Uiteindelijk heb ik toch een goede ervaring

In eerste instantie was ik echt niet tevreden over de gang van zaken. Echter is dit probleem zeer goed opgepakt door de rayonmanager. We hebben een heel fijn gesprek met elkaar gehad. En dat heeft mijn hartzeer erg goed gedaan. Het blijkt idd dat één en ander in aanvang niet goed is gegaan, en dat dit niet direct is opgepakt. Dat had beter gekund en dan was onze ervaring wellicht heel anders geweest. Misschien ben ik door al mijn verdriet en frustratie ook niet altijd even redelijk geweest. Het voelde toen althans niet goed....... en dan ontwikkeld zich een sneeuwbaleffect. Ik moet mijn mening daarom zeker ook bijstellen. Maar dat heeft alles te maken met de fijne afwikkeling en het goed gesprek, met wederzijds respect.

Geachte klant, Wat ontzettend vervelend om te lezen dat u geen reactie heeft gekregen op uw klacht. Dit is uiteraard niet de bedoeling en daar bieden wij u dan ook onze excuses voor aan. Inmiddels heeft de manager Noord contact met u opgenomen en een afspraak gemaakt voor vrijdag. Wij gaan er van uit dat hij de klacht naar tevredenheid met u kan oplossen. Afdeling Klanttevredenheid

Zeer goed geregeld

Afwikkeling van het overlijden van onze moeder is door Monuta zeer goed geregeld. Door de rust die Helga Talsma uit straalde waren we ervan overtuigd dat alles goed zou komen en dat is dan ook uitgekomen. Wij zijn dus zeer tevreden.

Over Monuta Uitvaart

Welkom bij Monuta, de steun bij ieder afscheid. Als uitvaartverzorger en uitvaartverzekeraar maken wij voor iedereen een afscheid met een goed gevoel mogelijk. Zo kunt u bijvoorbeeld bij Monuta, vrijblijvend en kosteloos uw uitvaartwensen vastleggen. Om deze wensen financieel mogelijk te maken, kunt u bij ons een uitvaartverzekering afsluiten tegen een scherpe premie. En op het moment dat het nodig is, zorgen we als uitvaartverzorger voor een persoonlijk afscheid, waar nabestaanden met een goed gevoel op terug kunnen kijken.