Top service en altijd bereikbaar voor een snel telefonisch consult

Yspeert advocaten snapt heel goed dat snel reageren en contact onderdeel uitmaakt van het gevoel dat de klant zich geholpen voelt. Altijd is er iemand die je snel te woord staat of je binnen no-time terugbelt. Prima dienstverlening en een aanrader voor iedereen om deze kwaliteitsservice en specialistische kennis te testen.

• Geholpen door: Hillie Lunter
  • Wat is uw functie? DGA

Deskundig en praktisch

Inhoudelijk is de dienstverlening van topniveau. Daarbij blijft men met beide benen op de grond, wat zich vooral vertaald in een praktische aanpak en uiterst plezierige en ongedwongen communicatie. Ik werk al jaren met verschillende advocaten van Yspeert samen vanuit diverse hoedanigheden en invalshoeken. Mijn ervaringen zijn organisatiebreed onverdeeld positief.

• Geholpen door: Hillie Lunter
  • Wat is uw functie? directeur, adviseur

Erg tevreden

Wij zijn er tevreden over de deskundigheid en de wijze van uitleg van Arianne Klok. Leuk contact en altijd bereid om het nogmaals toe te lichten in de soms complexe materie.

• Geholpen door: Arianne Klok
  • Wat is uw functie? CFO

Ontzorgende service

We zijn Mr Doreth Loonstra volledig ontzorgd. Ze nam het voortouw in de materie en wist deze uitstekend te verwoorden naar ons zodat alles chrnologisch en inhoudelijk goed te snappen en te volgen was. Ze bewaakte de deadlines en adviseerde goed over de verschillende volgende mogelijkheden.

• Geholpen door: Doreth Loonstra
  • Wat is uw functie? Financieel Directeur

Deskundig en professioneel

In een bestuursrechtelijke aangelegenheid zijn wij zeer deskundig en professioneel bijgestaan door Yspeert Advocaten.

• Geholpen door: Doreth Loonstra
  • Wat is uw functie? CEO | Eigenaar

Menselijk, holistisch, bekwaam en vasthoudend; advocaten waar je je thuis voelt!

Harm Jan is een prettig open mens. Intelligent, zeer ervaren op zijn vakgebied en met een passie voor zijn vak. Ik voel me altijd zeer begrepen en geholpen. Vriendelijk en correct naar de tegenpartij met scherpte en diepte op de inhoud. Doet echt zijn best voor mij en de zaak en denkt creatief, ook op het gebied van kosten. We hebben nog een traject te gaan in deze zaak en maar ik heb ik er alle vertrouwen in. Zaken met banken vragen een lange adem, en je niet laten intimideren. Dat lukt goed zo! Kortom na inmiddels 3 jaar samen op te trekken nog steeds zeer tevreden. Ik kan Harm Jan van harte aanbevelen.

• Geholpen door: Harm Jan Tulp

Snel geregeld, goed samengewerkt

Ik moest reageren op een dagvaarding en in reconventie een en ander vorderen. Zelf heb ik puntsgewijs gereageerd op de dagvaarding, deze punten heeft Jan Gerrit geperfectioneerd en aangevuld en het reconventie deel toegevoegd. Het uiteindelijke document ziet er prachtig uit.

• Geholpen door: Jan-Gerrit Meijerink

Fijn contact, open en duidelijk.

Het contact met Yspeert is zeer goed. Ik ben erg te spreken over de duidelijke vertaling van de zaak, de kennis die ze hebben en de adviezen ze geven. Het werk is duidelijk en kwalitatief hoog. Ik kan Yspeert advocaten dan ook zeker van harte aanbevelen.

• Geholpen door: Elzelou Grit
  • Wat is uw functie? CEO | Eigenaar

Top kwaliteit ondersteuning

Erg tevreden over de geleverde kwaliteit, de afstemming en de samenwerking

• Geholpen door: Elzelou Grit
  • Wat is uw functie? Teamleider vergunningen leefomgeving (a.i.)

Heel erg tevreden

Doorgronden een dossier snel en komen kundig en snel tot conclusies en aanvliegroute!

• Geholpen door: Ruth Pruim
  • Wat is uw functie? Co Owner and Algemeen Directeur

Onze externe juridische deskundigen

Als ondernemer is het cruciaal om in precontractuele fase van contracten en/of overeenkomsten een juridische screening te doen laten uitvoeren. Met een ruime capaciteit en in de breedte ter zake kundige kennis kunnen door Yspeert contractuele zaken accuraat worden geanalyseerd en van een pragmatisch advies worden voorzien. Dit voorkomt juridisch geschillen achteraf.

• Geholpen door: Ruth Pruim
  • Wat is uw functie? CEO & Stakeholder

Over Yspeert advocaten

Yspeert levert kwalitatief hoogwaardige dienstverlening aan ondernemingen, overheden en instellingen. Wij hebben een duidelijke visie op de juridische zakelijke dienstverlening. U mag van ons de hoogste kwaliteit verwachten en daarnaast gaan wij doelgericht, kostenefficiënt en pragmatisch te werk. Onze dienstverlening is gericht op het inventariseren van uw risico’s, het voorkomen van geschillen en het verhogen van uw interne kennisniveau. Van dossiergericht naar procesgericht denken. Wij laten u graag zien hoe we dat doen.