Erg blij met de nieuwe keuken.

We zijn erg blij met de keuken. Zijn heel goed geholpen door Frans. Hij neemt de tijd voor je en ook een afspraak bij ons thuis is geen probleem. De communicatie loopt prettig en ook met de connecties die Frans heeft zijn we erg goed geholpen. We hebben nu een prachtige keuken en bevelen keukenstudio Beukhof zeker aan!

Goede service en blij met het resultaat!

Frans denkt goed met je mee en neemt ruim de tijd voor je. Komt langs om de boel in te meten en te finetunen en als er onverhoopt een balk in de weg blijkt te zitten, wordt dat meer dan goed opgelost. Hij had goed contact met m'n aannemer, zodat alles vlekkeloos verliep en qua planning naadloos op elkaar aansloot. We zijn heel blij met het resultaat en bevelen Keukenstudio Beukhof zeker aan!

Goede service, kwaliteit en ideeën.

Wij hadden op zeer korte termijn een keukenopstelling nodig in de kantoortuin die we realiseerden in een naast gelegen pand. Frans was snel beschikbaar, dacht uitstekend mee en zo wisten we een prachtige keuken te realiseren binnen zeer korte tijd. Mede met dank aan PuurFocus hebben wij nu een heerlijke duurzame kantoortuin.

Binnen no time was onze droomkeuken ontworpen. Perfect meegedacht met alles, en het resultaat overtreft alles!

Fijne samenwerking

Goed overleg. Kwam met goede ideeën. Voor vragen altijd bereikbaar!

Super blij met mijn nieuwe keuken!

Van ontwerpproces tot installatie van de keuken is alles super goed door Frans geregeld! Ook als er onverhoopt dingen fout gaan door externe factoren is er alles aan gedaan om het voor mij zo efficiënt mogelijk op te lossen. Heel tevreden over de service en het eindresultaat!

Snel, betrouwbaar en geleverd zoals afgesproken

Om lokale ondernemers te steunen kwam ik bij Frans uit. Ik zocht een simpele rechte keuken die niet te duur was maar wel goed. De dag na onze afspraak had ik al een schets in mijn mailbox. Na wat kleine veranderingen zijn we tot een overeenkomst gekomen. Keuken is in 1x compleet geleverd, geen verrassingen. Ja, een positieve. Mijn magnatron was niet leverbaar, toen heb ik een gratis upgrade gehad naar een betere. Tot nu toe ben ik zeer blij en tevreden met mijn keuken dankzij het goede en duidelijke advies van Frans. En over de prijs was ik ook tevreden, niet onbelangrijk. Ik ben dus zeer tevreden!

Goede service en kwaliteit.

Mooie keuken uitgezocht en vanaf de winkel tot bij ons thuis goed geregeld. Duidelijke afspraken.

goede keuken

ik ben tevreden.

Super positief

Voor een wooninitiatief waren 2 keukens nodig. In mei 2020 voor het eerst bij Keukenstudio Beukhof geweest. De bouw van het wooninitiatief was toen nog in een prematuur stadium. Uiteindelijk hebben we de keukens begin 2022 besteld en zijn ze in mei 2022 geplaatst. Wij zijn zeer prettig geholpen door Frans en zijn meer dan tevreden over de hele procedure!

Top, een mooie ervaring en keuken rijker

Keukenstudio Beukhof neemt de tijd, denkt mee en luistert goed naar de wensen. Keukenstudio Beukhof komt met goede aanvullingen en de ervaring welke men heeft in deze branche is een groot pluspunt. Keukenstudio Beukhof komt zijn afspraken na en tijdens het aankoopproces staat men echt naast je wat ons een goed gevoel gaf. De ruime keuze aan mooie fronten, apparaten, kasten etc maken het een leuke reis naar een nieuwe keuken. Frontjes mee naar huis om te kijken hoe het in huis tot zijn rechtkomt. Frans helpt goed mee om binnen je budget de juiste keuzes te maken. De montage van de keuken verliep vlotjes, de monteur is zeer ervaren en voelde ons goed aan. Denkt mee en geeft tips ook over hoe de apparatuur te gebruiken. Dit is wel een belangrijk onderdeel want uiteindelijk valt en staat het met het eindresultaat. De nazorg is prima geregeld. Naast een keuken hebben wij ook een hele mooie kast en hangkast/zwevend meubel aangeschaft bij Keukenstudio Beukhof. Werkelijk prachtig en uitstekende stevige kwaliteit. Kortom zeer tevreden en heel blij met onze mooie keuken, kast en hangkast/zwevend meubel. Wij zijn even klaar voor nu maar wij komen zeker terug voor een volgende keuken of kast.

