Doen waar ze voor staan

Als je de website hebt gelezen, dan voeren ze hun taken uit, zoals het staat beschreven. Ze hebben kwaliteit hoog in het vaandel staan en dat is duidelijk te zien aan de afwerking. Communicatie was goed en zou ze zeker aanbevelen!

• Waar kent u ons van? Familie/Vrienden/kennissen/collega's

Precies zoals ik het wilde!

Mijn badkamer ziet er na het stucwerk van trendstuc weer super modern en fantastisch uit. Precies zoals ik het voor ogen had! Er werd goed naar mijn wensen geluisterd en uitgevoerd. Top personeel, allemaal even aardig en secuur in hun werk.

• Waar kent u ons van? Familie/Vrienden/kennissen/collega's

Beste Yvette, bedankt voor de review en het vertrouwen in ons bedrijf. We hebben met plezier de opdracht uitgevoerd! Gr. Trendstuc

Prachtig resultaat

Trendstuc geeft precies dat beetje extra aandacht en service die je nodig hebt bij de keuze van je vloer. Wij zijn enorm enthousiast over de vloer. Het is precies zoals wij ons dat ook voor ogen hadden.

• Waar kent u ons van? Familie/Vrienden/kennissen/collega's

Beste Evita, bedankt voor de review en het vertrouwen in ons bedrijf. We hebben met plezier de opdracht uitgevoerd! Gr. Trendstuc

Klantvriendelijk en vakwerk!

Trendstuc kwam onlangs om een nieuwe vloer te leggen. Er werd netjes gewerkt en het resultaat is prachtig!

• Waar kent u ons van? Familie/Vrienden/kennissen/collega's

Beste Carmen, bedankt voor de review en het vertrouwen in ons bedrijf. We hebben met plezier de opdracht uitgevoerd! Gr. Trendstuc

Fijne samenwerking met Trendstruc!

We hebben een hele prettige ervaring met Trendstuc, we kregen snel antwoord op onze vragen, een hele scherpe prijs voor het werk wat geleverd is en het resultaat is echt super netjes. Professioneel en snel uitgevoerd en de kwaliteit die we voor ogen hadden. Heel erg bedankt voor de goede service! We zullen jullie zeker aanraden aan onze omgeving!

• Wat voor product heeft u gekozen? Novacolor
  • Waar kent u ons van? Familie/Vrienden/kennissen/collega's

Beste Silke, bedankt voor de review en het vertrouwen in ons bedrijf. We hebben met plezier de opdracht uitgevoerd! Gr. Trendstuc

Prachtige vloer, vakkundig gelegd

TrendStuc heeft bij ons een nieuwe vloer gelegd. Voorafgaand hebben we goed advies gekregen over de PU-vloer. De werkzaamheden zijn professioneel uitgevoerd en zeer netjes afgewerkt. Hier kunnen we de komende jaren van genieten!

• Waar kent u ons van? Familie/Vrienden/kennissen/collega's

Beste Suzanne, bedankt voor de review en het vertrouwen in ons bedrijf. We hebben met plezier de opdracht uitgevoerd! Gr. Trendstuc

Ontzette blij met mijn prachtige wanden!!

Heel plezierig om Nigel aan het werk te hebben in mijn huis! Houd zich goed aan de afspraken en denkt echt mee! Het eindresultaat is prachtig.

• Waar kent u ons van? Familie/Vrienden/kennissen/collega's

Beste Brian, , bedankt voor de review en het vertrouwen in ons bedrijf. We hebben met plezier de opdracht uitgevoerd! Gr. Trendstuc

Een echte vakman!

Mijn badkamer is zo mooi geworden. Ik had niet kunnen bedenken dat het er zo prachtig uit zou zien. Nigel is een echte vakman die weet wat hij doet. Als ik weer iets wil verbouwen ga ik 100% weer naar Trendstuc! Een dikke 10 voor deze man!

• Waar kent u ons van? Familie/Vrienden/kennissen/collega's

Beste Ashana, bedankt voor de review en het vertrouwen in ons bedrijf. We hebben met plezier de opdracht uitgevoerd! Gr. Trendstuc

professioneel advies, zeer goede uitvoering

Prettig en weloverwogen advies. Trendstuc heeft ons in alle stappen voor een nieuwe vloer ons goed geadviseerd en ons goed geholpen om de juiste vloer te kiezen. De uitvoering was keurig met zo min mogelijk overlast. Trendstuc werkt zeer netjes en professioneel.

• Wat voor product heeft u gekozen? Beton ciré Pro
  • Waar kent u ons van? Zoekmachine (Google/Bing)

Beste Martijn, bedankt voor de review en het vertrouwen in ons bedrijf. We hebben met plezier de opdracht uitgevoerd! Veel succes en fijne momenten gewenst in jullie prachtige huis. Gr. Trendstuc

Vakman met kennis van zaken!

Wij hebben onze gehele badkamer laten doen door Trendstuc. Wij zijn erg blij met het eindresultaat, maar ook de service en communicatie was prettig.

• Wat voor product heeft u gekozen? Microtopping
  • Waar kent u ons van? Familie/Vrienden/kennissen/collega's

Beste Sophia, bedankt voor de review. We hebben met plezier de opdracht uitgevoerd! Veel succes en fijne momenten gewenst in uw badkamer. Gr. Trendstuc

Over Trendstuc

'Trendstuc' is een erkend stukadoorsbedrijf dat is gespecialiseerd in het verwerken van verschillende soorten betonstuc producten, zowel wandafwerking als meubel- en vloerafwerking. Daarnaast zijn wij gespecialiseerd in het gieten van polyurethaan vloeren, oftewel in de volksmond ook wel PU-vloeren of gietvloeren. Onze visie: goede service en kwaliteit staan hoog in het vaandel! Wij hechten veel waarde aan kwaliteit en we vinden het daarom belangrijk dat elke opdracht met evenveel aandacht wordt uitgevoerd. Onze visie is de klant voorzien van een unieke exclusieve ervaring door optimaal mee te denken over de invulling van de opdracht, waarbij kwaliteit en duurzaamheid voorop staat. Trendstuc wordt gedreven door veel passie en liefde voor het vak.