De vloer ligt er heel mooi strak in en de kleur is prachtig

Nigel van trendstuc is secuur en perfectionistisch en dat is heel prettig.

Vakmanschap met plus

Duidelijk verhaal en een prettige communicatie. Nigel denkt mee en geeft uitstekend advies. En met als resultaat een prachtige vloer. Vakwerk. Elke dag genieten van de prachtige vloer.

• Waar kent u ons van? Zoekmachine (Google/Bing)

Zeer kundig en netjes. Het is prachtig geworden

Nigel is een echte vakman. Werkt zeer zorgvuldig en netjes. We zijn ontzettend blij met het resultaat.

Top Top Top!

Trendstuc heeft drie badkamers en een wc voor ons gestucd. Wat een vakwerk! Wat een subtiliteit in het stucen. Het is precies wat het moet zijn! Het stuc effect is zo subtiel. We hebben de vloeren, plafonds en wanden laten stucen ook in de douche maar ook de wasbakken en zelfs een afvalbakje dat hangt aan de muur. Schitterend allemaal. Echt top kwaliteit werk! Ook in gebruik blijft het super mooi. Het water parelt eraf en dat blijft zo ook na veel gebruik. Het is daarom ook heel goed schoon te houden. Veel beter dan tegelwerk. En tenslotte komen ze altijd hun afspraken na. Ook prettig. Als je een datum afspreekt met ze dan staan ze er ook. Van onze gehele verbouwing van ons huis zijn de badkamers en wc toch wel die ruimtes die het eerste in het oog springen. Het stucwerk geeft zo’n mooi en chique effect!

perfecte eye catcher

Wij zijn uitermate tevreden met onze keuze voor een micro cement vloer, ongelofelijk wat een mooi proces en vakmanschap van Trendstuc. Nigel heeft op ons verzoek een speciale kleur laten mengen en uitgebreid advies gegeven. De vloer oogt natuurlijk, het resultaat is voor ons verbluffend, tijdloos, gebruiksvriendelijk en we krijgen enkel positieve reacties. Nigel heeft zich stipt aan de planning in onze verbouwing gehouden en wij kunnen Trendstuc absoluut aanbevelen. Erg belangrijk, de after service is uitstekend!

• Wat voor product heeft u gekozen? Leefbeton/woonbeton
  • Waar kent u ons van? Familie/Vrienden/kennissen/collega's

Beste Thomas en Sofie, Bedankt voor de review en het vertrouwen in ons bedrijf. We hebben met plezier de opdracht uitgevoerd! Veel plezier en geluk in jullie woning! Gr. Trendstuc

Top Geregeld

Netjes op tijd geregeld

• Waar kent u ons van? Zoekmachine (Google/Bing)

Beste Jan, Bedankt voor de review en het vertrouwen in ons bedrijf. We hebben met plezier de opdracht uitgevoerd! Gr. Trendstuc

Vakman die trots is op zijn geleverde werk

Aardige harde werker die trots is op zijn vak. Bij ons de badkamer en wc uitgevoerd in Glacier 3 (Resistone) en de PU gietvloer RAL7047 in Nederhorst den Berg. Zijn erg blij met het eindresultaat. Afspraken zijn prima na gekomen, ook erg fijn in de communicatie. Mooie showroom waar wij zijn ontvangen en inmiddels een tevreden klant die deze review schrijft, na een prachtig resultaat. Kortom, bij Trendstuc en Nigel ben je aan het juiste adres. Bedankt voor je geleverde diensten, kan je van harte aanbevelen! Groeten Dennis & Mirelle

• Wat voor product heeft u gekozen? Resistone
  • Waar kent u ons van? Familie/Vrienden/kennissen/collega's

Beste Dennis, Bedankt voor de review en het vertrouwen in ons bedrijf. We hebben met plezier de opdracht uitgevoerd! Gr. Trendstuc

Mooi vloer geleverd , Nigel eerlijk en betrouwbaar , geen verkoop praatjes , denk met je mee , dank je wel ben er blij mee.

• Waar kent u ons van? Zoekmachine (Google/Bing)

Beste Steve, Bedankt voor de review en het vertrouwen in ons bedrijf. We hebben met plezier de opdracht uitgevoerd! Gr. Trendstuc

Hele goede ervaring

Wij hadden hele goede ervaring met Trendstuc/Nigel. Alles verliep volgens plan. Van tevoren hebben wij goede afspraken gemaakt hoe wij het wilden hebben, vooral de kleur (licht roze) was voor ons belangrijk. Nigel kwam altijd op de afgesproken tijden, hij werkte netjes en secuur. De kleur was precies hoe wij het wilden. Wij zijn ontzettend blij met de roze muren in ons toilet en wij zijn erg tevreden met hoe de werkzaamheden verlopen zijn. Dank Nigel.

