DE plek voor ECHT resultaat met de juiste persoonlijke aandacht door professionele trainers

Bijna 4 jaar geleden voelde ik dat het tijd was om fysiek weer in vorm te komen. Van futloos naar fit zeg maar. Maar waar haal je de (juiste) motivatie vandaan.... Danny en zijn crew hebben met veel persoonlijke aandacht, aanmoediging, de juiste adviezen op zowel fysiek als mentaal gebied, maar ook voedingsgebied en vooral ook de juiste dosis humor ervoor gezorgd dat ikzelf, maar ook mijn vrouw en dochter weer lekker in ons vel kwamen te zitten. De smallgroups waren voor ons DE methode om weer 'up-to-speed' te komen. PT sessies om het af te toppen. En wat een creativiteit heeft Delda getoond in de coronatijd om alle leden goed gemotiveerd en bezig te houden. Iets waar ik Delda sowieso extreem om waardeer is het meedenken en flexibiliteit bieden. Het draait altijd om de klant! Ik heb er door een ongeluk even af gelegen. Driemaal raden waar ik mijn herstel verder ga voortzetten.....

Heel plezierig en professioneel

Fijne trainers, professionele begeleiding zowel bij sport als lifestyle.

• Resultaat

Positive, motivating and they know what they're doing

Really great vibe, great trainers and owner. Positive, motivational energy that helps you kick ass and get stronger :)

verslavend leuk

Een sportschool waar je professioneel, veilig en op je gemak traint en getraind wordt. Je raakt eraan verslaafd als je merkt dat het steeds beter gaat qua techniek, maar ook conditioneel.

• Resultaat

Afwisselende en leuke trainingen!

Ik hou eigenlijk helemaal niet zo van sporten in een sportschool en al helemaal niet in de ochtend. Toch besloot ik de 8-weken challenge te gaan doen bij Delda Sport. Na 8 weken 3x per week van 7u tot 8u te hebben getraind, heb ik mijn lidmaatschap verlengd. Ik ben geen enkele keer met tegenzin gegaan, omdat de lessen super afwisselend zijn en er een heel gemoedelijke sfeer hangt. Na een blessure te hebben opgelopen heeft Danny me heel goed geholpen weer fit te worden. Kortom, ik kan trainen bij Delda van harte aanbevelen!

• Resultaat

Super professionele én ongedwongen sportschool!

Delda sport is een sportschool waar iedereen zich thuis kan voelen. Ze houden rekening met al je wensen en persoonlijke doelen. Het is er schoon en gezellig en je voelt je meteen op je gemak! Personal training bij Delda is een lekkere mix van cardio, boksen en krachttraining met altijd een opzwepend muziekje er bij. Daarnaast kan je ondersteuning verwachten van een voedingscoach. Ik zou het nooit meer anders willen!

• Resultaat

Een sportschool die je alles bied om je doelen te bereiken.

Danny en zijn team staan voor je klaar om je persoonlijke doelen te bereiken. Allen zijn deskundig en de trainingen zijn altijd uitdagend en erg gezellig. Buiten het trainen is er de voedings begeleiding en metingen welke je vooruitgang monitoren, voor mij het resultaat dat ik in ongeveer in 1.5 jaar 28 kilo kwijt ben. Erg goede en fijne sportschool!!

Fijne sportschool!

Na de eerste small group training die ik heb gevolgd bij delda sport was ik er meteen van overtuigd. Dit wilde ik vaker doen en sindsdien kom ik na iedere training met een voldaan gevoel thuis. Gedurende elke training wordt duidelijke uitleg gegeven en wordt op de techniek gelet. Dit maakt het sporten bij delda super leuk!

Life changing experience

Ik ben sinds enkele maanden begonnen bij delda sport. Ik kampte al jarenlang met overgewicht, slechte conditie, zwakke gezondheid. Ontelbare pogingen gedaan om het zelf te doen, tevergeefs. Het was vooral mentaal heel zwaar voor mij. Ik ben een echte emotie eter tgv persoonlijke trauma’s, en dat maakt het al erg moeilijk om die vicieuze cirkel te doorbreken. Daardoor besefte ik dat het niet alleen kon doen. Ik had hulp nodig in mijn strijd naar een gezonde lifestyle. Ik wou gezonder worden, fitter, afvallen en sterker worden. Toen ik de stap maakte om bij delda te gaan trainen, vond ik het ontzettend spannend. Ik had een schaamte gevoel, en was heel erg uit mijn veilige comfort zone. Maar vanaf dag 1 liet Delda team mij zien dat ik me helemaal niet hoefde te schamen, ze steunden mij, motiveerde mij, geloofde in mij zelfs wanneer ik dat niet eens deed. Ik voelde me meteen thuis en op mijn gemak. Ze hielpen mij om mijn grenzen te verleggen, ze hielpen mij om uit mijn schulp te kruipen. Ik ben paar keer spreekwoordelijk gevallen, maar ze hielpen mij met opstaan. Ze hielpen mij om in mijzelf te geloven en door te zetten. niet op te geven hoe moeilijk het ook leek. Stap voor stap kom ik dichter bij mijn doel. Delda helpt me met meer dan alleen het behalen van mijn doelen. Ze helpen mij met het veranderen van mijn lifestyle. Daarom raad ik delda sport ontzettend aan! Erg goede trainers!

