Had het een heel stuk beter verwacht...
in maart akkoord gegeven op de gemaakte Solar XL offerte.
De panelen zijn eind augustus pas geplaatst, wel netjes een mail gehad dat ze vertraagd waren. Keurig kan SOLAR XL ook niks aan doen en vind ik heel begrijpelijk!
Communicatie was bij Solar XL aan het begin super, 06 nummer gekregen van Lisanne van Baal en voor alle vragen snel antwoord.
Nu blijkt later Lisanne van Baal hier nog wel te werken maar is niet bereid om een afwezigheid assistent in te stellen, of om een collega terug te laten bellen.
Best slordig je kan toch iets overdragen aan een collega lijkt mij?
Volgens de verkoopadviseur was het niet mogelijk om aan twee kanten zonnepanelen te plaatsen. Bij het plaatsen kon het uit eindelijk wel gelukkig.
Uiteindelijk zouden ze woensdag 24 augustus de panelen komen plaatsen.
Mijn vriendin een vrije dag op genomen, en vervolgens wordt er in de middag gebeld dat het niet doorgaat. Reden het andere werk loopt uit.
Waarop de monteur aangaf het goede nieuws is wel dat wij a.s. zaterdag kunnen komen.
Volgens mij heb ik daar niet omgevraagd? en vind dit zelf ook zeer onacceptabel om op de dag een uur van te voren af te bellen.
Tip laat Solar XL bellen met de klant, en niet een met alle respect een gebrekkig Nederlands sprekende man.
Over de plaatsing en de kwaliteit ben ik zeer tevreden!!!
Maandag 29 augustus zou Solar XL met mij contact opnemen voor de app, helaas werkt deze nog niet..(maandag 5-9) want de monteur stond met autopech.
Solar XL maak niet van jullie probleem niet de klant zijn probleem.
Je verwacht gewoon dat ondanks de zonnepanelen later zijn, de panelen op de dag dat ze eindelijk komen wel gewoon geplaatst worden.
Ik geef een voldoende omdat de installatie super is verlopen en hij met mij mee dacht voor de plaatsing.
Ik hoop dat de app snel werkt zodat ik mijn besparing kan zien.