Meelevend, degelijk en betrouwbaar

Plezierig, respectvol, ter zake dienend.

Een heel goede begeleiding

Zoals ik verwacht had, is het ook uitgekomen, betreft de gehele verzorging van de uitvaart.

geweldig

ook prima

uitsteknd

zeer goed inclusief de nazorg

Geweldig en correct

Allen volgen wens verlopen

Warme begeleiding

Helga Talsma is gedurende periode onze steun en toeverlaat geweest.

Persoonlijk

Monuta was altijd goed bereikbaar, persoonlijk in contact, duidelijk en overzichtelijk in informatie. Prettig om mee samen te werken in verdrietige tijden.

Geen zenuwen en stres.Alles geregeld.

Ook het financiële deel was erg duidelijk.

Ik ben zeer. tevreden over Monuta. hoe netjes. alles. verlopen.is want het. afscheid van. je d

Ik ben zeer. tevreden over Monuta. hoe netjes. alles. verlopen.is want het verlies van je dierbare is al zwaar. genoeg op dat. moment

Monuta voldoet aan al je wensen

Monuta heeft een luisterd oor en voldoet aan al je wensen. Ze denken met je mee en geven je ook steun.

Geweldige begeleiding gehad van alice. Wij zouden haar bij iedereen aanbevelen. Alles deed ze voor ons. Zo blij mee

perfect geregeld

alles was perfect geregeld door de uitvaartverzorger alles was duidelijk geen verrassingen achteraf en voor helga talsma een dikke pluim

Uiteindelijk heb ik toch een goede ervaring

In eerste instantie was ik echt niet tevreden over de gang van zaken. Echter is dit probleem zeer goed opgepakt door de rayonmanager. We hebben een heel fijn gesprek met elkaar gehad. En dat heeft mijn hartzeer erg goed gedaan. Het blijkt idd dat één en ander in aanvang niet goed is gegaan, en dat dit niet direct is opgepakt. Dat had beter gekund en dan was onze ervaring wellicht heel anders geweest. Misschien ben ik door al mijn verdriet en frustratie ook niet altijd even redelijk geweest. Het voelde toen althans niet goed....... en dan ontwikkeld zich een sneeuwbaleffect. Ik moet mijn mening daarom zeker ook bijstellen. Maar dat heeft alles te maken met de fijne afwikkeling en het goed gesprek, met wederzijds respect.

Geachte klant, Wat ontzettend vervelend om te lezen dat u geen reactie heeft gekregen op uw klacht. Dit is uiteraard niet de bedoeling en daar bieden wij u dan ook onze excuses voor aan. Inmiddels heeft de manager Noord contact met u opgenomen en een afspraak gemaakt voor vrijdag. Wij gaan er van uit dat hij de klacht naar tevredenheid met u kan oplossen. Afdeling Klanttevredenheid

Zeer goed geregeld

Afwikkeling van het overlijden van onze moeder is door Monuta zeer goed geregeld. Door de rust die Helga Talsma uit straalde waren we ervan overtuigd dat alles goed zou komen en dat is dan ook uitgekomen. Wij zijn dus zeer tevreden.

Over Monuta Uitvaart