• Resultaat

Super personal training studio & sport club

Twee jaar geleden via mijn werk bij Delda Sport gaan sporten en baal als een stekker dat ik het niet eerder heb ontdekt. Mijn liefde voor (kick)box is hier enorm gegroeid en door alle leuke en goede trainers ook behoorlijke progressie gemaakt in hoe ik de sport beoefen. De sfeer is altijd relaxed, leuke mensen en vrij trainen (cardio & kracht) ook een mooie toevoeging. Kortom, helemaal top.

• Resultaat

Ik ben weer in beweging !!!

Voor mij is het echt een soort van wonder dat ik iets heb gevonden waar ik naartoe blijf gaan. Jaren eigenlijk niks aan beweging en sporten gedaan. Dan wordt je vrij sceptisch, eerst jezelf zien doen voordat ik "mijzelf" geloof. Maar ik ga en dat is voor mij de grootste overwinning. En ik voel mij beter na een les, dan er voor (small group training), moet niet gekker worden. Professionele trainers, er hangt een motiverende sfeer. Je doet mee op je eigen niveau en wordt uitgedaagd.

• Resultaat

Persoonlijke en grenzen verleggende aanpak

Altijd vrolijke en motiverende training. Zeer ze zien heel goed hoe het met je gaat. Wat je op dat moment aan kan. Leuke combi kickboksen en krachtraining.

Kleinschalige respectvolle sportschool

Een kleinschalige sportschool met een persoonlijke aanpak. Deskundige begeleiding door deskundige trainers en een deskundige voedings coach. Iedereen gaat respectvol met elkaar om. Van jong tot oud. Dun of dik. Maakt allemaal niet uit. Niet goedkoop vergeleken met de "andere" sportscholen. Maar daar krijg je dan ook veel meer voor terug.

Bij Delda word je (fit)ter

Bij Delda word je fit(ter). Door de kleine groepen is er zicht op het individu. Er is een prettige combinatie tussen krachttraining en kickboks-techniek. Ook voor jeugdtraining een aanrader.

Toppers

Ik kwam bij Danny en zn team in corona tijd gekomen. Ik heb 2 kwetsbare knieën dus het kickboksen hield ik niet vol. Met Danny besproken. Andere vorm wat mnder intensief gevonden om toch wat te kunnen trainen en conditie opbouwen. Daarnaast goede begeleiding met voeding ideeën. Een goed professionele sportschool maar ook gezellig en je word gerespecteerd zoals je bent en eruit ziet.

• Resultaat

Top team wat samen met jou gaat voor resultaat

Laagdrempelig studio met een fijn team trainers. Individueel of in groepsverband trainen. Trainingen zijn divers én pittig.

Top sportschool

Sinds kort begonnen bij Delda sport. Erg goeie indruk van de sportschool en trainers. Allemaal professionele en gemotiveerde mensen.

• Resultaat

Deldasport is een hele fijne sportschool!

Sporten bij Deldasport is leuk, gevarieerd, uitdagend, gezellig en het belangrijkste: je wordt en/of blijft fit & gezond.

Super fijne sportschool

Ik ben een jaar geleden begonnen met sporten bij Delda, toen ik voor de eerste keer mijn boxhandschoenen kreeg van Danny, dacht ik waar ben ik aan begonnen. Ik had nooit gedacht dat ik Kickboxen leuk zou vinden. Maar ik ben door de trainings goed begeleid heb me nooit ongemakkelijk gevoeld omdat ze mij dat gevoel ook nooit gegeven hebben. Ze behandelen iedereen met recept en de sfeer is zeer prettig. Ook mijn mede sporters zijn allemaal aardig en ik ga dan ook altijd met veel zin naar de sportschool. DELDA trainers bedankt En voor iedereen bij twijfel gewoon komen!

• Resultaat

Bij Delda werken geweldige instructeurs, een top team begeleid je en de afwisseling in lessen is heerlijk. Echt een aanrader!

• Resultaat

Gemotiveerde trainers die het beste uit je willen halen!

• Resultaat

Trainers top, intensieve training, voldoende aanbod

Zie hierboven

• Resultaat

Door de training in kleine groepjes blijf je gemotiveerd en druk bezig!

Top sportschool

Ben heel tevreden met alles op de trainingen en hoe ze alles uitleggen en je op een leuke manier tot het uiterste laten gaan echt een aanrader voor iedereen

• Resultaat

Goede ervaring leuke trainers, goede hulp bij afvallen

Over Delda Sport

Met ruim 10 jaar ervaring in personal training, hebben wij al meer dan 100 klanten geholpen fit en slank te worden en hiermee een belangrijke bijdrage te leveren aan hun mentale en fysieke gezondheid. Dat doen wij natuurlijk door te trainen. En we doen nog meer. De personal training van Delda Sport focust zich namelijk niet alleen op het sporten zelf, maar ook op wat je daarnaast kunt doen om jouw gezondheid een belangrijke boost te geven. Zo helpen wij je de omslag maken naar een gezonde lifestyle, waarin je de beste resultaten boekt. Your health is our challenge! Mogen wij met jou de uitdaging aan?