Selecteer het aantal sterren voor de totale score

Beoordeel de volgende punten

Persoonlijke gegevens

Velden met * zijn verplicht. E-mailadres wordt niet gepubliceerd

Over Trendstuc

'Trendstuc' is een erkend stukadoorsbedrijf dat is gespecialiseerd in het verwerken van verschillende soorten betonstuc producten, zowel wandafwerking als meubel- en vloerafwerking. Daarnaast zijn wij gespecialiseerd in het gieten van polyurethaan vloeren, oftewel in de volksmond ook wel PU-vloeren of gietvloeren. Onze visie: goede service en kwaliteit staan hoog in het vaandel! Wij hechten veel waarde aan kwaliteit en we vinden het daarom belangrijk dat elke opdracht met evenveel aandacht wordt uitgevoerd. Onze visie is de klant voorzien van een unieke exclusieve ervaring door optimaal mee te denken over de invulling van de opdracht, waarbij kwaliteit en duurzaamheid voorop staat. Trendstuc wordt gedreven door veel passie en liefde voor het vak.