Goeie service, mooie zaak, en leuke mensen

Bestelbus ingeruild voor een die zij hadden staan. Voldeed aan alle afgesproken eisen.

Uitstekende service!

Uitstekende service, Auto gekocht voor zeer goede prijs kwaliteitsverhouding. Afspraken zijn goed nagekomen

• Afspraken nakomen

Vriendelijk ontvangst en duidelijke uitleg

auto gekocht en netjes geholpen

• Afspraken nakomen

Prettig en correct bedrijf!

Keurig behandeld en een prima auto gekocht voor een goede prijs. Eerlijk verhaal en verder no nonsens mentaliteit.

Fijn betrouwbaar bedrijf

Gisteren hier een aankoop gedaan. Nette man, goede uitleg, en een betrouwbaar bedrijf. Nette aflevering, en lekkere koffie gehad.

gewoon goede ervaring

We hebben dit jaar 2 2e hands auto's bij dit bedrijf gekocht. in beide gevallen correct geleverd met duidelijkheid van de ingeruilde auto. Daarnaast een goed garantie, die we gelukkig nog niet nodig hebben gehad. Daarnaast vriendelijk en correct.

• Service N.v.t.
  • Afspraken nakomen

Ik was snel een auto nodig , na overleg werd hij in tweedag geleverd incl apk. En als extra service remschijven en blokken voor ook nog gratis vervangen. Supe

Goeie service

Een mooie deal kunnen sluiten, bij aflevering waren de witte kentekenplaten zoek. Ze hebben ter plekke nieuwe besteld.

• Afspraken nakomen

Goede service en vertrouwd gevoel

Er is tijd en geduld voor de klant. Goede uitleg van de auto zodat je met een gerust hart op pad kunt.

• Afspraken nakomen

Staat altijd voor je klaar

keurig bedrijf

Netjes, vriendelijk en duidelijk afgehandeld. Nog uit te voeren acties die tijdens het gesprek afgesproken waren keurig vermeld bij op de offert zodat dit voor iedereen duidelijk was.

Vriendelijk en goede service

Vriendelijke man en goede service! Zeer tevreden.

• Afspraken nakomen

Een goed en betrouwbaar autobedrijf

Auto Alberink is een goed en betrouwbaar autobedrijf. Goede service en alles gaat in overleg met de klant. Zelfs op zondag staan ze voor je klaar als je autopech hebt.

Keurig vriendelijk bedrijf

hier een zeer mooie bus gekocht

Top bedrijf

Mijn auto hier gekocht. Auto is super goed afgeleverd. Ze zijn vriendelijk, behulpzaam en lekkere koffie.

• Afspraken nakomen

Geweldig geholpen bij de aanschaf van m'n auto

Ik ben geweldig geholpen met de aanschaf van mijn "Tientje"; een Hyundai i10 Het had geregend kort voor de proefrit en Thom maakte de auto goed droog, zodat we deze nog beter konden bekijken. Er was een geluidje, maar dat was bij ophalen verholpen. De auto werd geleverd met een nieuwe APK en een afleverbeurt. Bij de tenaamstelling kreeg ik leuke gadgets; een sleutelhanger, paraplu, notitieblokje en pennen. Ik ben zeer tevreden.

• Afspraken nakomen

eerlijk, meedenkend, en op een nette manier geholpen.

op een eerlijke manier en meedenkend heeft de verkopen mij overgehaald om een auto te kopen bij garage Alberink te Albergen. De auto is op een nette manier afgeleverd en hoop er veel plezier van te krijgen. verbeterpunt om over na te denken: bij de overdracht een schadeformulier er bij doen. hoop natuurlijk dat ik deze niet nodig heb. met vriendelijke groet, Louis

• Afspraken nakomen

Goede vlotte service en kwaliteit

Goede vlotte afhandeling en service, dit kan ik waarderen en aanbevelen!

• Afspraken nakomen

Prima bedrijf, nette en beleefde mensen

Een mooie bus gekocht bij dit bedrijf. Werd de tijd genomen om alles uit te leggen en vragen te beantwoorden. Bij aflevering spontane werknemers in nette bedrijfskleding. Al met al een goeie professionele uitstraling.

• Afspraken nakomen

Fijne Garage waar service hoog in het vaandel staat.

Een mooie nieuwe Volkswagen Caravelle gekocht bij Auto Alberink. Perfecte aflevering en de bus bevalt uitstekend

• Afspraken nakomen

Na al die jaren komen we nog steeds terug. Dus dat zegt nog wel wat.

Betrouwbaar, goede service.

Prima voor elkaar

Komt afspraken na

Betrouwbaar garagebedrijf

Prima garage. Zou de volgende keer hier weer een auto kopen.

Over Auto Alberink Albergen

Autobedrijf Alberink is al ruim 30 jaar hét adres voor uw auto en betrouwbare service! Wij in- en verkopen personenauto's en lichte bedrijfswagens van alle merken (nieuw en gebruikt). Daarnaast kunt u bij ons terecht voor onderhoud, reparatie, APK-keuring en schade herstel. Wij leveren onze auto's inclusief een recente APK keuring, afleveringsbeurt en 3 of 6 maand garantie (Autotrust) Bezoek onze website voor de voorwaarden van Autotrust garantie. U bent van harte welkom en de koffie staat voor u klaar.