Superfijne verdediging door Karin Kamps en Dennis Ruitenbeek in onze letselschade zaak.

Hele fijne ervaring ivm letselschade met Karin Kamps en Dennis Ruitenbeek als onze verdedigers.

Uiterst tevreden

Ik ben ontzettens goed geholpen door Yspeert advocaten. Ik kon voor elke vraag bij hun terecht en werd in alles zeer serieus genomen. Wat ik ook een absolute pluspunt vind is dat ik me op mijn gemak voelde en goed gehoord. Ontzettend bedankt voor alle hulp die ik van jullie mocht ontvangen!

• Geholpen door: Sjoerd de Jong

Professioneel en doelgericht

Na een lange strijd van bijna 3 jaar, kan ik toch in volle tevredenheid zeggen, dat we de strijd gewonnen hebben, En dit is zeker te danken aan Hille en Gerrit. Zonder de expertise van beide en het vastbijten in deze zaak was dit nooit gelukt.

• Geholpen door: Hillie Lunter
  • Wat is uw functie? Directeur

Er voor je zijn als je ze nodig bent; snel schakelen, met behoud van kwaliteit!

Je neemt contact op met je advocaat als er iets aan de hand is. Dan moeten ze bereikbaar zijn, snel schakelen, in de huid van de klant kunnen kruipen en hun kwaliteiten tonen. Dat is precies wat ik (wederom) van Yspeert ervaren heb. Binnen een paar dagen, van probleemstelling met tegengestelede belangen bij een aandelentransactie, naar een getekend verkoopcontract. Petje af! Dank aan Hillie Lunter en Paul Kostwinder.

• Geholpen door: Paul Kostwinder
  • Wat is uw functie? DGA

Fijn samenwerken, korte lijntjes

Daan en Aileen hebben ons uitstekend bijgestaan in een situatie met een niet-betalende klant. Ze toonden een goede combinatie van juridische kennis en praktische aanpak, wat ons hielp om tot een succesvolle oplossing te komen. Ze waren altijd beschikbaar om onze vragen te beantwoorden en leverden heldere, bruikbare adviezen.

• Geholpen door: Aileen Bakker
  • Wat is uw functie? Eigenaar

Positief

Positief

• Geholpen door: Martin Ueffing
  • Wat is uw functie? Ondernemer

Ik heb een goede ervaring

Er is altijd goed naar mij geluisterd en hij kwam met goede raad. Vanaf dag één heeft mijn jurist mijn zorgen omtrent het ongeval en de gevolgen hiervan van mij overgenomen. Zo kon en kan ik mij volledig richten op mijn herstel. Bedankt hiervoor.

• Wat is uw functie? N.v.t.

Ik ben erg tevreden over de doortastendheid van Yspeert advocaten mr. D.R. Karin Kamps.

Na stroef overleg van de tegenpartij met betrekking tot letselschade, is mede door tussenkomst van mevr. Karin Kamps en de zeer goede en positieve samenwerking met haar, voor mij deze zaak tot een goed einde gekomen. Ik ben haar erg erkentelijk hiervoor.

• Wat is uw functie? N.v.t.

Goede ondersteuning na een ongeval

Na een ongeval de schade netjes verhaald op de tegenpartij en in het gehele revalidatie traject goed communicatie, advies en ondersteuning gehad.

• Wat is uw functie? Militair

Accuraat en klantvriendelijk

Professionele aanpak, goede communicatie op een no nonsens manier.

• Wat is uw functie? Directeur

Super veel kennis hebben ze daar...

Ik heb bijYspeert advocaten Groningen, een heel goed gevoel over aan over gehouden.. Roelie.

Deskundig en doortastend

Het betrof een geschil tussen een hypotheekadviseur en ons als particulier. Het geschil speelt zich af in 2016 en onze belangen zijn eerst behartigd door de rechtsbijstand verzekeraar maar die kreeg er geen beweging in. In 2018 is daarom Yspeert in beeld gekomen, bij het eerste gesprek met de heer Meijerink hadden we direct het gevoel dat de zaak in goed en deskundige handen was. Eind 2021 was er eindelijk de uitspraak in hoger beroep en vlot daarop is de door ons geleden financiële schade uitgekeerd door de tegenpartij. De periode 2016 is voor ons emotioneel een zware periode geweest en dit was ook steeds de motivatie om door te zetten. We hoopten dat voor ons het recht zou zegevieren en dat is ook gebeurt, het feit dat de door de hypotheekadviseur gemaakte fouten zijn bevestigd door de rechter telde voor ons het zwaarst. De deskundige en doortastende werkwijze van Jan-Gerrit Meijerink hebben wij als zeer prettig ervaren en was voor ons een baken in een roerige tijd.

• Wat is uw functie? Ondernemer

Vriendelijke behulpzame en uiterst professionele vakmensen!

Wij hebben louter lovende woorden voor dit kantoor. Na betrokken te zijn geraakt bin een ongeluk met een paardencombinatie die boven op mijn vrouw en onze koets was gesprongen, zijn wij met een Nationale Nederlandse verzekeringsmaatschappij geconfronteerd om een letselschade traject in te moeten. Ik kan u verzekeren dat dit zonder de vakmensen van Yspeert Advocaten nooit goed was afgelopen, maar vandaag mag de vlag uit! Met een "bitter zoet" gevoel hebben wij "tot nooit weer ziens" tegen de verzekeringsmaatschappij gezegd en "bedankt" naar Yspeert Advocaten! Afgehandeld en tevreden verder met een mooi leven.