• Waar kent u ons van? Familie/Vrienden/kennissen/collega's

Beste Marina, Bedankt voor de review en het vertrouwen in ons bedrijf. We hebben met plezier de opdracht uitgevoerd! Gr. Trendstuc

Perfect werk afgeleverd. Onze keukenwand was zodanig verpest door een andere stukadoor, maar Nigel heeft het gelukkig weer helemaal perfect kunnen maken. Zal hem zeker aanraden.

• Waar kent u ons van? Familie/Vrienden/kennissen/collega's

Beste Jory, Bedankt voor de review en het vertrouwen in ons bedrijf. We hebben met plezier de opdracht uitgevoerd! Gr. Trendstuc

Zeer tevreden!

Wij zijn erg blij met onze vloer, het contact met Nigel hebben wij als zeer prettig ervaren, na een aantal bezoeken aan de showroom zijn we bij een vloer uitgekomen die wij mooi vinden qua materiaal en kleur.

• Waar kent u ons van? Familie/Vrienden/kennissen/collega's

Beste Peter, Bedankt voor de review en het vertrouwen in ons bedrijf. We hebben met plezier de opdracht uitgevoerd! Veel geluk in jullie nieuwe woning! Gr. Trendstuc

Zeer tevreden... Een echte aanrader!

Eerlijk en betrouwbaar. Weet waar hij het over heeft. Je maakt je wensen bekend en hij denkt met je mee en geeft je een eerlijk advies en hij werkt zeer nauwkeurig. Kortom een aanrader!

• Waar kent u ons van? Familie/Vrienden/kennissen/collega's

Beste Cerezo & Saloua, Bedankt voor de review en het vertrouwen in ons bedrijf. We hebben met plezier de opdracht uitgevoerd! Gr. Trendstuc

goede kennismaking, goede afspraken, goed nagekomen en ziet er prima uit

• Waar kent u ons van? Via een leverancier

Beste Liesbeth, bedankt voor de review en het vertrouwen in ons bedrijf. We hebben met plezier de opdracht uitgevoerd! Gr. Trendstuc

Super tevreden!

De hal en toilet waren perfect gedaan, kleur was heel mooi. Goed idee van trendstuc om hal met plafond in dezelfde kleur als toilet door te laten lopen. Ziet er prachtig uit.

• Waar kent u ons van? Familie/Vrienden/kennissen/collega's

Beste Katherina, bedankt voor de review en het vertrouwen in ons bedrijf. We hebben met plezier de opdracht uitgevoerd! Gr. Trendstuc

Ontzettend blij met een geweldig resultaat

We hebben met Nigel goed kunnen overleggen wat we wilde en een aantal keer de kleur bekeken hij gaf ons advies en dat vond ik erg belangrijk. Hij dacht met ons mee en dat is heel fijn!!! Ben zo ontzettend blij met het eind resultaat dat ik elke dag weer er van mag genieten Dankje wel Nigel

• Wat voor product heeft u gekozen? Resistone
  • Waar kent u ons van? Familie/Vrienden/kennissen/collega's

Beste Daisy, bedankt voor de review en het vertrouwen in ons bedrijf. We hebben met plezier de opdracht uitgevoerd! Gr. Trendstuc

Doen waar ze voor staan

Als je de website hebt gelezen, dan voeren ze hun taken uit, zoals het staat beschreven. Ze hebben kwaliteit hoog in het vaandel staan en dat is duidelijk te zien aan de afwerking. Communicatie was goed en zou ze zeker aanbevelen!

• Waar kent u ons van? Familie/Vrienden/kennissen/collega's

Beste Priscilla, bedankt voor de review en het vertrouwen in ons bedrijf. We hebben met plezier de opdracht uitgevoerd! Gr. Trendstuc

Precies zoals ik het wilde!

Mijn badkamer ziet er na het stucwerk van trendstuc weer super modern en fantastisch uit. Precies zoals ik het voor ogen had! Er werd goed naar mijn wensen geluisterd en uitgevoerd. Top personeel, allemaal even aardig en secuur in hun werk.

• Waar kent u ons van? Familie/Vrienden/kennissen/collega's

Beste Yvette, bedankt voor de review en het vertrouwen in ons bedrijf. We hebben met plezier de opdracht uitgevoerd! Gr. Trendstuc

Prachtig resultaat

Trendstuc geeft precies dat beetje extra aandacht en service die je nodig hebt bij de keuze van je vloer. Wij zijn enorm enthousiast over de vloer. Het is precies zoals wij ons dat ook voor ogen hadden.

• Waar kent u ons van? Familie/Vrienden/kennissen/collega's

Beste Evita, bedankt voor de review en het vertrouwen in ons bedrijf. We hebben met plezier de opdracht uitgevoerd! Gr. Trendstuc

Klantvriendelijk en vakwerk!

