Top bedrijf zijn allemaal goud eerlijk

Vw caddy maxi gekocht in topkwaliteit

Snel en klantvriendelijkheid

Ik had een lekke band en was even langs de garage geweest. Met een goeie 5minuten kon ik weer de weg op.

• Afspraken nakomen

Uitstekend en betrouwbaar autobedrijf die volledig transparant is.

Auto Alberink is een zeer betrouwbaar bedrijf waar je alle tijd krijgt om de auto te keuren en proef te rijden. Tijdens mijn keuring kwam ik er achter dat de achter remblokken vervangen moesten worden. Dit was geen probleem en Auto Alberink heeft ook gelijk de voorrem blokken verwijderd. Kortom een uitstekende service!!

Top service

We zijn zeer te spreken een fijn ontvangst goed voorgelicht over de auto die wij wilden gaan kopen. Onder het genot van een kop koffie de zaken besproken en tot een deal gekomen. Wij raden Auto Alberink aan een zeer net en schoon bedrijf .

Een net autobedrijf!

Auto Alberink is een net autobedrijf. Het personeel is vriendelijk en afspraken worden nagekomen. Het bedrijf is goed bereikbaar, ook in de avonduren. Het bedrijf heeft een nette uitstraling.

Top bedrijf!

Bijzonder net bedrijf met vriendelijke mensen. Komen afspraken na!

Auto ingeruild

Afgelopen week mijn auto ingeruild bij Alberink, die al jaren mijn vaste garage is. Alles werd vooraf duidelijk uitgelegd, zodat de overschrijving snel geregeld kon worden. Ik kreeg mijn nieuwe auto spic en span mee. Hoop er vele veilige kilometers mee te maken en als er wat is ga ik natuurlijk naar Alberink!

Super garage

Hele fijne service

Ben zeer vriendelijk geholpen

Ben heel vriendelijk geholpen, je kunt er echt goed mee van doen hebben.

• Afspraken nakomen

Zeer vriendelijk en nette zaak

Mijn auto ingeruild voor een zeer goede prijs! Tevens een prachtige nieuwe auto daar gehaald.

prima bedrijf

fijn bedrijf altijd behulpzaam als je belt

• Afspraken nakomen

heel goed, wij blijven zeker klant bij Alberink

Al jaren heel goede ervaringen. Altijd goed behandeld. Altijd goed en eerlijk advies

Klantvriendelijk en nuchter

Klantvriendelijk en goede service. Denkt goed mee met de klant.

• Afspraken nakomen

Staan altijd voor je klaar

• Afspraken nakomen

Goede hulp en top service!

Auto Alberink heeft me prima geholpen bij het zoeken van een andere auto! Top service en hulp met de inruil van de oude auto. Nieuwe auto wordt glimmend en schoon afgeleverd. Na de tijd altijd netjes en behulpzaam bij vragen.

communiceert helder

Duidelijk in de communicatie Meegeleverde winterbanden zijn niet in orde. Achteraf had ik ze in deze staat helemaal niet willen hebben

Goed en netjes afgehandeld

Snel en netjes tevreden over de afhandeling

• Afspraken nakomen

Degelijk bedrijf, klantvriendelijk en uitstekende service

Snel, netjes en eerlijk geholpen bij het zoeken naar een andere auto

ervaring, kennis en klantvriendelijk

wij zijn al heel veel jaren klant bij de familie Alberink. we worden altijd heel plezierig geholpen.

Top bedrijf

Heb bij Alberink een goede auto gekocht zeer tevreden! Ze staan altijd voor je klaar top service. En zeer klantvriendelijk!

• Afspraken nakomen

Zeer vriendelijk en behulpzaam personeel

Laten we kort maar krachtig blijven: Goeie service met vriendelijk en behulpzaam personeel.

Professioneel en uitstekende service

Alleen maar positieve ervaringen bij Auto Alberink. Erg goed geholpen bij het zoeken naar een nieuwe auto.

• Afspraken nakomen

Op korte termijn en naar tevredenheid geholpen!

Snel, netjes en eerlijk geholpen met het aanschaffen van mijn eerste auto!

Vertrouwt en degelijk

Ik ben goed, netjes en voor me gevoel eerlijk geholpen

• Afspraken nakomen

Het vriendelijke personeel levert professioneel vakwerk!

Wanneer mijn auto voor een beurt moet heb ik altijd binnen een week een afspraak. Als ik dan een vervangende wagen wil is dat altijd mogelijk. Wanneer ik op het laatste moment nog wijzigingen in de afspraak heb (auto komen brengen/tijden/wensen etc.) wordt daar zeer flexibel mee omgegaan. Na de beurt is altijd alles weer in orde. Vriendelijk personeel! Kortom, 5 sterren!

Over Auto Alberink Albergen

Autobedrijf Alberink is al ruim 30 jaar hét adres voor uw auto en betrouwbare service! Wij in- en verkopen personenauto's en lichte bedrijfswagens van alle merken (nieuw en gebruikt). Daarnaast kunt u bij ons terecht voor onderhoud, reparatie, APK-keuring en schade herstel. Wij leveren onze auto's inclusief een recente APK keuring, afleveringsbeurt en 3 of 6 maand garantie (Autotrust) Bezoek onze website voor de voorwaarden van Autotrust garantie. U bent van harte welkom en de koffie staat voor u klaar.