Selecteer het aantal sterren voor de totale score

Beoordeel de volgende punten

Algemeen

Offertestadium

Uw erkend Betere Schilder

Persoonlijke gegevens

Over Schilder.eco

Schilder.eco is een bedrijf voor onderhoud in en om het huis, waarbij aandacht voor het object en de persoonlijke relatie met de klant centraal staan. Waarden als vertrouwen en eerlijkheid staan bij mij hoog in het vaandel. Binnen mijn werkzaamheden kan ik mijn kennis van schilder- en bouwtechniek, vormgeving en mijn inventiviteit ten volle benutten. Ik beperk mij daarom niet alleen tot het uitvoeren van de werkzaamheden, maar denk ook graag met je mee. Maatschappelijk en verantwoord ondernemen zijn speerpunten binnen het bedrijf, waarbij in meerdere opzichten duurzaam onderhoud en herstel een centrale rol spelen. Enerzijds dus door duurzaam vakwerk te leveren, maar ook door duurzame producten te gebruiken: wanneer ik materialen en gereedschappen selecteer en afval afvoer, maak ik steeds de keuze het milieu zo min mogelijk te belasten, zonder daarbij in te leveren op kwaliteit. Duurzaamheid en milieuvriendelijkheid zijn belangrijk binnen mijn werk. Daarom kies ik voor ecologische verfproducten. Dat wil zeggen dat de verf gemaakt is van zoveel mogelijk hernieuwbare onuitputtelijke grondstoffen zoals planten, bomen en gewassen in plaats van grondstoffen met een fossiele oorsprong. Verf zonder giftige chemische stoffen…. het kán zonder tekort te doen aan de kwaliteit van het schilderwerk. Duurzame verantwoorde grondstoffen gaan hand in hand met duurzame prestaties.

Over Betere Schilder

Als kwaliteitsorganisatie staan wij voor de kwaliteit van zo'n 400 aangesloten vakschilders door heel Nederland. Door ons jarenlange streven naar vakmanschap, kunt u met een gerust hart uw sleutel overdragen aan een Erkend Betere Schilder. Momenteel beveelt 98% van de klanten de huidige schilder aan bij anderen en daar zijn wij best trots op! In de eerste plaats zijn we verheugd over de uitstekende cijfers die we kregen en in de tweede plaats stellen alle reacties ons in staat om de kwaliteit nog verder te verbeteren. Kwaliteit en zekerheid bieden, daar doen we het voor. Kwaliteitsorganisatie De Betere Schilder