• Geholpen door: Sjoerd de Jong
  • Wat is uw functie? Zelfstandig ondernemer

Alle doelen zijn behaald!!!

Via bevriende zakelijke relatie in contact gekomen met Yspeerd. Doelen van de zaak duidelijk gesteld en na het maken van een strijdplan tot actie over gegaan. Alle doelen zijn gerealiseerd in 1,5 jaar met twee verschillende zaken. Ik kan iedereen Yspeerd advocaten adviseren met in het bijzonder Elzelou Grit Paracentrum Texel - Tessel Air BV Jan Boyen Rienks

• Geholpen door: Elzelou Grit
  • Wat is uw functie? eigenaar

Voor het eerst moesten we een advocaat zoeken die ons bij kon staan, dat was al spannend. Maar na het eerste telefoon gesprek met Martin was ik direct rustig. Hij gaf me direct een vertrouwd gevoel en heeft alles zo goed voor ons op papier gezet. Met een goed eindresultaat, we kunnen onze dit hoofdstuk afsluiten. Super bedankt voor alle hulp.

• Geholpen door: Martin Ueffing
  • Wat is uw functie? N.v.t.

Professioneel en begrijpelijk bijgestaan in letselschadezaak

Na een ongeluk, op advies van plastische chirurg, zijn wij vanuit Brabant, terecht gekomen bij Yspeert advocaten in Groningen. Hier zijn wij heel vakkundig en persoonlijk bijgestaan. In goed overleg en op een heel begrijpelijke manier. We hebben dit gebeuren een plekje kunnen geven en het af kunnen ronden, op een zo goed mogelijke manier.

• Geholpen door: Karin Kamps
  • Wat is uw functie? Services facilitair beheer.

Goede en open samenwerking.

Wegen letselschade met Yspeert advocaten in contact gekomen. Zij hebben mij de afgelopen 4 jaar enorm geholpen mijn ongeval te rechtvaardigen. Dit was ook mogelijk op afstand (aangezien ik naar Oostenrijk verhuisd ben). Over video bellen en telefonisch contact was alles goed te regelen. De samenwerking naar een goede afwikkeling was te realiseren dankzij Yspeert advocaten.

• Geholpen door: N.v.t.

Prima werk verricht

Kwaliteit ervaring ten top

Wij hebben een zeer goede ervaring met het kantoor gehad we zijn geweldig geholpen Karin is zeer betrokken geweest bij het geheel. we zijn zeer tevreden en opgelucht met behaalde eindresultaat!!

• Wat is uw functie? N.v.t.

Ik ben geholpen door mevrouw Kamps, zij is een heel deskundig personeel.

• Wat is uw functie? N.v.t.

Nuchtere kwaliteit, betrouwbaarheid en expertise

Ik leun voor mijzelf en klanten altijd op de expertise van Yspeert, en dan met name Mr. Vos. De nuchtere werkwijze, een eerlijke analyse zijn super belangrijk. Je wilt niet procederen als het voorkomen kan worden. Maar als het wél die kant op dreigt te gaan, wil je de beste mensen in je team. Daarom raad ik Yspeert warm aan: een betrouwbare legal partner!

• Geholpen door: Sander Vos
  • Wat is uw functie? Bestuurder

Prettig, to the point en vakkundig.

Goede ondersteuning en advies ontvangen in zake een Wet milieubeheer zaak. Goede sparringspartner om aanpak mee te bespreken. Komen afspraken goed en snel na.

• Geholpen door: Elzelou Grit
  • Wat is uw functie? QHSE Manager

Deskundig en betrokken advocatenkantoor

Uitstekende ervaringen met dit kantoor. Zeer aan te bevelen.

• Wat is uw functie? Communicatie-adviseur

Altijd goed!

Altijd uitstekend geholpen door Jan-Gerrit Meijerink. verbeterpunten: De kokoskoekjes moeten weer terug.

• Wat is uw functie? Eigenaar

Nauwkeurige en sterke wettelijke dossier ondersteuning

In de voorbereidingen naar de civiele geschillen rechtzaak van Yspeert advocatuur, met in de persoon Mr G. Schaak, een zorgvuldige en wettelijke sterke begeleiding ondervonden. Rechtzaak moet nog voorkomen maar de zorgvuldige en wetskennis voorbereidingen geven al vast veel vertrouwen in de behandeling van de zaak.

• Geholpen door: Gerrit Schaak
  • Wat is uw functie? Algemeen directeur/ CEO

Over Yspeert advocaten

Yspeert levert kwalitatief hoogwaardige dienstverlening aan ondernemingen, overheden en instellingen. Wij hebben een duidelijke visie op de juridische zakelijke dienstverlening. U mag van ons de hoogste kwaliteit verwachten en daarnaast gaan wij doelgericht, kostenefficiënt en pragmatisch te werk. Onze dienstverlening is gericht op het inventariseren van uw risico’s, het voorkomen van geschillen en het verhogen van uw interne kennisniveau. Van dossiergericht naar procesgericht denken. Wij laten u graag zien hoe we dat doen.

Over Advocaatscore.nl