Vertrouwen

Vertrouwen en service

• Afspraken nakomen

Fijn bedrijf om zaken mee te doen

Al jaren klant bij Auto Alberink! We waren op zoek naar een andere auto, aangegeven wat de wensen waren voor de “nieuwe” auto. Deze hebben ze ook keurig opgevolgd. Voor ons de perfecte auto gevonden. Zeker een aanrader!

• Afspraken nakomen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ontvangst zoals een klant ontvangen wil worden. Er is tijd en ruimte voor een gesprek en kop koffie voordat je, in mijn geval, een proefrit maakt. Dag van aanschaf eveneens \r\ngoed ontvangen. Kies je voor service, dan hoef je nu niet meer verder te zoeken.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Aankoop en kort daarna een schade. Erg goed opgelost, snelle afhandeling en geen papieren rompslomp

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Het is fijn zaken doen met Auto Alberink. We hebben een zoekopdracht weggelegd en deze is, in eerste instantie wel na enige vertraging, goed opgepakt. Met name de tijd die is genomen om ons alles rustig uit te leggen en toe te lichten viel op. We zijn tevreden met onze aankoop.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf We hebben hele goede ervaringen met dit bedrijf. Uitstekende service en prettige communicatie. Echt een aanrader!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Fijne samenwerking. Goede afhandeling van het kopen. \r\nWel bijzonder dat ik mijn oude auto te koop zie staan nu, terwijl hij naar de sloop zou gaan. Ik weet niet of dit bewust is verzwegen.

Hoi Xayedi, Bedankt voor de beoordeling! Wij hebben de auto verkocht aan een handelaar (zoals besproken) en deze heeft hem blijkbaar toch op geknapt en van de sloop gered. Hier hebben wij verder ook geen invloed op.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Mijn tweede auto gekocht, zeer goed autobedrijf, vriendelijk en eerlijk, goede ervaring met Auto Albering.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Alberink komt zijn afspraken na en verkoopt je absoluut geen rommel. Bij de aflevering was de auto gewoon top in orde. Ook een paar kleine puntjes die we in de eerste weken tegen kwamen werden keurig opgelost. Gewoon een adres waar je vertrouwd een auto kunt kopen.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Top service, nette prijs voor het top geleverde werk.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf We komen al jaren bij auto alberink met onze werkbussen. Ook met onze prive auto. En al jaren zijn we zeer tevreden over de geleverde diensten. Erg vriendelijke mensen waar je zeer goed mee kan overleggen.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Net autobedrijf.\r\nWij hebben een andere auto bij dit auto bedrijf gekocht en dezelfde week was er een onderdeel kapot.\r\nWij hebben gebeld en wij zijn perfect geholpen.\r\nTop bedrijf.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Vloten netjes geholpen.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Correct in de afhandeling.\r\nHeeft mooie auto staan.\r\nEerlijk advies.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Tot nu toe nog niets op aan te merken

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Fijne en deskundige garage. Kom er al jaren en ben zeer tevreden. Top!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Een keurig en eerlijk bedrijf die niet zo moeilijk doen met service te verlenen.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Zeer net en goed bedrijf denken altijd met je mee.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Super leuk bedrijf met mooie auto\'s.weinig kilometers en veel keuze.leuke mensen ,goede service en goede uitleg.top bedrijf.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf tot nu toe wel goed.

Over Auto Alberink Albergen

Autobedrijf Alberink is al ruim 30 jaar hét adres voor uw auto en betrouwbare service! Wij in- en verkopen personenauto's en lichte bedrijfswagens van alle merken (nieuw en gebruikt). Daarnaast kunt u bij ons terecht voor onderhoud, reparatie, APK-keuring en schade herstel. Wij leveren onze auto's inclusief een recente APK keuring, afleveringsbeurt en 3 of 6 maand Autotrust standaard garantie (extra of exclusief pakket is tegen meerprijs mogelijk) Bezoek onze website voor de voorwaarden van Autotrust garantie. U bent van harte welkom en de koffie staat voor u klaar.