Denkt super mee, en resultaat echt boven verwachting!

Zeer enthousiast

We zijn door Frans fantastisch geholpen. Hij dacht vanaf het begin goed met ons mee, bleef binnen budget en schakelde snel. Door het ontwerp van Frans genieten wij nu van onze droomkeuken. Hij is op de hoogte van de laatste trends en ontwikkelingen. Absoluut aan te raden! Daarbij is het een goede vent en fijn in de omgang.

Persoonlijke en professionele keukenstudio

Was een zeer prettige samenwerking met Frans, hij heeft verstand van zaken, denkt met je mee en is eerlijk. Reageert snel en heeft een hele prettige persoonlijke aanpak. We zijn heel blij met onze mooie keuken. Keukenstudio Beukhof is een absolute aanrader!

Goede services, en 2 prachtige keukens!

De gasten zullen zeer blij zijn met de prachtige, sfeervolle keukens!

Korte lijnen, goed meedenken en top eindresultaat.

Hele proces is van begin tot eind goed en fijn verlopen. Frans is zeer betrokken en professioneel. Denkt goed mee in elke fase. In het eindresultaat is dat te zien. Ook de mensen die via Frans de oude keuken hebben gedemonteerd en de muren en plafonds hebben gestukadoord waren goed en professioneel. Kwamen afspraken goed na. Ook de montage van de nieuwe door Richard is zeer netjes gedaan. Al met al zullen wij Frans bij eenieder aanbevelen. Zijn zeer tevreden over het eindresultaat.

Toppers!

We zijn van het begin tot het eind goed geholpen. Bij de fase van het intekenen werd gelijk meegedacht wat handig is. Tussendoor werd er nog ingemeten en vervolgens was de plaatsing in 2 dagen afgerond. De keuken is heel mooi geworden met achter elk deurtje nog weer lades en extra opbergruimte. Echt een aanrader!

Alles kan en dat blijkt ook nu weer

Mooie strakke keuken neergezet. Frans denkt mee, bekijkt de uitvoerbaarheid, geeft overwegingen en alternatieven mee en neemt de tijd met ontwerpen/tekenen totdat het klopt naar wens en ideeën. Ook na de plaatsing/ realisatie is het contact nog hetzelfde en neemt Frans de tijd om kleine oneffenheden/ probleempjes op te lossen en zegt nog steeds: " als er wat is neem contact op".

Prachtkeuken en topservice

Het is erg fijn, snel en open communiceren met Frans. Onze keuken is prachtig, we krijgen er veel complimenten over. De prijs is fair en de kwaliteit hoog. Ook als er iets niet zo loopt als gepland is Frans erg flexibel en is goede service het allerbelangrijkste. Ik heb inmiddels al meerdere vrienden naar Keukenstudio Beukhof verwezen, dus van harte aanbevolen!

Service is oké. Keuken is prachtig. Netjes afgewerkt

Goede service. Goede uitleg bij uitzoeken. Netjes geplaatst. Heel tevreden. Alleen vroor de diepvries steeds aan. Lades gingen steeds scheef. Nu gaat het goed. Koelkast staat erg koud op de laagste stand. Maar er is beloofd dat de monteur komt kijken.

Goed geholpen door Frans, er staat nu een mooie keuken.

