Selecteer het aantal sterren voor de totale score

Persoonlijke gegevens

Over Keukenstudio Beukhof

Al meer dan 12 jaar expert in keukens! Ik ben Frans Beukhof en heb ruim 12 jaar ervaring in keukenland als adviseur, bedrijfsleider, floormanager en formulemanager. Ook op het gebied van inmeten, orderverwerking en service heb ik de nodige ervaring opgedaan. Graag ben ik uw partner van A-Z bij de aankoop en realisatie van uw droomkeuken. Beginnend met een (3D) ontwerp in combinatie met een offerte op maat, tot aan de oplevering van uw nieuwe keuken. Samen met een team van ervaren keukenmonteurs en interieurbouwers, installateurs, stukadoors en schilders kan ik u tijdens het gehele traject begeleiden of het geheel voor u coördineren. Keukenstudio Beukhof werkt met de Duitse keukenfabrikanten Ballerina en Rotpunkt. Zij staan bekend om hun betrouwbare uitleveringen en kwaliteit in de ruimste zin van het woord! Voor de werkbladen hebben we gekozen voor Arte uit Helmond, al jaren één van de beste werkbladfabrikanten van Nederland en de specialist op het gebied van Dekton en Neolith werkbladen! Uiteraard kan u ook uw apparatuur via Keukenstudio Beukhof aanschaffen en het maakt niet uit of dit voor een complete keuken is of alleen vervanging van bv. de koelkast. De huismerken zijn AEG, Zanussi, ATAG, Pelgrim, ETNA, Boretti, Wave en Quooker, maar uiteraard kan u ook voor alle andere merken bij mij terecht. U koopt uw keuken bij een vertrouwd adres. Ik ben aangesloten bij de CBW. Hiermee is uw (aan)betaling in veilige handen. Een veilig en vertrouwd gevoel! Het kopen van een keuken begint per slot van rekening met vertrouwen. Ik vertel u hier graag meer over tijdens ons gesprek. Keukenstudio Beukhof heeft duurzaamheid hoog in het vaandel staan en vertelt u graag meer over ons duurzaamheidsbeleid en de milieuvriendelijke keuzes die u kunt maken bij de aanschaf van uw keuken. 7 dagen per week bereikbaar Offerte op maat / heldere prijs Betrokken Keukens, kastenwanden en wandmeubels Maatwerk Netwerk van vakkundige installateurs Totale projectbegeleiding Huiselijke studio