriendelijke schilder, bij wie duurzaamheid en kwaliteit voorop staat

We hebben voor Arthur van Schilder.eco gekozen omdat we graag een schilder wilden die met milieuvriendelijke verf werkt. Na een uitgebreid kennismakingsgesprek hebben we inmiddels zowel de binnen- als buitenzijde door Schilder.eco laten schilderen. De offerte viel helemaal niet hoger uit dan offertes van bedrijven die met traditionele milieubelastende verf werken. Het resultaat is heel mooi geworden. We kunnen geen enkele reden bedenken om nog in zee te gaan met eens schilder die milieu-onvriendelijke verf gebruikt.

• Hoe heeft u ons bedrijf gevonden? Onze eigen website
  • Indien anders: website gevonden na zoeken om milieuvriendelijke schilders
  • Indien anders: gebruik milieuvriendelijke verf

Over Schilder.eco

Schilder.eco is een bedrijf voor onderhoud in en om het huis, waarbij aandacht voor het object en de persoonlijke relatie met de klant centraal staan. Waarden als vertrouwen en eerlijkheid staan bij mij hoog in het vaandel. Binnen mijn werkzaamheden kan ik mijn kennis van schilder- en bouwtechniek, vormgeving en mijn inventiviteit ten volle benutten. Ik beperk mij daarom niet alleen tot het uitvoeren van de werkzaamheden, maar denk ook graag met je mee. Maatschappelijk en verantwoord ondernemen zijn speerpunten binnen het bedrijf, waarbij in meerdere opzichten duurzaam onderhoud en herstel een centrale rol spelen. Enerzijds dus door duurzaam vakwerk te leveren, maar ook door duurzame producten te gebruiken: wanneer ik materialen en gereedschappen selecteer en afval afvoer, maak ik steeds de keuze het milieu zo min mogelijk te belasten, zonder daarbij in te leveren op kwaliteit. Duurzaamheid en milieuvriendelijkheid zijn belangrijk binnen mijn werk. Daarom kies ik voor ecologische verfproducten. Dat wil zeggen dat de verf gemaakt is van zoveel mogelijk hernieuwbare onuitputtelijke grondstoffen zoals planten, bomen en gewassen in plaats van grondstoffen met een fossiele oorsprong. Verf zonder giftige chemische stoffen…. het kán zonder tekort te doen aan de kwaliteit van het schilderwerk. Duurzame verantwoorde grondstoffen gaan hand in hand met duurzame prestaties.

Over Betere Schilder

Als kwaliteitsorganisatie staan wij voor de kwaliteit van zo'n 400 aangesloten vakschilders door heel Nederland. Door ons jarenlange streven naar vakmanschap, kunt u met een gerust hart uw sleutel overdragen aan een Erkend Betere Schilder. Momenteel beveelt 98% van de klanten de huidige schilder aan bij anderen en daar zijn wij best trots op! In de eerste plaats zijn we verheugd over de uitstekende cijfers die we kregen en in de tweede plaats stellen alle reacties ons in staat om de kwaliteit nog verder te verbeteren. Kwaliteit en zekerheid bieden, daar doen we het voor. Kwaliteitsorganisatie De Betere Schilder