Trendstuc kwam onlangs om een nieuwe vloer te leggen. Er werd netjes gewerkt en het resultaat is prachtig!

• Waar kent u ons van? Familie/Vrienden/kennissen/collega's

Beste Carmen, bedankt voor de review en het vertrouwen in ons bedrijf. We hebben met plezier de opdracht uitgevoerd! Gr. Trendstuc

Fijne samenwerking met Trendstruc!

We hebben een hele prettige ervaring met Trendstuc, we kregen snel antwoord op onze vragen, een hele scherpe prijs voor het werk wat geleverd is en het resultaat is echt super netjes. Professioneel en snel uitgevoerd en de kwaliteit die we voor ogen hadden. Heel erg bedankt voor de goede service! We zullen jullie zeker aanraden aan onze omgeving!

• Wat voor product heeft u gekozen? Novacolor
  • Waar kent u ons van? Familie/Vrienden/kennissen/collega's

Beste Silke, bedankt voor de review en het vertrouwen in ons bedrijf. We hebben met plezier de opdracht uitgevoerd! Gr. Trendstuc

Prachtige vloer, vakkundig gelegd

TrendStuc heeft bij ons een nieuwe vloer gelegd. Voorafgaand hebben we goed advies gekregen over de PU-vloer. De werkzaamheden zijn professioneel uitgevoerd en zeer netjes afgewerkt. Hier kunnen we de komende jaren van genieten!

• Waar kent u ons van? Familie/Vrienden/kennissen/collega's

Beste Suzanne, bedankt voor de review en het vertrouwen in ons bedrijf. We hebben met plezier de opdracht uitgevoerd! Gr. Trendstuc

Ontzette blij met mijn prachtige wanden!!

Heel plezierig om Nigel aan het werk te hebben in mijn huis! Houd zich goed aan de afspraken en denkt echt mee! Het eindresultaat is prachtig.

• Waar kent u ons van? Familie/Vrienden/kennissen/collega's

Beste Brian, , bedankt voor de review en het vertrouwen in ons bedrijf. We hebben met plezier de opdracht uitgevoerd! Gr. Trendstuc

Een echte vakman!

Mijn badkamer is zo mooi geworden. Ik had niet kunnen bedenken dat het er zo prachtig uit zou zien. Nigel is een echte vakman die weet wat hij doet. Als ik weer iets wil verbouwen ga ik 100% weer naar Trendstuc! Een dikke 10 voor deze man!

• Waar kent u ons van? Familie/Vrienden/kennissen/collega's

Beste Ashana, bedankt voor de review en het vertrouwen in ons bedrijf. We hebben met plezier de opdracht uitgevoerd! Gr. Trendstuc

professioneel advies, zeer goede uitvoering

Prettig en weloverwogen advies. Trendstuc heeft ons in alle stappen voor een nieuwe vloer ons goed geadviseerd en ons goed geholpen om de juiste vloer te kiezen. De uitvoering was keurig met zo min mogelijk overlast. Trendstuc werkt zeer netjes en professioneel.

• Waar kent u ons van? Zoekmachine (Google/Bing)

Beste Martijn, bedankt voor de review en het vertrouwen in ons bedrijf. We hebben met plezier de opdracht uitgevoerd! Veel succes en fijne momenten gewenst in jullie prachtige huis. Gr. Trendstuc

Vakman met kennis van zaken!

Wij hebben onze gehele badkamer laten doen door Trendstuc. Wij zijn erg blij met het eindresultaat, maar ook de service en communicatie was prettig.

• Waar kent u ons van? Familie/Vrienden/kennissen/collega's

Beste Sophia, bedankt voor de review. We hebben met plezier de opdracht uitgevoerd! Veel succes en fijne momenten gewenst in uw badkamer. Gr. Trendstuc

Over Trendstuc

'Trendstuc' is een erkend stukadoorsbedrijf dat is gespecialiseerd in het verwerken van verschillende soorten betonstuc producten, zowel wandafwerking als meubel- en vloerafwerking. Daarnaast zijn wij gespecialiseerd in het gieten van polyurethaan vloeren, oftewel in de volksmond ook wel PU-vloeren of gietvloeren. Onze visie: goede service en kwaliteit staan hoog in het vaandel! Wij hechten veel waarde aan kwaliteit en we vinden het daarom belangrijk dat elke opdracht met evenveel aandacht wordt uitgevoerd. Onze visie is de klant voorzien van een unieke exclusieve ervaring door optimaal mee te denken over de invulling van de opdracht, waarbij kwaliteit en duurzaamheid voorop staat. Trendstuc wordt gedreven door veel passie en liefde voor het vak.