Uitzoeken van een keuken is altijd een hele opgave maar bij Frans waren we er snel uit. Eventuele wijzigingen die we later wilden doorvoeren waren geen probleem. Zelfs is in deze tijd is alles netjes op tijd en compleet geleverd voordat we in onze nieuwe woning gingen.

Top service!

Hele fijne goede service! We hebben een prachtige keuken uitgezocht! Erg blij mee!

Perfecte service, neemt alle tijd en denkt erg goed mee.

Frans is een fijne man die zijn tijd neemt voor het advies, meedenkt met het ontwerp en uiteindelijk een geweldige keuken afgeleverd heeft. De service, ook direct aan huis waar nodig, is niets op aan te merken. We raden het aan iedereen aan.

Prachtig maatwerk en super service!

Fantastische ervaring met keukenstudio Beukhof! Niet voor een keuken deze keer, maar maatwerk kasten. Frans denkt heel goed mee en levert top producten! Ook de monteur Richard is een top vent en streeft niets minder dan perfectie na. Een echte aanrader deze zaak!

Geweldige service!

Bij de kennismaking vroegen wij aan Frans zelf waarom we voor zijn bedrijf zouden moeten kiezen. Hij vertelde ons dat het contact met de klant en de service belangrijk is. Dat als de keuken geplaatst zou zijn er ook nog steeds service zou zijn als dat nodig zou zijn. Dat hebben wij absoluut gemerkt. De gesprekken waren erg fijn en wij vroegen best wat tijd van Frans, maar hij nam die tijd ook echt. En als wij nog iets anders wilden of toch nog iets extra.. alles werd geregeld. De service is echt fantastisch en je bent geen nummertje, hoe druk Frans ook is. Wij zijn heel erg blij met onze keuken!

Over Keukenstudio Beukhof

Al meer dan 12 jaar expert in keukens! Ik ben Frans Beukhof en heb ruim 12 jaar ervaring in keukenland als adviseur, bedrijfsleider, floormanager en formulemanager. Ook op het gebied van inmeten, orderverwerking en service heb ik de nodige ervaring opgedaan. Graag ben ik uw partner van A-Z bij de aankoop en realisatie van uw droomkeuken. Beginnend met een (3D) ontwerp in combinatie met een offerte op maat, tot aan de oplevering van uw nieuwe keuken. Samen met een team van ervaren keukenmonteurs en interieurbouwers, installateurs, stukadoors en schilders kan ik u tijdens het gehele traject begeleiden of het geheel voor u coördineren. Keukenstudio Beukhof werkt met de Duitse keukenfabrikanten Ballerina en Rotpunkt. Zij staan bekend om hun betrouwbare uitleveringen en kwaliteit in de ruimste zin van het woord! Voor de werkbladen hebben we gekozen voor Arte uit Helmond, al jaren één van de beste werkbladfabrikanten van Nederland en de specialist op het gebied van Dekton en Neolith werkbladen! Uiteraard kan u ook uw apparatuur via Keukenstudio Beukhof aanschaffen en het maakt niet uit of dit voor een complete keuken is of alleen vervanging van bv. de koelkast. De huismerken zijn AEG, Zanussi, ATAG, Pelgrim, ETNA, Boretti, Wave en Quooker, maar uiteraard kan u ook voor alle andere merken bij mij terecht. U koopt uw keuken bij een vertrouwd adres. Ik ben aangesloten bij de CBW. Hiermee is uw (aan)betaling in veilige handen. Een veilig en vertrouwd gevoel! Het kopen van een keuken begint per slot van rekening met vertrouwen. Ik vertel u hier graag meer over tijdens ons gesprek. Keukenstudio Beukhof heeft duurzaamheid hoog in het vaandel staan en vertelt u graag meer over ons duurzaamheidsbeleid en de milieuvriendelijke keuzes die u kunt maken bij de aanschaf van uw keuken. 7 dagen per week bereikbaar Offerte op maat / heldere prijs Betrokken Keukens, kastenwanden en wandmeubels Maatwerk Netwerk van vakkundige installateurs Totale projectbegeleiding Huiselijke studio